Thuisblijfmoeders
dinsdag 18 november 2008 om 11:48
Hoi allemaal,
Ik heb me net aangemeld en lees al een tijdje mee. Ik ben moeder van een zoontje van 4 maanden en heb besloten de eerste tijd thuis te blijven. Voor onbepaalde tijd. Ik zou graag met andere moeders willen schrijven die ook thuis zijn. Het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen. Wie ook?
Ik heb me net aangemeld en lees al een tijdje mee. Ik ben moeder van een zoontje van 4 maanden en heb besloten de eerste tijd thuis te blijven. Voor onbepaalde tijd. Ik zou graag met andere moeders willen schrijven die ook thuis zijn. Het lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen. Wie ook?
donderdag 5 maart 2009 om 19:05
Hmmmm ja inderdaad. Moet zeggen dat ik wat dat betreft misschien iets later had getest en dat ik nu best op zie tegen het gesprek. Nu moet ik een gesprek gaan voeren waarbij ik iets belangrijks weet wat hij niet weet. Voelt een beetje als liegen. 1 oktober gaan werken zit er niet in... Maar goed, ik kan het absoluut nog niet vertellen. Ik laat hem komen met voorstellen en dan vraag ik ruim de tijd om erover na te denken. Zodat ik als alles goed blijft gaan, vóórdat hij wat in werking gaat stellen, kan vertellen dat ik pas een aantal maanden later terug kan komen.
vrijdag 6 maart 2009 om 19:57
Daar was ik al bang voor.
Vandaag Thomas weer naar school gedaan, maar die kon ik om 13.00 weer ophalen omdat hij toch niet lekker was. Vanmiddag had ie flinke diarree (2x de hele boel onder). Job is ook nog steeds niet lekker, veel hoesten, verhoging. Vandaag wilde hij niet slapen. Dus op dit soort dagen is 3 echt genoeg.
Ik ben vanmorgen met Thomas en Wouter naar de tandarts geweest. Ze gingen allebei superstoer zelf op de stoel zitten en deden hun mond open. Ging helemaal goed !
Morgen komt iemand mijn motor kopen en ophalen.
Prettig weekend !
Vandaag Thomas weer naar school gedaan, maar die kon ik om 13.00 weer ophalen omdat hij toch niet lekker was. Vanmiddag had ie flinke diarree (2x de hele boel onder). Job is ook nog steeds niet lekker, veel hoesten, verhoging. Vandaag wilde hij niet slapen. Dus op dit soort dagen is 3 echt genoeg.
Ik ben vanmorgen met Thomas en Wouter naar de tandarts geweest. Ze gingen allebei superstoer zelf op de stoel zitten en deden hun mond open. Ging helemaal goed !
Morgen komt iemand mijn motor kopen en ophalen.
Prettig weekend !
zaterdag 7 maart 2009 om 09:27
Jammie, de jongens toch nog niet helemaal beter. Kan me voorstellen dat je dan je handen vol aan ze hebt. Als Evi-mannetje ziek is vind ik het al veel, laat staan met drie of straks twee Wat fijn dat je motor wordt gekocht. Heb je straks ook geen mensen meer over de vloer die komen kijken toch? O ja minder, want die van je man staat ook nog te koop toch? Maar goed, scheelt dan wel de kijkers voor een van de twee.
Miku, ik ga kijken. Ben heel benieuwd. Gefeliciteerd joh! Echt heel leuk!
Eendtje, fijne tweede helft van de week gehad? Hoe gaat het met Broer en Zus. Hebben jullie nog wat leuks kunnen doen?
Hier vannacht een spokend Evi-mannetje. We zijn van 23 tot 4 uur met hem beziggeweest, niet overdreven. Hij had koorts en was helemaal overstuur. Benauwd en heel erg hoesten. Wanneer wordt het nou eens lekker lente!! Ik hoop dat het vandaag gewoon weer goed gaat. Hij is volgens mij wel helemaal uitgeput, want hij ligt nu nog naast z'n papa in bed te slapen!
Miku, ik ga kijken. Ben heel benieuwd. Gefeliciteerd joh! Echt heel leuk!
Eendtje, fijne tweede helft van de week gehad? Hoe gaat het met Broer en Zus. Hebben jullie nog wat leuks kunnen doen?
Hier vannacht een spokend Evi-mannetje. We zijn van 23 tot 4 uur met hem beziggeweest, niet overdreven. Hij had koorts en was helemaal overstuur. Benauwd en heel erg hoesten. Wanneer wordt het nou eens lekker lente!! Ik hoop dat het vandaag gewoon weer goed gaat. Hij is volgens mij wel helemaal uitgeput, want hij ligt nu nog naast z'n papa in bed te slapen!
zaterdag 7 maart 2009 om 09:39
Mooie site Miku, mooie spuletjes maak je! Ik krijg er helemaal zin in ook aan de slag te gaan, maar met mijn oude singer wordt het bij lange niet zo mooi (ik klooi ook zelf maar wat aan).
Arme Evi-mannetje. Hier ook piepen en koorts. WIj hadden donderdagnacht feest:( Dat heb je denk ik gratis bij de thee gekregen maandag of had jij het meegenomen?
Fijn Jammie dat de motor verkocht is, dat scheelt weer kijkers. Hoe is het met de jongens?
Arme Evi-mannetje. Hier ook piepen en koorts. WIj hadden donderdagnacht feest:( Dat heb je denk ik gratis bij de thee gekregen maandag of had jij het meegenomen?
Fijn Jammie dat de motor verkocht is, dat scheelt weer kijkers. Hoe is het met de jongens?
zaterdag 7 maart 2009 om 10:00
Miku, ik vind je site ook echt supermooi. Wat een ontzettend originele dingen maak je zeg. Ga ik zeker onthouden en stiekem hoop ik al een beetje dat de volgende een meisje zal zijn
Oh Eendtje, ook weer zieke kindjes dus. Evi-mannetje had het nog niet, maar die had natuurlijk last van zijn buik. Weet niet of ik het bij de thee heb gekregen hoor haha! Hier zijn ook een hoop kindjes verkouden en grieperig. Wie wie aansteekt weet je niet meer. En daar krijgen ze weerstand van toch? 't Is alleen wel zielig en voor jezelf ook wat minder haha!
Evi-mannetje net uit bed gehaald en die is nu op zich wel goed te pas. Hij heeft wel nog koorts. Wilde hem eigenlijk paracetamol geven, maar Evi-man stelde voor dat nog even uit te stellen, omdat het verder wel goed met hem gaat. Denk dat ik hem gewoon weer om een uur of half twaalf op bed probeer te leggen. Veel slapen zodat hij snel weer een beetje fit is.
Oh Eendtje, ook weer zieke kindjes dus. Evi-mannetje had het nog niet, maar die had natuurlijk last van zijn buik. Weet niet of ik het bij de thee heb gekregen hoor haha! Hier zijn ook een hoop kindjes verkouden en grieperig. Wie wie aansteekt weet je niet meer. En daar krijgen ze weerstand van toch? 't Is alleen wel zielig en voor jezelf ook wat minder haha!
Evi-mannetje net uit bed gehaald en die is nu op zich wel goed te pas. Hij heeft wel nog koorts. Wilde hem eigenlijk paracetamol geven, maar Evi-man stelde voor dat nog even uit te stellen, omdat het verder wel goed met hem gaat. Denk dat ik hem gewoon weer om een uur of half twaalf op bed probeer te leggen. Veel slapen zodat hij snel weer een beetje fit is.
zaterdag 7 maart 2009 om 11:55
Miku, super leuke site en leuke spullen. Site ziet er hartstikke profesioneel uit. Ik heb gelijk een hoofddoekje voor mijn nichtje besteld die wordt binnenkort 2 jaar maar is erg klein (Job is net zo groot en 7 maanden jonger).
Thomas gedraagt zich niet ziek en eet wel een beetje. Tot nu toe ook geen diarree (afkloppen!). Job had gisteravond ook weer koorts maar smorgens is hij wel weer vrolijk.
Mijn motor is net verkocht en opgehaald. Toch wel een beetje jammer !
Thomas gedraagt zich niet ziek en eet wel een beetje. Tot nu toe ook geen diarree (afkloppen!). Job had gisteravond ook weer koorts maar smorgens is hij wel weer vrolijk.
Mijn motor is net verkocht en opgehaald. Toch wel een beetje jammer !
zaterdag 7 maart 2009 om 12:30
Jammie, die hoofddoekjes zijn ook echt leuk inderdaad! Fijn dat je motor verkocht is, maar ik kan me ook voorstellen dat het een beetje jammer is. Waarom had je hem eigenlijk verkocht, omdat je geen tijd meer had om te rijden? Gelukkig dat het een beetje gaat met de jongens. En hopen dat ze gewoon helemaal beter worden.
Ik moet zo mijn naaimachine eigenlijk eens uit gaan proberen. Heel stom die staat nu al een paar dagen beneden maar ik heb hem nog niet gebruikt. Nou vandaag of morgen maar eens mee beginnen.
Evi-mannetje was om tien uur wakker, maar die heb ik een uur geleden alweer op bed gelegd. En die slaapt al heel de tijd zonder problemen. Nu hopen dat hij er vandaag ook weer zin in krijgt. Ik had trouwens van de week een shirtje voor hem besteld met bedrukking om op die manier aan onze ouders te laten weten dat we nog een baby krijgen, maar dat heb ik jammer maar genoeg nog niet binnen. Dus dat wordt dan van de week. Spannend, want vind het heel moeilijk om nu mijn mond dicht te houden tegen mijn moeder!
Ik moet zo mijn naaimachine eigenlijk eens uit gaan proberen. Heel stom die staat nu al een paar dagen beneden maar ik heb hem nog niet gebruikt. Nou vandaag of morgen maar eens mee beginnen.
Evi-mannetje was om tien uur wakker, maar die heb ik een uur geleden alweer op bed gelegd. En die slaapt al heel de tijd zonder problemen. Nu hopen dat hij er vandaag ook weer zin in krijgt. Ik had trouwens van de week een shirtje voor hem besteld met bedrukking om op die manier aan onze ouders te laten weten dat we nog een baby krijgen, maar dat heb ik jammer maar genoeg nog niet binnen. Dus dat wordt dan van de week. Spannend, want vind het heel moeilijk om nu mijn mond dicht te houden tegen mijn moeder!
zaterdag 7 maart 2009 om 14:58
Lieve meiden, allereerst ontzettend bedankt voor jullie complimenten en natuurlijk de bestellingen ! Heb alles voor jullie gereserveerd en verstuur het jurkje en het hoofddoekje zodra de betaling binnen is. De reacties druppelen zoetjes aan binnen en ik geniet er echt van.
Verder alles goed. Alleen Mikuutje is vandaag heel moe. Ze was pas om 9 uur wakker, om half 11 lag ze er alweer in tot 1 en we hebben ze net weer op bed gelegd. Ze ging steeds liggen op de grond (als in 'ik ben moe mama'). Denk dat ze echt een beetje bij moet komen van de waterpokken en ze leert ook zoveel nu. Zo kan haar eigen naam ook zeggen sinds gisteren. Zo schattig!
Ik ga snel weer verder (moet nog heeeeeel veeeeeel strijken). Tot laterzzzz
Verder alles goed. Alleen Mikuutje is vandaag heel moe. Ze was pas om 9 uur wakker, om half 11 lag ze er alweer in tot 1 en we hebben ze net weer op bed gelegd. Ze ging steeds liggen op de grond (als in 'ik ben moe mama'). Denk dat ze echt een beetje bij moet komen van de waterpokken en ze leert ook zoveel nu. Zo kan haar eigen naam ook zeggen sinds gisteren. Zo schattig!
Ik ga snel weer verder (moet nog heeeeeel veeeeeel strijken). Tot laterzzzz
zaterdag 7 maart 2009 om 17:34
Nou Miku, vind dat je er ook echt iets leuks van hebt gemaakt. Word er helemaal enthousiast van. Oh is Mikuutje zo moe kan best dat ze inderdaad bij moet komen van de waterpokken. Is dat weer helemaal over. Evi-mannetje heeft vandaag trouwens ook zoooooveel geslapen. Eerst vanochtend uitgeslapen tot tien uur. Toen om half twaalf weer naar bed en om twee uur eruit gehaald. Om half vier er weer in tot vijf uur. Dus die is ook niet helemaal lekker en misschien was het trouwens ook wel slaap inhalen van vannacht ook best logisch. Nou ja goed, hopen dat hij vannacht slaapt. Hij is nu nog steeds best wel drammerig en volgens mij heeft hij nog koorts. Nou ja we zien wel.