Date doet afstandelijk

14-06-2018 18:43 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al enige tijd mee op dit forum maar heb nu zelf ook de behoefte om mijn hart te luchten en wat advies in te winnen. Waarschijnlijk zijn er al meer van dit soort onderwerpen maar wil toch graag zelf even wat input van een ander.

Sinds een maand heb ik contact met een leuke jongen die ik ontmoet heb via tinder. Voordat we afgesproken hadden, belden we in de avonden tot midden in de nacht en hadden we gedurende de dag contact via whatsapp. Inmiddels hebben we 2 keer afgesproken en bleek het ook in real life goed te klikken en ook de chemie is aanwezig.

Afgelopen zaterdag zouden wij eigenlijk weer wat gaan doen maar is hij ziek geworden waardoor hij de date helaas af moest zeggen. Geen probleem, begrijpelijk. Die zaterdag en zondag nog wat heen en weer geappt en was hij ook lief in het appcontact, niet anders dan voorheen. Sinds dat we elkaar tegen kwamen op tinder, hebben we dagelijks contact gehad.

Afgelopen maandag liet hij ineens niks van zich horen waardoor ik op dinsdag een appje heb gestuurd om te vragen hoe het met hem ging. Hij gaf aan dat het wat beter ging maar hij veel slaapt. Gister hebben we ook nog een aantal berichtjes gestuurd maar vandaag hoor ik weer niks van hem.

Ik vind het raar om geen contact met hem te hebben omdat dit normaal gesproken wel zo was. Zelf word ik hier ook heel onzeker van (oorzaak: vorige relatie), maar laat dit natuurlijk niet blijken aan hem. Maak ik me nou zorgen om niks of is hij gewoon not that into me?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is verandering van het patroon een slecht teken....
Probeer voor jezelf eens wat beter te filteren wat iemand (en jijzelf ook) nu eigenlijk doet. Elke dag bellen met iemand die je amper kent tot midden in de nacht? Ik vind dat echt absurd. Aandacht zoeken. Dat is niet hetzelfde als iemand echt persoonlijk leren kennen. En het is volgens mij de allergrootste valkuil van het proberen iemand te leren kennen en online media. En dan maakt het niet zoveel uit met wie dus. Met jou vandaag, maar morgen net zo makkelijk met iemand anders. Vanaf die bank thuis maakt dat dan blijkbaar niet zoveel uit. Aandacht is aandacht. Kan ook gebeuren trouwens met iemand die je in real life ontmoet hoor. Wees er alert op en (al 100 x gelezen hier in topics en het is waar) beperk dit soort communicatiemedia tot een minimum als je iemand echt wilt leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
ywtje schreef:
14-06-2018 19:01
Hou toch op, erger me soms aan jouw reacties alsof je alles weet. Terwijl jezelf ook super kwetsbaar bent, maar daar nu niet tegenaan loopt: Want vrijgezel.
Kan me voorstellen dat je je dan gesterkt voelt en vanuit een andere modus schrijft. Maar soms mag het wel een tandje minder.

TO ik begrijp je onzekerheid, laat de bal bij hem, Hij is ziek, jammer dat hij niet gewoon communiceert dan even minder contact te willen. Mocht je niks meer horen heb je je antwoord op je vraag. Wie weet komt hij vanzelf en was hij dus echt even ziek.
Helemaal mee eens, word die afzeik opmerkingen ook behoorlijk zat, lekker makkelijk uithalen naar mensen terwijl je niet voor ze staat.... echt irritant die mensen die meteen denken je te kennen. Get a hobby
Alle reacties Link kopieren
Even een update: heb net een bericht gekregen met de vraag of ik wil afspreken..
Alle reacties Link kopieren
Ceruda schreef:
14-06-2018 18:58
Mijn vorige relatie van 6.5 jaar is 1.5 jaar geleden overgegaan, dus ik ben inmiddels wel klaar voor een nieuwe relatie.

Dat hij écht ziek is, geloof ik ook wel. Ik was vorige week ook niet lekker met keelpijn en verkouden etc. Hij heeft duidelijk tegen mij gezegd dat hij me echt ziet zitten, ook uit het contact via de app en telefoon liet hij dit echt wel merken.

Sinds hij ziek is, is het contact veranderd..
Afgelopen zondag heb ik hem nog gevraagd of hij mij weer wilde zien als hij beter was, waarop hij 'ja' antwoordde.
Mijn manier van communiceren veranderd ook wanneer ik echt ziek ben...de jouwe niet?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ceruda schreef:
15-06-2018 09:44
Even een update: heb net een bericht gekregen met de vraag of ik wil afspreken..
:cheer:
viva-amber schreef:
14-06-2018 18:51
Ik heb weleens 4 dagen kotsend op de vloer van de badkamer gelegen omdat dat de enige koele plek was ...... gelukkig had ik toen geen zeur date die denkt dat de wereld alleen om haar draait.
Wat een rare reactie.
is niks raars aan wat ze vraagt of zegt
henkgeheim schreef:
15-06-2018 10:14
Ik wil er eigenlijk niet op ingaan, maar kan het niet laten.

Wat ben jij een verschrikkelijk negatief mens zeg, bizar.
Wordt echt kotsmisselijk van veel reacties van je
gelukkig geef je zelf het goede voorbeeld met zo een positieve bijdrage
Ceruda schreef:
15-06-2018 09:44
Even een update: heb net een bericht gekregen met de vraag of ik wil afspreken..
goed!
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
15-06-2018 09:54
Mijn manier van communiceren veranderd ook wanneer ik echt ziek ben...de jouwe niet?
Geen idee eerlijk gezegd, ben al heel lang niet ziek geweest maar zou kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Kleine update: waarschijnlijk zie ik hem dit weekend. Hij had inderdaad even geen behoefte aan contact, hij had sowieso nergens behoefte aan.

Dus conclusie: druk gemaakt om niks..
Alle reacties Link kopieren
Ceruda schreef:
15-06-2018 14:15
Kleine update: waarschijnlijk zie ik hem dit weekend. Hij had inderdaad even geen behoefte aan contact, hij had sowieso nergens behoefte aan.

Dus conclusie: druk gemaakt om niks..
Dus dat onzekere gevoel wat je eerst had is nu in één klap weg omdat hij zei dat hij gewoon geen behoefte had aan contact met je? Tuurlijk kan iemand ziek zijn en zich rot voelen, maar mijn ervaring is dat als een man je leuk vindt, hij dat ook laat zien. Dus geen behoefte aan contact vind ik alsnog een beetje gek. Hij kan toch zeggen: Ik heb echt een supergoed gevoel over je, maar ik voel me nu even niet zo lekker dus het kan zijn dat ik soms wat afwezig ben. Nu lijkt het net alsof hij gewoon niet wou.
Alle reacties Link kopieren
evasophie8 schreef:
15-06-2018 16:44
Dus dat onzekere gevoel wat je eerst had is nu in één klap weg omdat hij zei dat hij gewoon geen behoefte had aan contact met je? Tuurlijk kan iemand ziek zijn en zich rot voelen, maar mijn ervaring is dat als een man je leuk vindt, hij dat ook laat zien. Dus geen behoefte aan contact vind ik alsnog een beetje gek. Hij kan toch zeggen: Ik heb echt een supergoed gevoel over je, maar ik voel me nu even niet zo lekker dus het kan zijn dat ik soms wat afwezig ben. Nu lijkt het net alsof hij gewoon niet wou.
Ik heb hem tussendoor gewoon gesproken hoor, alleen in totaal 2 dagen niet. Hij heeft ook sorry gezegd voor zijn 'afwezigheid'. Hij was gewoon echt ziek, wat hij dus ook aangaf.

We hebben pas twee dates gehad dus ik zie wel hoe het loopt. De onzekerheid is weg omdat hij aangeeft me graag weer te zien, niet om het hebben van wel of geen contact. Ik was bang dat hij me gewoon zou laten voor wat het was zonder daar iets over te zeggen maar dat is dus niet waar..
Alle reacties Link kopieren
En heb je hem nog gezien?:)
Alle reacties Link kopieren
Nou, fijn dat het hele topic dan niet had gehoeven..

Hopelijk was je date leuk!
Alle reacties Link kopieren
Dat laten doodbloeden van mannen....vreselijk! Een vriendin van me date al 8 maanden met een leuke man. Beide gescheiden en beide 1 kind in dezelfde leeftijd. In de eerste aantal maanden zagen ze elkaar 3 tot 4 x per week, zonder kids. was gezellig, ze gingen uit eten, bios, samen koken, sliepen ook af en toe samen. Na 4 maanden werden de kinderen aan elkaar voorgesteld nou die konden het ook gewedig fijn samen vinden. Mijn vriendin was totally in love en zag echt al een toekomst voor zich met die man.

Op een gegeven moment werd die man dus ziek, hij had te weinig witte bloedcellen en moest naar een internist. Vreindin wilde hem steunen, Wilde graag boodschappen doen, voor hem zorgen etc. Hij zei nee dat is niet nodig. Toen ze vorstelde om samen weer iets te te doen met de kids in het weeken zei hij nee ik wil met mijn kind alleen zijn.

Daarna kwam alle initiatief van haar kant. Hij reageerde niet op appjes, niet op telefoontjes. Mener had dan zogenaamd smoesjes gsm kwijt, lag boven in de oplader, ik was bij de buren gsm lag thuis. Nou bij haar gingen ook de alarmbellen af. Hij plande ook nooit meer een vervolgdate. Teon ze wilde weten wat er was kreeg ze nooit een wantword. Zelf vermoedde ze dat hij een ander had, maar omdat hij niet open en eerlijk was kreeg ze een app ruzie met hem en heeft ze hem overal op geblokkeerd. Nooit meer wat van hem gehoord of gezien.l Toch vreemd na 8 maanden daten? Oh ja ze mocht ook nooit zijn familie zien wat na 8 maanden date n toch wel logisch lijkt......Die mannen van tegenwoordig.

TO: Hopelijk heb je een leuke date gehad en is hij wel into you. En geen onbetrouwbaar exemplaar...
Alle reacties Link kopieren
New76 schreef:
19-06-2018 22:35
Dat laten doodbloeden van mannen....vreselijk! Een vriendin van me date al 8 maanden met een leuke man. Beide gescheiden en beide 1 kind in dezelfde leeftijd. In de eerste aantal maanden zagen ze elkaar 3 tot 4 x per week, zonder kids. was gezellig, ze gingen uit eten, bios, samen koken, sliepen ook af en toe samen. Na 4 maanden werden de kinderen aan elkaar voorgesteld nou die konden het ook gewedig fijn samen vinden. Mijn vriendin was totally in love en zag echt al een toekomst voor zich met die man.

Op een gegeven moment werd die man dus ziek, hij had te weinig witte bloedcellen en moest naar een internist. Vreindin wilde hem steunen, Wilde graag boodschappen doen, voor hem zorgen etc. Hij zei nee dat is niet nodig. Toen ze vorstelde om samen weer iets te te doen met de kids in het weeken zei hij nee ik wil met mijn kind alleen zijn.

Daarna kwam alle initiatief van haar kant. Hij reageerde niet op appjes, niet op telefoontjes. Mener had dan zogenaamd smoesjes gsm kwijt, lag boven in de oplader, ik was bij de buren gsm lag thuis. Nou bij haar gingen ook de alarmbellen af. Hij plande ook nooit meer een vervolgdate. Teon ze wilde weten wat er was kreeg ze nooit een wantword. Zelf vermoedde ze dat hij een ander had, maar omdat hij niet open en eerlijk was kreeg ze een app ruzie met hem en heeft ze hem overal op geblokkeerd. Nooit meer wat van hem gehoord of gezien.l Toch vreemd na 8 maanden daten? Oh ja ze mocht ook nooit zijn familie zien wat na 8 maanden date n toch wel logisch lijkt......Die mannen van tegenwoordig.

TO: Hopelijk heb je een leuke date gehad en is hij wel into you. En geen onbetrouwbaar exemplaar...
Je hoort het veel tegenwoordig. Mannen lopen liever weg dan dat ze eerlijk erover zijn. Sneu voor je vriendin en de kids.
Alle reacties Link kopieren
evasophie8 schreef:
15-06-2018 16:44
Dus dat onzekere gevoel wat je eerst had is nu in één klap weg omdat hij zei dat hij gewoon geen behoefte had aan contact met je? Tuurlijk kan iemand ziek zijn en zich rot voelen, maar mijn ervaring is dat als een man je leuk vindt, hij dat ook laat zien. Dus geen behoefte aan contact vind ik alsnog een beetje gek. Hij kan toch zeggen: Ik heb echt een supergoed gevoel over je, maar ik voel me nu even niet zo lekker dus het kan zijn dat ik soms wat afwezig ben. Nu lijkt het net alsof hij gewoon niet wou.
Want hij moet ruiken dat iemand waarmee 1 date heeft gehad haar halve leven, ziel en zelfvertrouwen al aan hem heeft opgehangen. Misschien weet die man niet hoe onzeker TO is...hij is geen helderziende.

Een man zegt dat soort dingen vaak niet. Die zegt gewoon ik ben ziek en trekt zich terug. To haar gevoel hoort bij haar en al dat gezeur over als hij je nou echt leuk vond dan zou hij wel niet zo ziek zijn en veel appen.......mijn hemel zijn we allemaal prinsesjes geworden die op elk moment op hun wenken bediend moeten worden. Beetje inlevingsvermogen en empathie zou ons niet vreemd zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
New76 schreef:
19-06-2018 22:35

Zelf vermoedde ze dat hij een ander had, maar omdat hij niet open en eerlijk was kreeg ze een app ruzie met hem en heeft ze hem overal op geblokkeerd. Nooit meer wat van hem gehoord of gezien.l Toch vreemd na 8 maanden daten? Oh ja ze mocht ook nooit zijn familie zien wat na 8 maanden date n toch wel logisch lijkt......Die mannen van tegenwoordig.

TO: Hopelijk heb je een leuke date gehad en is hij wel into you. En geen onbetrouwbaar exemplaar...
En dat vind jij vreemd? Dat ze niks meer van hem hoort terwijl zij hem na 8 maanden overal blokkeert? :rofl:

Kom op zeg. Nog los van de rest van je verhaal blokkeert zij hem toch. Je snapt dat mannen over het algemeen geen stalkers zijn en ze 'oh, ik ben geblokkeerd dus die wil niks meer van me horen' denkt? En verder, je vriendin creërde zelf drama, beschuldigde hem van van alles en nog wat. Dan had ze het zelf toch al af kunnen kappen, dan weet je toch genoeg?

Die vrouwen van tegenwoordig bedoel je.
Alle reacties Link kopieren
Kasboom schreef:
21-06-2018 18:47
En dat vind jij vreemd? Dat ze niks meer van hem hoort terwijl zij hem na 8 maanden overal blokkeert? :rofl:

Kom op zeg. Nog los van de rest van je verhaal blokkeert zij hem toch. Je snapt dat mannen over het algemeen geen stalkers zijn en ze 'oh, ik ben geblokkeerd dus die wil niks meer van me horen' denkt? En verder, je vriendin creërde zelf drama, beschuldigde hem van van alles en nog wat. Dan had ze het zelf toch al af kunnen kappen, dan weet je toch genoeg?

Die vrouwen van tegenwoordig bedoel je.
Jij moet wel een man zijn.
...
Kasboom schreef:
21-06-2018 18:47
En dat vind jij vreemd? Dat ze niks meer van hem hoort terwijl zij hem na 8 maanden overal blokkeert? :rofl:

Kom op zeg. Nog los van de rest van je verhaal blokkeert zij hem toch. Je snapt dat mannen over het algemeen geen stalkers zijn en ze 'oh, ik ben geblokkeerd dus die wil niks meer van me horen' denkt? En verder, je vriendin creërde zelf drama, beschuldigde hem van van alles en nog wat. Dan had ze het zelf toch al af kunnen kappen, dan weet je toch genoeg?

Die vrouwen van tegenwoordig bedoel je.
Volgens mij heb jij een heel ander verhaal gelezen.
En mannen geen stalkers? :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ceruda, hoe is het afgelopen? Hebben jullie weer een date gehad?
Alle reacties Link kopieren
Even een update aangezien er nog wat nieuwsgierige mensen waren. We hebben inmiddels meerdere dates gehad en het gaat eigenlijk super goed! Hij was dus echt goed ziek en trok zich gewoon terug.

Momenteel laat hij duidelijk merken dat hij mij ziet zitten en gaat hij volgende week ook mee naar een feestje van een goede vriend. Ik ben blij!
Alle reacties Link kopieren
Ceruda schreef:
09-07-2018 20:30
Even een update aangezien er nog wat nieuwsgierige mensen waren. We hebben inmiddels meerdere dates gehad en het gaat eigenlijk super goed! Hij was dus echt goed ziek en trok zich gewoon terug.

Momenteel laat hij duidelijk merken dat hij mij ziet zitten en gaat hij volgende week ook mee naar een feestje van een goede vriend. Ik ben blij!
Zie je nou wel, is het toch nog allemaal goed gekomen. ;-) geniet van je dates!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Ceruda schreef:
09-07-2018 20:30
Even een update aangezien er nog wat nieuwsgierige mensen waren. We hebben inmiddels meerdere dates gehad en het gaat eigenlijk super goed! Hij was dus echt goed ziek en trok zich gewoon terug.

Momenteel laat hij duidelijk merken dat hij mij ziet zitten en gaat hij volgende week ook mee naar een feestje van een goede vriend. Ik ben blij!
Wat leuk! Ik vind het altijd zo fijn als mensen nog een update geven in hun eigen topic. Zo zie je maar, kan ik ook nog wat leren van een topic waarin ik zelf meelees, namelijk af en toe wat relaxter zijn ;-).
Veel geluk samen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven