Date doet afstandelijk

14-06-2018 18:43 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al enige tijd mee op dit forum maar heb nu zelf ook de behoefte om mijn hart te luchten en wat advies in te winnen. Waarschijnlijk zijn er al meer van dit soort onderwerpen maar wil toch graag zelf even wat input van een ander.

Sinds een maand heb ik contact met een leuke jongen die ik ontmoet heb via tinder. Voordat we afgesproken hadden, belden we in de avonden tot midden in de nacht en hadden we gedurende de dag contact via whatsapp. Inmiddels hebben we 2 keer afgesproken en bleek het ook in real life goed te klikken en ook de chemie is aanwezig.

Afgelopen zaterdag zouden wij eigenlijk weer wat gaan doen maar is hij ziek geworden waardoor hij de date helaas af moest zeggen. Geen probleem, begrijpelijk. Die zaterdag en zondag nog wat heen en weer geappt en was hij ook lief in het appcontact, niet anders dan voorheen. Sinds dat we elkaar tegen kwamen op tinder, hebben we dagelijks contact gehad.

Afgelopen maandag liet hij ineens niks van zich horen waardoor ik op dinsdag een appje heb gestuurd om te vragen hoe het met hem ging. Hij gaf aan dat het wat beter ging maar hij veel slaapt. Gister hebben we ook nog een aantal berichtjes gestuurd maar vandaag hoor ik weer niks van hem.

Ik vind het raar om geen contact met hem te hebben omdat dit normaal gesproken wel zo was. Zelf word ik hier ook heel onzeker van (oorzaak: vorige relatie), maar laat dit natuurlijk niet blijken aan hem. Maak ik me nou zorgen om niks of is hij gewoon not that into me?
Alle reacties Link kopieren
Ja, die wereld waar we in leven waarin we eigenlijk 24/7 bereikbaar zijn, valt niet mee haha. Het is allemaal heel handig maar tijdens de beginfase van een nieuwe relatie vind ik het maar rot! :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven