Date doet afstandelijk

14-06-2018 18:43 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al enige tijd mee op dit forum maar heb nu zelf ook de behoefte om mijn hart te luchten en wat advies in te winnen. Waarschijnlijk zijn er al meer van dit soort onderwerpen maar wil toch graag zelf even wat input van een ander.

Sinds een maand heb ik contact met een leuke jongen die ik ontmoet heb via tinder. Voordat we afgesproken hadden, belden we in de avonden tot midden in de nacht en hadden we gedurende de dag contact via whatsapp. Inmiddels hebben we 2 keer afgesproken en bleek het ook in real life goed te klikken en ook de chemie is aanwezig.

Afgelopen zaterdag zouden wij eigenlijk weer wat gaan doen maar is hij ziek geworden waardoor hij de date helaas af moest zeggen. Geen probleem, begrijpelijk. Die zaterdag en zondag nog wat heen en weer geappt en was hij ook lief in het appcontact, niet anders dan voorheen. Sinds dat we elkaar tegen kwamen op tinder, hebben we dagelijks contact gehad.

Afgelopen maandag liet hij ineens niks van zich horen waardoor ik op dinsdag een appje heb gestuurd om te vragen hoe het met hem ging. Hij gaf aan dat het wat beter ging maar hij veel slaapt. Gister hebben we ook nog een aantal berichtjes gestuurd maar vandaag hoor ik weer niks van hem.

Ik vind het raar om geen contact met hem te hebben omdat dit normaal gesproken wel zo was. Zelf word ik hier ook heel onzeker van (oorzaak: vorige relatie), maar laat dit natuurlijk niet blijken aan hem. Maak ik me nou zorgen om niks of is hij gewoon not that into me?
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
14-06-2018 19:54
Ik lees echt niks geks. Jullie hebben nog maar maand contact, appen en bellen vaak, hij zegt het leuk te hebben met je. Hij is nu nogal ziek en laat een dagje niks horen. Als het echt dagenlang was, maar een dagje.. benauw die jongen niet zoveel..
Dat doet ze toch ook niet.
...
Anárion schreef:
14-06-2018 20:27
De 'ikhebeigenlijkgeenzinmeeromtedatengriep'. Komt regelmatig voor. Symptomen zijn: plotseling date afzeggen, weinig tot niet meer appen en geen initiatief tonen voor een nieuwe date.

Even zonder gekheid: hij is al bijna een week 'ziek'. Alsof hij dan niet kan appen. He's just not that into you. En dat hij tegen je zegt dat hij juist wél nog wil afspreken: hecht daar niet teveel waarde aan. Dat zeggen ze zo vaak, maar stiekem hopen ze dat het vanzelf doodbloedt.
Ja want dan hoeven ze iemand niet af te wijzen
Alle reacties Link kopieren
Anárion schreef:
14-06-2018 20:27
De 'ikhebeigenlijkgeenzinmeeromtedatengriep'. Komt regelmatig voor. Symptomen zijn: plotseling date afzeggen, weinig tot niet meer appen en geen initiatief tonen voor een nieuwe date.

Even zonder gekheid: hij is al bijna een week 'ziek'. Alsof hij dan niet kan appen. He's just not that into you. En dat hij tegen je zegt dat hij juist wél nog wil afspreken: hecht daar niet teveel waarde aan. Dat zeggen ze zo vaak, maar stiekem hopen ze dat het vanzelf doodbloedt.
Ik was die week ook niet lekker, met keelpijn die veel langer aanhield dan normaal. Ook mensen in mijn omgeving waren en zijn nog steeds niet lekker. Dat hij echt ziek is geloof ik wel. Ik vind het inderdaad gewoon vreemd dat hij ineens geen contact meer zoekt, terwijl het voorheen juist heel erg van zijn kant afkwam.

Die dag dat we zouden daten zei hij ook dat hij het niet leuk vond dat hij me niet zou zien. Ook afgelopen dinsdag zei hij nog dat ie me mistte, ik neem aan dat je dat ook niet zegt als je écht van iemand af wil? Maarja, misschien ook wel..
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
14-06-2018 20:31
Ja want dan hoeven ze iemand niet af te wijzen
Zou natuurlijk kunnen, ik zou het wel erg triest vinden..
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
14-06-2018 19:36
wat heeft die man dan voor iets ernstigs?
Heb ik gezegd dat die man wat ergs heeft? Wist niet dat ziek zijn zoals griep iets ernstig is. Ik ben echt iemand van het appen, maar als ik ziek ben heb ik daar geen behoefte aan. Ook niet om direct terug te reageren, wat ik normaal overigens wel doe.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
14-06-2018 18:51
Ik heb weleens 4 dagen kotsend op de vloer van de badkamer gelegen omdat dat de enige koele plek was ...... gelukkig had ik toen geen zeur date die denkt dat de wereld alleen om haar draait.
Nou dit dus!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Yasmeenah82 schreef:
14-06-2018 20:51
Heb ik gezegd dat die man wat ergs heeft? Wist niet dat ziek zijn zoals griep iets ernstig is. Ik ben echt iemand van het appen, maar als ik ziek ben heb ik daar geen behoefte aan. Ook niet om direct terug te reageren, wat ik normaal overigens wel doe.
hij kon zaterdag niet daten want ziek, het is nu donderdag
het is dus heel ernstig
Alle reacties Link kopieren
Je moet altijd meerdere pannetjes in het vuur hebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
14-06-2018 21:07
hij kon zaterdag niet daten want ziek, het is nu donderdag
het is dus heel ernstig
Ach kom op meds, een lullig griepje kan lang aanhouden, zonder dat het ernstig is. Misschien zijn er andere dingen aan de hand die niks net to te maken heeft BV een familie/werk kwestie wat hij niet wil delen met een date die hij twee keer gezien heeft.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Hey beste date, ik heb het vreselijk te pakken van de griep maar vergis je niet, ik wil je nog heel graag zien. Ik hoop jij ook! Heb geduld met me; volgende week als het beter gaat dan app ik je. Tot dan! :hartje:
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
14-06-2018 21:19
Hey beste date, ik heb het vreselijk te pakken van de griep maar vergis je niet, ik wil je nog heel graag zien. Ik hoop jij ook! Heb geduld met me; volgende week als het beter gaat dan app ik je. Tot dan! :hartje:
Haha, zo'n berichtje had een hoop duidelijk gemaakt inderdaad..
Al zei hij afgelopen dinsdag ook dat hij later zou appen..
ceruda wijzigde dit bericht op 14-06-2018 21:23
7.71% gewijzigd
Yasmeenah82 schreef:
14-06-2018 21:16
Ach kom op meds, een lullig griepje kan lang aanhouden, zonder dat het ernstig is. Misschien zijn er andere dingen aan de hand die niks net to te maken heeft BV een familie/werk kwestie wat hij niet wil delen met een date die hij twee keer gezien heeft.
nou dan is hij gewoon niet zo into haar
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
14-06-2018 21:22
nou dan is hij gewoon niet zo into haar
Dat zou kunnen, maar mannen zijn toch anders met dit soort dingen. Vrouwen raken gelijk in paniek als er een date word afgezegd, of soms minder appen. Het zou kunnen hoor wat je zegt maar ik zou als to gewoon even geduld hebben. Ik hoop dat to laat weten hoe het afloopt.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Yasmeenah82 schreef:
14-06-2018 21:29
Dat zou kunnen, maar mannen zijn toch anders met dit soort dingen. Vrouwen raken gelijk in paniek als er een date word afgezegd, of soms minder appen. Het zou kunnen hoor wat je zegt maar ik zou als to gewoon even geduld hebben. Ik hoop dat to laat weten hoe het afloopt.
Je zou dus ook gewoon niks sturen en afwachten op wat hij doet?
Alle reacties Link kopieren
Ceruda schreef:
14-06-2018 21:36
Je zou dus ook gewoon niks sturen en afwachten op wat hij doet?
Hmmm heel eerlijk nee ik zou op dat moment niks sturen, zeker niet als ik pas twee dates heb gehad. Pas als ik mij wat beter voel. Maar dat zegt niet zoveel. Iedereen is anders. Ik hoop voor jou dat hij snel wat van zich laat horen. Wacht het nog even rustig af. :)
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Ceruda schreef:
14-06-2018 21:36
Je zou dus ook gewoon niks sturen en afwachten op wat hij doet?
ik zou gewoon aan hem vragen waarom hij afstand neemt.
Alle reacties Link kopieren
Yasmeenah82 schreef:
14-06-2018 21:44
Hmmm heel eerlijk nee ik zou op dat moment niks sturen, zeker niet als ik pas twee dates heb gehad. Pas als ik mij wat beter voel. Maar dat zegt niet zoveel. Iedereen is anders. Ik hoop voor jou dat hij snel wat van zich laat horen. Wacht het nog even rustig af. :)
Ik bedoelde meer in mijn situatie, dus als jij mij was.. Zou je het gewoon van hem laten afkomen?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
14-06-2018 21:45
ik zou gewoon aan hem vragen waarom hij afstand neemt.
Ik had dit gister aan hem gevraagd, waarop hij zei dat ik hem gewoon even beter moest laten worden en dat hij zei dat hij me mistte..
Alle reacties Link kopieren
Na bijna een week zou de interesse toch wel terug moeten zijn . Ik denk dat hij wat leukers ge- swiped heeft en jou even geparkeerd heeft . Plotselinge gedragsverandering , ziek of niet. Voor mij zijn dit alarmbellen. Je gevoel geeft al aan dat er iets niet klopt ...
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Ceruda schreef:
14-06-2018 21:48
Ik had dit gister aan hem gevraagd, waarop hij zei dat ik hem gewoon even beter moest laten worden en dat hij zei dat hij me mistte..
tja al dagen doodziek blijkbaar. zielig.
niks meer doen dus en ook maar niks verwachten want of hij is niet eerlijk of hij heeft een heel zwak gestel
Alle reacties Link kopieren
Ceruda schreef:
14-06-2018 21:46
Ik bedoelde meer in mijn situatie, dus als jij mij was.. Zou je het gewoon van hem laten afkomen?
Ja, zeker pas na twee dates. Als jullie langer zouden daten BV een paar weken/maanden dan zou ik het nog een keer proberen in jouw situatie, en anders zou ik hem lekker laten gaan.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Hij is vast niet meer ziek toch? Het lijkt alsof hij het contact langzaamaan dood laat bloeden. Helaas erg herkenbaar, maak hetzelfde mee... Mannen geven niet snel toe dat ze het niet zien zitten en handelen het vaak zo af. Natuurlijk zijn niet alle mannen zo....

Ik heb er gewoon na gevraagd waarom ik niks hoor. Ineens de volgende dag belt hij me, en die dag daarna begint hij te appen. Maar nu is het weer stil en ik ga niet als een hondje achter hem aan lopen. Als we leuk genoeg zijn komen ze wel. Loslaten dus!!! Niet achter hem aan gaan appen.
Lastig To, een vriend van me presteert het om een week later te antwoorden op een appje waar hij met ja of nee op kan antwoorden.
Het andere uiterste is iemand die werkelijk alles uit zijn handen laat vallen als hij een berichtje krijgt en meteen antwoordt.
Doet hij dat een keer niet krijg je excuses dat hij nu pas -een uur later of zo- antwoord geeft.

Die trage apper heeft daar ook weleens ruzie over met vriendin omdat hij dan wel een zakelijk appje heeft beantwoord, haar appje heeft gezien en dan gewoon denkt: die geef ik wel antwoord als ik koffiepauze heb.
Om het vervolgens straal te vergeten.

Moet er aan denken omdat hij dan ook nog zeer kort van stof is, hij appte vorige week: 'nog bedankt Lenn'.
Ik heb hem na een uur piekeren gevraagd waarvoor, echt geen idee maar daar heb ik nog geen antwoord op gekregen :D

Maar het is Tinder.. hou dat in je achterhoofd. En ook dat hij gisteren nog wel appjes stuurde, was dat net als anders?
Dan zou ik gewoon even afwachten, wie weet zit hij NU een appje te schrijven :)

Fyi: ik voel me ook grieperig en doodmoe, warm, koud, stem begint te kraken; het is dat ik de hond nog uit moet laten anders ging ik naar bed :sick:
Als hij echt gek op je zou zijn zou hij je al snotterend en hoestend echt wel appen.
Niet achter hem aangaan en overgaan tot de orde van de dag.
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
14-06-2018 23:57
Als hij echt gek op je zou zijn zou hij je al snotterend en hoestend echt wel appen.
Niet achter hem aangaan en overgaan tot de orde van de dag.
Op de dagen dat ik hem wel sprak, waren het ook echt wel rond de 20 berichtjes. Het is niet zo dat ik hem helemaal niet hoor maar een dag niet..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven