35+ en zwanger worden in 2018
dinsdag 21 november 2017 om 20:39
Bezig met zwanger worden:
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger

Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
of 
Miss37 bevallen
12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
Miss37 bevallen
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
zondag 17 juni 2018 om 23:43
Hey meiden even snel,
yoga wat een goed nieuws!! YAY!! snap dat je voorzichtig wilt zijn met blij zijn, dat doe ik ook nogsteeds.
Ik heb morgen echo om te kijken of t hartje klopt.
Veel te hard aan t werk dus hoop echt dat dat geen effect heeft, heb een aantal kots misselijke dagen gehad en ook veel moe en emotioneel, dus ik begin me wel zwanger te voelen de laatste week, maar ben als de dood dat het misgaat.
liefs!
yoga wat een goed nieuws!! YAY!! snap dat je voorzichtig wilt zijn met blij zijn, dat doe ik ook nogsteeds.
Ik heb morgen echo om te kijken of t hartje klopt.
Veel te hard aan t werk dus hoop echt dat dat geen effect heeft, heb een aantal kots misselijke dagen gehad en ook veel moe en emotioneel, dus ik begin me wel zwanger te voelen de laatste week, maar ben als de dood dat het misgaat.
liefs!
maandag 18 juni 2018 om 17:03
maandag 18 juni 2018 om 17:20
Wat een zenuwslopend gedoe poosje81.
Dit maakt het eerste trimester zo stressvol. Ik had voorgenomen te relaxen, maar ik ben nog steeds niet 100% gerustgesteld. Hopelijk heb je een goede echo!
Hoe laat mag je? En hoeveel weken ben je? Laat je weten hoe het ging?
En voor jou ook een spannende dag syrah! Succes en hopelijk veel plezier! Ben benieuwd naar jouw update!
Dit maakt het eerste trimester zo stressvol. Ik had voorgenomen te relaxen, maar ik ben nog steeds niet 100% gerustgesteld. Hopelijk heb je een goede echo!
Hoe laat mag je? En hoeveel weken ben je? Laat je weten hoe het ging?
En voor jou ook een spannende dag syrah! Succes en hopelijk veel plezier! Ben benieuwd naar jouw update!
dinsdag 19 juni 2018 om 19:32
woensdag 20 juni 2018 om 17:16
Voordeel is wellicht dat ik al gezegend ben met 2 kids, wens voor 3e is sterk aanwezig, maar de leegte die sommigen echt moeten voelen zal ik niet zo snel kennen.
Ik blijf hier gewoon hangen hoor, ik lees lekker mee en dan hopelijk over tijdje weer beginnen. Gaat dan weer mega fout is het wel klaar voor mij.
Ik blijf hier gewoon hangen hoor, ik lees lekker mee en dan hopelijk over tijdje weer beginnen. Gaat dan weer mega fout is het wel klaar voor mij.
vrijdag 22 juni 2018 om 23:59
Ik zit momenteel op het wachtbankje maar verwacht er niks van. Deze maand maar één keer geklust vanwege extreem drukke periode van mijn vriend en dan heeft hij geen zin en kan het dan toch ook niet. Die ene keer was wel avond voor eisprong maar zaadkwaliteit zal niet optimaal geweest zijn na bijna vier weken niks
. Dus wachten tot menstruatie en dan volgende ronde in. Morgen eerst lekker 2 weken op vakantie dus dat leidt hopelijk voldoende af.
Yoga, zijn jouw bloedingen eindelijk gestopt?
Poosje, naar voor je die nasleep van wat toch al heel naar was.
Syrah, ben ook erg benieuwd hoe het met jouw zwangerschap verloopt.
En wat zijn de verdere ontwikkelingen van iedereen?
Yoga, zijn jouw bloedingen eindelijk gestopt?
Poosje, naar voor je die nasleep van wat toch al heel naar was.
Syrah, ben ook erg benieuwd hoe het met jouw zwangerschap verloopt.
En wat zijn de verdere ontwikkelingen van iedereen?
zaterdag 23 juni 2018 om 03:17
Wanneer is jouw NOD joseetje? Wie weet heb je net wel geluk. Bovendien ruimt het lichaam oude spermacellen op, dus wie weet zit de gelukkig zwemmer er tussen. In ieder geval een heeeeele fijne vakantie! Neem je een test mee voor de zekerheid?
Hier op dit moment al 2 dagen geen bloedverlies meer gehad en mijn laatste grote bloeding is nu 1,5 week geleden. Ik begin steeds meer hoop te krijgen dat het misschien toch goed gaat komen, maar ik houd na zoveel verhalen op het forum echt nog een slag om de arm. Wordt dus vervolgd...
Hier op dit moment al 2 dagen geen bloedverlies meer gehad en mijn laatste grote bloeding is nu 1,5 week geleden. Ik begin steeds meer hoop te krijgen dat het misschien toch goed gaat komen, maar ik houd na zoveel verhalen op het forum echt nog een slag om de arm. Wordt dus vervolgd...