35+ en zwanger worden in 2018
dinsdag 21 november 2017 om 20:39
Bezig met zwanger worden:
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger

Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
of 
Miss37 bevallen
12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
Miss37 bevallen
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
woensdag 6 juni 2018 om 13:27
Oh, annejill, wat gek. Ik duim enorm mee voor een plakker & een mooie baby voor jou.
Snow: Congrats!
Hier nacht goed doorgekomen zonder bloedverlies. Gisteren dus eenmalig. Mijn enige symptoom ware de pijnlijke tepels & dat is nu bijna weg. Ik maak mij dus best zorgen, terwijl ik mij had voorgenomen dat niet te doen.
Snow: Congrats!
Hier nacht goed doorgekomen zonder bloedverlies. Gisteren dus eenmalig. Mijn enige symptoom ware de pijnlijke tepels & dat is nu bijna weg. Ik maak mij dus best zorgen, terwijl ik mij had voorgenomen dat niet te doen.
donderdag 7 juni 2018 om 13:32
Yoga, wat zenuwslopend inderdaad.... fingers crossed
Nou ik mag ook in het rijtje 'zwanger', vanochtend test gedaan (NOD is dinsdag aankomende) en een mega dikke knalstreep, stond er echt binnen 5 seconden.
Enige wat ik me kan bedenken is dat vorige menstruatie geen menstruatie is geweest en ik direct na miskraam weer zwanger ben geworden en nu op 7 + 2 zou zitten.
Ben er zelf ook nog tikje flabbergasted van.....
Andere zwangeren, het lijkt wel een boom, gefeliciteerd!!!!
Nou ik mag ook in het rijtje 'zwanger', vanochtend test gedaan (NOD is dinsdag aankomende) en een mega dikke knalstreep, stond er echt binnen 5 seconden.
Enige wat ik me kan bedenken is dat vorige menstruatie geen menstruatie is geweest en ik direct na miskraam weer zwanger ben geworden en nu op 7 + 2 zou zitten.
Ben er zelf ook nog tikje flabbergasted van.....
Andere zwangeren, het lijkt wel een boom, gefeliciteerd!!!!
donderdag 7 juni 2018 om 17:32
Geen eisprong gemerkt, dat viel me op, dat het me niet opviel. Symptomen wel wat, gespannen boobs, lage rugpijn (snerpend soms) en soms wat misselijk. Rare nachtmerries en slecht slapen.Joseetje7881 schreef: ↑07-06-2018 17:22Nog ontwikkelingen Yoga en Annejill?
Van harte Poosje!!! Benieuwd hoe ver je dan idd bent. Geen zwangerschapssymptomen? Geen duidelijke eisprong gehad afgelopen maand?
zaterdag 9 juni 2018 om 07:28
Wauw gefeliciteerd allemaal!
Ik heb ook goed nieuws, hier net een knaller van een test. Werd vanmorgen wakker met het verhaal van Poosje in mijn hoofd. Eind april 3 dagen ongesteld geweest, wat vrij kort voor mij is. Laatste tijd erg moe en last van mijn maag. Ik ben waarschijnlijk al 10 a 12 weken zwanger dus. Wel makkelijk met vertellen want ik kan mijn mond nooit houden, daar zag ik het meeste tegen op.
Ik heb ook goed nieuws, hier net een knaller van een test. Werd vanmorgen wakker met het verhaal van Poosje in mijn hoofd. Eind april 3 dagen ongesteld geweest, wat vrij kort voor mij is. Laatste tijd erg moe en last van mijn maag. Ik ben waarschijnlijk al 10 a 12 weken zwanger dus. Wel makkelijk met vertellen want ik kan mijn mond nooit houden, daar zag ik het meeste tegen op.
boardbabe82 wijzigde dit bericht op 09-06-2018 19:45
1.10% gewijzigd
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
zaterdag 9 juni 2018 om 10:27
Even voor de volledigheid (ik sta nog helemaal niet in de tabel of ergens anders in een lijstje
Ik ben 39, mijn vriend is 36. We zijn bezig voor ons eerste kindje en zijn net ronde 6 ingegaan. Mijn NOD ligt rond 2 juli.
zaterdag 9 juni 2018 om 12:42
WoW! Boardsbabe: van harte! Wat vet zeg. Wanneer ga je een verloskundige bellen? Hopelijk kan je snel terecht.
Hier vannacht wakker met een flinke bloeding, het zat al op Mn benen. Van schrik denk ik kotsmisselijk boven de wc gehangen. Maar geen krampen en nu lijkt het gestopt bloeden, maar dat kan zo weer beginnen. Ik ben er echt naar van.
Thanks voor de update roffa. Op dit moment is de UD 27 januari
Hier vannacht wakker met een flinke bloeding, het zat al op Mn benen. Van schrik denk ik kotsmisselijk boven de wc gehangen. Maar geen krampen en nu lijkt het gestopt bloeden, maar dat kan zo weer beginnen. Ik ben er echt naar van.
Thanks voor de update roffa. Op dit moment is de UD 27 januari
zaterdag 9 juni 2018 om 13:51
Hoi dames! Ik lees -en leef- nog steeds met jullie mee. En erg fijn om af en toe ook goede berichten te lezen, gefeliciteerd!
Deze week hebben we de termijnecho, ben erg benieuwd (en spannend ook ). Als het goed is ben ik dan rond 11,5 week...
We zijn uiteindelijk ook voor een vroege echo gegaan, bij 7 weken. Was een goede keus, gaf toch meer het gevoel dat het echt was
We zagen al gauw "iets" zitten, en een hartje kloppen, erg bijzonder. De dag erna ook de schoonfamilie verteld (min of meer noodgedwongen, iets met een 14 -gangendiner waarbij het toch op zou vallen dat ik vaak net iets anders kreeg dan de rest). Ze reageerden heel blij. Daarom ook maar vast aan mijn vader verteld, die was minder uitbundig -zo is ie dan ook- maar hij vindt het denk ik ook leuk
Mijn broer was op vakantie, dus die is morgen aan de beurt. Ben heel benieuwd hoe hij reageert.
En verder met gezonde spanning de komende weken afwachten..
En hopelijk snel nog meer goede berichten hier op het forum!
Deze week hebben we de termijnecho, ben erg benieuwd (en spannend ook ). Als het goed is ben ik dan rond 11,5 week...
We zijn uiteindelijk ook voor een vroege echo gegaan, bij 7 weken. Was een goede keus, gaf toch meer het gevoel dat het echt was
En verder met gezonde spanning de komende weken afwachten..
En hopelijk snel nog meer goede berichten hier op het forum!
dinsdag 12 juni 2018 om 12:40
Thanks! Jullie zijn lief!
Ik lees wel mee, maar lag even onder een steen (en kruip daar het liefste weer onder na deze post tot vrijdag).
Ik blijf bloed verliezen. Van vaak maar wat druppels tot gister: ik stond te koken en ik voelde gewoon wat stromen. Veel
Bloedverlies met weefsel. Dat is dan even en dan stopt het weer. Gisteren dacht ik echt: dit was het, het wordt een miskraam.
Gek genoeg ben ik er momenteel heel rustig onder. Een extra zwangerschapstest doen laat ik voor wat het is. Dat maakt een eventuele uitslag niet anders.
Ik lees wel mee, maar lag even onder een steen (en kruip daar het liefste weer onder na deze post tot vrijdag).
Ik blijf bloed verliezen. Van vaak maar wat druppels tot gister: ik stond te koken en ik voelde gewoon wat stromen. Veel
Bloedverlies met weefsel. Dat is dan even en dan stopt het weer. Gisteren dacht ik echt: dit was het, het wordt een miskraam.
Gek genoeg ben ik er momenteel heel rustig onder. Een extra zwangerschapstest doen laat ik voor wat het is. Dat maakt een eventuele uitslag niet anders.
zaterdag 16 juni 2018 om 07:36
Hi allemaal,
Jeetje Yogayup wat kut. Fijn dat je er rustig onder bent. Hoop voor je dat het snel over is of dat er toch gewoon een beebje is blijven plakken die zijn kamer aan het opruimen is.
Ik kon maandag gelijk voor een echo terecht, omdat de kans groot was dat ik al 10 weken zwanger was. Man was in mei namelijk veel in het buitenland en door mijn cyclus van 45 dagen en het feit dat de ovulatietest 2 juni mijn ei aankondigde kon het eigenlijk gewoon allemaal niet. Op de echo was een (nog) leeg dooierzakje te zien, 29-6 dus een nieuwe echo. Dus opnieuw gaan rekenen en mijn eisprong in april was op dag 25 ipv 30, dus kennelijk heeft die trend doorgezet en had ik rond dag 20 een ei. Kennelijk op het moment dat mijn man 2 dagen thuis was
Nu precies een week later is het allemaal een beetje bezonken, moet ik ieder uur wat eten, anders ben ik misselijk en/of strontchagerijnig. Mijn borsten lijken met de dag te groeien, dus dat beloofd wat.
Veel succes iedereen de komende tijd!
@Roffa: volgens mij klopt de ud bij mij niet. Denk dat het 7-2 is.
Jeetje Yogayup wat kut. Fijn dat je er rustig onder bent. Hoop voor je dat het snel over is of dat er toch gewoon een beebje is blijven plakken die zijn kamer aan het opruimen is.
Ik kon maandag gelijk voor een echo terecht, omdat de kans groot was dat ik al 10 weken zwanger was. Man was in mei namelijk veel in het buitenland en door mijn cyclus van 45 dagen en het feit dat de ovulatietest 2 juni mijn ei aankondigde kon het eigenlijk gewoon allemaal niet. Op de echo was een (nog) leeg dooierzakje te zien, 29-6 dus een nieuwe echo. Dus opnieuw gaan rekenen en mijn eisprong in april was op dag 25 ipv 30, dus kennelijk heeft die trend doorgezet en had ik rond dag 20 een ei. Kennelijk op het moment dat mijn man 2 dagen thuis was
Nu precies een week later is het allemaal een beetje bezonken, moet ik ieder uur wat eten, anders ben ik misselijk en/of strontchagerijnig. Mijn borsten lijken met de dag te groeien, dus dat beloofd wat.
Veel succes iedereen de komende tijd!
@Roffa: volgens mij klopt de ud bij mij niet. Denk dat het 7-2 is.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
zaterdag 16 juni 2018 om 12:20
Spannend boardbabe. Het klinkt allemaal positief!
Ik verlies nog steeds elke dag, gelukkig nu weinig, bloed. Gisteren echo gehad en daar was een knipperend hartje te zien en te horen. Wel een dikke week terug gezet, wat matcht met onze late positieve test. Ik ben blij, maar wel voorzichtig blij. Op naar de volgende echo!
Op deze echo was trouwens niks te zien dat een verklaring kan geven voor het bloedverlies.
Hoe gaat het met de andere dames? Nog updates?
Ik verlies nog steeds elke dag, gelukkig nu weinig, bloed. Gisteren echo gehad en daar was een knipperend hartje te zien en te horen. Wel een dikke week terug gezet, wat matcht met onze late positieve test. Ik ben blij, maar wel voorzichtig blij. Op naar de volgende echo!
Op deze echo was trouwens niks te zien dat een verklaring kan geven voor het bloedverlies.
Hoe gaat het met de andere dames? Nog updates?
zondag 17 juni 2018 om 02:08
Thanks! Het wordt nu ook wel een beetje echter. Hoewel de angst voor een MK er wel in zit, ontspanning wel meer. Hoewel ik vannacht wel uit een nachtmerrie wakker schrok. Ik ben de boel aan het verwerken in Mn dromen denk ik, want ik had deze uitkomst niet helemaal meer verwacht.
Jammer dat je ongesteld bent geworden thisisme. Het fijn is dat je cyclus ‘normaliseert’. Hopelijk meer geluk deze nieuwe ronde.
roffa hoe lang duurt jouw gemiddelde cyclus? Hoop dat ik rond 25e enorm voor je mag juichen. Merk jij jouw eisprong?
poosje heb jij al een echo gehad? Hoe gaat het met jouw zwangerschap?
mieremuis nog iets van die sollicitatie gehoord? Weet je al wat je gaat doen? (En ik lees stiekem in het januari topic, schrijf zelf in het Jan/feb topic mee. Fijn dat de echo’s So far goed waren)
Jammer dat je ongesteld bent geworden thisisme. Het fijn is dat je cyclus ‘normaliseert’. Hopelijk meer geluk deze nieuwe ronde.
roffa hoe lang duurt jouw gemiddelde cyclus? Hoop dat ik rond 25e enorm voor je mag juichen. Merk jij jouw eisprong?
poosje heb jij al een echo gehad? Hoe gaat het met jouw zwangerschap?
mieremuis nog iets van die sollicitatie gehoord? Weet je al wat je gaat doen? (En ik lees stiekem in het januari topic, schrijf zelf in het Jan/feb topic mee. Fijn dat de echo’s So far goed waren)
zondag 17 juni 2018 om 10:06
Boardbabe bizar, wat een verhaal zeg! Gaat wel lekker snel zo!
Yogayup ja ik kan me voorstellen dat je verbaasd bent, het klonk ook echt niet goed, maar wat gaaf dat er toch een duidelijk hartje te zien was! Dat is wel heel hoopgevend, maar emotioneel wel behoorlijk pittig allemaal... doe rustig aan verder hoor.
Hier gaat ie idd goed, ben voor de ene sollicitatie afgewezen na 2 gesprekken (met de andere sollicitant net een betere klik) maar bij de andere baan wilden ze me sowieso hebben, ik ga per 1 september beginnen
Heb er heel veel zin in. Morgen ga ik het slecht nieuws gesprek op mn werk houden haha.
Over 3 dagen de volgende echo, spannend weer... ben wel op en top zwanger inmiddels, heb gisteren 2x een ochtenddutje en middagdutje gedaan
ben zó mooooeeeeee
Yogayup ja ik kan me voorstellen dat je verbaasd bent, het klonk ook echt niet goed, maar wat gaaf dat er toch een duidelijk hartje te zien was! Dat is wel heel hoopgevend, maar emotioneel wel behoorlijk pittig allemaal... doe rustig aan verder hoor.
Hier gaat ie idd goed, ben voor de ene sollicitatie afgewezen na 2 gesprekken (met de andere sollicitant net een betere klik) maar bij de andere baan wilden ze me sowieso hebben, ik ga per 1 september beginnen
Over 3 dagen de volgende echo, spannend weer... ben wel op en top zwanger inmiddels, heb gisteren 2x een ochtenddutje en middagdutje gedaan