35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81

Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Mieremuis, spannend!!

Syrah, ik duim hard mee dat je overmorgen geweldig mooi nieuws hebt voor ons.. Balen zeg, had gehoopt dat je het al zou weten inmiddels. Iedere dag onzekerheid is vervelend.

Wij genieten van het zonnetje en zetten de bloemetjes maar buiten deze week, haha.
Hopelijk houden we er een plakker aan over!
Alle reacties Link kopieren
Net een telefoontje dat de dokter ziek is dus afspraak verplaatst naar vrijdag .... >:-( :cry:
Jeetje Syrah. Dat meen je niet. Wie verzint dit! Jouw geduld wordt wel enorm op de proef gesteld zo zeg.
Yesss yogayup superfijn zeg! Gefeliciteerd!

Ah sarah echt in NL heb je ook pretecho vrouwen hé bij ons betaal je dan 25 euro voor een echo maar dat had ik dan serieus gedaan :hihi:

Ik heb gekozen voor Gent omdat hier in NL ze bekrompen zijn met allerlei testen uitvoeren alvorens je aan IVF begint en daar kunnen de artsen niks aan doen maar laatst stond er een groot artikel in de krant dat artsen uit NL juist naar Duitsland of België vertrekken omdat ze in NL zo vastzitten aan regels en protocollen en als ik dan het voor mij zo gevreesde IVF moet dan ook bij de beste van het beste :kneel:

Mieremuis spannend zeg ik duim voor je! Ook voor boardbabe

:heart:

Roffa mooie duidelijke test zeg wauw ik zou er inmiddels een moord voor plegen om ook weer zo'n streep te zien hahaha als dat me lukt 4 juli schelen we niet veel samen kwa UD :hug:

Morgen warm dagje dames succes :bigkiss:
Blijf jezelf ;-)
Ik ben trouwens misselijk van de ovitrelle die je spuit 1 dag voor de IUI, deze spuit bevat ongeveer 5000 eenheden aan hcg en ik gebruik utro dat is progesteron die ook als bijwerking misselijkheid heeft :sick:

En je krijgt er volle zere tieten van :yes:

Afijn totaal geen graadmeter what so ever om te kunnen twijfelen of je al iets voelt voor NOD ik moet echt wachten eigenlijk... Op dit moment heb ik gewoon symptomen maar die zijn er iedere maand weer dus Ik geloof niks meer :puh:

We gaan het zien :cheer:

Liefs
Blijf jezelf ;-)
Syrah dat meeeeen je niet? Wat een soap. :popcorn:
Annejill vandaag was de streep nog vetter, whoop whoop. Ik hoop zo dat ie goed zit! En dat jij hem ook snel krijgt ;)
Mieremuis spannend inderdaad!
Hi Ladies,

Mag ik me ook aansluiten? Ik zat pasgeleden nog in het jan-feb topic met Yogayup (en ik dacht ook mieremuis, toch??), maar ik heb even een nieuwe Nick aangemaakt omdat de oude niet zo toepasselijk voelt op dit moment, hoe graag ik ook weer zwanger zou zijn.

Maar er is een wens om opnieuw zwanger te raken, daarom schrijf ik graag met jullie mee!

Groetjes,
Tientje
anoniem_643352ae0cd71 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 10:05
24.70% gewijzigd
Nog een vettere streep mennnn wat goed jow!

Welkom tientje tuurlijk mag je meeschrijven :hug: wat vervelend voor je zeg die miskramen ik weet er helaas alles van...

Xxx
Blijf jezelf ;-)
Afbeelding

Annejill kijk! ;)

Welkom stadsgenootje!
Welkom tientje! Knuffel voor jou, ik heb zo met je meegeleefd in dat andere topic.
Ik hoop dat je snel zwanger raakt van een plakkerT :flirting:
welkom tientje!!

roffaaaa whoop whooop ik ben vet jaloers in de goede zin vh woord!! dit is gewoon n plakkertttt :heart: :redrose:

syra dat is echt niet te geloven!
anne jill vollere tieten, altijd welkom waha.. ik duim zo voor je!

12 juli is mijn nod had ik dat al gezegd?
yogayup schreef:
27-06-2018 00:30
Welkom tientje! Knuffel voor jou, ik heb zo met je meegeleefd in dat andere topic.
Ik hoop dat je snel zwanger raakt van een plakkerT :flirting:
Dank je wel :bigkiss:
Ik ga ook voor een plakkerTtt 😉

Gaat het met jou allemaal goed? Was toch ook spannend?

Roffa, hiiii! Zullen we gaan voor twee nieuwe inwoners van onze mooie stad?
roffatientje strak plan ;)
Gefeliciteerd Roffa, mooie testen!

Hier ook even een update. De termijnecho was goed, superbijzonder om te zien dat het al een heel wezentje is, voor die paar centimeter :) De UD is weer een paar dagen naar voren gehaald, staat nu op 29/12 (ik kan me nog totaal geen voorstelling maken van een eventuele toekomstige ik hoogzwanger onder een kerstboom :-D ) Inmiddels ook een goede uitslag gehad van de NIPT, die kwam gelukkig redelijk snel, dus voor mijn gevoel zijn de eerste hobbels nu genomen en kan ik wat meer ontspannen.
Vorige week wel wat "onverklaarbaar" bloedverlies gehad, niet heel veel maar ook geen fijn idee. Gebeld met de verloskundige en toch maar even langsgegaan. Weer een echo gemaakt, maar gelukkig leek alles goed. Hij (of zij) lag heel schattig te duimen :heart: Het blijft spannend, maar het wordt steeds echter! We zijn het nu ook (meer) mensen aan het vertellen, en krijgen allemaal hele leuke reacties.

Hopelijk snel nog meer goede berichten, veel geluk dames!
Hi ladies,

Ik kan niet slapen en ik stuitte op jullie mooie topic! Allereerst gefeliciteerd voor jullie waarbij het nu gelukt is! Ik wil graag ook mijn verhaal met jullie delen. Ik ben helemaal nieuw in dit alles. Ik wilde eerst helemaal geen kinderen, maar nu met mijn huidige vriend wil ik niets liever. Ik ben 37 jaar en sinds vorige week mirena-loos. Heb nu al 2 dagen last van menstruatie buikpijn, maar het lijkt maar nog steeds niet door te zetten. Het zal vast normaal zijn? Heb overigens 4 dagen voor de verwijdering nog geoefend. Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ik daar zwanger van zou zijn geraakt. Afijn mijn vriend woont nu nog in het buitenland en ik zie hem dus pas weer over 2 weken. Dus helaas moet ik ook nog eens geduld hebben..haha ;-)
verano misschien zit je wel met een baby onder de boom ;)

principessa welkom! Kan me idd niet voorstellen dat je lijf dacht joh ik word wel vast zwanger met spiraal ;) succes met zwanger worden!
Van harte Roffa!
Succes dames ook deze week weer!
Poosje heb helemaal niet op jou gereageerd sorry, ik las overal te snel overheen. Wat ontzettend heftig!! Hoe gaat t nu met je?

Roffa dat zijn goeie strepen whooooooppp!!

Tientje (ik kortje ook af anders te ingewikkeld met roffa ha ha ) en Principessa - welkom!!

Twingo hoe gaat t met jou!

Verano, wat geweldig dat alles goed zit en dat je straks inderdaad of hoogzwanger of met baby onder de kerstboom zit!!

Annejill - snap je move naar Gent volledig. De gevreesde IVF - waarom gevreesde... je bent wel wat gewend inmiddels met al die IUI's toch, zoveel verschil is het niet buiten de puntie om... ok en wat meer hormonen spuiten denk ik? Ik duim dat het niet nodig is en dat het deze keer raak is!!

Vandaag weer misselijk, hoop dat dat een goed teken is...
Welkom Principessa! Woont je vriend ver weg? En wat bijzonder dat je eerst zo anders dacht over het ouderschap en kinderen! Was dat altijd zo? Of vooral met je vorige vriend?

Syrah, helemaal prima! Ik heette eerst ook al afgekort zo. Of eigenlijk 010, maar dat is hetzelfde.
Bedankt allemaal :-D!
@Roffatientje Hij woont zo’n 2000km verderop! Ja, ik wist zeker in mijn vorige relatie dat ik ze niet met hem wilde. Met mijn huidige vriend valt alles op z’n plek :heart:. Ik moest ook even wennen, want ik heb echt lang gedacht dat ik ze niet wilde. Overigens nooit een hekel aan kinderen gehad. Ik hoop dat het nog lukt. En nu kan het niet snel genoeg zo ver zijn haha :-D .
Roffa38 schreef:
26-06-2018 23:17
Afbeelding

Annejill kijk! ;)

Welkom stadsgenootje!
Wauw! Is Roffa Rotterdam dan? :hihi:
Geen flauw idee wat wel :HA:
Blijf jezelf ;-)
Syrah ik ben bang dat ik niet goed reageer en dat bijvoorbeeld ik maar 1 fatsoenlijk eitje heb en dus binnen 3x mijn ivf erop zit ofzo... Daarom de vrees en niet kwa prikken puncties of hormonen hoor meer de angst dat ik de wens moet afsluiten voor een 3e kindje :-]

Xxx hoelaat mag je morgen?
Blijf jezelf ;-)
Annejill schreef:
28-06-2018 20:38
Wauw! Is Roffa Rotterdam dan? :hihi:
Geen flauw idee wat wel :HA:
Yessss!!
Principessa3 schreef:
28-06-2018 18:22
Bedankt allemaal :-D!
@Roffatientje Hij woont zo’n 2000km verderop! Ja, ik wist zeker in mijn vorige relatie dat ik ze niet met hem wilde. Met mijn huidige vriend valt alles op z’n plek :heart:. Ik moest ook even wennen, want ik heb echt lang gedacht dat ik ze niet wilde. Overigens nooit een hekel aan kinderen gehad. Ik hoop dat het nog lukt. En nu kan het niet snel genoeg zo ver zijn haha :-D .
Oef! Dat is wel even een eind weg!! Maar fijn dat alles nu zo op zn plek valt!
Toi toi toi met proberen! Ik hoop het ook voor jullie!!

P.s. Noem me maar Tientje😉
anoniem_643352ae0cd71 wijzigde dit bericht op 28-06-2018 22:44
2.83% gewijzigd
Syrah, toi toi toi!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven