Partner is militair
woensdag 20 juni 2018 om 19:13
Hee hoi,
Mijn partner is militair en dus werkzaam bij defensie.
Hij gaat in juli voor vijf maanden naar Curaçao.
Ik zou graag in contact willen komen met andere vrouwen die ook in dit schuitje zitten, waarvan hun partner militair is en uitgezonden wordt.
Ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn.
Disclaimer: Natuurlijk ben ik me ervan bewust dat ik hiervoor 'gekozen' heb, maar het lijkt me fijn om zo nu en dan wel eens contact te hebben met 'lotgenoten'.
Liefsss.
Mijn partner is militair en dus werkzaam bij defensie.
Hij gaat in juli voor vijf maanden naar Curaçao.
Ik zou graag in contact willen komen met andere vrouwen die ook in dit schuitje zitten, waarvan hun partner militair is en uitgezonden wordt.
Ik ben benieuwd wat de ervaringen zijn.
Disclaimer: Natuurlijk ben ik me ervan bewust dat ik hiervoor 'gekozen' heb, maar het lijkt me fijn om zo nu en dan wel eens contact te hebben met 'lotgenoten'.
Liefsss.
woensdag 20 juni 2018 om 19:57
woensdag 20 juni 2018 om 20:12
woensdag 20 juni 2018 om 20:17
vrijdag 22 juni 2018 om 22:30
Hoihoi,
Mijn partner is ook millitair.
Laatst is hij terug gekomen van een half jaar uitzending naar Afrika.
Ik kijk er met een dubbel gevoel op terug.
Aan de ene kant heb ik heel erg mijn eigen ''dingen'' weer ontdekt, ontdekt dat ik het toch wel leuk vond om te gaan stappen enz. Dit deed ik vrij weinig meer. Nu hij thuis is ben ik dit gewoon blijven doen, dus dat is wel echt een voordeel.
Daarnaast heb ik ervaren dat je bij thuiskomst echt weer naar elkaar toe moet groeien. Ondanks dat er whapsapp en Skype is deel je toch een stuk minder met elkaar. Het duurt wel even voor je weer op het zelfde level zit(bij ons althans).
Maar bij ons is dit helemaal goed gekomen en voelt weer precies zoals voor de uitzending. Het komt goed! Als je er beide je best voor doet
Kun je niet 5 maandjes gaan werken in Curacao? Haha grapje hoor.
Je gunt hem ook zijn eigen ''ding'' daar natuurlijk.
Mijn partner is ook millitair.
Laatst is hij terug gekomen van een half jaar uitzending naar Afrika.
Ik kijk er met een dubbel gevoel op terug.
Aan de ene kant heb ik heel erg mijn eigen ''dingen'' weer ontdekt, ontdekt dat ik het toch wel leuk vond om te gaan stappen enz. Dit deed ik vrij weinig meer. Nu hij thuis is ben ik dit gewoon blijven doen, dus dat is wel echt een voordeel.
Daarnaast heb ik ervaren dat je bij thuiskomst echt weer naar elkaar toe moet groeien. Ondanks dat er whapsapp en Skype is deel je toch een stuk minder met elkaar. Het duurt wel even voor je weer op het zelfde level zit(bij ons althans).
Maar bij ons is dit helemaal goed gekomen en voelt weer precies zoals voor de uitzending. Het komt goed! Als je er beide je best voor doet
Kun je niet 5 maandjes gaan werken in Curacao? Haha grapje hoor.
Je gunt hem ook zijn eigen ''ding'' daar natuurlijk.
vrijdag 22 juni 2018 om 22:32
zaterdag 23 juni 2018 om 13:20
Klopt. Ik ben er ook nog nooit geweest. Mijn man is veteraan. Als ik de behoefte een keer heb kan ik contact opnemen. Maar van mij hoeft het ook niet echt