Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Erykah schreef op 07 maart 2009 @ 15:59:

Ik ben er weer! Moest even met mijn auto naar de garage....ik had paar weken geleden schade gemaakt met parkeren (echt een vrouw he? Even naar laten kijken, en bijgepraat met de garagemeneer want die ken ik al heel lang. Daarna even snel de stad in geweest met zus en nichtje.

Xenia...wat een klotesituatie. Heel vervelend dat je moeder je zo manipuleert, door zo'n kaartje te sturen met dat bericht. Maar ja het is wel je moeder en wat als...dan zit je met een schuldgevoel. Pfffff moeilijk hoor!

Q hoe kan je nou over het hoofd hebben gezien dan? Ik bedoel...je valt best op als je in de patatzaak zit :-)

En ja de kruidenthee is van Zonnatura...heeeeeerlijk!

Voor wat betreft badman....ik weet het ook niet of hij nou geschrokken is of dat hij het wel gewoon leuk vond en niet meer dan dat? Ik twijfel ook tussen het een en dan weer het ander....ik weet het pas zeker als ik het hem praat erover. Tot nu toe nog steeds niets gehoord van hem.

Het is wel interessant verhaal he? Vind ik zelf ook hoor...gewoon hoe 2 mensen zo om elkaar heen bewegen. Toelaten en afstoten....en ieder met zijn/haar eigen redenen.

Mijn ex had er ook heel veel moeite mee...uiten en praten. Is ook het moeilijkste wat er is....je echt kwetsbaar opstellen en alles bespreekbaar maken. Is toch echt heel moeilijk?

Ik weet ook niet waarom je me niet gezien hebt. Misschien viel ik wel niet op omdat ik niet de enige was die daar een patatje aan het eten was. Ach...volgende keer beter. Dan meld ik mij in één van die berenbistro's en dan hoop ik dat ik daar dan wél vindbaar ben. (En nee..ik ben dan niet gekleed in een berenvel).

Wat Badman betreft: die duidelijkheid heb je nu ook al. Ik denk dat je dat ook wel weet, maar dat je wellicht wacht op een vorm van duidelijkheid die voor jou aangenamer is. Dat je tot nu toe niks van hem hebt gehoord, is spreekwoordelijk voor de situatie en zegt dan ook voldoende. En ik vind het juist goed van je dat je je kwetsbaar hebt opgesteld en alles bespreekbaar hebt willen maken. Daarmee neem je (bewust) een risico en dat is -vind ik- alleen maar goed. Je zoekt bewust de diepgang op. Je kunt wel heel veel met hem praten, maar in feite weinig zeggen. Het uitwisselen van de standaard beleefdheden en wat dies meer zij. Iedereen blijft lekker in zijn eigen comfortzone. In feite is het niks meer dan een vlakke streep. En om daar eens op door te gaan: als je in het ziekenhuis op de monitor een horizontale streep ziet, dan weet je wel hoe laat het is. Dan is het toch veel beter om het risico te nemen, met alle pieken en dalen. Want dan leef je! Om maar bij die ziekenhuismonitor te blijven: je leeft immers ook als je pieken en dalen ziet, i.t.t. die horizontale streep. Er is dus niks mis met je kwetsbaar opstellen en als het goed is dan geldt het credo: you get what you give (ook een erg goed nummers van The New Radicals, maar dat ter zijde). Als je dus niet krijgt wat je geeft, is er disbalans en zit je tegen een muur, een stoel of een (

vul hier een ander object in) aan te kletsen.
quote:Xenia66 schreef op 07 maart 2009 @ 16:17:

OMG, ik moet straks of zo ruim 40 berichtjes door.....misschien zit het gebroken hartje van Q er ook wel bij (heb nl. 2 hartjes verzonden gisteren

Neuh...dat zit er zeer zeker niet bij.

@Indi: Klinkt goed en shit...ik ben helemaal vergeten om bloemen te kopen. Nu te laat, want ik moet me nog scheren en douchen. Tulpen...dat lijkt me wel wat. Misschien morgen maar eens ergens kijken.
Zo...nu spring ik eerst onder de douche. Met Kylie.
staan best leuke activiteiten bij, maar het is zo ver allemaal, ik ga toch niet voor een avondje bios helemaal naar Amstelveen, dat kan ik hier ook, maar wie weet.. Zal nog eens kijken of er al wat meer mensen uit Zeeland op staan..
quote:Q-Q schreef op 07 maart 2009 @ 16:50:

[...]

Ik weet ook niet waarom je me niet gezien hebt. Misschien viel ik wel niet op omdat ik niet de enige was die daar een patatje aan het eten was. Ach...volgende keer beter. Dan meld ik mij in één van die berenbistro's en dan hoop ik dat ik daar dan wél vindbaar ben. (En nee..ik ben dan niet gekleed in een berenvel).

Wat Badman betreft: die duidelijkheid heb je nu ook al. Ik denk dat je dat ook wel weet, maar dat je wellicht wacht op een vorm van duidelijkheid die voor jou aangenamer is. Dat je tot nu toe niks van hem hebt gehoord, is spreekwoordelijk voor de situatie en zegt dan ook voldoende. En ik vind het juist goed van je dat je je kwetsbaar hebt opgesteld en alles bespreekbaar hebt willen maken. Daarmee neem je (bewust) een risico en dat is -vind ik- alleen maar goed. Je zoekt bewust de diepgang op. Je kunt wel heel veel met hem praten, maar in feite weinig zeggen. Het uitwisselen van de standaard beleefdheden en wat dies meer zij. Iedereen blijft lekker in zijn eigen comfortzone. In feite is het niks meer dan een vlakke streep. En om daar eens op door te gaan: als je in het ziekenhuis op de monitor een horizontale streep ziet, dan weet je wel hoe laat het is. Dan is het toch veel beter om het risico te nemen, met alle pieken en dalen. Want dan leef je! Om maar bij die ziekenhuismonitor te blijven: je leeft immers ook als je pieken en dalen ziet, i.t.t. die horizontale streep. Er is dus niks mis met je kwetsbaar opstellen en als het goed is dan geldt het credo: you get what you give (ook een erg goed nummers van The New Radicals, maar dat ter zijde). Als je dus niet krijgt wat je geeft, is er disbalans en zit je tegen een muur, een stoel of een (

vul hier een ander object in) aan te kletsen.

Als ik iets erg vind dan zijn het wel die Beren-restaurants...van die vreetschuren. Nee gewoon leuk en gezellig restaurantje met goed en lekker eten heeft mijn voorkeur.

Ik heb ook absoluut geen spijt dat ik me kwetsbaar heb opgesteld en verteld heb wat ik voel. Dat was voor mij echt een doorbraak(je), ik heb dat lange tijd niet gekund en/of gedurfd. En dat voelde voor mij heel goed. HOe het ook loopt of afloopt...dat heb ik gewonnen voor mezelf.

En inderdaad....die pieken en dalen laat je voelen dat je leeft! Als het vlak is, leef je niet...dan besta je wel maar leef je niet.

Je hebt het weer erg goed en treffend verwoord Q!!
Goedenmiddag allemaal!

WM is weer in het land der levenden Gister een erg gezellige avond gehad. Lekker geborreld, gegeten in een tapa's restaurant en toen verder wezen borrelen. Ik denk 3 flessen wijn met zijn tweetjes dus ik had hem aardig zitten! Maar was wel erg gezellig!! Nu zo even boodschappen doen en daarna 2 verjaardagen!

Ingel: Beterschap!! Balen zeg dat snotteren, wordt je ook zo moe van!

Xenia: Een brief van je moeder. Balen zeg dat de verhoudingen zo moeilijk liggen!

Erykah: Nog wat gehoord? Je had toch een sms gestuurd?

Indi: Stoer dat je een hartje hebt verstuurd op RP! Al een hartje terug gehad? Klinkt lekker wat je gaat koken vanavond...pasta met zalm...mjammie!

Verder iedereen, Haiiiii!! De 12 pagina's doorzwoegen was best veel....
Q heel mooi gezegd van die pieken, dalen en vlaktes, had ik laatst nog een epistel over geschreven mbt mn heimweebui

We zullen zien hoe t af gaat lopen met mn sissie en Batman!Badman!

Erykah; het niet nader te noemen object HAHA

Ben trouwens benieuwd hoe het met LM en Scorpia gaat, die waren laatst nl. nogal down..

en Miran, wanneer kom je nou terug?? mis je!
WM...hoe voel je je? Voel je je blij zoals je nu overkomt of?
Haha WM; ik weet het.. soms lijkt het onbegonnen werk; maar ze lezen over het algemeen als een trein!

Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad!

Q: volgens mij ben ik van de twee keer dat ik R'dam geweest ben ook eens een een 'berenbistro' wezen eten. Woehoe; ken dan geen Bram Petat (of wat zn naam ook al weer), maar wel een andere hoogstaande tent in jullie stad.

TP: de laatste keer dat iemand een soortgelijk stukje over dat nieuwe mensen leren kennen.nl hier neerzette werd het aan de Viva-angel gemeld als zijnde reclame.... haha, misschien was het dat wel niet, of ben jij stiekem undercover en eigenlijk aant propaganderen voor de site...

Mijn lieve ouders vragen echt elk half uur of ik niet naar de dokter moet, dat ik toch zeker een longonsteking heb, of ik geen koorts heb, dat ik er zo wit uitzie, dat ik naar bed moet gaan etc.....

Had ik al gezegd dat ik blij was als ik straks op mezelf woon?

Mijn ouders zijn de beste hoor, maar ben blij als die goedbedoelde bemoeienis niet meer zo aanwezig is.

Leuk liedje:

volkomen kut
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ing....gaat toch opschieten je huisje? Kan me voorstellen dat je die bemoeienis soms zat bent, hoe lief ook bedoeld. Tijd om lekker op jezelf te gaan...heerlijk!
@Q: Als je om 19 u hier bent kun je mee eten

@WM: je valt door de mand Ik heb namelijk al ergens geschreven dat ik een gebroken hartje heb terug gekregen..hij was al in gesprek met 4 ander dames en dat wilde hij eerst even afwachten

@Ingel: Leuk liedje

@Xen: Ik vraag me ook af waar ze zijn..zou het goed met ze gaan? En met Mozz?

@Erykah: Waar ga je eten vanavond??

@Tp: Anders plaats je zelf een oproepje??
Indi...ik heb nog geen idee waar Appeltje en ik gaan eten. Genoeg leuke tentjes in Rotterdam dus komt wel goed!

Ben je al klaar met de voorbereidingen voor vanavond?

Xen...niet nader te noemen object hmmm....heb je iemand een gezelig smsje gestuurd of heb je extra batterijen gekocht?
Leuk liedje Ingel! Ik ga binnenkort naar Vedlhuis & Kemper in het theater, leuke mannen!

En ik denk dat je straks in je eigen huissie die bezorgheid wel beetje gaat missen soms..is vaak zo :-)
Zo..voorbereidingen klaar..Straks nog wel wat doen, maar niet zoveel meer..

Xen, verklaar je eens nader over dan object
nee erykah, ik heb niemand gezellig smsje gestuurd en de batterijen zijn vorige week al vervangen :-) dus het wordt R of just memyselfandi met T(arzan)
Whoow wat hebben jullie veel geschreven ... net lukte het niet om alles door te worstelen met mijn koppijn. Tip van Q werkt erg goed die aspirine..

Trouwens de andere tips en bewoordingen van Q kan ik mij ook helemaal in vinden wat Badman betreft.

Q vind het echt super dat jij je mannelijke oog er op laat vallen.
Haha Indi...Ik ben dat dan denk ik vergeten met lezen....wil je btw dat receptje van de pasta met zalm mailen naar mij?

Erykah..ik voel me wel aardig blij. Ik heb ook mijn verdrietige momenten hoor. Dan voel ik mij alleen en zielig en snap ik niet waarom mannen zo'n moeite hebben dat wow gevoel bij mij ter ervaren, Maar ik voel mij ook sterk dat ik zelf er een punt achter heb gezet. 2 weken time out zou een kwelling zijn en daar zou ik erg onzeker van worden!

Ingel...ja lezen doen ze als een trein, maar dan vergeet ik wel eens wat info te onthouden! Lief hé die bezorgde ouders! Wanneer krijg je de sleutel van je huisje?
Xen: ben stiekem ook enorm bang dat ik eenzaam en verlaten wordt als ik straks op mezelf zit, haha. Tscheelt dat mn ouders maar een paar straten verder wonen, dus ik zal echt wel regelmatig aanschieten.....

Vnvd heeft iedereen in mn omgeving andere plannen....grrr...

Helemaal geen zin om thuis te zitten, doe ik morgen ook al de hele dag (pa jarig).

*zucht*
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Xen...ik zou R dat gezellig smsje sturen?

Vleer...is je hoofdpijn al over? Ga je nog de kroeg in vanavond?

Ingel...balen dat je met niemand even weg kan gaan.

Q...al uitgedoucht met Kylie? En ga jij nog op stap?

Indi....fijne en gezellige avond met je vriendinnen!!
Dat zal ik straks even doen, WM! Is heel simpel..

@Ingel: Vervelend is dat he? Iedereen die wat anders te doen heeft...Misschien een filmpje kijken???
Ik weet niet precies wie het zeiden, maar ook WM gaat op haar eten letten. Van de week in de sportschool schrok ze toch wel even....weer 3kg erbij. Al 8kg sinds ik op mezelf woon....in 21 maanden....
Oh super Indi...ben nu al benieuwd!!
Ik ga GRP vanavond al ontmoeten ..help wat moet ik aan ?
Erykah: nee ik ben t afwachtend typje he? Vind het ook prima als ik nix hoor..ben volledig blanco wat hem betreft dus :-)

Ingel, je vermaakt je vast wel! idd filmpje of boek? patience? :-)
WM.. hehe fijn he op jezelf wonen ? Ik ga maar weer terug naar mijn ouders. Daar was ik ook stuk slanker.. Waarschijnlijk omdat je daar gewoon regelmatiger eet en gezond eet.. Je kan zeggen wat je wil over die aardappelen en groente elke dag , maar volgens mij is dat gezonder dan die pling menu's en Bram Patat enzoww

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven