Zwanger van wie

22-06-2018 12:22 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal ik ben hier nieuw en ik weet niet zo goed of ik mijn vraag hier kan plaatsen..

Als eerst vraag k om mij niet te oordelen aub ik weet ik heb een fout gemaakt en daar moet k mee leren leven

4 april ben k ongesteld geworden ik heb een cyclus van 25 dagen soms wel eens 26dagen meestal ben k 5 dagen ongesteld.. Tussen 16 en 22 april heb ik in 1 van deze dagen sex gehad, maar die gene is niet in mijn klaar gekomen hij zat letterlijk miss paar seconde er in. 28 April ben ik ongesteld geworden ook gewoon 5 dagen.. 6Mei heb k sex gehad met mijn partner hij is in mij klaar gekomen en heb ook 10 en 11 mei sex gehad met mijn partner. K moest mijn menstruatie 23 24 mei krijgen je raad het al ben niet ongesteld geworden.. Nu ben k volgens de verloskundige 8 weken 6 dagen zwanger terwijl k dacht dat ik 8 weken en 2 dagen zwanger was pas rond 11juli heb ik mijn termijn echo en dan weet ik hoe lang k zwanger ben.. Mijn vraag s dit kind van mijn huidige partner? Of van die andere.. Ik weet het klinkt niet logisch dat dit kind niet van mijn partner is en ik weet voor vele is dit miss een hele dome vraag maar k zit er zo erg mee en ik wil het zo graag weten van wie dit kindje kan zijn... zelf denk k van mijn partner om dat dit het meest logische is aangezien mijn laatste menstruatie 28 april was..
phoebe24 schreef:
22-06-2018 12:45
TO denk nou ff logisch na...
Ik neem aan dat je de pil niet gebruikt.
Als 28 april je laatste menstruatie was dan kan het toch nooit van die ander zijn?
Qua tijdstip zou het wel eerder van die ander kunnen zijn. En wie weet was het geen menstruatie, maar gewoon een bloeding.
lise1985 schreef:
22-06-2018 12:46
Qua tijdstip zou het wel eerder van die ander kunnen zijn. En wie weet was het geen menstruatie, maar gewoon een bloeding.
4 april, 22 juni, dat is 10 weken bijna, geen 7 of 8
karliin schreef:
22-06-2018 12:29
hoe komt ze op 8 weken en 6 dagen en jij op 8 weken en 2 dagen?
als je laatste menstruatie op 28 april begon, is het toch 7 weken en 6 dagen?
(ja, ik heb er een kalender bij gehouden... verveling??).
Dit heb ik idd ook berekend. Bevruchting rond 12 mei.
lise1985 schreef:
22-06-2018 12:46
En dit kan ook nog. Spannend hoe ver je straks blijkt te zijn TO.
phoebe24 schreef:
22-06-2018 12:48
4 april, 22 juni, dat is 10 weken bijna, geen 7 of 8
Maar eigen partner zou ook niet kunnen qua tijdstip...
tip: als je vreemdgaat, doe het met iemand met heel andere kleur dan je partner. Meteen duidelijk wie de alimentatie moet betalen!
lise1985 schreef:
22-06-2018 12:54
Oei...!
viva-amber schreef:
22-06-2018 12:42
We weten niet of zij vreemd is gegaan en dat is ook niet de vraag.

Het lichaam is geen atoomklok. Heb je april helemaal geen seks gehad met je eigen partner?
Quote uit OP; “Als eerst vraag k om mij niet te oordelen aub ik weet ik heb een fout gemaakt en daar moet k mee leren leven.”

Ik vermoed dat mijn constatering wel klopt.
Ben benieuwd of TO nog gaat reageren.
lise1985 schreef:
de melkboer dan??
lise1985 schreef:
Jawel hoor. ELM 28 april, korte cycli van 25-26 dagen betekent eisprong ergens tussen 8 en 12 mei. Seks met partner op 6 en 11 mei zou dus beiden een bevruchting kunnen geven. Tenzij de bloeding eind april geen menstruatie was. Maar daar komt ze vanzelf wel achter bij de echo. Als ze dan ongeveer 10+4 dagen zwanger blijkt, is het van haar partner.
anoniem_347523 wijzigde dit bericht op 22-06-2018 12:59
22.19% gewijzigd
Kokoro schreef:
22-06-2018 12:57
Jawel hoor. ELM 28 april, korte cycli van 25-26 dagen betekent eisprong ergens tussen 8 en 12 mei. Seks met partner op 6 en 11 mei zou dus beiden een bevruchting kunnen geven. Tenzij de bloeding eind april geen menstruatie was. Maar daar komt ze vanzelf wel achter bij de echo.
Inderdaad, het zou dus theoretisch allebei wel kunnen. Maar daar zit m denk ik ook het probleem voor TO ;-)
lise1985 schreef:
22-06-2018 12:59
Inderdaad, het zou dus theoretisch allebei wel kunnen. Maar daar zit m denk ik ook het probleem voor TO ;-)
Haha ja! Zie mijn toevoeging aan de reactie die jij quote ^^ .
Bij dit soort vragen (we hebben er al meerdere gehad op het forum) heb ik altijd het idee dat TO een inschatting gaat maken of de huidige partner beter kan worden ingelicht over het slippertje of dat TO er mee weg kan komen.
Niet zo'n geslaagde editie van de vrijmibo dit.
ouwewijsneus schreef:
22-06-2018 13:01
Bij dit soort vragen (we hebben er al meerdere gehad op het forum) heb ik altijd het idee dat TO een inschatting gaat maken of de huidige partner beter kan worden ingelicht over het slippertje of dat TO er mee weg kan komen.
Ze wil gewoon haar geweten gerust kunnen stellen gok ik.
nimue_iparis schreef:
Voor TO of voor ons als lezers?

Overigens vind ik het nog iets te vroeg voor die vrijmibo. Heb net de lunch achter de kiezen.
nimue_iparis schreef:
Dit is vast nog maar de warming up :there:
Maartje2016 schreef:
22-06-2018 13:04
Dit is vast nog maar de warming up :there:
Ik heb maar een apart topicje geopend ;-)
Tijdens je slippertje zat die kerel maar een paar seconden in je? geloof je het zelf?
lise1985 schreef:
Klopt, zie ik net pas.
En die andere gast rekende ik 4 april maar dat klopt niet want ze was eind april nog ongesteld.

Tante Pheebs conclusie: of de berekening klopt niet, of als je rond de 8 weken zit, en je hebt het rond 22 april met een ander gedaan dan ben je dus niet zwanger van je vriend, en kun je dus wel zwanger worden als een penus heel kort in je is.. (voorvocht...)
Opgelost, slotje erop, klaar.
Het is van je partner.

De telling van de zwangerschap begint namelijk op de laatste dag van je laatste menstruatie - terwijl je pas in je vruchtbare dagen daarna zwanger wordt (dus meestal 2 weken daarna).

Vandaag minus 8 weken, zes dagen komt dan neer op 27 april. Dat komt ongeveer overeen met de door jou genoemde menstruatie.
Daarna ben je dus zwanger geraakt. Je hebt in die periode 3 keer seks gehad en alle keren met je partner. Dus.
Wat een puinhoop maken sommige mensen van hun leven. En niet alleen dat van hunzelf, maar ook nog van hun kinderen. Echt, denk na voordat je een kind op de wereld zet die niet om deze rotzooi vraagt.
-jolijn- schreef:
22-06-2018 13:22
Het is van je partner.

De telling van de zwangerschap begint namelijk op de laatste dag van je laatste menstruatie - terwijl je pas in je vruchtbare dagen daarna zwanger wordt (dus meestal 2 weken daarna).

Vandaag minus 8 weken, zes dagen komt dan neer op 27 april. Dat komt ongeveer overeen met de door jou genoemde menstruatie.
Daarna ben je dus zwanger geraakt. Je hebt in die periode 3 keer seks gehad en alle keren met je partner. Dus.
Maar aangezien de termijn nog helemaal niet zeker is, kan het nog steeds van beide zaaddonoren zijn.
Heb je niet gewoon een cyclus van 30 dagen? Waarom tel je die menstruatie anders zo nadrukkelijk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven