Zwanger van wie

22-06-2018 12:22 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal ik ben hier nieuw en ik weet niet zo goed of ik mijn vraag hier kan plaatsen..

Als eerst vraag k om mij niet te oordelen aub ik weet ik heb een fout gemaakt en daar moet k mee leren leven

4 april ben k ongesteld geworden ik heb een cyclus van 25 dagen soms wel eens 26dagen meestal ben k 5 dagen ongesteld.. Tussen 16 en 22 april heb ik in 1 van deze dagen sex gehad, maar die gene is niet in mijn klaar gekomen hij zat letterlijk miss paar seconde er in. 28 April ben ik ongesteld geworden ook gewoon 5 dagen.. 6Mei heb k sex gehad met mijn partner hij is in mij klaar gekomen en heb ook 10 en 11 mei sex gehad met mijn partner. K moest mijn menstruatie 23 24 mei krijgen je raad het al ben niet ongesteld geworden.. Nu ben k volgens de verloskundige 8 weken 6 dagen zwanger terwijl k dacht dat ik 8 weken en 2 dagen zwanger was pas rond 11juli heb ik mijn termijn echo en dan weet ik hoe lang k zwanger ben.. Mijn vraag s dit kind van mijn huidige partner? Of van die andere.. Ik weet het klinkt niet logisch dat dit kind niet van mijn partner is en ik weet voor vele is dit miss een hele dome vraag maar k zit er zo erg mee en ik wil het zo graag weten van wie dit kindje kan zijn... zelf denk k van mijn partner om dat dit het meest logische is aangezien mijn laatste menstruatie 28 april was..
Maartje2016 schreef:
22-06-2018 12:31
Dit is net cluedo :popcorn:
HAHA
Laat een echo doen op eigen kosten als het zo onzeker is.
To, samengevat:

Ben je op 11 juli zo rond de 8 weken zwangerbevrucht, is het van je man. Ben je dan rond de 11 weken zwangerbevrucht, dan is het van je vreemdgaan.

Bij hoeveelheid weken zwanger komen er inderdaad nog gratis dagen bij vanaf 1e dag van de laatste ongesteldheid. Meestal kan de echoscopisch(e) je een indicatie van de dag van bevruchting geven. En anders tel je een kleine twee weken erbij.
Dus 10 weken zwanger = man
13 weken zwanger = vreemdgaan

Niet ideaal dit allemaal. Ik heb hier echt grote moeite mee hoe je dit hebt gedaan, en dat je binnen deze relatie waarin je vreemd gaat een kind brengt. Waarom maak je een kind met een partner wie je niet trouw bent!? Waarom denk je dat dit moet?

Het is nog niet te laat voor abortus en het stoppen met de relatie. Ik zou hier heel goed over nadenken, want dit mogelijke kindje krijgt helemaal geen goede thuissituatie. Nu ga je boos op e zijn, maar denk alsjeblieft na. Is dit nou echt het leven dat je wilt, en voor dit vruchtje?
anoniem_64735f8eb312e wijzigde dit bericht op 22-06-2018 14:21
Reden: Bevruchting is niet gelijk aan zwangerschapsduur.
19.39% gewijzigd
Een paar seconde vreemdgaan en wellicht zwanger....

Karma is a bitch
Wie is K?
-jolijn- schreef:
22-06-2018 13:22
Het is van je partner.

De telling van de zwangerschap begint namelijk op de laatste dag van je laatste menstruatie - terwijl je pas in je vruchtbare dagen daarna zwanger wordt (dus meestal 2 weken daarna).
Nee. De telling begint op de eerste dag van je laatste menstruatie.
honingbijtje schreef:
22-06-2018 13:45
To, samengevat:

Ben je op 11 juli zo rond de 8 weken zwanger, is het van je man. Ben je dan rond de 11 weken zwanger, dan is het van je vreemdgaan.
Sorry maar dit klopt echt niet. Eerste dag laatste menses is 28 april. Bij een cyclus van 28 dagen verwacht je de eisprong 14 dagen na elm. Bij een kortere cyclus van 26 dagen verwacht je hem op dag 12. Dat betekent dat ze een eisprong had op 10 mei. Als je het ruim neemt, ergens tussen 8 en 12 mei. Op 6 mei en 11 mei heeft ze seks gehad met haar partner.

Ze is vandaag obv de menstruatie 7+6. Ten tijde van de echo dus ongeveer 10+4.

Dit alles TENZIJ die menstruatie 28 april een bloeding in de zwangerschap was ipv een echte menstruatie.
honingbijtje schreef:
22-06-2018 13:45
To, samengevat:

Ben je op 11 juli zo rond de 8 weken zwanger, is het van je man. Ben je dan rond de 11 weken zwanger, dan is het van je vreemdgaan.
Nee, dat klopt niet.
De weken beginnen te tellen vanaf de eerste dag van laatste menstruatie. Dat was 25 april. Met een cyclus van 25/26 dagen kom je dan uit op bevruchting rond 6/7 mei. En dan is ze nu 8 weken en 4 dagen. Dat is hoe het berekend wordt. Op 11 juli is ze dan juist wel rond de 11 weken zwanger als ze van haar partner zwanger is.

Als ik haar was, zou ik de verloskundige in vertrouwen nemen en na de termijnecho met haar samen uitrekenen wat dan de datum van bevruchting is. Er zitten genoeg dagen tussen de twee partners om het dan wel zeker te kunnen zeggen. Blijft wel staan dat dit natuurlijk niet de schoonheidswedstrijd wint..
Oh mosterd
Muntjeinmijnbroekzak schreef:
22-06-2018 12:37
Het was de buurman in de bijkeuken! Met de kandelaar, voor wat romantisch licht.
Hahahaha..

Maar to: sterkte..
karin12345 schreef:
22-06-2018 12:24
Tsjonge.
Abortus.
:facepalm:
Overleg het met de huisarts/ verloskundige!

Je krijgt altijd 2 weken 'cadeau', dus de kans dat het van je partner is is groot. De verloskundige kan je uitleggen wat ik hier mee bedoel.

Inderdaad geen slimme actie, maar trek je niks aan van die gemene reacties!

Sterkte!
Wat een trainwreck.
TO, wat rot voor je. Kan me de ongerustheid voorstellen. Het zou van je scharrel (?) kunnen zijn. Ik denk dat ze dat onbevlekte ontvangenis noemen.
Vraag is, willen jij en jouw partner eventueel kinderen, of zat het nog niet in de planning?
Saarvandiemen schreef:
22-06-2018 14:13
Overleg het met de huisarts/ verloskundige!

Je krijgt altijd 2 weken 'cadeau', dus de kans dat het van je partner is is groot. De verloskundige kan je uitleggen wat ik hier mee bedoel.

Inderdaad geen slimme actie, maar trek je niks aan van die gemene reacties!

Sterkte!
Ik vind dit niet helemaal eerlijk. Het afdoen als niet slim.. De meeste mensen die erachter komen dat partner vreemd gaat voelen zich alsof hun ziel eruit gerukt wordt. Daarna komen de vertrouwensissues bij een volgende relatie.. het heeft een mega grote impact op de ander en dat voor een neukertje.. ik vind dat niet gewoon niet slim. Ik vind dat, inclusief het liegen een draaien, een monsterlijke karaktertrek. Iedereen maakt fouten maar als je zo omgaat met iemand van wie je claimt te houden dan vraag ik me af wat de definitie van ‘houden van’ van deze mensen is. Tenenkrommend als een mogelijke zwangerschap het gevolg is en je weet niet van wie.

En nee, dat vroeg TO niet, maar ik help haar niet in haar berekening om eventueel te kijken of ze kan doen of haar neus bloedt. Ze kan haar eigen shitzooi opruimen. En natuurlijk no offense naar anderen die haar daarin wel tegemoetkomen. Ik heb gewoon een enorme walging van vreemdgaan.
anoniem_64ce813e59745 wijzigde dit bericht op 22-06-2018 14:24
Reden: Toevoeging
12.44% gewijzigd
Bij de verloskundige krijg je toch gewoon een paar weken cadeau altijd? Ze rekenen toch vanaf je laatste menstruatie ofzo? Ik denk dat het van je partner is.
Marte007 schreef:
22-06-2018 14:20
Ik vind dit niet helemaal eerlijk. Het afdoen als niet slim.. De meeste mensen die erachter komen dat partner vreemd gaat voelen zich alsof hun ziel eruit gerukt wordt. Daarna komen de vertrouwensissues bij een volgende relatie.. het heeft een mega grote impact op de ander en dat voor een neukertje.. ik vind dat niet gewoon niet slim. Ik vind dat, inclusief het liegen een draaien, een monsterlijke karaktertrek. Iedereen maakt fouten maar als je zo omgaat met iemand van wie je claimt te houden dan vraag ik me af wat de definitie van ‘houden van’ van deze mensen is. Tenenkrommend als een mogelijke zwangerschap het gevolg is en je weet niet van wie.

Eens. Voor de partner moet dit verschrikkelijk zijn. En voor het kind zelf ook. Afgaande op het programma DNA Onbekend kan dit het leven van een kind echt in negatieve zin beheersen.
Plus inderdaad de vertrouwensbreuk met de partner. Maar waarom heeft TO dit gedaan? Is het een structurele neukerT, of wilde TO wraak nemen omdat partner ook vreemd is gegaan? Ik zeg maar wat hoor. Ben niet vies van een beetje speculatie. :-P
Marte007 schreef:
22-06-2018 14:20

En nee, dat vroeg TO niet, maar ik help haar niet in haar berekening om eventueel te kijken of ze kan doen of haar neus bloedt. Ze kan haar eigen shitzooi opruimen. En natuurlijk no offense naar anderen die haar daarin wel tegemoetkomen. Ik heb gewoon een enorme walging van vreemdgaan.
Misschien heeft TO wel een open huwelijk? Of andere afspraken met haar partner dan jij hebt?
MiniMe3 schreef:
22-06-2018 14:24
Bij de verloskundige krijg je toch gewoon een paar weken cadeau altijd? Ze rekenen toch vanaf je laatste menstruatie ofzo? Ik denk dat het van je partner is.
Niet alleen bij de verloskundige hoor ;-)

Ook bij biologie, de gebruiksaanwijzing van de clearblue, op internet, op dit forum...
-jolijn- schreef:
22-06-2018 13:22
Het is van je partner.

De telling van de zwangerschap begint namelijk op de laatste dag van je laatste menstruatie - terwijl je pas in je vruchtbare dagen daarna zwanger wordt (dus meestal 2 weken daarna).

Vandaag minus 8 weken, zes dagen komt dan neer op 27 april. Dat komt ongeveer overeen met de door jou genoemde menstruatie.
Daarna ben je dus zwanger geraakt. Je hebt in die periode 3 keer seks gehad en alle keren met je partner. Dus.
Dat klopt niet, het begint op de eerste dag van je laatste menstruatie

Het kan ook nog zijn dat het met het kindje niet goed zit. Bij mijn laatste zwangerschap zou ik volgens de vk zes weken zijn in plaats van acht. Daarna bleek er wat mis met de groei van het kindje en kreeg ik een miskraam.
Pas met de termijnecho weet je meer, maar pas echt zul je het weten door een DNA-test te doen.

**Mag ik een bitterbal bij mijn mosterd?**
Wat Kokoro schrijft is iig de juiste analyse van de cycli
anoniem_205207 wijzigde dit bericht op 22-06-2018 14:34
5.24% gewijzigd
Maartje2016 schreef:
22-06-2018 14:27
Niet alleen bij de verloskundige hoor ;-)

Ook bij biologie, de gebruiksaanwijzing van de clearblue, op internet, op dit forum...
wel allemaal dezelfde 2 weken trouwens, niet dat je ze op kunt tellen ;)
lilalinda schreef:
22-06-2018 14:27
Misschien heeft TO wel een open huwelijk? Of andere afspraken met haar partner dan jij hebt?
Zie de tweede alinea van de op..
Oakes schreef:
22-06-2018 14:26
Eens. Voor de partner moet dit verschrikkelijk zijn. En voor het kind zelf ook. Afgaande op het programma DNA Onbekend kan dit het leven van een kind echt in negatieve zin beheersen.
Plus inderdaad de vertrouwensbreuk met de partner. Maar waarom heeft TO dit gedaan? Is het een structurele neukerT, of wilde TO wraak nemen omdat partner ook vreemd is gegaan? Ik zeg maar wat hoor. Ben niet vies van een beetje speculatie. :-P
Ik ook niet maar ik vind het zo erg. Ik heb het twee keer van dichtbij gezien en welke gevolgen het had. Hartverscheurend.. ik vind eigenlijk dat er geen enkel excuus is. Redenen zat, maar geen excuus. En als het wraak zou zijn bijvoorbeeld dan is er nu een kind op komst bij twee kleuters die dan geen enkele notie hebben van een volwassen relatie en elkaar pijnigen uit wraak. Fraai, als er straks een baby is wat daarin meegenomen kan worden.
Maar dat is inderdaad speculatie. Ik vind het gewoon heel, heel erg.
Ach.. ik moet ook gewoon uit dit soort topics blijven.. ga ik gauw weer doen! ;-)
lilalinda schreef:
22-06-2018 14:29
wel allemaal dezelfde 2 weken trouwens, niet dat je ze op kunt tellen ;)
Niet? o_o

Daar gaat mijn strippenkaart... het leek me zo lekker makkelijk, alles optellen tot je aan de 40weken zit. Niet misselijk, geen krampen en harde buiken, geen andere klachten.
Gewoon zwanger worden en gelijk daarna bevallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven