Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 juni 2018 om 22:14
ja ja, dat had ik inmiddels ook al door, dus je hoeft niet te schreeuwen.
En mijn probleem? Dat het strontirritant is dat getrollhint/hunt. Als je het niet gelooft, blijf dan gewoon weg uit een topic. Zo ongelofelijk is die OP niet hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 24 juni 2018 om 22:16
Ik werd gequote en daar reageerde ik op. Het is niet zo dat ik het continu te pas en onpas aan het roepen was om t topic te verzieken.
Maar goed het is een fake topic dus wat is t probleem eigenlijk.
''q. Trollhunten. (betekenis)
Het openbaar beschuldigen van gebruikers voor trollen is niet toegestaan. ''
Lees de huisregels nog eens na.
zondag 24 juni 2018 om 22:17
Dan wordt het zo saaaaaaiiiiiii.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 24 juni 2018 om 22:18
Tjonge jonge hoe bedoel je dat het niet zo ongelofelijk is? Zelfs iemand met een garnalenbrein kan wel zien dat TO een enorme trol is.
zondag 24 juni 2018 om 22:22
Nou dan heb ik zeker een garnelenbrein.
Zulke dingen kunnen gebeuren, ik zei daar ook al dat ik iets vergelijkbaars meegemaakt heb alleen was ik met hem getrouwd ipv dat het mijn minnaar was.
zondag 24 juni 2018 om 22:22
en bedankt, gelukkig ben je helemaal niet op de man
Even los van of het wel of niet waar is, vanwaar de behoefte om het te melden dat je het niet gelooft?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 24 juni 2018 om 22:23
Dat laatste is nou net een zeer wezenlijk verschil.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
zondag 24 juni 2018 om 22:25
Dus Jezus staat op Golgotha, in afwachting van zijn kruisiging. Hele volksstammen zijn op komen dagen om de heuglijke gebeurtenis bij te wonen, en voor de veiligheid staat er een flink cordon Romeinse soldaten opgesteld tussen het kruis en de belangstellende menigte. Tussen de toeschouwers bevindt zich Petrus, zoals wellicht bekend een goede vriend van Jezus.
Als Jezus eenmaal hangende is roept hij 'Petrus! Petrus!'. Petrus kan zich niet bedwingen, hij holt richting kruis maar stuit onderweg op het cordon en er wordt hem een been afgehakt. Dan hoort Petrus Jezus weer roepen, dus onverwijld stort hij zich hinkelend het cordon in... twee armen eraf.
Ten derden male roept Jezus zijn vriend aan, en Petrus hinkelt in een laatste wanhoopspoging het cordon in. En ja hoor, tweede been er ook af. Gelukkig wil een wederzijdse vriend de romp wel over het cordon heen gooien dus uiteindelijk staat Petrus toch tegenover zijn lijdende vriend. 'Heer', zegt hij met zijn laatste krachten 'vertel mij uw laatste wens en ik zal hem inwilligen'.
"Laatste wens?' antwoordt Jezus. 'ik wilde je alleen maar vertellen dat ik daar onderaan de berg je huisje kan zien staan!'
Als Jezus eenmaal hangende is roept hij 'Petrus! Petrus!'. Petrus kan zich niet bedwingen, hij holt richting kruis maar stuit onderweg op het cordon en er wordt hem een been afgehakt. Dan hoort Petrus Jezus weer roepen, dus onverwijld stort hij zich hinkelend het cordon in... twee armen eraf.
Ten derden male roept Jezus zijn vriend aan, en Petrus hinkelt in een laatste wanhoopspoging het cordon in. En ja hoor, tweede been er ook af. Gelukkig wil een wederzijdse vriend de romp wel over het cordon heen gooien dus uiteindelijk staat Petrus toch tegenover zijn lijdende vriend. 'Heer', zegt hij met zijn laatste krachten 'vertel mij uw laatste wens en ik zal hem inwilligen'.
"Laatste wens?' antwoordt Jezus. 'ik wilde je alleen maar vertellen dat ik daar onderaan de berg je huisje kan zien staan!'