VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Zeg, waar blijft de rest ? Blijkbaar van het mooie weer aan het genieten. Leuk nieuws hoor Peb, echt zo gegund!
Na een dagje buiten hebben we weer verzonnen dat we Victor Veilig willen kopen. We hebben er 4 nodig hier in de straat, heeft iemand een idee in welke winkel ze die dingen verkopen? Vindt 4 keer verzendkosten a 5 euro ofzo een beetje zonde namelijk.
Wat is Victor Veilig??
Gevonden.

Maar als je er 4 tegelijk besteld, dan betaal je toch niet 4x verzendkosten?
Zo'n fluo ding met kindervlag dat je langs de weg kan zetten zodat auto's minder hard rijden. Bij jullie niet zo nodig .
Kost 37.50-45.00 euro en ik heb zitten verzinnen dat we dat best zelf kunnen knutselen, maar dan kegel je 'm zo weer omver met voetballen. Ik kan geen plaatjes plakken, maar googelen op Victor Veilig levert het zo op.
En ik zit ernstig te wachten totdat iedereen waaaaaat roept op Jouw Grote Nieuws..... Maar we moeten nog even wachten geloof ik .
Ja, en ik ga straks naar een feestje, dus krijg er toch niets meer van mee vandaag.

Vind het eigenlijk best gek en ook wel een beetje eng nu het zo ver is.

Ik denk dat niemand hier meer op mij gerekend had...

Ik zelf ook heel lang niet, maar toen ik 2 maanden geleden zo'n beetje weer mezelf aan het worden was, zonder grote zorgen of verdriet, toen wilde Pebblo het opeens weer heel erg graag en tsja... het is ook weer vrij snel gelukt eigenlijk.
Pebbles, meid wat een fantastich nieuws!

En ik gun dit geluk je zo

Ben helemaal blij van je nieuws!

Nah, lees ik voor het eerst in tijden weer hier (sorry ), zie ik dit geweldige nieuws.

Peb, van harte gefeliciteerd!!!!
Waaaaaaaaaaat, Pebbles, man, sjezus, gefeliciteerd. Wat onwijs onwijs onwijs leuk!!!!!!
Wind, Bries is vandaag toch jarig?

Gefeliciteerd. Of heb ik het mis? Ik zie verder geen felicitaties namelijk.... Ineens bedenk ik me nu dat het ook de 13e kan zijn?
Ben zo blij voor je Pebbles!

Hond, aan mij niet besteed. Kat wel, en vind het ook goed voor de kinderen dat ze leren een huisdier te verzorgen. Maar op het moment ben ik al blij als ik de kinderen, Harrie en mezelf elke dag weer goed verzorgd heb, dus die kat komt er nog even niet. Ik hoop dat mijn ouders er snel weer een nemen, zodat de kinderen daar weer kunnen zien hoe je met huisdieren omgaat.

Kies van Nathje klinkt pijnlijk.

Victor Veilig nooit van gehoord.

Heb vandaag grote schoonmaak virus gehad. Heb 3 slaapkamers helemaal schoongemaakt, van onder tot boven met ramen open enzo. Dakterras is geschropt met algenreiniger. Alle ramen boven en beneden gelapt, speelgoed uitgezocht. Helaas ben ik nog niet klaar en ligt er nu heel veel nog op te ruimen zooi in de woonkamer. En je zult zien dat ik morgen geen schoonmaak virus meer heb. Moet ook nog 1 slaapkamer. Afmaken is niet mijn sterkste kant.

Lien, alweer een week erop, volgens mij vind je het leuk daar?

Jammer dat je langer bent dan ik, toch? Ik heb nog wel mooie pakken, draag ze haast niet bij mijn huidige werk.
Wat een leuk nieuws voor Pebbles! Gefeliciteerd zeg!!!!
wow peb, wat een nieuws. Gefeliciteerd!
Woow, Pebbles, wat leuk!! Van harte gefeliciteerd hoor.

Dat broodje lag er dus inderdaad niet voor niets, vorige week.
Maar wíe heeft dat broodje eigenlijk opgegeten?
Ik weet het niet meer. Niemand geloof ik.
Volgens mij was dat dus echt Pebbles Morrie. Die offerde zich op om 'het minder lekkere broodje' op te eten met de tekst dat het eigenlijk best lekker was, de stiekemerd

Of ik heb het verkeerd onthouden, of het was briljant toeval, dat kan ook.
Dat Pebbles het misschien zondag zelf ook nog niet wist, bedoel ik dus met dat laatste.
WAAAAA! Ik werd ineens wel heul nieuwsgierig wie de gelukkige mocht zijn, maar wat onwijs leuk, Pebbles! Dit nieuws maakt me helemaal blij!

en 2 streepjes zijn 2 streepjes hoor. Goed man!
Grappig ding Lien, die VV, nooit eerder gezien!
O ja, die VV moest ik ook nog googlen.
Maar moet je dat dan elke keer op straat zetten als je kinderen buiten gaan spelen? En weer binnen halen als ze binnen komen?
En op de site staat dat de verzendkosten eenmalig 5,75 zijn, ongeacht bestelde hoeveelheid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven