Spoed: Hapjes
zaterdag 7 maart 2009 om 21:30
Haaai,
Mijn vader vraagt me net of ik wat lekkere hapjes wil maken voor ons gezinnetje. Ben alleen beetje inspiratieloos, dus hoop dat jullie snel nog wat leuke dingetjes weten. We hebben redelijk wat in huis..ei/bladerdeeg/beleg/olijven/knakworstjes/chips/toastjes/brood nou noem maar op...
Hoop dat er nog snel wat reacties komen, zodat ik aan de slag kan, haha.
Mijn vader vraagt me net of ik wat lekkere hapjes wil maken voor ons gezinnetje. Ben alleen beetje inspiratieloos, dus hoop dat jullie snel nog wat leuke dingetjes weten. We hebben redelijk wat in huis..ei/bladerdeeg/beleg/olijven/knakworstjes/chips/toastjes/brood nou noem maar op...
Hoop dat er nog snel wat reacties komen, zodat ik aan de slag kan, haha.

zaterdag 7 maart 2009 om 21:34
Tja. Er zijn best veel mensen die gelukkig worden van bladerdeeg om knakworst heen, maar ik niet.
Ik zou zeggen: warm de kankworstjes op, serveer met mosterd erbij.
Kieper de olijven in een bakje: graaien maar
Koop de eieren , sreveer met geroosterd brood en een pot zout.
Hak een stuk kaas in blokjes, zet naast de knakworstjes en de mosterd
chips in een bak.
Ik zou zeggen: warm de kankworstjes op, serveer met mosterd erbij.
Kieper de olijven in een bakje: graaien maar
Koop de eieren , sreveer met geroosterd brood en een pot zout.
Hak een stuk kaas in blokjes, zet naast de knakworstjes en de mosterd
chips in een bak.

zaterdag 7 maart 2009 om 21:38
vind knakworstjes in bladerdeeg mer iets wat je aan kinderen geeft.
Ik zou zelf gaan voor gevulde eitjes , bladerdeeg hapjes gevuld met kaas ofzo , olijven zijn zo al lekker ,
Als je paturain of andere roomkaas hebt idd iets van gevulde hamrolletjes ( of met monchu nog lekkerder)
Blokjes kaas met druifjes of sinaasappel als je dat in huis zou hebben.
Ik zou zelf gaan voor gevulde eitjes , bladerdeeg hapjes gevuld met kaas ofzo , olijven zijn zo al lekker ,
Als je paturain of andere roomkaas hebt idd iets van gevulde hamrolletjes ( of met monchu nog lekkerder)
Blokjes kaas met druifjes of sinaasappel als je dat in huis zou hebben.

zaterdag 7 maart 2009 om 21:44

zaterdag 7 maart 2009 om 22:05
quote:Adeline schreef op 07 maart 2009 @ 21:30:
Mijn vader vraagt me net of ik wat lekkere hapjes wil maken voor ons gezinnetje.Hoog tijd voor een gezellige zaterdag-avond-discussie, over wat hij aan zijn handjes mankeert, en/of het hedendaagse rollenpatroon. Met een bak chips erbij
Mijn vader vraagt me net of ik wat lekkere hapjes wil maken voor ons gezinnetje.Hoog tijd voor een gezellige zaterdag-avond-discussie, over wat hij aan zijn handjes mankeert, en/of het hedendaagse rollenpatroon. Met een bak chips erbij
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.