Help mij man gaat vreemd

26-06-2018 13:33 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet niet zo goed hoe ik moet beginnen
Maar we zijn 8 en half jaar samen en hebben 3 kinderen samen
We hebben de afgelopen tijd al een moelijk tijd gehad en de kinderen hebben het ook heel moeilijk gehad met verlies van oma
Daar zijn we nu langzaam boven op aan komen
Maar nu heb ik ondekt dat me vriend vreemd gaat
Heb berichten gelezen en heb een goede vriend van hem gesproken en die zegt dat het niet veel voor steld
Maja dan toch
Hij zins 1 week geen tijd mee voor mij niet en voor de kinderen ook niet
Maar weet gewoon niet wat ik moet doen
De kinderen kunnen niet weer een klap aan
En zelf ook niet
Wonder123 schreef:
26-06-2018 14:26
Ik heb een app op mij tel en via dat kan ik zijn appje lezen
Welke app is dit?
lise1985 schreef:
26-06-2018 14:35
Welke app is dat?

Haha!
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
MarindaH schreef:
26-06-2018 14:42
Haha!
Besef nu pas dat mijn vraag heel anders opgevat kan worden :rofl:
Hadewychh schreef:
26-06-2018 14:32
Hoe help jij je kinderen met hun Nederlands huiswerk?

Dus je hebt een spionage app op je telefoon gezet?
huiswerk Nederlands ;-)
Hadewychh schreef:
26-06-2018 14:32
Hoe help jij je kinderen met hun Nederlands huiswerk?
Die kinderen hebben nog geen huiswerk, TO is denk ik een jaar of 29 en een hele goede kapster. Haar kinderen Delano en Wesley zitten nog op de basisschool en Cheyenne is nog geen 4. Haar vriend, een zeer bekwame automonteur, heeft in de kroeg een gesprek aangeknoopt met een leuke geblondeerde jongedame, omdat de tatoeage van haar kind op haar bovenarm er rood uitzag. Die was dan ook nieuw. Op deze manier is haar Damien altijd bij haar nu ze het ouderschap moet delen met haar ex-man. TO's vriend voelt plots haar gelnagels op zijn arm, een siddering gaat door hem heen. "Voelt fijn eh" zegt het blondje zwoel, "heb ze zelf gezet, voordeeltje als je manicure bent". Snel daarna wisselen ze nummers uit.
Wonder123 schreef:
26-06-2018 13:52
Ik heb bewijs heb Gisteren toe hij daar was zijn app je mee gelezen
Maak even een printscreen van die app en stuur hem naar je man
Wonder123 schreef:
26-06-2018 14:26
Ik heb een app op mij tel en via dat kan ik zijn appje lezen
welke app is dat??
lilalinda schreef:
26-06-2018 15:03
welke app is dat??
Handiggggggg
eerwaarde schreef:
26-06-2018 15:02
Die kinderen hebben nog geen huiswerk, TO is denk ik een jaar of 29 en een hele goede kapster. Haar kinderen Delano en Wesley zitten nog op de basisschool en Cheyenne is nog geen 4. Haar vriend, een zeer bekwame automonteur, heeft in de kroeg een gesprek aangeknoopt met een leuke geblondeerde jongedame, omdat de tatoeage van haar kind op haar bovenarm er rood uitzag. Die was dan ook nieuw. Op deze manier is haar Damien altijd bij haar nu ze het ouderschap moet delen met haar ex-man. TO's vriend voelt plots haar gelnagels op zijn arm, een siddering gaat door hem heen. "Voelt fijn eh" zegt het blondje zwoel, "heb ze zelf gezet, voordeeltje als je manicure bent". Snel daarna wisselen ze nummers uit.
Ik denk erg treffend :hihi:
Wonder 123, wat wil jij? ALs ik dit soort topics lees dan verbijsterd het mij altijd dat jullie ( de bedrogen vrouwen) wachten tot de vreemdgaande echtgenoot toegeeft dat hij buiten de pot pist.
Waarom beslis jij niet dat je niet bedondert wilt worden? Je geeft hem te kennen dat je weet dat hij vreemd gaat, dat hij een uur de tijd heeft om zijn spullen te pakken, dat je zijn minnares op de hoogte stelt van jouw bestaan en dat hij kan kiezen: hij stopt met haar zien, of je wijst hem de deur. En als je niet gelooft in een tweede kans, dan gooi je hem de straat op.
eerwaarde schreef:
Ja, ik kan me er wel wat bij voorstellen!
Brommerpech
:facepalm:
eerwaarde schreef:
Waarom moet hij toegeven?
Jij kent de feiten dus wegwezen.

Ik mag in godsnaam hopen dat je een onafhankelijk type bent??
Welke app is dat dan? Lijkt me ook wel handig hoor :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven