Problemen besneden vriend

27-06-2018 13:32 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een aantal maanden een relatie met mijn huidige vriend. Ik ben ontzettend blij met hem en zie hier ook echt een toekomst mee. Er is echter een probleempje: hij is besneden.

Ik heb een enorme afkeer voor besnijdenis want ik vind het gewoon verminking. Hij heeft er zelf voor gekozen op latere leeftijd (niet uit geloofsovertuiging of gezondheidsredenen) maar toch blijf ik met dit idee zitten. Hierdoor heb ik ook gewoon bijna nooit zin in seks want ik associeer dit meteen met elkaar.

Als we seks hebben dan doet dit vaak gewoon pijn, waarschijnlijk door een combinatie van maat en besneden.

Mijn vraag is:
Zijn er meerdere vrouwen die hier last van hebben? Zowel het pijnverhaal als het psychische gedeelte?
Ik zoek vooral een oplossing voor het psychische gedeelte, hoe ik dit niet meer met elkaar kan associëren of het op een of andere manier kan accepteren.

Alvast heel erg bedankt!
Doet het pijn bij jou?
Apart dat je er zo over denkt, en dat je er psychisch last van hebt. Lijkt wel alsof je een beetje wereldvreemd bent. Ik heb relaties gehad met mannen die besneden waren, maar ook niet besneden. Allebei volkomen normaal en ik voel geen verschil.
...
Pijn door besneden?
echt niet!
Huh? Hier heb ik nou echt nog nooit over nagedacht. Doet het bij jou pijn omdat hij besneden is? En waarom heeft hij zich laten besnijden als het niet om geloofsredenen of gezondheidsredenen is? Zijn er nog meer redenen?
Waarom heb jij er last van? Hij was toch volwassen en is niet gedwongen ofzo? Weet hij dat jij hier zo mee zit?

Ik heb geen oplossing, maar vind het wel een beetje bijzonder.
Besnijdenis bij mannen verminking? Hoe kom je daar nu bij?
Huh? Neem gewoon een ander vriend je past niet bij hem.
Wat een sneu topic dit.
Besnijdenis bij mannen die er zelf bewust voor kiezen en waarbij een arts het doet is geen verminking. Ik vind het enorm lomp dat je dat op 1 hoop gooit met brsnijdenis bij kleine kinderen die er zelf niets over te zeggen hebben.

Ik vind een besneden juist fijner seksen, met name oraal en manueel.
ik heb het 1x met een besneden man gedaan, die was om medische redenen besneden. Niks mis mee. Hij was flink aan de maat, erg prettig allemaal.

(besnijdenis is in mijn Engelse familie vrij normaal, afhankelijk van je 'class', Engelse koninklijke familie (mannen) zijn ook besneden. Behoorlijk upper class gebruik)
Mijn vriend is besneden. Medische reden en niet uit geloofsovertuiging. Ik kan mij niet helemaal voostellen hoe sex met iemand die besneden is voor een vrouw pijnlijk(er) zou kunnen zijn? Natuurlijk kan het geslacht van je vriend te groot zijn. Dan moeten jullie wat creatiever in bed zijn en standjes bedenken waarbij hij niet te diep kan penetreren of hij moet zich wat meer inhouden of het voorspel moet wat langer duren. Beetje samen ontdekken wat voor jullie fijn is.

Ik vind het zelf wel mooi een besneden penis en ook is het hygiënischer. Hoewel mijn exen ook gewoon fris waren heb ik nu een lichte voorkeur voor een besneden partner dus mijn huidige vriend mag gewoon nog even blijven.

Ik zie het dus zelf niet als verminking. Dit omdat echt best veel mannen die ook laten doen met een medische reden. Dan kan het in mijn beleving geen verminking zijn. Tis gewoon een stukje vel en het is iets wat zoooooooo vaak voorkomt.
Je bent bang omdat hij zo groot is. De rest is lariekoek :idee: Dit is allemaal omdat jij denkt dat het niet past...….. PS. goede voorspel doet wonderen en vertrouwen :yes:
Beetje raar, misschien had hij wel last van zijn voorhuid...etc. Ik vind dat je maar rare smoezen verzint. Ben jijzelf soms besneden?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Pijnlijker voor jou zal niet aan zijn besnijdenis liggen, misschien het formaat, niet voldoende voorspel of misschien heb je gewoon wat glijmiddel nodig?

In zijn geval vind ik het geen verminking, hij heeft er immers zelf voor gekozen. wat betreft besnijdenis in het algemeen, sta ik er nogal ambivalent in, het heeft zijn voordelen (hygiënischer, makkelijker schoon te houden), maar dat kinderen in Joodse en Islamitische gezinnen geen keus hebben vind ik ook weer zo wat. Om medische redenen (en dat schijnt vaker voor te komen dan ik dacht) lijkt het me zelfs noodzakelijk.

Dat jij er psychisch last van hebt vind ik raar. Waarom associeer je iets waar je vriend zelf voor heeft gekozen met verminking? Dat vind ik raar.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Misschien eens langs een psycholoog?
Hoezo verminking? Dat is toch helemaal niet erg, lekker fris ook.
Dat het pijn bij jou doet komt waarschijnlijk omdat hij flink geschapen is, of gewoon omdat je geen zin hebt vanwege hoe je erover denkt.

Klinkt niet als echte liefde.

Geen idee hoe je hier overheen kunt stappen, ik snap niet dat je er een probleem van maakt maar ja, zo heeft iedereen zijn eigenaardigheden en wie zij wij om erover te oordelen.

Als je het echt niet kan accepteren dan zal jullie sex leven ook ophouden dus nok er dan mee. Gun hem en jezelf een partner waar je je niet aan stoort.

Succes.
Natuurlijk is het verminking. Dat ding heeft echt een functie.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Hij heeft er zelf voor gekozen op latere leeftijd (niet uit geloofsovertuiging of gezondheidsredenen
Waarom dan wel als ik vragen mag?
Vanzai schreef:
27-06-2018 14:38
het is niet per definitie verminking. Als je blindedarm ontstoken is, en het ding wordt weggehaald, is het ook geen verminking.
Als je voorhuid zo strak zit, dat hij niet naar achteren kan, dan moet dat ding gewoon weg.
Het is wel zo dat als het “hoedje” over de penis geschoven is dat hij dan wat makkelijker naar binnen kan. Zonder kan het wat stroever gaan en mogelijk pijn doen. Ik kan me voorstellen dat dat zeker geldt bij een groter formaat. Ik vind dat niet zo raar. Inderdaad, die voorhuid heeft een functie.

Die psychische afkeer vind ik bijzonder. Geen idee wat je daaraan kunt doen. Je zou een psycholoog kunnen raadplegen maar maak je het dan niet veel te groot ?
anoniem_370937 wijzigde dit bericht op 27-06-2018 14:47
7.80% gewijzigd
Maar TO heeft dat gevoel van verminking er nou eenmaal bij. Dus of je accepteert het of niet. Het is aan TO.
koekies zijn lekker
Vanzai schreef:
27-06-2018 14:38
Als ik mijn kat laat castreren is het vast ook verminking.
en to heb je wat aan de reacties?
Ja, het besnijden van mannen valt onder de Genitale mutilatie, oftewel, ja dat is een vorm van verminking.

Echter, wanneer dit vanuit medische redenen wordt gedaan is dat over het algemeen omdat de voorhuid te nauw is om over de eikel te glijden. Dat is vooral bij een erectie erg pijnlijk voor een man, vooral gedurende seks. En het wordt een stuk lastiger als man om onder de voorhuid schoon te maken wanneer je deze niet terug kunt trekken, met alle ellende aan ontstekingen, ophopingen etc als gevolg.

Dat het bij jou pijn doet is eerder doordat jij misschien te gespannen bent, te droog bent of beide en dan waarschijnlijk in combinatie met een wat dikker geschapen man met een ruwere eikel.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Mijn vriend is ook besneden. Dat was medisch noodzakelijk (ik weet de precieze reden even niet meer, wel dat het als jong jongetje dringend noodzakelijk was omdat hij pijn had).

Behalve dat de seks met hem veel fijner is omdat ik echt stapelgek op hem ben merk ik geen verschil met mijn andere sekspartners die niet besneden waren/zijn.

Het zit dus écht tussen jouw oren.
jaw schreef:
27-06-2018 15:14
Ja, het besnijden van mannen valt onder de Genitale mutilatie, oftewel, ja dat is een vorm van verminking.
Tattoo's zijn ook verminking. Piercings en oorbellen ook.

Bij minderjarigen zonder medische noodzaken snijden in hun lichaam is, wat mij betreft, altijd verwerpelijk. Maar als iemand dat op latere leeftijd uit vrije wil doet: van mij mogen ze.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven