Problemen besneden vriend

27-06-2018 13:32 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb sinds een aantal maanden een relatie met mijn huidige vriend. Ik ben ontzettend blij met hem en zie hier ook echt een toekomst mee. Er is echter een probleempje: hij is besneden.

Ik heb een enorme afkeer voor besnijdenis want ik vind het gewoon verminking. Hij heeft er zelf voor gekozen op latere leeftijd (niet uit geloofsovertuiging of gezondheidsredenen) maar toch blijf ik met dit idee zitten. Hierdoor heb ik ook gewoon bijna nooit zin in seks want ik associeer dit meteen met elkaar.

Als we seks hebben dan doet dit vaak gewoon pijn, waarschijnlijk door een combinatie van maat en besneden.

Mijn vraag is:
Zijn er meerdere vrouwen die hier last van hebben? Zowel het pijnverhaal als het psychische gedeelte?
Ik zoek vooral een oplossing voor het psychische gedeelte, hoe ik dit niet meer met elkaar kan associëren of het op een of andere manier kan accepteren.

Alvast heel erg bedankt!
Mijn vriend is ook als kind om medische reden besneden en ik vind het zeker in zo’n geval geen verminking. Het is juist hygiënisch en pijn heeft het bij mij echt nog nooit veroorzaakt.
Vriend zelf was er wel wat onzeker over toen we net een relatie hadden, omdat hij er wel een littekentje aan over heeft gehouden. Als hij dat nooit gezegd had, was het me waarschijnlijk niet eens opgevallen.
Doe normaal mens.

Waarom heeft hij pijn?
Dubbel gepost :facepalm:
grand_allegro wijzigde dit bericht op 27-06-2018 16:15
Reden: Dubbele post
93.35% gewijzigd
Ik ben zelf niet besneden, maar als ik een erectie heb een een vrouw neuk, dan is de eikel altijd ontbloot en de voorhuid zit dan naar achteren geschoven. Dus in die zin lijkt het heel veel op een besneden penis. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat het uitmaakt qua gevoel bij een vrouw.

Nu zullen we best ook wel onbesneden mannen zijn die neuken met de voorhuid nog om de eikel heen, maar dat is volgens mij niet zo gangbaar.
En ValyrianSteel is gevlogen????
het valt me mee dat de OP er nog staat.
Ik denk dat je je vriend beter een andere vriendin kan laten zoeken.
Jij kan niet omgaan met zijn keuze.
Grand_allegro schreef:
27-06-2018 16:10
Mijn vriend is ook als kind om medische reden besneden en ik vind het zeker in zo’n geval geen verminking. Het is juist hygiënisch
Wat jij vindt verandert niets aan de definitie van verminking en je hebt blijkbaar ook geen idee wat hygiëne betekent.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
27-06-2018 19:47
Wat jij vindt verandert niets aan de definitie van verminking en je hebt blijkbaar ook geen idee wat hygiëne betekent.
Dus een medische ingreep is volgens jou verminking?
Dan heb je het dus zelf echt niet begrepen.
lilalinda schreef:
27-06-2018 14:45
het is niet per definitie verminking. Als je blindedarm ontstoken is, en het ding wordt weggehaald, is het ook geen verminking.
Als je voorhuid zo strak zit, dat hij niet naar achteren kan, dan moet dat ding gewoon weg.
Maar TO schrijft dat het niet om een medische reden is, dus dan gaat jouw argumentatie niet op.

Ik vind het overigens wel opvallend hoeveel vrouwen (en ook mannen) de voorkeur voor een besneden penis hebben uit esthetisch of hygiënisch oogpunt, want het zit er niet voor niets. Het is ter bescherming van de eikel en bovendien wordt de eikel er ook nog ongevoeliger van, wat genotsverlagend kan werken.

Ik ben er niet zo mee bezig als TO maar ik zie het ook als zinloze verminking van een gezond lichaamsdeel.
lise1985 schreef:
27-06-2018 20:01
Dus een medische ingreep is volgens jou verminking?
Dan heb je het dus zelf echt niet begrepen.
Geeft niks, gewoon nog een keer lezen wat je zelf schrijft.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
27-06-2018 20:09
Geeft niks, gewoon nog een keer lezen wat je zelf schrijft.
Hoef ik niet te doen. Maar ik denk dat jij jouw uitspraken iets moet gaan nuanceren.
Ik vind dat iedere volwassen man lekker helemaal zelf moet weten wat-ie met zijn voorhuid doet.
Bij 18- alleen om medische redenen.
Marana-- schreef:
27-06-2018 13:42
Besnijdenis bij mannen die er zelf bewust voor kiezen en waarbij een arts het doet is geen verminking. Ik vind het enorm lomp dat je dat op 1 hoop gooit met brsnijdenis bij kleine kinderen die er zelf niets over te zeggen hebben.

Ik vind een besneden juist fijner seksen, met name oraal en manueel.
Eens! Plus vaak schoner, tenminste in mijn ervaring. Niet dat mannen zonder besneden penis per se "viezer" zijn, maar het is makkelijker schoon te houden.

Hier dus niet herkenbaar. Geen pijn, hoewel er meer frictie lijkt te zijn tijdens penetratie (misschien omdat de voorhuid dus niet mee kan bewegen, zoals onbesneden mannen wel hebben?).
Hoe vies zijn al die miljoenen onbesneden piemels dan wel niet dat besneden piemels zo hygiënisch gevonden worden? :sick:
iris1969 schreef:
27-06-2018 20:37
Hoe vies zijn al die miljoenen onbesneden piemels dan wel niet dat besneden piemels zo hygiënisch gevonden worden? :sick:
Sterker nog, de voorhuid dient ter bescherming van de eikel, tegen... Bacterien
lilalinda schreef:
27-06-2018 21:21
Sterker nog, de voorhuid dient ter bescherming van de eikel, tegen... Bacterien
:HA:
Zou het kunnen dat je, doordat je er een probleem mee hebt, je niet kunt ontspannen en je daardoor pijn hebt?

Weet je vriend dit? Ik denk dat je je er echt overheen moet gaan zetten. Als je dit bespreekbaar gaat maken lijkt me dat zeer ongemakkelijk voor hem. Er is niks mis met een besneden penis lijkt me.
Onze tijd is nu.
sneeuwwitje80 schreef:
27-06-2018 13:57

Ik vind het zelf wel mooi een besneden penis en ook is het hygiënischer. Hoewel mijn exen ook gewoon fris waren heb ik nu een lichte voorkeur voor een besneden partner dus mijn huidige vriend mag gewoon nog even blijven.
Is niet meer hygiënisch als een man gewoon maar zijn penis schoon houdt.
Bedankt voor jullie reacties!

Het doet inderdaad pijn bij mij. Sowieso omdat hij niet bepaald klein geschapen is, maar ook omdat het minder goed glijdt zonder voorhuid (zoals @ouwedibbes ook schreef). Ook glijmiddel wil niet altijd helpen. Het komt niet door stress voor seks oid, hier heb ik nooit problemen mee gehad.

Hij heeft zich laten besnijden omdat hij dat zelf mooier of hygiënischer vond. Hij heeft het gewoon in het ziekenhuis laten doen, maar toch is het echt een behoorlijk aanwezig litteken (misschien dat ik daarom dit ook associeer met iets slechts? Het ziet er gewoon pijnlijk en onprofessioneel uit).
Mag ik vragen hoe het zit met de mannen van jullie? Hebben zij dit ook of is het daar wel gewoon netjes gedaan?
ouwewijsneus heeft niet dezelfde ervaring als ouwedibbes. :-D

maar dat zou kunnen omdat er verschillende methodes zijn van besnijden. Ik heb me om medische redenen laten besnijden en ik heb helemaal geen voorhuid meer. Er is ook geen litteken te bekennen. Het enige wat ik me kan voorstellen wanneer het pijn zou kunnen doen is wanneer de man geen voorvocht heeft en de vrouw volkomen droog is. Maar besneden geeft veel minder weerstand want de eikel is altijd glad en nooit bedekt.
Ik vraag me ook echt af hoe jou vriend besneden is en waar het litteken dan zit.
Als je het echt lelijk vindt wordt het seks met het licht uit of het is einde oefening want je vriend kan dit natuurlijk niet veranderen.
Trouwens mijn vrouw heeft inmiddels afkeer van mannen met een voorhuid :mrgreen: Als we samen een film bekijken en ze ziet dat roept ze gelijk lelijk, wil ik niet zien, doorspoelen graag.
handigmetgeld schreef:
27-06-2018 15:46
Tattoo's zijn ook verminking. Piercings en oorbellen ook.
Dat is nogal een statement.
iris1969 schreef:
Haha, vandaar de nuance "mijn ervaring". Verschilt ook per piemelhouder. Maar ik heb toch een aantal gevallen meegemaakt... :sick:

En toevoeging om je vraag te beantwoorden, TO: ik heb nooit een litteken gezien. Mijn huidige vriend is niet besneden, wel geopereerd, daar zie ik wel hele kleine littekens.
anoniem_203378 wijzigde dit bericht op 28-06-2018 00:39
Reden: Toevoeging
21.01% gewijzigd
ava75 schreef:
28-06-2018 00:25
Dat is nogal een statement.
Het is maar hoe je het bekijkt. Het zorgt er permanent voor dat het lichaam niet meer in zijn 100% natuurlijke staat verkeert. Dat is een verminking maar de term klinkt dan alleen nogal cru.
Hangt die mes nog aan zijn lul ?
iris1969 schreef:
Ik heb een hele schone onbesneden piemel! >:-(
koekies zijn lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven