35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81

Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Annejill mijn nichtje had bij ivf1 maar 1 goed ei en bij poging 2 ook. Die was echter wel raak!
Alle reacties Link kopieren
Even een ego post
Nu 1-2 dgn overtijd Voel steeds gerommel in mijn onderbuik , twee dagen geleden echt alsof ik ongesteld werd Nu een soort gerommel , geen kramp
Ik ben met vlagen misselijk en heb voor mijn gevoel “volle “ borsten , tepels zijn gevoelig
........
Durf gewoon niet te testen Ik wacht toch naar maar even af Ik vind het doodeng gezien mijn voorgeschiedenis van 2 missed abortions en 1 afbreking bij 14 weken ivm ernstige afwijkingen.
Honing ik snap dat het spannend is maar dat is onzekerheid ook...testen!
Echt testen hoor, Honing! Deze onzekerheid is niks. Als je positief getest hebt, bel je huisarts, je gyn, je psycholoog. Iedereen die je kan steunen. Vertel het ons.
Niet blijven klooien en piekeren.

En voor nu een dikke :hug:
Dank jullie wel
Maar wacht het weekend nog even af
Een witte test zien word ik ook niet blij van.
En zoals mijn vriend zegt: we merken het vanzelf wel
Ik drink geen alcohol en rook niet , met cafeïne deed ik al rustig aan omdat dat ook invloed heeft op de vruchtbaarheid Dus qua leefstijl hoef ik niks aan te passen
Het rommelt gewoon in mijn buik
Zit nu op dag 30 in mijn cyclus die echt altijd stipt 28 dgn is Ik had ook iets eerder dan verwacht een positieve ovulatietest dus verwachte mijn menstruatie ook eerder
Maar goed Kan dus ook zijn dat hele cyclus in de war is gezien (te) vroege ovulatie , 1 dag eerder dan verwacht
Afwachten maar
Nu voelt het weer alsof er iets “ uit moet” zeg maar Alsof het straks losbarst
Honing wat spannend! Ik snap je helemaal, zo eng na zoveel ellende en verdriet.

Roffa hoe voel jij je?

Syrah nog een beetje goed ziek ;)

Welkom Princessa!

AnneJill er is maar 1 ei nodig he ;) Ik duim zo voor je en voor alle andere die zwanger zijn en niet zwanger. Dat we allemaal maar snel mooie gezonde zwangerschappen mogen hebben en allemaal 2018 en 2019 babys!

Ik heb mn ei deze week DENK ik voldoende benut. Volgende maand, indien nodig, wil ik wel weer ovu testen gebruiken. Het niet weten maakt mij bloed nerveus en chago. Volgens mij is gisteravond mijn ei gesproken, ik voel dat meestal wel duidelijk. Wat kramp/pijntjes dus nu weer op de wachtbank whoop whoop.

BIJNA vakantie, whoehoeeeee.. Zo aan toe!
Jeeh een kloppend hartje bij onze boon 8w3d ud 6-2.
Heel erg blij!
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Boardbabe wat een geweldig nieuws!!! :)

Annejill, snap je angst re IVF maar misschien reageer je wel heel goed - ook dan is er natuurlijk nog geen zekerheid - ik reageerde supergoed maar had van de 17 eitjes "maar" 3 over - maar wel in 1 keer raak!!

Nou ja nu hopen op die hartslag vanavond. Afspraak om 20:45 ... pfff zo laat en het is een uur rijden.... dat is ver na mijn bed tijd tegenwoordig!!

Honing, wat spannend - wat een gemixte gevoelens moet je hebben ... je wilt zo graag dat het raak is maar ook daar komen zorgen bij. Hoop dat je het weekend een beetje doorkomt en dat je maandag een positieve test hebt!
Ik ben benieuwd Syrah

Honing, dit weekend afwachten is prima, maar niet uitstellen vanwege onzekerheid en twijfel. Maar wachten vanwege een mogelijk witte test snap ik heel goed!
Wat fijn boardbabe! Pabien! (Gefeliciteerd in Papiamentu)

syrah ik duim enorm voor je

honing spannend. Ik hoop zo dat je een mooie dubbele streep hebt. Wil je morgen of zondag testen?

annejil ik weet niks zinnigs te zeggen over ivf :| enige dat ik je kan zeggen dat ik hoop dat het snel raak is en je goed reageert.

thisisme laten we hopen dat ‘All the hump’ zorgt voor een mooi ‘bump’
ohh syrah, ik duim zooo hard :rose:

boardbabe :cheer2:
Spannend Syrah Ik duim voor je
Gefeliciteerd board babe !!!!

Nog steeds geen bloed hier
Wel allerlei gevoelens in mijn onderbuik Drukkend gevoel , soms wat kramp links of rechts maar soms voel ik niks
Weet niet goed meer wat ik de vorige keren voelde
Durf gewoon niet te testen Bang voor witte test
Weten jullie nog wat jullie vlak na of rond NOD voelde ?
Ik wilde vooral graag naar huis. Ik was op vakantie en was er klaar mee. Normaal kon een vakantie niet lang genoeg duren. Ik had vooral last van mijn humeur (6) Ik kon zo weinig hebben van mijn vriend.

Verder weinig klachten. Bovendien had ik niet verwacht zwanger te zijn. Achteraf was het toch duidelijker dan ik dacht.
En Syrah?
Honing14 schreef:
29-06-2018 22:55
Spannend Syrah Ik duim voor je
Gefeliciteerd board babe !!!!

Nog steeds geen bloed hier
Wel allerlei gevoelens in mijn onderbuik Drukkend gevoel , soms wat kramp links of rechts maar soms voel ik niks
Weet niet goed meer wat ik de vorige keren voelde
Durf gewoon niet te testen Bang voor witte test
Weten jullie nog wat jullie vlak na of rond NOD voelde ?
volgens mij heb ik voor mn NOD echt dat gevoel dat t moet doorbreken.. Als ik zwanger was voelde ik dat anders. Borsten wat "strakker" en NOG humeuriger..

Ergens denk ik dat ik t onbewust wist, achteraf.. je voelt je gewoon anders.. :facepalm: duidelijk he
Hartslag- CHECK!! Zooooo opgelucht. 9 weken en 1 dag ... ga dus heel gelijk op met boardbabe!! Nu op naar alle volgende enge testen... Geloof dat ik me gister pas voor het eerst echt realiseerde dat ik gewoon zwanger ben!

Honing - het verschil tussen NOD zwanger en niet zwanger was bij mij dat ik met menstruatie altijd, echt altijd pijnlijke borsten heb gehad, dat had ik deze keer niet, maar ik zat aan de hormonen dus ik weet niet hoe "echt" dat was. En ik had wel krampen, zo sterk zelfs dat ik er van overtuigd was dat ik elk moment ongesteld moest worden, maar die krampen duurde een paar dagen, en met menstruatie altijd maar een dag. En inderdaad meer een druk dan echt steken. Dit is allemaal achteraf - op het moment zelf had ik geen zwangerschap verwacht. Ik zou echt gewoon testen hoor, als het een witte test is weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Boardbabe82 schreef:
29-06-2018 15:34
Jeeh een kloppend hartje bij onze boon 8w3d ud 6-2.
Heel erg blij!
Gefeliciteerd Boardbabe!! Wat ontzettend fijn!! Groei maar goed klein boardbabeboontje😘🌈☀️
Syrah, ook van harte gefeliciteerd!!! Wat heel fijn! Ook voor jouw kleine hartje: groei goed🌈⭐️😘
Thisisme1980 schreef:
30-06-2018 07:55
volgens mij heb ik voor mn NOD echt dat gevoel dat t moet doorbreken.. Als ik zwanger was voelde ik dat anders. Borsten wat "strakker" en NOG humeuriger..

Ergens denk ik dat ik t onbewust wist, achteraf.. je voelt je gewoon anders.. :facepalm: duidelijk he
Dit Honing, als je zwanger bent dan voelt het anders dan anders. Ik had bijv geen gevoelige tepels, maar gevoelige borsten. Kramp maar net op een andere manier. Emo, maar ook anders emo eerder schattig huilend dan chagrijnig huilend. Het is heel vaag, maar het is gewoon anders dan wanneer je daadwerkelijk ongesteld wordt.
Wat fijn syrah! Van harte :cheer:
Wat is de voorlopige UD?
Dank je Tientje!
Jeeh Syrah gefeliciteerd, wat leuk dat we zo bij elkaar in de buurt zit.
Honing ik duim voor je!

Vanmorgen bij Prenatal beha's gehaald, want ik barst overal uit.

Verder nog even een ego post, naast de vermoeidheid, misselijkheid, bijna niet kunnen eten, een verkoudheid, slecht slapen door rugpijn. Heb ik inmiddels ook de hele dag rugpijn, last van mijn heup bij het lopen en als klapper continue hoofdpijn waar ik scheel van kijk. Vanmiddag een uurtje geslapen en daarna het witte vlaggetje gehesen en een paracetamol ingenomen.
Ik hoop dat dit het qua kwaaltjes is en dat ze snel verdwijnen.

Net hebben we een uurtje gefietst en de hoofdpijn is weg gebleven. Ik heb door de vermoeidheid, kwaaltjes en warmte al 2 weken niet gesport. Dus dat ga ik nu wel weer oppakken, want kans groot dat door gebrek aan beweging de lichamelijke pijntjes opkomen. Van de week een uurtje gewandeld en dat deed me erg goed.
Van de week ook maar zwemmen.

Gisteren bij de fysiotherapeut wat oefeningen gekregen en flink gemasseerd voor mijn rug. Ook doorverwezen naar de bekkenfysiotherapeut.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Bleh, dat klinkt al flink vervelend boardbabe. Fijn dat je zo goed geholpen wordt/gaat worden en dat je zo goed voor jezelf zorgt.

Ik voel mij vooral continu onwel. Alsof je iets onder de leden hebt, maar je net niet ziek bent. Heel moe, misselijk en bij mij schieten de beide si-gewrichten af en toe vast.

Maar goed, hoewel het geen walk in the park is, knijp ik in Mn handjes als het hierbij blijft.

roffa, mocht je nog zin hebben: mijn ud is 5/2

honingtoch al getest? Of wacht je tot morgen/maandag?
Syrah fijn dat alles goed was! Boardbabe staat genoteerd. Rot dat je je niet zo lekker voelt. Ik ga ook naar de bekkenfysio, ik stond al scheef voor de ovulatie ;)
Syrah, ik zou ook voor de bekkenfysio gaan. Liever er op tijd bij zijn, dan strompelend richting je (uiteindelijk) bevalling. Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik in het eerste trimester ook al bij de bekkenfysio geweest. Ze hielp me bij de pijn, gaf goede tips en zo ben ik tot ca week 34 door kunnen gaan. Daarna toch weer nodig, maar ik had nu minder sessies nodig (denk ik).
Roffa38, van harte gefeliciteerd! Ik ben heel blij voor je en wens je een top zwangerschap! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven