35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81

Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ladies,

Wat een mooie berichten Syrah en Boardbabe, zo’n moment dat je het hartje hoort lijkt me zo bijzonder :heart: !

Wel vervelend van de kwaaltjes natuurlijk allemaal ladies.

Honing wat spannend en knap dat je daar mee kan wachten. Ik hoop op een positieve uitslag voor je.

Mijn mirena is bijna 2 weken geleden verwijderd, maar helaas nog geen bloed. Als dank voor de hormoonschommelingen heb ik een schimmelinfectie gekregen :-( ..
Afijn is wel te verhelpen. En dan kan ik over 10 dagen aan de bak :-D want dan zie ik mijn vriend weer.
Het is ook een beetje kop in het zand steken
Na 2 miskramen en 1 afbreking weet ik het liever pas bij week 12 dan bij 4+1 zoals ik het hiervoor deed
Vanmorgen toen ik wakker werd , dacht ik , ik word ongesteld, maar niks en de hele ochtend al misselijk
Herken die buikpijn niet van eerdere zwangerschappen maar mijn man zegt dat ik toen ook steeds zei dat ik buikpijn had en dacht ongesteld te worden
Mocht het zo zijn dan wil ik ook geen vroege echo’s meer
Het heeft ons nergens gebracht want de laatste keer bleek dus bij een echo bij 13 weken dat er allemaal afwijkingen waren die zo ernstig waren dat het de 20 weken niet eens zou halen
Dus tja in mijn geval denk ik , ik geloof het pas als late echo’s , nipt , 20 wkn echo etc etc goed zijn
Jee Honing ja wauw... begrijpelijk ook. Altijd doen waar jij je goed bij voelt. Respect. Sterkte!
Fijn van de goede echo's! :heart: Bijzonder moment :)
En hopelijk gaat het snel beter Boardbabe.

Honing, ik kan me goed voorstellen dat je erg terughoudend bent met wat je hebt meegemaakt. Zelfs zonder zulke ervaringen vind ik het al heel spannend... Ik duim voor mooi nieuws!
Honing,

Heeeeeeel veel sterkte en ga toch maar testen Meis en bel met je vk over hoe je je erbij voelt! Misschien is het feit dat je je nu anders voelt dan voorgaande keren wel positief. Al kan ik me voorstellen dat je dat niet zo snel zo inziet.
anoniem_643352ae0cd71 wijzigde dit bericht op 28-06-2019 09:58
43.86% gewijzigd
Honing, ik snap je onzekerheid en rot gevoel ook echt. Hopelijk heb je veel steun ook in je directe omgeving.. Stiekem lijkt het er toch wel op dat je zwanger bent toch :-D
Met al wat jou is overkomen, begrijp ik je terughoudenheid enorm goed.
Ik hoop zo dat je nu (snel) een goede zwangerschap mag beleven met een gezond kindje honing.
Grrrrr, had een heel bericht getypt, draai mijn telefoon en poef.... alles weg 😠😠😠. Nog een keer proberen:

Even een aantal dagen niet gereageerd, wel meegelezen. Afgelopen vrijdag zoals verwacht hartstikke ongesteld geworden. Dat is dus al ronde 6 zonder positieve test. Begin zo langzamerhand te twijfelen of ik überhaupt zwanger kan worden. Bijna alle anderen hier zijn al zwanger 😃 of zwanger geweest 😔. Ik zeg hier overigens niet mee dat het makkelijker of minder zwaar is als je wel zwanger kunt worden maar deze zwangerschap niet hebt kunnen voldragen. Ik kan mij uiteraard niet voorstellen hoe dat is maar wens het niemand toe. Ik wil alleen maar zeggen dat ik twijfel of ik zwanger kan worden omdat ik in tegenstelling tot bijna alle anderen in 6 maanden nog nooit een positieve test in handen gehad heb. Misschien ben ik al wel in de overgang ofzo (augustus word ik 40 😬). Mijn laatste 2 menstruaties zijn ondanks een duidelijke eisprong erg licht. Misschien te dun baarmoederslijmvlies waardoor bevrucht eitje niet kan innestelen. Ik haal me zo langzamerhand van alles in m’n hoofd. Dus nu twijfels over wanneer naar huisarts/gynaecoloog. Denk nog 1 ronde zelf proberen, daarna hulp inschakelen.

Heel erg fijn dat alle echo’s van de zwangeren goed waren!!!!

En voor diezelfde zwangeren: sterkte met alle kwaaltjes, misselijkheid, bekkenproblemen, vermoeidheid etc...

Welkom honing, Roffatientje en prinsessa. (Hopelijk niemand overgeslagen)

Honing, ik duim voor een positieve test (wanneer je het aandurft) en een dikke plakker!!!!
Princessa moet natuurlijk principessa zijn 😊
Wat een teleurstelling joseetje! Op zich is 6 maanden niet lang, maar als je graag zwanger wil worden is elke maand te lang.
Ik heb natuurlijk makkelijk praten met mijn ronde 5 zwangerschap. Mijn huisarts zei: ‘dat is vlot! Als je na 10 maanden op de stoep had gestaan, had ik je nog 2 maanden langer laten proberen.’ Hier zijn ze dus echt van na een jaar pas eventueel kijken of er iets aan de hand is.

Wat ik daar dus eigenlijk mee wil zeggen: op zich is het niet zo gek dat het in 6 maanden nog niet is gelukt. Al is dat bij elke maand teleurstelling natuurlijk geen troost.

Ik hoop dat je ook snel een positieve test in handen hebt. :hug:
Ik voel mij toch een beetje rot om bovenstaande post. Alsof ik jouw gevoel ergens bagatelliseer joseetje. Dat is geenszins de bedoeling. Ik begrijp je teleurstelling en zorgen zeker en ik hoop dat je die ook blijft delen.
ahh joseetje, het voelt voor mij ook niet als rot hoor zoals je t schrijft. ik kan me je teleurstelling en twijfels heel goed voorstellen. Ik heb zeker een grote wens voor een 3e maar ik prijs me inderdaad erg gelukkig met mijn huidige 2 jongens. mijn wens is niet kleiner maar denk wel dat t anders is.. of in ieder geval voor mij.. al haal ik me dezelfde dingen in t hoofd als jou na 2 mk en ronde 7/8 :@@: Ik duim hart voor je en n consult bij n gyn kan vast geen kwaad.
Nou dames , een positieve test
Moet het nog even verwerken ....
Gefeliciteerd Honing! Hopelijk deze keer het gezonde vruchtje waar we op hopen :heart:
Honing - gefeliciteerd!! We zullen hier allemaal voor je duimen dat het gewoon helemaal goed gaat deze keer!!

Joseetje, ik sluit me aan bij wat yoga zegt. En dan alleen om je moed te geven, want 6 maanden is inderdaad nog niet lang. Ik behoor tegenwoordig tot de zwangeren, maar wij zijn ruim 3 jaar bezig geweest (waarvan een dik jaar echt heel erg opletten met ovulatie testen enz) en uiteindelijk met IVF zwanger geraakt. Ik dacht ook dat ik niet zwanger kon worden. Het verschil met onze leeftijden is dat je er beter zsm achter kan komen áls er wat mis is, want als je wel hulp nodig hebt dan liever meteen beginnen omdat je kansen gewoon lager worden naarmate je ouder wordt. En daarom ben ik vorig jaar met alle testen begonnen, want als je er dan achter komt dat je geblokkeerde eileiders hebt, of slechte zaad kwailiteit, dan kan je er wat mee. En als er niks mis is, dan weet je tenminste dat je elke maand een goeie kans hebt! Dus ik mijn advies is: maak je echt nog geen zorgen met 5 rondes, maar overweeg wel na de 6e (als die niet lukt) naar de gyn te gaan om te zien waar je staat.
Lieve reacties ! Dank
Het is al iets meer geland nu , voorzichtig toch blij
Honing gefeliciteerd! Ga duimen voor een gezonde plakker!

Joseetje ik zat 4 weken geleden bij de huisarts na 9 maanden proberen (niet wetende dat ik al 5 weken zwanger was) ik was voor mezelf uitgegaan dat het zeker een jaar ging duren. Kan me voorstellen dat je door alle berichten het gevoel krijgt dat iedereen zwanger wordt behalve jij en dat er door je leeftijd minder kansen zijn. Iig een dikke knuffel en geef niet op.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Eens met wat boardbabe zegt - ik had me 2 jaar geleden ook al aangesloten op het forum met zwanger willen worden en daar leek ook iedereen gelijk zwanger behalve ik, dus ik snap zeker hoe het voelt en lijkt dat iedereen zwanger is behalve jij. Inderdaad niet opgeven!
Wow Honing, wat fijn. Van harte. Ik duim zo op een gezonde baby over een maand of 8 :heart:
Honing gefeliciteerd! Duimen draaien voor een prachtig gezond kindje!

Joseetje, ik zou als je het niet vertrouwt wel een afspraak maken v oor controles. Beter nu weten dan over een jaar, zeker omdat de magische 4 in je leeftijd eraan zit te komen.

Ik weet niet wat ik op moment prefereer, niet zwanger worden of zwanger worden en het tot 2x toe verliezen + een eileider.

Ik moet zeggen dat ik me op deze pil wel goed voel momenteel, mits ik hem niet vergeet. Want dat is weer even wennen.
Ook 5 kilo afgevallen inmiddels (wat mijn man helemaal geweldig vindt, ik moet hem soms echt van me af slaan, lol).
Gefeliciteerd Honing! Spannende tijden, maar hopelijk is er een prachtig gezond kindje straks :gift:

Joseetje, ik kan me helemaal voorstellen dat je er ongeduldig en onzeker van wordt, ook al is het niet ongewoon dat het wat langer duurt. Hopelijk ook voor jou snel goed nieuws.
Honing wat leuk, ik duim voor je!
Honing, wat super zeg! Gefeliciteerd!

Ook ik duim voor je!
Lieve dames, bedankt voor alle reacties. Dat doet me goed 😊.

Honing, van harte gefeliciteerd!!!! Op naar een volledige gezonde zwangerschap!
Hello dames :sun:

Eventjes de ego zin want ik heb VAKANTIEEEE :cheer2: :cheer2: zo dat moest ik even kwijt :rofl:
Verder lekker ongesteld hieperdepiep op naar IVF... vind het reuze spannend en idd er is maar 1 eitje nodig ik weet het maar het legt wel druk hier mentaal ;-))
Misschien pak ik nog 1 IUI hier mee, weet iemand of gonal f invloed heeft op bloeduitslagen op hormonaal gebied?? Ik heb België al gemaild met deze vraag anders slaan we dus deze maand over (auwwww dat doet al zeer om te typen ik heb een enorm hard tikkende biologische klok geloof ik :bonk: )

Allebei de Roffa dames ik ben dus geboren en getogen in Zwijndrecht dus ik voel toch wel een beetje een band hoor hahahah :worship: :worship: ik woon al vanaf mijn 15e in brabant maar jaaaa nog niet compleet gere-integreerd :rofl:

Wauw wat zijn er veel zwangere dames zeg! Gaat goed hier :high5:

Syrah wat fijn zeg een hartje!!! En ook voor boardbabe!

Ik ga genieten van mijn welverdiende vakantie en hou jullie op de hoogte als ik maandag ben geweest :bigkiss:

Zal nog eventjes alles teruglezen hier ben al weer even van de radar sorry :hihi:

xxxxxx
Blijf jezelf ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven