Vapers
donderdag 7 september 2017 om 16:07
Hallo,
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
Alweer bijna een jaar ben ik erg happy met mijn modernere e-sigaret, daarvoor heb ik meerdere modellen gehad tot aan de eerste elektrische sigaret die naar oude sokken smaakte en niet zo 'n succes was.
Deze echter heeft me compleet van het roken afgehouden, ook alweer een jaar geleden.
Het was niet mijn plan maar het is toch een soort van hobby van me geworden en vind het nog iedere keer spannend om nieuwe smaakjes uit te proberen. Uiteindelijk zal ik ook gaan stoppen met de e-sig en ben benieuwd of dat me zwaar zal gaan vallen of niet.
Zijn hier nog meer dampers om ervaringen mee uit te wisselen?
Ik damp overigens nu afwisselend liquids met 6 mg en 0 mg nicotine. Als mijn laatste flesje liquid met 6 mg op is uit mijn laatste bestelling ga ik over op de 0 mg.
Ik ben benieuwd, negatieve reacties zijn natuurlijk ook van harte welkom
zaterdag 30 juni 2018 om 12:12
Nou dames en heren,
Vanaf volgend jaar mogen er niet grotere flessen dan 10ML in de handel zijn.
Dat word base in slaan + nicotine en aroma’s...
Want zelf deze mogen niet worden verkocht groter dan 10ml!
Bron:
https://www.nvwa.nl/onderwerpen/e-sigar ... okwarenwet
Even door scrollen door alle regels heen en je komt het tegen...
Hierbij nog meer nieuwe regels dan die ik benoem..... Maar dit is wel even super zuur... Ook voor de webshops en stenen winkels....
Vanaf volgend jaar mogen er niet grotere flessen dan 10ML in de handel zijn.
Dat word base in slaan + nicotine en aroma’s...
Want zelf deze mogen niet worden verkocht groter dan 10ml!
Bron:
https://www.nvwa.nl/onderwerpen/e-sigar ... okwarenwet
Even door scrollen door alle regels heen en je komt het tegen...
Hierbij nog meer nieuwe regels dan die ik benoem..... Maar dit is wel even super zuur... Ook voor de webshops en stenen winkels....
zaterdag 30 juni 2018 om 12:23
Ik heb inmiddels 14 verschillende driphacks staan... wel op 3mg....Bobby-Pin schreef: ↑20-06-2018 18:07Ik heb laatst een fles base 40 pg/60 vg voor weinig weten te scoren. Nu zou ik leuke mixjes kunnen maken met driphacks. Nu nog even te druk met andere dingen maar ik denk dat ik me binnenkort me er echt in ga verdiepen. En de tips van Zeikmatras erbij halen, natuurlijk![]()
Ik kan, als je wil... Samples sturen... Moet ik wel even op zoek naar kleinere flesjes... (Heb op dit moment alleen 60ml en grotere lege flesjes)
De smaken zijn;
Fruit
^ Smashberry ~ Delectable fruit cordial
^ Forbidden fruits ~ Sweet and ripe forest fruits
^Froot salad ~ Sweet fruit medley
^Pineapple blitz ~ Ananas
^Grape non cryo ~ Fresh grape soda/Druiven
^Electric non cryo ~ Blue raspberry and lime
^Cryo Lymo ~ Lychee lemonade / Kool ada zit hier in.. zorgt voor een “koude” damp.
^ Fantasi non cryo ~ Zoals de gele/oranje fanta!
Bakery
^Roly Poly ~ Jam roly poly / Cake met aardbeien jam
^Easter egg ~ Paas eieren
^Cremeux ~ Sweet and rich vanilla custard
^Butterboy ~ Zoals cremeux maar dan meer “boterig” van smaak.
Snoep/ijs
^Brain twister ~ Zoals het ijsje, die hele lange die gedraaid zit... Hier zit kool ada in voor de koele damp..
^Blue slush ~ Blauwe slush puppy
Ik heb ook een Boss shot genaamd sugarlips, moet smaken naar Kanzi van twelve monkeys.
maandag 2 juli 2018 om 19:13
maandag 2 juli 2018 om 21:10
Dragon99 schreef: ↑02-07-2018 19:13Bobby-pin,
Ik heb de ego aio eco gekocht. Goed apparaatje maar ik begrijp nog niet veel van dat coil gebeuren. De verkoper zei geen woord teveel
Ik heb ook echt veel moeite om niet naar de gewone sigaret te grijpen. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat dat over was?
Hoi Dragon, gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Wat zijn je vragen over de coil?
Zelf was ik al gestopt met roken voordat ik de verbeterde versie van het e-roken ontdekte. Af en toe had ik nog wel eens trek in een sigaret maar daar heb ik niet aan toe gegeven. Nu alweer twee jaar papieren sigaret vrij
Welke liquids gebruik je?
Ik gebruikte alleen liquids met fruit (mint)smaakjes, helemaal niets met tabak. Omdat ik zo aan de frisse smaakjes gewend ben vond ik een sigaret muf smaken en niet aantrekkelijk meer ( ooit toch één trekje genomen van een sigaret ).
maandag 2 juli 2018 om 21:33
maandag 2 juli 2018 om 22:19
Dragon, ik heb de eerste vier dagen nog papieren sigaretten gerookt, maar vond dat echt minder lekker dan vapen. Na de 4e dag vond ik dat verbrande papier echt heel vies en dor smaken. Ik ben begonnen met mentholsmaakjes vapen, maar ben inmiddels fan van heel veel smaakjes.
Mijn partner rookt nog papieren sigaretten en ik denk dat ik 1 keer per dag een sigaret van hem wil pikken, maar dan neem ik een hijsje van mijn apparaat en zit ik die 30 seconden zin in een sigaret gewoon uit en dan is het weer weg. Ik denk nu dat als ik een tijd van zijn sigaret neem, dat ik het echt vies ga vinden.
Maar dat ga ik niet uitproberen!
Mijn partner rookt nog papieren sigaretten en ik denk dat ik 1 keer per dag een sigaret van hem wil pikken, maar dan neem ik een hijsje van mijn apparaat en zit ik die 30 seconden zin in een sigaret gewoon uit en dan is het weer weg. Ik denk nu dat als ik een tijd van zijn sigaret neem, dat ik het echt vies ga vinden.
Maar dat ga ik niet uitproberen!
maandag 2 juli 2018 om 23:18
Alles wat in dat ene rijtje staat wat ik stuurde incl de net cryo mango is van Driphacks! Waar je alleen base en nicotine aan hoeft toe te voegen.
maandag 2 juli 2018 om 23:19
https://www.driphacks.com/one-shots-c1/cryo-lymo-p269Zeikmatras schreef: ↑02-07-2018 23:18Alles wat in dat ene rijtje staat wat ik stuurde incl de net cryo mango is van Driphacks! Waar je alleen base en nicotine aan hoeft toe te voegen.
(Ook NL webshops verkopen ze)
dinsdag 3 juli 2018 om 13:14
Die móet ik hebben!Zeikmatras schreef: ↑02-07-2018 23:19https://www.driphacks.com/one-shots-c1/cryo-lymo-p269
(Ook NL webshops verkopen ze)
woensdag 4 juli 2018 om 15:06
Ik heb de Aspire AIO Pockex gekocht, maar ben er nog niet zo heel blij mee. Eerste paar dagen wel, maar hij lekt toch wel erg vaak en het mondstukje word loeiheet.
Smaakbeleving is wel heel goed en ik vind hem ook mooi, maar mijn justfog Q16 is nog steeds wel mijn favoriet. Daar heb ik een nieuw tankje bij, zodat ik wat makkelijker van smaak kan wisselen.
Smaakbeleving is wel heel goed en ik vind hem ook mooi, maar mijn justfog Q16 is nog steeds wel mijn favoriet. Daar heb ik een nieuw tankje bij, zodat ik wat makkelijker van smaak kan wisselen.
woensdag 4 juli 2018 om 22:01
Als ik mijn driptips binnen heb en t word niet beter qua lekken, dan gaat dat wel gebeuren. Ik ben niet onhandig of zo, maar het bijvullen zorgt standaard voor geklieder en geknal als ik daarna wat trekjes neem....
Nu heb ik ook wel een wat gepruttel aan mijn justfog, maar niet zo erg als met de aspire...
Nu heb ik ook wel een wat gepruttel aan mijn justfog, maar niet zo erg als met de aspire...
donderdag 5 juli 2018 om 13:15
Pingkoningin schreef: ↑04-07-2018 22:01Als ik mijn driptips binnen heb en t word niet beter qua lekken, dan gaat dat wel gebeuren. Ik ben niet onhandig of zo, maar het bijvullen zorgt standaard voor geklieder en geknal als ik daarna wat trekjes neem....
Zo eentje heb ik ook ooit gehad, wel een ander merk maar die heb ik terug gebracht en kreeg er een nieuwe voor terug die wel normaal was.
Ik ben zo blij dat ik geen lekkende e-sigaret meer gebruik. 'k Vond dat zo'n ergernis. Die ik nu heb kan ik ondersteboven houden, gewoon in mijn jaszak stoppen en dan nog geen lekkage.
vrijdag 6 juli 2018 om 14:41
vrijdag 6 juli 2018 om 14:59
Moet je na gaan hoe blij je zal zijn als je 250ml voor 12 euro hebt...
vrijdag 6 juli 2018 om 15:14
Welke smaak Bobby? Of gewoon hele lekkere menthol?
Ik heb 1 potje menthol op mijn werk staan voor nood ( alsof ik mijn liquids zou vergeten, not! ), of voor als ik ooit die gevreesde smaakblok krijg.
18 MG nicotine is die ook nog. Van toen ik net gestopt was met roken.
Ik heb nu ook een liquid met o % nicotine staan. Maar ik wacht even tot ik een tankje leeg heb met een dooie coil, want ik wil dat zo puur mogelijk proeven/beleven, om te kijken wat ik vind van vapen zonder nicotine.
Ik heb 1 potje menthol op mijn werk staan voor nood ( alsof ik mijn liquids zou vergeten, not! ), of voor als ik ooit die gevreesde smaakblok krijg.
Ik heb nu ook een liquid met o % nicotine staan. Maar ik wacht even tot ik een tankje leeg heb met een dooie coil, want ik wil dat zo puur mogelijk proeven/beleven, om te kijken wat ik vind van vapen zonder nicotine.
vrijdag 6 juli 2018 om 17:55
I know...Zeikmatras schreef: ↑06-07-2018 14:59Moet je na gaan hoe blij je zal zijn als je 250ml voor 12 euro hebt...![]()
vrijdag 6 juli 2018 om 17:56
Plaatje, plaatje, plaatjePingkoningin schreef: ↑06-07-2018 14:41driptips binnen, dit past! Nu het luxe probleem dat ik ze allebei zo mooi vind dat ik niet weet welke ik erop moet laten
![]()
En geen gelek meer sinds gister. Ik moet denk ik heel erg wennen aan van bovenaf bijvullen ipv onderaf. En het geprut is niet meer eng met de nieuwe driptip.
Dat moeten wel hele goeie driptips zijn, fijn dat je van het probleem af bent!
vrijdag 6 juli 2018 om 17:59
Bubblegum mierzoet en met 18 mg nicotine, die meng ik met de 0mg nic. Vapen wil heel goed als je maar 3 mg bent gewend, zo had ik het niet door dat ik al een tijdje 0mg zat te dampen, hahaha.Pingkoningin schreef: ↑06-07-2018 15:14Welke smaak Bobby? Of gewoon hele lekkere menthol?
Menthol heb ik ook altijd in huis, dat is ook handig als je eens een nieuw smaakje hebt gekocht die niet zo lekker is dan kun je er menthol ingieten en dan is het smaakje wat beter te pruimen
vrijdag 6 juli 2018 om 18:42
Moest meteen denken aan jou Bobby.
https://www.driphacks.com/one-shots-c1/starter-kit-p307
Voor 12,50 een driphack van 250ml (50ml aroma)
1L VG en 4x nicotine booster.
Mocht je het mixen word het door de 20% aroma (50ml) 80vg20pg%
vrijdag 6 juli 2018 om 19:58
Zeikmatras schreef: ↑06-07-2018 18:42Moest meteen denken aan jou Bobby.
Ik ga 'm opslaan en mogelijk volgende week ergens bestellen. Omdat ik nog niet bekend ben met lychee liquid heb ik een flesje besteld met die smaak en als het me bevalt dan wordt het zeker Cryo Limo. I
maandag 27 augustus 2018 om 16:25
Hallo dampers,
Lang geleden 2013 heb ik een topic geopend ‘elctrich roken’ (ja er stond een spel foutje in). Heb 1,5 jaar met volle tevredenheid gedampt. Totdat zich een bijzonder stressvolle situatie voordeed en ik weer naar de sigaret greep. Heel stom, weer volledig verslaafd aan de sigaretten. Tot afgelopen weekend, was er zo klaar mee dat ik weer een nieuwe e-smoker heb gekocht. Om te beginnen een socialites van Primera. Ik zie door de bomen het bos niet meer op alle sites.
Kunnen jullie nog goede Nederlandse webwinkels aanbevelen? Ik ben niet van plan om zelf dingen in elkaar te gaan knutselen en ben van de zoete smaakjes.
Groet Pavlova
Lang geleden 2013 heb ik een topic geopend ‘elctrich roken’ (ja er stond een spel foutje in). Heb 1,5 jaar met volle tevredenheid gedampt. Totdat zich een bijzonder stressvolle situatie voordeed en ik weer naar de sigaret greep. Heel stom, weer volledig verslaafd aan de sigaretten. Tot afgelopen weekend, was er zo klaar mee dat ik weer een nieuwe e-smoker heb gekocht. Om te beginnen een socialites van Primera. Ik zie door de bomen het bos niet meer op alle sites.
Kunnen jullie nog goede Nederlandse webwinkels aanbevelen? Ik ben niet van plan om zelf dingen in elkaar te gaan knutselen en ben van de zoete smaakjes.
Groet Pavlova