Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nouschi schreef:
30-06-2018 21:31
Superspannend!!
Ik ben voor Portugal. Mooie kans net.
Ronaldo versus Suárez, allebei eikels.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
30-06-2018 21:34
Yep, tis kiezen uit 2 kwaden. Alleen vind ik Suarez nog net wat naarder.
Nouschi schreef:
30-06-2018 21:28
Was een topic om te provoceren----> mag niet---->topic weg----> waarschuwing----> en klaar, next.
Nou, dat is dan wel nieuw beleid. Klopt wat eerder gezegd is. De een mag het niet en wordt direct verwijderd en de ander (willempie) doet het al jaaaren zonder enig commentaar (van de mods dan, en forummers hebben er ook nog steeds lol in om te reageren) . Tot nu dan opeens.
impala wijzigde dit bericht op 30-06-2018 21:36
9.94% gewijzigd
.
Solomio schreef:
30-06-2018 21:14
Dat van die lange tenen weten we nu ook wel hè.
Met mijn maat 45. :'(
Ik heb maat 38 en toch bestaat 1/4 van die maat uit tenen.... Lelijke ballettenen dan ook nog eens. Nou daar moet maar eens rekening mee gehouden worden, dat dat geen pretje is. Dus helemaal met je eens.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nouschi schreef:
:lol:
En ik wil even benadrukken dat de Duivels het vooralsnog goed doen. (Weet niets van voetbal terwijl ik ooit het buurmeisje van een international was en ik bij de eerste wedstrijd pas na een tijdje doorkreeg dat de Duivels niet de rode maar de gelen waren :$ )
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
impala schreef:
Nou, dat is dan wel nieuw beleid. Klopt wat eerder gezegd is. De een mag het niet en wordt direct verwijderd en de ander (willempie) doet het al jaaaren zonder enig commentaar (van de mods dan, en forummers hebben er ook nog steeds lol in om te reageren) . Tot nu dan opeens.
Hij zal ook wel vaker een waarschuwing gehad hebben toch? Zijn ene topic is meer provocerend dan de andere.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oudblond.. :HA:
Nou ja.. dat dus..
Nouschi schreef:
30-06-2018 21:40
Hij zal ook wel vaker een waarschuwing gehad hebben toch? Zijn ene topic is meer provocerend dan de andere.
Kan me niet herinneren dat ik hem in het bantopic ben tegengekomen. Terwijl daar wel de een na de ander wordt afgeserveerd wegens trollen. (Wat ik overigens meestal ook onzin vind. Want: Hoe weten ze dat zo zeker? En waar staat geschreven dat je hier de waarheid moet vertellen? En is provoceren niet iets dat gewoon bij dit forum hoort en er sjeu aan geeft?)
.
Oudblond schreef:
30-06-2018 21:39
:lol:
En ik wil even benadrukken dat de Duivels het vooralsnog goed doen. (Weet niets van voetbal terwijl ik ooit het buurmeisje van een international was en ik bij de eerste wedstrijd pas na een tijdje doorkreeg dat de Duivels niet de rode maar de gelen waren :$ )
:cheer2:
Life is short. Eat dessert first.
Nouschi schreef:
Suarez, dat is toch die happert?
Lady*Voldemort schreef:
30-06-2018 22:04
Suarez, dat is toch die happert?
Ja!
Nouschi schreef:
30-06-2018 22:05
Ja!
Hopelijk hebben ze hem dan voor de wedstrijd nog een flinke rauwe biefstuk gevoerd.
Twee deuren verderop zat de buurman zich in ieder geval weer flink op te winden over de wedstrijd. Een beetje net zoals sommigen doen over Willempie's misschien wel gestaft zijn :proud: Maar dat de wedstrijd spannend is (? of was?) geloof ik vast.
impala schreef:
30-06-2018 21:48
Kan me niet herinneren dat ik hem in het bantopic ben tegengekomen. Terwijl daar wel de een na de ander wordt afgeserveerd wegens trollen. (Wat ik overigens meestal ook onzin vind. Want: Hoe weten ze dat zo zeker? En waar staat geschreven dat je hier de waarheid moet vertellen? En is provoceren niet iets dat gewoon bij dit forum hoort en er sjeu aan geeft?)

Ik echt zo blij dat ik dus niet meer door jou zal worden afgerekend op provocaties. Heerlijk!

Oh en nu we toch bezig zijn:

- retoriek.
- becommentariëren.
- beargumenteren.
- ongenuanceerd zijn tegen idioten.
- mooi taalgebruik.
- een gemeenschappelijk standpunt hebben.

hoort ook allemaal bij de sjeu van dit forum.
patatjedubbelmayo schreef:
Nope. Dat wil je lezen.
Tuurlijk.
impala schreef:
30-06-2018 21:48

Ik heb hem wel eens gezien daar.
Nope. Dat wil je lezen.
Nee hoor, je blaat vrij concreet dat willem hier een ban wordt aangenaaid omdat hier gezegd wordt dat het een trol is. En dat neem je de mensen hier kwalijk op een nogal gefrustreerde onplezierige manier.

En dat terwijl het nogal voor de hand liggend is dat Willem een verzonnen persoonlijkheid is om te provoceren (=trol). Aannemen dat de persoon achter Willem ook echt zo zou zijn is een stuk schokkender.

Dus je bent eerst luidkeels een onterechte beschuldigende vinger aan het wijzen, om dan vervolgens de vermoorde onschuld te spelen.
shifty schreef:
01-07-2018 00:13
Ik echt zo blij dat ik dus niet meer door jou zal worden afgerekend op provocaties. Heerlijk!

Oh en nu we toch bezig zijn:

- retoriek.
- becommentariëren.
- beargumenteren.
- ongenuanceerd zijn tegen idioten.
- mooi taalgebruik.
- een gemeenschappelijk standpunt hebben.

hoort ook allemaal bij de sjeu van dit forum.
Vooral dat mooie taalgebruik staat me tegen. Zo akelig om ongevraagd geconfronteerd te worden met mensen die nog mooier schrijven dan ik. Ik schiet er meteen van in het minderwaardigheidscomplex, heel vervelend allemaal.
shifty schreef:
01-07-2018 00:13
Ik echt zo blij dat ik dus niet meer door jou zal worden afgerekend op provocaties.
Ik vind provoceren iets anders dan mensen afzeiken of ze van het forum willen weren omdat jíj ze schadelijk vindt.
Maar misschien zeik jij mensen af om te provoceren, dan gaat het samen.

En verder heb ik er gewoon een hekel aan als dat ook nog wordt omhuld of verhuld met wat ik zie als mooipraterij. Als je wil sneren, doe er dan geen suikerzakje omheen.
impala wijzigde dit bericht op 01-07-2018 00:50
19.72% gewijzigd
.
impala schreef:
01-07-2018 00:39
Ik vind provoceren iets anders dan mensen afzeiken of ze van het forum willen weren omdat jíj ze schadelijk vindt.
Maar misschien zeik jij mensen af om te provoceren, dan gaat het samen.
Ach als het maar bij de sjeu van het forum hoort toch? Ik weet dat we op jou kunnen rekenen om alle uitwassen te verdedigen.
Willem was jaren geleden gewoon een forummer, die vooral hengelde in de toenmalige visvijver. Waarschijnlijk nooit beet gehad en dat doet misschien nog wat zeer. Verder stoor ik me niet zo erg aan hem. Maar een jaar of 4 geleden waren zijn troltopics nog vermakelijk, dat zijn ze dus niet meer. Willem is Willem, en in mijn ogen geen "echte" trol, maar als je het volgens het modbeleidsboekje bekijkt, ja...dan valt het wel onder trollen. Maar eigenlijk zijn het geintopics met een nogal venijnige verwijzing naar bepaalde doelgroepen, en dat begint nogal te vervelen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
30-06-2018 21:23
Als er een topic van je is weggehaald wegens ‘provoceren’ krijg je een waarschuwing neem ik aan? Nou, dat wordt meegenomen bij een eventuele volgende keer he? Dus: ban aannaaien.
En die mods hier, die zijn niet zo pro-actief dat ze zomaar opeens gaan checken wat voor topics er zijn dus ik doe een redelijk veilige aanname.
Je neemt te veel aan.
En om nu te zeggen dat de suggesties lezen aan de ander ligt, dat kan alleen als je taalkundig vaardig genoeg bent om suggesties dusdanig mooi te verpakken dat ze op meerdere manieren te lezen zijn, daar mag je nog wat in oefenen.
anoniem_331193 wijzigde dit bericht op 01-07-2018 07:36
0.61% gewijzigd
Lucifer2018 schreef:
01-07-2018 00:15
Tuurlijk.
Ja.
Vriendelijk.
Ibelize schreef:
30-06-2018 21:20
Ik negeer niemand. Maar wat ik al zei, valt me tegen van een volwassen man. Thats it.
Ik vind het juist heel volwassen gedrag van een man. Ipv een ander met gelijke munt terug te betalen (lees hij incasseert en slaat niet terug) draait hij zich om en laat het lekker los. Zouden meer mensen moeten doen.
En ik zit me nog steeds af te vragen wat negeren met een dikke huid, lange tenen en gevoeligheid te maken heeft...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven