Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 30 juni 2018 om 21:02
Ik vond de reactie van patat nou niet zo aanstootgevend dat ze onder de negeer moet. Ik kan me eigenlijk niet eens voorstellen dat ik wie dan ook onder de negeer zet, niet eens pejeka die vandaag weer vreselijk aan het doen was (weer). Dan zou ik dit forum veels te serieus nemen.Lady*Voldemort schreef: ↑30-06-2018 20:54Waarom niet? Al die stoere verhalen van forummers die nou noooooit eens chagrijnig worden van andermans postgedrag want het is maar internet hahaha geloof ik ook niet zo.
Zeker van een man verwacht ik een iets dikkere huid. Maar misschien heeft senistive rikky wel hele lange tenen, kan natuurlijk ook.
zaterdag 30 juni 2018 om 21:10
Ja, RIKM. Met je zachtje huidje.Ibelize schreef: ↑30-06-2018 21:02Ik vond de reactie van patat nou niet zo aanstootgevend dat ze onder de negeer moet. Ik kan me eigenlijk niet eens voorstellen dat ik wie dan ook onder de negeer zet, niet eens pejeka die vandaag weer vreselijk aan het doen was (weer). Dan zou ik dit forum veels te serieus nemen.
Zeker van een man verwacht ik een iets dikkere huid. Maar misschien heeft senistive rikky wel hele lange tenen, kan natuurlijk ook.![]()
zaterdag 30 juni 2018 om 21:19
Hij heeft geen ban.patatjedubbelmayo schreef: ↑30-06-2018 21:18En ondertussen is het topic verwijdert lees ik net. Maar het, we naaien geen bannen aan hier.
Je weet niet wie het gestaft heeft.
En of het gestaft is.
zaterdag 30 juni 2018 om 21:19
Ah, zo is swaffelen ontstaan.
zaterdag 30 juni 2018 om 21:20
Ik negeer niemand. Maar wat ik al zei, valt me tegen van een volwassen man. Thats it.Lady*Voldemort schreef: ↑30-06-2018 21:12En Rik vindt van wel. Klaar toch? Jij hoeft haar niet te negeren.
zaterdag 30 juni 2018 om 21:22
Zijn je ogen rood?vrouwjagersma schreef: ↑30-06-2018 21:22Het zou me niets verbazen.
Ik heb net zo'n klein uitdeelzakje chips gegeten. Ik voel me nu net een vampier die voor het eerst bloed geproefd heeft.
zaterdag 30 juni 2018 om 21:23
Als er een topic van je is weggehaald wegens ‘provoceren’ krijg je een waarschuwing neem ik aan? Nou, dat wordt meegenomen bij een eventuele volgende keer he? Dus: ban aannaaien.
En die mods hier, die zijn niet zo pro-actief dat ze zomaar opeens gaan checken wat voor topics er zijn dus ik doe een redelijk veilige aanname.
Vriendelijk.
zaterdag 30 juni 2018 om 21:24
Een ban zie ik nergens. En dan nog, heel veel is er aan dat topic toch niet verloren. Als je het nog eens wil lezen kan ik zo een paar linkjes voor je opduikelen van gelijkaardige topics, van dezelfde schrijver ook nog.patatjedubbelmayo schreef: ↑30-06-2018 21:18En ondertussen is het topic verwijdert lees ik net. Maar het, we naaien geen bannen aan hier.
zaterdag 30 juni 2018 om 21:26
Een dan weet je ook of iemand va hier gestaft heeft?patatjedubbelmayo schreef: ↑30-06-2018 21:23Als er een topic van je is weggehaald wegens ‘provoceren’ krijg je een waarschuwing neem ik aan? Nou, dat wordt meegenomen bij een eventuele volgende keer he? Dus: ban aannaaien.
En die mods hier, die zijn niet zo pro-actief dat ze zomaar opeens gaan checken wat voor topics er zijn dus ik doe een redelijk veilige aanname.
Cool.
zaterdag 30 juni 2018 om 21:28
Je suggereert het wel.
zaterdag 30 juni 2018 om 21:31
Nope. Dat wil je lezen.
Vriendelijk.