Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Lady*Voldemort schreef:
30-06-2018 20:54
Waarom niet? Al die stoere verhalen van forummers die nou noooooit eens chagrijnig worden van andermans postgedrag want het is maar internet hahaha geloof ik ook niet zo.
Ik vond de reactie van patat nou niet zo aanstootgevend dat ze onder de negeer moet. Ik kan me eigenlijk niet eens voorstellen dat ik wie dan ook onder de negeer zet, niet eens pejeka die vandaag weer vreselijk aan het doen was (weer). Dan zou ik dit forum veels te serieus nemen.
Zeker van een man verwacht ik een iets dikkere huid. Maar misschien heeft senistive rikky wel hele lange tenen, kan natuurlijk ook. ;-))
Ibelize schreef:
30-06-2018 21:02
Ik vond de reactie van patat nou niet zo aanstootgevend dat ze onder de negeer moet. Ik kan me eigenlijk niet eens voorstellen dat ik wie dan ook onder de negeer zet, niet eens pejeka die vandaag weer vreselijk aan het doen was (weer). Dan zou ik dit forum veels te serieus nemen.
Zeker van een man verwacht ik een iets dikkere huid. Maar misschien heeft senistive rikky wel hele lange tenen, kan natuurlijk ook. ;-))
Ja, RIKM. Met je zachtje huidje. :facepalm: :facepalm:
Ibelize schreef:
30-06-2018 21:02
Ik vond de reactie van patat nou niet zo aanstootgevend dat ze onder de negeer moet.
En Rik vindt van wel. Klaar toch? Jij hoeft haar niet te negeren.
Echte mannen slaan van zich af met hun piemel, natuurlijk.
@Ibelize
Ik zat me al langer te ergeren aan die patat met mayo, dus dit was een mooie gelegenheid. Prima opgelost, toch? Daar is die negeerfunctie voor.
Dat van die lange tenen weten we nu ook wel hè.
Met mijn maat 45. :'(
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Wat een bijzondere sneren worden er weer gegeven om een punt te maken. Zonde. Zo neem de de rest van de inhoud toch minder serieus.
RikM schreef:
30-06-2018 21:13
@Ibelize
Ik zat me al langer te ergeren aan die patat met mayo, dus dit was een mooie gelegenheid. Prima opgelost, toch? Daar is die negeerfunctie voor.
:rofl:
Vriendelijk.
RikM schreef:
@Ibelize
Sissy :D
En ondertussen is het topic verwijdert lees ik net. Maar het, we naaien geen bannen aan hier.
Vriendelijk.
patatjedubbelmayo schreef:
30-06-2018 21:18
En ondertussen is het topic verwijdert lees ik net. Maar het, we naaien geen bannen aan hier.
Hij heeft geen ban.
Je weet niet wie het gestaft heeft.
En of het gestaft is.
vrouwjagersma schreef:
Echte mannen slaan van zich af met hun piemel, natuurlijk.
Ah, zo is swaffelen ontstaan.
Lady*Voldemort schreef:
30-06-2018 21:12
En Rik vindt van wel. Klaar toch? Jij hoeft haar niet te negeren.
Ik negeer niemand. Maar wat ik al zei, valt me tegen van een volwassen man. Thats it.
Nemaìn’ schreef:
30-06-2018 21:19
Ah, zo is swaffelen ontstaan.
Het zou me niets verbazen.

Ik heb net zo'n klein uitdeelzakje chips gegeten. Ik voel me nu net een vampier die voor het eerst bloed geproefd heeft.
vrouwjagersma schreef:
30-06-2018 21:22
Het zou me niets verbazen.

Ik heb net zo'n klein uitdeelzakje chips gegeten. Ik voel me nu net een vampier die voor het eerst bloed geproefd heeft.
Zijn je ogen rood?
RikM schreef:
@Ibelize
:lmao:
Nemaìn’ schreef:
30-06-2018 21:19
Hij heeft geen ban.
Je weet niet wie het gestaft heeft.
En of het gestaft is.
Als er een topic van je is weggehaald wegens ‘provoceren’ krijg je een waarschuwing neem ik aan? Nou, dat wordt meegenomen bij een eventuele volgende keer he? Dus: ban aannaaien.
En die mods hier, die zijn niet zo pro-actief dat ze zomaar opeens gaan checken wat voor topics er zijn dus ik doe een redelijk veilige aanname.
Vriendelijk.
30-06-2018 21:18
Een ban zie ik nergens. En dan nog, heel veel is er aan dat topic toch niet verloren. Als je het nog eens wil lezen kan ik zo een paar linkjes voor je opduikelen van gelijkaardige topics, van dezelfde schrijver ook nog.
30-06-2018 21:23
Als er een topic van je is weggehaald wegens ‘provoceren’ krijg je een waarschuwing neem ik aan? Nou, dat wordt meegenomen bij een eventuele volgende keer he? Dus: ban aannaaien.
En die mods hier, die zijn niet zo pro-actief dat ze zomaar opeens gaan checken wat voor topics er zijn dus ik doe een redelijk veilige aanname.
Een dan weet je ook of iemand va hier gestaft heeft?
Cool.
Nemaìn’ schreef:
30-06-2018 21:26
Een dan weet je ook of iemand va hier gestaft heeft?
Cool.
En dat zeg ik dan weer niet
Vriendelijk.
30-06-2018 21:27
En dat zeg ik dan weer niet
Je suggereert het wel.
Was een topic om te provoceren----> mag niet---->topic weg----> waarschuwing----> en klaar, next.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
30-06-2018 21:28
Was een topic om te provoceren----> mag niet---->topic weg----> waarschuwing----> en klaar, next.
Wat vind jij van de wedstrijd?
Lady*Voldemort schreef:
30-06-2018 21:28
Je suggereert het wel.
Nope. Dat wil je lezen.
Vriendelijk.
Nemaìn’ schreef:
30-06-2018 21:29
Wat vind jij van de wedstrijd?
Superspannend!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven