Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
GenieInABottle schreef:
01-07-2018 07:32
Je neemt te veel aan.
En om nu te zeggen dat de suggesties lezen aan de ander ligt, dat kan alleen als je taalkundig genoeg bent om suggesties dusdanig mooi te verpakken dat ze op meerdere manieren te lezen zijn, daar mag je nog wat in oefenen.
Ik hoef niet te oefenen hoor, ik heb een pleurishekel aan schijnheiligheid. Wat jij ‘mooi verpakken’ noemt.
Anders had er wel gestaan ‘en nu hebben Rik en zijn / haar napraaatmatties, Willem een ban aan willen naaien’.
Nu moest ik gewoon lachen om de samenloop, niets meer, niets minder.
Daarbij staat er ‘we’ en daar val ik ook onder. Anders schreef ik wel ‘jullie’.
Vriendelijk.
patatjedubbelmayo schreef:
01-07-2018 07:38
Ik hoef niet te oefenen hoor, ik heb een pleurishekel aan schijnheiligheid. Wat jij ‘mooi verpakken’ noemt.
Anders had er wel gestaan ‘en nu hebben Rik en zijn / haar napraaatmatties, Willem een ban aan willen naaien’.
Nu moest ik gewoon lachen om de samenloop, niets meer, niets minder.
Daarbij staat er ‘we’ en daar val ik ook onder. Anders schreef ik wel ‘jullie’.
:there:
GenieInABottle schreef:
01-07-2018 07:39
:there:
Ik ook van jou.
Vriendelijk.
Alle sneren, al dan niet verpakt, vind ik behoorlijk onvolwassen. Dan lees ik een inhoudelijk prima stukje wat dan teniet wordt gedaan door 1 laatste sneer.
Nouschi schreef:
30-06-2018 21:34
Ronaldo versus Suárez, allebei eikels.

Ik kijk liever naar Ronaldo dan naar die paardenbek. Stomme dag gisteren, al helemaal voor mijn poule waar Argentinië wereldkampioen ging worden.
Vesper- schreef:
01-07-2018 07:53
Alle sneren, al dan niet verpakt, vind ik behoorlijk onvolwassen. Dan lees ik een inhoudelijk prima stukje wat dan teniet wordt gedaan door 1 laatste sneer.
Oh ik kan het wel waarderen hoor. En het mooie van een goed verpakte sneer: het is alleen een sneer voor degene die hem zo leest. En diegene doet dus de aanname dat het de ander om de sneer te doen is. M.a.w. je zult niet weten of het een sneer is tenzij je het even vraagt aan de verdachte sneerderT.
En aangezien ik van taal hou en van mindf*cks en van cryptische / symbolische omschrijvingen en van dynamiek, hou ik ook van verpakte boodschappen.
Oef dat is K** Star.
GenieInABottle schreef:
01-07-2018 08:00

En aangezien ik van taal hou en van mindf*cks en van cryptische / symbolische omschrijvingen en van dynamiek, hou ik ook van verpakte boodschappen.
Oh... dan moet je op dit topic écht een abbo nemen.

Maar ik begrijp dat Willem nu een ban heeft?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Star² schreef:
01-07-2018 07:55
helemaal voor mijn poule waar Argentinië wereldkampioen ging worden.
Gekke poule! :hihi:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alixane schreef:
01-07-2018 01:43
Willem was jaren geleden gewoon een forummer, die vooral hengelde in de toenmalige visvijver. Waarschijnlijk nooit beet gehad en dat doet misschien nog wat zeer. Verder stoor ik me niet zo erg aan hem. Maar een jaar of 4 geleden waren zijn troltopics nog vermakelijk, dat zijn ze dus niet meer. Willem is Willem, en in mijn ogen geen "echte" trol, maar als je het volgens het modbeleidsboekje bekijkt, ja...dan valt het wel onder trollen. Maar eigenlijk zijn het geintopics met een nogal venijnige verwijzing naar bepaalde doelgroepen, en dat begint nogal te vervelen.
Mooi gezegd. Spijker op de kop wat mij betreft.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star² schreef:
01-07-2018 07:55
Ik kijk liever naar Ronaldo dan naar die paardenbek. Stomme dag gisteren, al helemaal voor mijn poule waar Argentinië wereldkampioen ging worden.
:lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
GenieInABottle schreef:
Oh ik kan het wel waarderen hoor. En het mooie van een goed verpakte sneer: het is alleen een sneer voor degene die hem zo leest. En diegene doet dus de aanname dat het de ander om de sneer te doen is. M.a.w. je zult niet weten of het een sneer is tenzij je het even vraagt aan de verdachte sneerderT.
Hear hear!
Zo, bijgelezen.
Nouschi schreef:
01-07-2018 08:52
Zo, bijgelezen.
:proud:
GenieInABottle schreef:
Er zijn hier maar een paar mensen die zo goed kunnen spelen met taal. Die lees ik dan ook graag. Ik bedoel meer het gehakketak over en weer wat dan wordt beëindigt met een flauwe opmerking of een gejatte sneer. ( sneren die al zo vaak zijn gemaakt dat het niet eens aankomt omdat ze niet origineel meer zijn.)
Ook een gejatte sneer kan zijn charme hebben :mrgreen:
Nouschi schreef:
01-07-2018 09:00
Beter goed gejat dan slecht verzonnen :proud:
Nouschi schreef:
01-07-2018 09:00
Moah.. na 10 keer houdt het voor mij wel op hoor. Dan is de kracht er wel een beetje af.

Wie snapt trouwens iets van dat knussel topic?
Vesper- schreef:
01-07-2018 09:04
Moah.. na 10 keer houdt het voor mij wel op hoor. Dan is de kracht er wel een beetje af.

Niemand! Vreselijk.
Vesper- schreef:
01-07-2018 08:58
Er zijn hier maar een paar mensen die zo goed kunnen spelen met taal. Die lees ik dan ook graag. Ik bedoel meer het gehakketak over en weer wat dan wordt beëindigt met een flauwe opmerking of een gejatte sneer. ( sneren die al zo vaak zijn gemaakt dat het niet eens aankomt omdat ze niet origineel meer zijn.)
Oh heerlijk juist dat gehakketak. Gewoon een afspiegeling van de maatschappij. Ik vind het heerlijk om me te verbazen en verwonderen. Al die dubbele moralen, die aanval en verdedigingshoudingen, het gebrek aan zelfreflectie, het schreeuwerige.
Nederland staat nogal bekend om zijn inwoners en hun gedragingen en manier van communiceren, en dit forum is simpelweg bewijs dat ze nog gelijk hebben ook.
Vesper- schreef:
01-07-2018 09:04

Ik!

Heerlijk!
Nouschi schreef:
01-07-2018 09:05
Niemand! Vreselijk.
:rofl:

Oke dan bespaar ik mij maar de moeite om mij erin te verdiepen.
GenieInABottle schreef:
01-07-2018 09:06
Oh heerlijk juist dat gehakketak. Gewoon een afspiegeling van de maatschappij. Ik vind het heerlijk om me te verbazen en verwonderen. Al die dubbele moralen, die aanval en verdedigingshoudingen, het gebrek aan zelfreflectie, het schreeuwerige.
Nederland staat nogal bekend om zijn inwoners en hun gedragingen en manier van communiceren, en dit forum is simpelweg bewijs dat ze nog gelijk hebben ook.
Je krijgt het zowaar voor elkaar dat ik het toch een beetje met je eens ben :-D
Vesper- schreef:
01-07-2018 09:10
Je krijgt het zowaar voor elkaar dat ik het toch een beetje met je eens ben :-D
:yes:
Het scheelt zo veel als je naar de wereld kijkt en bedenkt dat iedereen maar iets doet. En waarbij de meeste mensen het gevoel hebben figurant te zijn, zichzelf op een uhhh bijzondere manier profileren omdat ze de hoofdrol graag willen hebben en ondertussen niet doorhebben dat ze de hoofdrol spelen in hun eigen leven...
En velen hebben geleerd dat je jezelf beter kunt voelen door een ander de grond in te stampen...
45

en

63

Intrigerend.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven