Aangeschoten ontgroend

01-07-2018 00:16 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben laatst ontgroend op een feestje. Hij was heel erg dronken, ik een beetje.
Hij doet nu alleen alsof er niks is gebeurd.. en nou kan het zijn dat hij het zich niet meer goed herinnerd. Maar heel veel mensen hadden ons gezien dus hij weet het echt wel. Ik hoef echt niet perse een relatie met hem maar een lief berichtje met: Hey ik vond het super gezellig gister met je. Of zoiets zou ik wel graag willen. Is dit raar en moet ik het maar gewoon laten gaan??
Wat bedoel je met ontgroenen?
LadyMadonna schreef:
01-07-2018 00:17
Wat bedoel je met ontgroenen?
Daar ben ik ook benieuwd naar
Ontgroent?
Ontgroend betekend toch voor de eerste keer (tong)zoenen?
Of is dat veranderd sinds ik die leeftijd had?
Ontgroenen noemen ze het tegenwoordig?

En veel mensen hebben dat gezien? Gadver..
I wanna live my life with the volume full!
Als ik heel diep in mijn geheugen graaf... eerste kus?

Een berichtje willen is niet gek, of je het krijgt (zeker gezien hij drinken was) is een ander verhaal. Hopen mag, maar gezien je niet stapelverliefd klinkt zou ik me er niet te druk om maken , TO.
stripverhaal schreef:
01-07-2018 00:20

Oh.. tongzoenen. Nou ja, ook gadver.
I wanna live my life with the volume full!
15 jaar geleden noemden wij de eerste tongzoen zo.

Je kunt hem natuurlijk ook een leuk berichtje sturen of klinkt dat gek?
stripverhaal schreef:
01-07-2018 00:20
Hoe lang geleden is dat? o_o

Wij noemden dat 25-30 jaar geleden al gewoon zoenen of tongen.
En aangeschoten voor het eerst zoenen?

Dan ben je dus al 18? Gebruik je dan nog zulke rare termen voor kussen?
Toen ik tiener was (jaren 90), werd dat ook al wel eens zo genoemd. Niet door iedereen, maar je hoorde het wel eens.

On topic: als je nou wel graag iets met hem had gewild dan zou ik me kunnen voorstellen dat dit wel erg teleurstellend is, maar nu zou ik me er niet al te druk om maken.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Oh dan ben ik op een veld op Pinkpop ontgroend.
Hij was dronken, ik niet.
Nooit meer gesproken na dat weekend.
Tsja kan prima dat hij dat niet meer weet. Of dat het hem niet zo veel kan schelen. Voor jou was het misschien de eerste keer zoenen, voor hem was het dronken op een feestje even tongen.
Ik denk dat het tongzoenen van hem uit gewoon dronkemans geiligheid of jacht/veroveringdrang was, dus dat lieve berchtje kun je helaas wel vergeten.

Hoe kleiner je dit voor jezelf maakt, hoe sneller je vergeet dat hij niet erg netjes of lief is.
Dat je dat berichtje wil is heel logisch, voor jou was het je eerste keer en betekent het heel wat (je zult dat moment, en hem, waarschijnlijk nooit vergeten). Maar voor hem was het waarschijnlijk gewoon gezellig voor dat moment en verder helemaal niet speciaal. Voor veel jongeren is zoenen gewoon leuk voor dat moment maar betekent het verder eigenlijk niet zoveel..
Mijn eerste gedachte was "bij ontgroenen ben je toch altijd aangeschoten?" Maar ik ben blijkbaar te oud, want het betekent hier iets anders.

Als hij straalbezopen was zal hij zich er weinig van herinneren waarschijnlijk. Jammer, maar het is niet anders. Volgende keer met iemand tongen die niet bezopen is?
nachtvlinder1977 schreef:
01-07-2018 01:28
Mijn eerste gedachte was "bij ontgroenen ben je toch altijd aangeschoten?" Maar ik ben blijkbaar te oud, want het betekent hier iets anders.
Tegenwoordig niet meer hoor.
Stampertje12 schreef:
01-07-2018 01:32
Tegenwoordig niet meer hoor.
:HA:

Nu voel ik me echt een fossiel...
Ik weet niet eens meer door wie ik 'ontgroend' ben (ken dat woord ook alleen van het gedwongen comazuipen bij studentenverenigingen). En ook niet of ik dronken was.
Maar de keren dat ik met iemand gezoend heb die ik daarna nooit meer gezien heb, zijn niet op één hand te tellen.
.
Ach, die goede oude tijd. Toen kon je nog elk weekend met een ander (dronken) tongen zonder dat de halve stad het op insta zag.
Tiana_76 schreef:
01-07-2018 01:45
Ach, die goede oude tijd. Toen kon je nog elk weekend met een ander (dronken) tongen zonder dat de halve stad het op insta zag.
Je had ook niet veel anders te doen, zo zonder internet :proud:
.
impala schreef:
01-07-2018 01:47
Je had ook niet veel anders te doen, zo zonder internet :proud:
Kun je je nu niet meer voorstellen. Uren in een bushokje hangen, vastgeplakt aan je vriendje van dat moment. :heart:
Jij kan hem toch ook een berichtje sturen?
iris1969 schreef:
01-07-2018 00:43
Ik denk dat het tongzoenen van hem uit gewoon dronkemans geiligheid of jacht/veroveringdrang was, dus dat lieve berchtje kun je helaas wel vergeten.

Hoe kleiner je dit voor jezelf maakt, hoe sneller je vergeet dat hij niet erg netjes of lief is.
Waarom word er tegenwoordig zoveel verwacht qua een berichtje of een belletje na een date, na dat je een leuke man/vrouw bent tegengekomen? Dus als je in een club ofzo bent met veel gezelligheid en een drankje en er word gezoend, dan ben je gelijk verplicht om er meer van te maken en iets van je te laten horen een lief berichtje nog wel? En gelijk is de man/jongen niet netjes, omdat hij dat niet doet? Apart! Ik weet het niet misschien wordt ik te oud. :-o
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven