Mooi weer nodigt uit tot sliploos?
dinsdag 29 mei 2012 om 13:56
Wie van jullie heeft ervaring met het onder een jurkje geen slip dragen. Afgelopen weekend zaten manlief en ik op een terras en zag ik dat een vrouw geen slipje droeg. Mijn man heeft het niet kunnen zien, maar wij vroegen ons af of dit vaker wordt gedaan tegenwoordig. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring opgedaan?
De temperatuur liet het prima toe overigens.
De temperatuur liet het prima toe overigens.
![:-]](https://forum.viva.nl/smilies/77_happy.gif)

maandag 2 juli 2018 om 17:50
Dat is sowieso ordinair, of je nou wel of geen slip aan hebt.Heilige_maagd_Maria schreef: ↑02-07-2018 17:02Niet iedere vrouw zit op een terras, in kort, met de benen bij elkaar.
maandag 2 juli 2018 om 17:50
Mwah, dat laatste is nogal een dingetje voor de volksgezondheid, het eerste niet. Dus die vergelijking gaat niet helemaal op.
Het is inderdaad de norm, maar is dat per definitie daarom beschaafd? Elkaar leven en laten leven vind ik meer een teken van beschaving dan het dragen van ondergoed.
Sterker nog, een samenleving die niet spastisch doet over selectieve lichaamsonderdelen lijkt mij meer van beschaving spreken dan een die bepaalde lichaamsdelen actief in de taboesfeer houdt. Maar goed, wat als beschaafd gezien wordt is net kunst: heel persoonlijk

maandag 2 juli 2018 om 17:52
@amarna.
Lees nu een keer goed wat ik schrijf.
Als er iets zichtbaar is, dan is dat onbedoeld.
En ik zorg er echt wel voor dat dat minimaal gebeurt.
Ik ga dan niet met de benen wijd open op een terras zitten.
(zo van: mannen, kijk maar wat jullie missen)
Ik ga in de suup ook niet gebukt staan als ik wat moet hebben van de onderste plank.
Dan kom ik een dag later wel weer als ik een slip draag.
Ik daag niet uit, ik weet dat ik er dan niets onder draag en pas mij aan.
Lees nu een keer goed wat ik schrijf.
Als er iets zichtbaar is, dan is dat onbedoeld.
En ik zorg er echt wel voor dat dat minimaal gebeurt.
Ik ga dan niet met de benen wijd open op een terras zitten.
(zo van: mannen, kijk maar wat jullie missen)
Ik ga in de suup ook niet gebukt staan als ik wat moet hebben van de onderste plank.
Dan kom ik een dag later wel weer als ik een slip draag.
Ik daag niet uit, ik weet dat ik er dan niets onder draag en pas mij aan.

maandag 2 juli 2018 om 17:54
Hoe kan je nou onbedoeld een glimp kut laten zien?kirjailija schreef: ↑02-07-2018 17:30Niet dat ik je punt niet snap hoor, maar dan zou je in een beschaafde maatschappij toch ook rekening moeten houden met de voorkeur van anderen op sliploos te gaan? En dan heb ik het niet over flashers o.i.d. maar dat er eens een onbedoelde glimps te zien is? Beetje het leven en laten leven.
Je houdt toch rekening met wat je aantrekt als je niet wil dat anderen jouw flamoes zien?
En zo niet: dan ben je dus schijnbaar toch een gelegenheidsflasher.
maandag 2 juli 2018 om 17:58
Nee, er zijn situaties dat je er niet onderuit komt dat er kans is dat iemand een glimp opvangt.
Als het ook maar enigszins mogelijk is vermijd ik die situaties.
Maar het is niet altijd mogelijk.
maandag 2 juli 2018 om 17:59
Nou... ik ben dus wel eens met mijn dronken harses van een barkruk gevallen en mijn rok-over-de-knie was daar niet tegen opgewassen...
Oftewel: net zoals situaties waarin mensen onbedoeld je slip kunnen zien, die wordt over het algemeen ook niet gedragen om aan jan en allemaal te showen, maar ook daar kan je eens een glimps van krijgen als iemand in een rok onhandig uit de auto stapt, de wind onder waait, iemand valt enzovoorts. Ook als je je ernaar kleed dat het niet zichtbaar is.

maandag 2 juli 2018 om 18:00
Geef dan eens een voorbeeld.Heilige_maagd_Maria schreef: ↑02-07-2018 17:58Nee, er zijn situaties dat je er niet onderuit komt dat er kans is dat iemand een glimp opvangt.
Ik kan namelijk uitstekend functioneren zonder dat er ook maar een randje onderbroek te zien is, laat staan een naakte vagijn.
Wat doen je dan zoal dat een ander ineens jouw grot moet bewonderen?

maandag 2 juli 2018 om 18:01
Maar dat bedoel ik. Ook niemand ziet onbedoeld mijn slip.kirjailija schreef: ↑02-07-2018 17:59Nou... ik ben dus wel eens met mijn dronken harses van een barkruk gevallen en mijn rok-over-de-knie was daar niet tegen opgewassen...
Oftewel: net zoals situaties waarin mensen onbedoeld je slip kunnen zien, die wordt over het algemeen ook niet gedragen om aan jan en allemaal te showen, maar ook daar kan je eens een glimps van krijgen als iemand in een rok onhandig uit de auto stapt, de wind onder waait, iemand valt enzovoorts. Ook als je je ernaar kleed dat het niet zichtbaar is.
Nooit.
Maar ik ben dan ook nooit zo bezopen dat ik van een barkruk aflazer. Misschien dat dat dan in mijn voordeel werkt.
maandag 2 juli 2018 om 18:01

maandag 2 juli 2018 om 18:03
Integendeel. En met dit weer draag ik hoofdzakelijk rokken. Nog geen randje.
maandag 2 juli 2018 om 18:05
Nu heb ik niet alle naakte vagijnen in de wereld gezien, maar volgens mij bedekken de schaamlippen de grot meestal wel. Het is meer de anus die al snel zichtbaar is bij het bukken.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
maandag 2 juli 2018 om 18:08
maandag 2 juli 2018 om 18:19
Kijk, dat scheelt ook al

Het is voor mij ook de enige keer dat ik echt weet dat anderen het gezien hebben (en heul lang geleden). Voor de rest kan ik mij geen situatie heugen waarin het zichtbaar is geweest. Wel regelmatig bij anderen de slip (of het gebrek aan) gezien in wat ongelukkige situaties. Dat iemand het (de slip of blote doos) bewust ten toon stelt kom ik heel weinig tegen.

maandag 2 juli 2018 om 18:30
Dit inderdaad. Als iemand met zijn blote flamoes op het terras zit vind ik het echt niet fris om daarna op die stoel te gaan zitten.nachtvlinder1977 schreef: ↑02-07-2018 16:10Je beschrijft hier toch zelf wat er onhygiënisch aan is. Iedereen zweet down under, verliest evt. vocht e.d. Een groot deel daarvan blijft in je ondergoed hangen.

maandag 2 juli 2018 om 18:34
Jeej, wat een hysterische overdreven post. Over projectie gesproken.Suzy65 schreef: ↑02-07-2018 14:03Wat ik me dan oprecht afvraag is hoeveel projectie daarbij zit wat jij verwacht waar anderen mee rondlopen, wat ondergoed (plus laag kleding/jurk) allemaal wel zou opvangen en 1 laag stof niet: ervaar je jezelf ook als vies en onhygienisch down under? Denk je dat bacterien en andere "viezigheid" in de rondte vliegen als ondergoed dat niet zou opvangen?
Zelf last van kwalen, incontinentie, afscheidingen, geilheid die eraf druipt, vieze geurtjes, ongewassen sporen, wat verlies jij op een dag aan viezigheid waar ondergoed (zelfs minimale string) tegen moet beschermen?
( kan he, daar is een hele industrie voor ontstaan met hygienespoelingen, inlegkruisjes enz, die vaak juist oorzaak zijn of in stand houden juist van die kwalen!)
Als je jezelf goed verzorgt, wat is er dan zo onhygienisch gedurende de dag?
Ik denk overigens dat menig gynaecoloog zal beamen dat het veel hygienischer is om de boel te luchten dan -wat er ook maar mag "broeien" aan bacteriehaarden of schimmels of wat dan ook jij daar verwacht dat allemaal gaande is) afgesloten te houden in (al dan niet syntethische) broekjes en inlegkruisjes, onnatuurlijke producten om je daar te wassen/spoelen of van eoa fris geurtje te voorzien..
Ofwel: ik denk dat hoe schoon/vies je iets vindt soms een kwestie is van zoals de waard is?
Of aangeleerd dat geslachtsorganen en de hele regio daar sowieso vies zijn, minstens iets om je voor te schamen, verstoppen, niet voor niks "private parts" zijn en hooguit je partner of dokter (indien noodzakelijk) iets van mogen opvangen?
Of heb ik het mis?
Geen oordeel, maar ben ik echt nieuwsgierig naar, ken meer mensen met zulke sterke (voor?)oordelen, hoor, je bent de enige niet..
Ik ben nogal schoon op mezelf (en scheelt misschien dat ik geen last heb van zulke kwalen, niet onverwachts ongesteld meer word enz) en schat anderen automatisch denk ik net zo in..
(ben as we speak op een naturistenterrein en ik mag graag denken dat de mensen hier juist extra op hygiene letten, iig nog nooit een reden gehad in afgelopen jaren om daaraan te twijfelen).
Mensen met jurk zonder slipje zitten lijkt mij niet met hun blote huid op een stoel?!
Hier zelfs dikkere stof dan dun slipje en/of jurkje: zitten doe je op (eigen) badstof handdoeken of badjas en dergelijke (en zie toch geen vlekken of andere sporen als men opstaat?!)
Ik kan juist weer niet begrijpen dat sommige mensen zelfs 's nachts -al dan niet in hun eentje- in bed de boel nog (strak) inpakken en bedekken?
Ik vraag me dus uit oprechte nieuwsgierigheid af waar die aanname van onhygienisch vandaan komt, want ik ervaar dat toch 180 graden anders?!
Ik zou in dagelijks bestaan liefst de hele zomer altijd sliploos (al dan niet onder een rokje/jurkje) door het leven gaan, al doe ik dat in gezelschap en buitenshuis gewoonlijk niet zomaar overal ivm dat dat overwegend not done is en anderen iig niet ongevraagd/ongewenst mee confronteren uit eigenbelang.
áls ik al zo over straat ga is het met een langere jurk/rok, zorg wel dat niemand dat merkt of last van zou kunnen hebben en ik let echt wel op dat ook mensen die ik over de vloer krijg kunnen vertrouwen op een schone bank of stoel..
Het enige deel van je post waar ik het mee eens ben is dat mijn geslachtsdelen inderdaad alleen voor mijn partner bedoeld zijn. En als het echt niet anders kan voor de dokter.
maandag 2 juli 2018 om 18:35
En hoeveel hebben het gezien waar jij geen weet van hebt?
Ik weet dat ik niets draag onder kort.
En met gewoon lopen/staan heeft niemand in de gaten dat ik onder kort niets draag.
Een lift met een glazen vloer stap ik dan ook niet in.
En als iets ''speciaals'' moet doen dan denk ik eerst: kan ik dat zonder dat er iets zichtbaar is.
Wat ik doe is heel iets anders dan niets eronder dragen en het aan iedereen tonen, dus ''flashing''.
Ik ben me er dan ook van bewust van wat ik gewoon kan doen en wat ik beter maar niet kan doen.
En dat is heel iets anders dan bewust tonen dat je niets draagt onder kort.
En voor vandaag reageer ik niet meer want uit eten met de vriend.
Fijne avond allen.
Ik weet dat ik niets draag onder kort.
En met gewoon lopen/staan heeft niemand in de gaten dat ik onder kort niets draag.
Een lift met een glazen vloer stap ik dan ook niet in.
En als iets ''speciaals'' moet doen dan denk ik eerst: kan ik dat zonder dat er iets zichtbaar is.
Wat ik doe is heel iets anders dan niets eronder dragen en het aan iedereen tonen, dus ''flashing''.
Ik ben me er dan ook van bewust van wat ik gewoon kan doen en wat ik beter maar niet kan doen.
En dat is heel iets anders dan bewust tonen dat je niets draagt onder kort.
En voor vandaag reageer ik niet meer want uit eten met de vriend.
Fijne avond allen.

maandag 2 juli 2018 om 19:19
Nee, dat kan ik niet.Heilige_maagd_Maria schreef: ↑02-07-2018 18:08Geheid dat jij ongemerkt/onbedoeld een paar maal per dag aan anderen je slip toont.
En dan hoef ik niet eens voorbeelden te geven waarmee en waar.
Die kan je vast zelf wel bedenken.
Ik heb namelijk gewoon alles bedekt, dus het wordt ook niet maar zichtbaar.
maandag 2 juli 2018 om 19:34
Als een glimp altijd wilt vermijden, waarom dan sliploos?Heilige_maagd_Maria schreef: ↑02-07-2018 17:58Nee, er zijn situaties dat je er niet onderuit komt dat er kans is dat iemand een glimp opvangt.
Je eigen woorden: het is spannend! Wat is er dan spannend aan als het de bedoeling is dat niemand het ziet?
De spanning is toch juist het idee dat er misschien soms iets te zien valt?
maandag 2 juli 2018 om 19:52
Niet dat je het aan mij vraagt

maandag 2 juli 2018 om 20:09
@amarna.
Lees eens goed.
Mijn spanning.
Gewoon om te kijken wat mogelijk is zonder dat het iemand opvalt dat ik niets draag onder kort.
En is er dan een keer iets onbedoeld in een glimp te zien, (en wat is een glimp, een paar milliseconden) dan is dat onbedoeld.
Dus je moet al op mij letten.
Lui die erop lopen te loeren zien altijd wel wat, daar doe je niets tegen.
Maar dan nog is het mogelijk dat ze zo min mogelijk te zien krijgen.
En daar doe ik dan mijn best voor.
Ik kan ook op een terras gaan zitten met mijn benen wijd, kijk maar.
Of gaan flashen in een winkel, kijk ook maar.
Dat wil ik niet.
Mijn spanning en mijn pleziertje.
En als er dan een keertje een glimp van mijn mosseltje voor een ander te zien is, dan is dat jammer.
Maar ik doe er alles aan om dat te voorkomen.

maandag 2 juli 2018 om 20:22
Niet
maandag 2 juli 2018 om 20:56
dat valt toch wel mee. je hebt toch nog een rok of jurk of broekje aan. dan komt er niet zo snel iets bij. en wat als jij gaat zwemmen in de zee, dan is je kut ook een open verbinding met zee. of je nu een bikini aan heb of niet. alles maar dan ook alles wat er in dat water zit kan in je komen.watdachtjehiervan schreef: ↑02-07-2018 11:11Ik draag een string onder mijn zomerjurkjes. Ik vind geen ondergoed dragen ontzettend onhygiënisch!