Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wil grijze denk ik voor Juul
ik onthoud gewoon niks, haha nog raarder hoofd
quote:bambino schreef op 08 maart 2009 @ 14:52:

[...]

Als het gezellig is waarom niet. Ik zie mij niet zo snel gaan met de mijne, hahaha maar goed dat is als je met zijn allen bijelkaar bent al vaak een beproeving ;)Is het ook sowieso wel inderdaad, met zoveel volwassenen bij elkaar.
Grijs is ook stoer bij witte broek van het zomer en bij spijkerbroek!

Gaatje in je hoofd?
Joehoe!

Oh meisjes wat een heeeeeeerlijk weer! Wij zijn net uren buiten geweest: eerst in de tuin maar weer een struikie of 2 gedelete en daarna op fiets naar speeltuin waar moeders lekker in zonnetje zat terwijl kind op de glijbaan hing.

Jin, ik had wel mail heur! En heb ook al terug gemaild dus.....

Bam, wat een mutsen zeg bij die kamertoko.... En nu spierpijn ook nog zeker??

Star, de V40 hebben we gehad: qua ruimte viel hij ons erg tegen. Vooral de enorme achterdrempel voor de kofferbak (tja, hoe heet het?!? Wie het weet mag het zeggen...) waardoor je dus alles meters de lucht in moet tillen was wat ons betreft de reden om nooit meer een Volvo te willen. Misschien voor jullie geen probleem maar let er wel even op! Wij hebben nu Audi A4. Als ik wat anders zou moeten nu ging ik eens kijken bij Volkswagen Passat, is volgens mij vooral van binnen ruimer.

Zo even fruit maken, heb trek!
Suus, klinkt goed trouwens, weer trek hebben en bakken rozijntjes naar binnen werken

Volkswagen heb ik iets tegen, dus kijk ik al niet eens naar. A4 station? Mooie bak.

Ik ga even op de kofferbak letten in ieder geval, bedankt voor de tip.

Ik vind het trouwens best wel fris in de wind.
quote:Star schreef op 08 maart 2009 @ 15:03:

[...]

Is het ook sowieso wel inderdaad, met zoveel volwassenen bij elkaar.Ik had het over mijn familie hoor, dat dat al een hele beproeving is als je die zomaar bij elkaar ziet
Ik heb geen ballen verstand van auto's dus meng me er verder maar niet in ;)

Klinkt als een gezellig relaxed dagje Suze!

Maar hoe is het met de kin van de dame?
O ik dacht sowieso een grote groep mensen bij elkaar.

Zo, gisteren gezond en lekker gegeten, vandaag pizza besteld dus maar
kan die schoenen alleen online bijna nergens vinden.
En in de winkel dan?
Ook dat... maar daar ha dik het nu niet over, hahaha

pizza...

Hier denk ik andijvistampot met spekjes.... maar ik heb geen zin, dus kan zomaar patatjes worden..

Ga ik eerst Juul bewerken
Otto heeft ze en Wehkamp dacht ik ook. Had je daar al gekeken?
De station heb ik idd Star. De Volvo reed overigens prima hoor. En leuke opties enzo. Als je geen last hebt van achterbak zou ik het zeker doen! Idd hele veilige auto.
quote:Star schreef op 08 maart 2009 @ 16:39:

En in de winkel dan?welke winkel?
http://www.pro-sport.nl/S...ONVERSE&mood=0301&colour=

Hier! Grijze ook.
quote:Star schreef op 08 maart 2009 @ 16:41:

Otto heeft ze en Wehkamp dacht ik ook. Had je daar al gekeken?Kon ze niet vinden voor kinderen
Sportwinkel? Footlocker ofzo?

Maar Suus, vertel nou eens waarom Reese het in godsnaam met Tidwell doet? BAH!
oh... Andijviestamp, dat zou ik wel lusten. Maar goed, niet in huis dus voor mij rijst en voor Jeetje het scheetje een of andere kant en klare prak met aardappelen en sperciebonen van de groenteboer. Pizza moet ik dan dus weer niet aan denken... Het blijft een tikkie vreemd hier...
Ik ben dus onwijs anti chips op het moment, terwijl ik normaal ontzettend gek op hartige dingen ben.
onze zoekwonder, thxxx
quote:Star schreef op 08 maart 2009 @ 16:43:

Sportwinkel? Footlocker ofzo?

Maar Suus, vertel nou eens waarom Reese het in godsnaam met Tidwell doet? BAH!Oh ja, dat vroeg je nog he. Ik heb ze even gegoogled want geen idee over wie je het hebt .... Ik moet Life nog kijken, kijk weer gewoon House op donderdag (neem aan dat je het daar over hebt????)
Chips lust ik wel, maar alleen paprika en dan liefst de allergoedkoopste, iig GEEN ribbelchips.... Ook bijzonder.

Bam, Allstars idd online proberen te scoren, zou moeten lukken hoop ik??
Het ging inderdaad over Life Suus
Die ribbels triggeren je kokhalsreflex?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven