Mode & Beauty alle pijlers

Grote maten mode waarin je niet over straat kan

20-06-2018 22:25 601 berichten
Ik draag een wat grotere kledingmaat en regelmatig kom ik outfits tegen op webwinkels waarbij ik denk.. "Wie verzint dit? iemand die een enorme hekel heeft aan dikke mensen?"

Het leek me leuk om hier eens een topic over te openen en te kijken of jullie ook grote maten outfits hebben gezien waarbij je echt denkt "Dat trek ik nog niet aan als ik de badkamer ga schrobben."

To trapt af.. http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0613190002.html <-- Link kopieren, anders krijg je de startpagina
Artikelnummer 0613190002
anoniem_6400a85f1cc15 wijzigde dit bericht op 20-06-2018 22:33
8.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
29-06-2018 20:29
Ja, maar gek genoeg weinig bloemen. Wel motiefjes, maar nooit 1 geheel. Altijd gecombineerd met effen kleuren.
Ik heb ook wel bloemen dingen in mijn kast hangen, maar dat zijn blouses of shirts.
Net een jurk met grote bladeren gekocht voor de vakantie. Geen grote maat dat niet, wel oud :proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
29-06-2018 19:34
Ik heb wel de kledingmaat maar niet de ronde vormen voor deze jurk jammer genoeg.
Niet alle dikkere vrouwen hebben grote borsten en ronde billen :cry:
Ik heb kleine tieten, brede rug, een redelijke kont, goede taille, brede heupen en een rolletje en ben op zoek naar een bikini voor weinig :-D :-D :-D :-D :-D
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
patatjedubbelmayo schreef:
29-06-2018 20:39
Ik heb kleine tieten, brede rug, een redelijke kont, goede taille, brede heupen en een rolletje en ben op zoek naar een bikini voor weinig :-D :-D :-D :-D :-D
:rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
29-06-2018 20:46
:rofl:
't Valt niet mee zullen we maar zeggen ;)
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
29-06-2018 20:08
Google eens op "mode voor 40+ dames" en kijk eens wat ze aanbevelen.
erger nog, kijk eens wat Dyanne Beekman aanbeveelt... *ril*
Dat is altijd onflatterend, ongeacht maat of leeftijd...
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
29-06-2018 20:36
Net een jurk met grote bladeren gekocht voor de vakantie. Geen grote maat dat niet, wel oud :proud:
Volgens mij ben jij niet ouder dan ik hoor.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
patatjedubbelmayo schreef:
29-06-2018 20:39
Ik heb kleine tieten, brede rug, een redelijke kont, goede taille, brede heupen en een rolletje en ben op zoek naar een bikini voor weinig :-D :-D :-D :-D :-D
Mix and match van Bonprix. Kun je alles los kopen in verschillende maten en uitvoeringen. Edit: en de tops staan in bh maten en kloppen (bij mij) ook nog eens.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
29-06-2018 21:24
Volgens mij ben jij niet ouder dan ik hoor.
Dan ben jij ook oud :devil: en kunt ook geen grote bladeren meer hebben. Het is ook een flodderjurkje voor Spanje hoor. H&Mmetje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
29-06-2018 21:27
Dan ben jij ook oud :devil: en kunt ook geen grote bladeren meer hebben. Het is ook een flodderjurkje voor Spanje hoor. H&Mmetje.
Ik heb op geen enkele leeftijd grote bladeren kunnen hebben. :idee:
Maar soms ben ik eigenwijs en koop ik iets waarvan ik dan denk dat het leuk staat.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
29-06-2018 21:31
Ik heb op geen enkele leeftijd grote bladeren kunnen hebben. :idee:
Maar soms ben ik eigenwijs en koop ik iets waarvan ik dan denk dat het leuk staat.
Ik ga morgen vol overtuiging een maxi-jurk aantrekken met een redelijk hysterisch motief. Ik val er met mijn lichte huid, haar en ogen zo ongeveer in weg maar ik word er zo vrolijk van :proud:
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
MevrouwJack schreef:
29-06-2018 22:15
Ik ga morgen vol overtuiging een maxi-jurk aantrekken met een redelijk hysterisch motief. Ik val er met mijn lichte huid, haar en ogen zo ongeveer in weg maar ik word er zo vrolijk van :proud:
Kijk, uiteindelijk moet je gewoon kak hebben aan wat andere denken hoor. Maar ik vind wel dat veel kleding voor grote maten getoond wordt door of te dunne mensen of de kleding is gewoon heel raar. Net alsof je "gestraft" moet worden als je meer dan gemiddeld weegt.
Kijk maar naar dat linkje van de website die ik eerder neer heb gezet. Dan staat er een spriet in een jurk van maat 52. Dat gaat helemaal nergens over en het geeft geen beeld van hoe die jurk eruit kan zien bij iemand die daadwerkelijk die maat heeft. Maar goed, veel webshops hebben daar een handje van.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
29-06-2018 21:25
Mix and match van Bonprix. Kun je alles los kopen in verschillende maten en uitvoeringen. Edit: en de tops staan in bh maten en kloppen (bij mij) ook nog eens.
Ik heb met bij wehkamp besteld. Ben benieuwd
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees trouwens steeds ‘grote maten daar kun je beter soep van koken’ 😂😂😂
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou trouwens de blouse uit de OP zo dragen, heb juist een hekel aan nauwsluitende (boven)kleding.

Erger mij altijd vooral aan de prints op grote maten, alsof ik de nadruk nog even op mijn omvang wil leggen door psychedelische prints & kleuren.

Evenals a-symmetrische jurken en tops... waarom?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Tickel schreef:
29-06-2018 23:09
Kijk, uiteindelijk moet je gewoon kak hebben aan wat andere denken hoor. Maar ik vind wel dat veel kleding voor grote maten getoond wordt door of te dunne mensen of de kleding is gewoon heel raar. Net alsof je "gestraft" moet worden als je meer dan gemiddeld weegt.
Kijk maar naar dat linkje van de website die ik eerder neer heb gezet. Dan staat er een spriet in een jurk van maat 52. Dat gaat helemaal nergens over en het geeft geen beeld van hoe die jurk eruit kan zien bij iemand die daadwerkelijk die maat heeft. Maar goed, veel webshops hebben daar een handje van.
Kleding wordt helaas beter gekocht als het getoond wordt op slankere modellen. Mensen klikken er gewoon sneller op, ook al hebben ze zelf een heel andere maat. Die verschillen zijn echt enorm. ASOS heeft bijvoorbeeld sommige kleding in de gewone maten én als plussize, ze verkopen de plus size meer via het slanke model.
MevrouwJack schreef:
29-06-2018 22:15
Ik ga morgen vol overtuiging een maxi-jurk aantrekken met een redelijk hysterisch motief. Ik val er met mijn lichte huid, haar en ogen zo ongeveer in weg maar ik word er zo vrolijk van :proud:
Ik heb as we speak een wijde broek aan met multicolor strepen in een licht glanzende stof.
Maat 46 en 1.63 lang.
Joehoe!!
Alle reacties Link kopieren
patatjedubbelmayo schreef:
29-06-2018 20:39
Ik heb kleine tieten, brede rug, een redelijke kont, goede taille, brede heupen en een rolletje en ben op zoek naar een bikini voor weinig :-D :-D :-D :-D :-D
Ik geloof dat ik geslaagd ben. Nog ff het oordeel van manlief afwachten ;)
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
https://www.wehkamp.nl/damesmode/grote- ... 3N_957082/

Deze. Maar dan met een goddelijker lijf :proud:
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
patatjedubbelmayo schreef:
30-06-2018 15:01
https://www.wehkamp.nl/damesmode/grote- ... 3N_957082/

Deze. Maar dan met een goddelijker lijf :proud:
..
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
vandale schreef:
30-06-2018 13:34
Ik zou trouwens de blouse uit de OP zo dragen, heb juist een hekel aan nauwsluitende (boven)kleding.

Erger mij altijd vooral aan de prints op grote maten, alsof ik de nadruk nog even op mijn omvang wil leggen door psychedelische prints & kleuren.

Evenals a-symmetrische jurken en tops... waarom?
Ik ook.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
patatjedubbelmayo schreef:
30-06-2018 15:01
https://www.wehkamp.nl/damesmode/grote- ... 3N_957082/

Deze. Maar dan met een goddelijker lijf :proud:
Prachtige bikini!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
patatjedubbelmayo schreef:
30-06-2018 15:01
https://www.wehkamp.nl/damesmode/grote- ... 3N_957082/

Deze. Maar dan met een goddelijker lijf :proud:
Erg leuke bikini!
Alle reacties Link kopieren
Thnx! Ik ben er zelf ook blij mee! Gistermiddag meteen gaan zwemmen :sun:
Vriendelijk.
Alle reacties Link kopieren
patatjedubbelmayo schreef:
29-06-2018 23:13
Ik lees trouwens steeds ‘grote maten daar kun je beter soep van koken’ 😂😂😂
Vandaar dat die wijde jurken "soepjurken" genoemd worden :idee:
Alle reacties Link kopieren
Ceci schreef:
29-06-2018 21:04
erger nog, kijk eens wat Dyanne Beekman aanbeveelt... *ril*
Dat is altijd onflatterend, ongeacht maat of leeftijd...
Vreselijk! Kan me een tv-programma herinneren waarin ze advies gaf. Vestjes moesten van haar a-symmetrisch worden dichtgeknoopt of "achter je aan fladderen" 😂

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven