Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Lucifer2018 schreef:
04-07-2018 18:33
Ik heb zeker onder een steen geleefd maar wat is bijzonder/belangrijk aan Voorburg, is dat net zo iets als het hoge noorden? :-D :-D
Er is de laatste tijd ineens nogal een hausse aan schooltopics, allemaal met op zijn minst nogal opmerkelijke verhalen en ze spelen zich allemaal af in Den Haag, Wassenaar of Voorburg dus. Vaak wordt dan gaandeweg het topic ook ineens de naam van de school genoemd, heel vreemd allemaal.
S-Meds schreef:
04-07-2018 18:04
ook niet slim, zo’n incel kan hier toch gewoon vragen hoe hij contact kan maken met een vrouw?
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?
Lady*Voldemort schreef:
04-07-2018 18:37
Er is de laatste tijd ineens nogal een hausse aan schooltopics, allemaal met op zijn minst nogal opmerkelijke verhalen en ze spelen zich allemaal af in Den Haag, Wassenaar of Voorburg dus. Vaak wordt dan gaandeweg het topic ook ineens de naam van de school genoemd, heel vreemd allemaal.
Aha, dank. Gemist denk ik. :-D
Lucifer2018 schreef:
04-07-2018 18:33
Ik heb zeker onder een steen geleefd maar wat is bijzonder/belangrijk aan Voorburg, is dat net zo iets als het hoge noorden? :-D :-D

Geen idee, er zijn elke keer trolschooltopics en elke keer is het in Voorburg, Wassenaar, daar in de buurt.
Lady*Voldemort schreef:
04-07-2018 18:37
En dan nog niet eens de moeite nemen voor een rondje Google om de details wat geloofwaardiger te maken...
Ik ga eens wachten op die naam van de school dan. :-D
lise1985 schreef:
04-07-2018 15:24
Dat bloempje? Ik vond haar vandaag nog wel wat nuttige tipjes geven.

De neuroloog vond het niet zo leuk me weer te zien :P. Doorverwezen voor verdere behandeling en dan weer naar hem terug.

Hij vond me bruin geworden :rofl:
Ga ff snel je mond spoelen!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Haha.
Iemand haalt in een topic haar bijdrage weg, terwijl die door een ander al lang en breed gequote is.
karin12345 schreef:
04-07-2018 19:06
Haha.
Iemand haalt in een topic haar bijdrage weg, terwijl die door een ander al lang en breed gequote is.
Ja, dat is lachen.
karin12345 schreef:
04-07-2018 19:06
Haha.
Het zou die iemand netjes staan als ze de quote dan weghaalt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
04-07-2018 19:26
Het zou die iemand netjes staan als ze de quote dan weghaalt.
Dit, gelukkig kan ze het ook even staffen, halen de mods het weg.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
04-07-2018 19:43
Dit, gelukkig kan ze het ook even staffen, halen de mods het weg.

Er stond niets ongepast in hoor!
Ik haal heel af en toe ook weleens een post weg van mezelf, ondanks dat hij gequote is, puur zodat het niet meer te lezen is via een loepje.
karin12345 schreef:
04-07-2018 19:49
Maar de schrijver wilde het blijkbaar graag weg hebben. Dus dan is het wel zo netjes als je de quote ook weg haalt. En wat dan de reden is dat iemand het graag weg wilde hebben doet niet terzake.
Lady*Voldemort schreef:
04-07-2018 19:54
Maar de schrijver wilde het blijkbaar graag weg hebben. Dus dan is het wel zo netjes als je de quote ook weg haalt. En wat dan de reden is dat iemand het graag weg wilde hebben doet niet terzake.

Ik was niet degene van de quote.
karin12345 schreef:
04-07-2018 19:49

Wat jij niets ongepast vindt, wijkt nogal eens af van mijn niets ongepast.
Joostisandersgeaard2 schreef:
04-07-2018 19:55
Nog maar een keertje: ik had er niets mee te maken.
Joostisandersgeaard2 schreef:
04-07-2018 19:55
Over die rib?
karin12345 schreef:
04-07-2018 19:56
Waar maak je je dan zo druk om?
karin12345 schreef:
04-07-2018 19:56
Ik weet niet eens waarover het gaat.
Je zet een onderwerp op actueel neer geeft er zelf 1 reactie op en er volgen meer dan 450 reacties. (dik zijn egenschuld)
Bijzonder weer.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 04-07-2018 20:03
8.73% gewijzigd
Wat een bijzondere vraagstukken hebben mensen toch.

Laatst al iemand die het logboek van haar vriends pc wilde aanpassen om zodoende ongezien te kunnen spieken.
Nu weer iemand die ongezien uit een whatsappgroep wil stappen.
Volgens mij is dat topic over te dik zijn het eerste topic op actueel waar nog niemand over moslims en vluchtelingen is begonnen.
bethweeter schreef:
04-07-2018 20:09
Volgens mij is dat topic over te dik zijn het eerste topic op actueel waar nog niemand over moslims en vluchtelingen is begonnen.
HOLD MY SINAS :rolling:
bethweeter schreef:
04-07-2018 20:09
Sstt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven