Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 4 juli 2018 om 20:37
Eigen schuld dikke bult.bethweeter schreef: ↑04-07-2018 20:09Volgens mij is dat topic over te dik zijn het eerste topic op actueel waar nog niemand over moslims en vluchtelingen is begonnen.
De dikke bult vluchtelingen is allemaal de eigen schuld van de moslims.
De bult dikke vluchtelingen is allemaal de schuld van de eigen moslims.
Dikke moslims zijn allemaal de schuld van de bult van de vluchtelingen eigenlijk.
Het lijk is eigen aan de dikke moslim met een bult van een schuldige vluchteling.
Wil je dat ik Trump er ook nog even in verdraai (eventueel als linkse bomenknuffelaar) of ben je zo tevreden?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 4 juli 2018 om 21:15
vrouwjagersma schreef: ↑04-07-2018 21:02Het is wel makkelijk schoppen naar dikke mensen (je kan ze niet missen. Ha!Ha!Ha!), maar wij dikke mensen zouden ons wellicht ook wat assertiever kunnen opstellen. Dat we zeurders gewoon opeten of er boven op gaan zitten, ofzo.
woensdag 4 juli 2018 om 21:19
Sorry maar moet hier echt heel erg om lachenvrouwjagersma schreef: ↑04-07-2018 21:02Het is wel makkelijk schoppen naar dikke mensen (je kan ze niet missen. Ha!Ha!Ha!), maar wij dikke mensen zouden ons wellicht ook wat assertiever kunnen opstellen. Dat we zeurders gewoon opeten of er boven op gaan zitten, ofzo.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 4 juli 2018 om 21:24
vrouwjagersma schreef: ↑04-07-2018 21:02Het is wel makkelijk schoppen naar dikke mensen (je kan ze niet missen. Ha!Ha!Ha!), maar wij dikke mensen zouden ons wellicht ook wat assertiever kunnen opstellen. Dat we zeurders gewoon opeten of er boven op gaan zitten, ofzo.
woensdag 4 juli 2018 om 21:25
Goed plan! Vooral dat er bovenop gaan zitten. Ik ben te dik en doe op zaterdag boodschappen. Nou dan weet de persoon die vissticks en ‘compensatiesla’ eet al hoe ik verder in elkaar steek. Ik denk dat ik doordeweeks ‘s avonds in de supermarkt op dat soort types ga zitten.vrouwjagersma schreef: ↑04-07-2018 21:02Het is wel makkelijk schoppen naar dikke mensen (je kan ze niet missen. Ha!Ha!Ha!), maar wij dikke mensen zouden ons wellicht ook wat assertiever kunnen opstellen. Dat we zeurders gewoon opeten of er boven op gaan zitten, ofzo.
woensdag 4 juli 2018 om 21:27
Je bedoelt het sarcastisch en alsnog:vrouwjagersma schreef: ↑04-07-2018 21:02Het is wel makkelijk schoppen naar dikke mensen (je kan ze niet missen. Ha!Ha!Ha!), maar wij dikke mensen zouden ons wellicht ook wat assertiever kunnen opstellen. Dat we zeurders gewoon opeten of er boven op gaan zitten, ofzo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 4 juli 2018 om 21:29
bethweeter schreef: ↑04-07-2018 21:25Goed plan! Vooral dat er bovenop gaan zitten. Ik ben te dik en doe op zaterdag boodschappen. Nou dan weet de persoon die vissticks en ‘compensatiesla’ eet al hoe ik verder in elkaar steek. Ik denk dat ik doordeweeks ‘s avonds in de supermarkt op dat soort types ga zitten.
Zes vissticks lijkt me behoorlijk vet trouwens.
Ik ben ook te dik en meestal gaat mijn man op zondag. Wat zou dat betekenen
woensdag 4 juli 2018 om 21:34
Dan moeten we eerst weten of de kar van je man vol of leeg is. Daarna kunnen we verder denken wat de betekenis van de zondag isJoostisandersgeaard2 schreef: ↑04-07-2018 21:29![]()
Zes vissticks lijkt me behoorlijk vet trouwens.
Ik ben ook te dik en meestal gaat mijn man op zondag. Wat zou dat betekenen![]()
woensdag 4 juli 2018 om 21:42
Oei.bethweeter schreef: ↑04-07-2018 21:34Dan ńmoeten we eerst weten of de kar van je man vol of leeg is. Daarna kunnen we verder denken wat de betekenis van de zondag is
Vol. Met drie zakken kattenkorrels, pakken sap en optimel (yoki voor volwassenen) en chips en groente voor mij. En olvarit.
Ik ga op woensdag en zaterdag. Meer bio-spullen. Mandje. Soms compensatiesla.
woensdag 4 juli 2018 om 21:55
Ik ben de enige dikkerd thuis. Op het babybuikje van dochter en de kat na dan.Lady*Voldemort schreef: ↑04-07-2018 21:49Ik laat mijn (slanke) man op zaterdag altijd voor de hele week bier, cola en vette bek halen. En dan haal ik zelf door de week wat groente, muesli en gojibessen.
Maar zo gaat hier dus ook. Of ik ga met dochter en leg de magnums onder op de wagen. Iedereen kijkt toch alleen naar de baby.
woensdag 4 juli 2018 om 22:30
Toch handig, zo'n babyJoostisandersgeaard2 schreef: ↑04-07-2018 21:55Ik ben de enige dikkerd thuis. Op het babybuikje van dochter en de kat na dan.
Maar zo gaat hier dus ook. Of ik ga met dochter en leg de magnums onder op de wagen. Iedereen kijkt toch alleen naar de baby.
woensdag 4 juli 2018 om 22:56
Dan wel.
En dit hoort in het humble bragging topic: als je niet uitkijkt zijn de ijsjes gesmolten voordat je thuis bent, want het is een blije baby met grote ogen die met iedereen contact legt en moet je met iedereen praten om te horen dat ze zo leuk is. Dat is minder handig.
donderdag 5 juli 2018 om 07:45