Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ah dus pjk heeft dat topic nog niet ontdekt.
Katalina schreef:
04-07-2018 20:21
Ah dus pjk heeft dat topic nog niet ontdekt.
Die is sowieso vrij rustig vandaag?
lise1985 schreef:
04-07-2018 20:22
Die is sowieso vrij rustig vandaag?

Geen idee, daar let ik allemaal niet op hoor :)
Wie heeft verdomme mijn foto in de OP gezet?
Ik ben daar NIET van gediend! :whip:
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
04-07-2018 20:23
:rofl:
Ik zei toch al: wist helemaal niet dat jij rookt!
Maar je staat er goed op joh, kei feestelijk!
yasmijn schreef:

Dat hebben ze vast gedaan als eerbetoon, omdat jij en het topic even oud zijn. :there:
bethweeter schreef:
04-07-2018 20:09
Volgens mij is dat topic over te dik zijn het eerste topic op actueel waar nog niemand over moslims en vluchtelingen is begonnen.
Eigen schuld dikke bult.
De dikke bult vluchtelingen is allemaal de eigen schuld van de moslims.
De bult dikke vluchtelingen is allemaal de schuld van de eigen moslims.
Dikke moslims zijn allemaal de schuld van de bult van de vluchtelingen eigenlijk.
Het lijk is eigen aan de dikke moslim met een bult van een schuldige vluchteling.

Wil je dat ik Trump er ook nog even in verdraai (eventueel als linkse bomenknuffelaar) of ben je zo tevreden?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Was net nog in het acht uur journaal, dat er meer Nederlanders dan ooit obesitas hebben, maar dat andere landen allemaal nog slechter scoren.

(ging alleen wel om europese landen maar een beetje actuelert kan die essentiele info vakkundig verzwijgen)
Het is wel makkelijk schoppen naar dikke mensen (je kan ze niet missen. Ha!Ha!Ha!), maar wij dikke mensen zouden ons wellicht ook wat assertiever kunnen opstellen. Dat we zeurders gewoon opeten of er boven op gaan zitten, ofzo.
vrouwjagersma schreef:
04-07-2018 21:02
Het is wel makkelijk schoppen naar dikke mensen (je kan ze niet missen. Ha!Ha!Ha!), maar wij dikke mensen zouden ons wellicht ook wat assertiever kunnen opstellen. Dat we zeurders gewoon opeten of er boven op gaan zitten, ofzo.
:-D
vrouwjagersma schreef:
Sorry maar moet hier echt heel erg om lachen :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrouwjagersma schreef:
:biggrin:
vrouwjagersma schreef:
Goed plan! Vooral dat er bovenop gaan zitten. Ik ben te dik en doe op zaterdag boodschappen. Nou dan weet de persoon die vissticks en ‘compensatiesla’ eet al hoe ik verder in elkaar steek. Ik denk dat ik doordeweeks ‘s avonds in de supermarkt op dat soort types ga zitten.
vrouwjagersma schreef:
Je bedoelt het sarcastisch en alsnog: :rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
bethweeter schreef:
04-07-2018 21:25
Goed plan! Vooral dat er bovenop gaan zitten. Ik ben te dik en doe op zaterdag boodschappen. Nou dan weet de persoon die vissticks en ‘compensatiesla’ eet al hoe ik verder in elkaar steek. Ik denk dat ik doordeweeks ‘s avonds in de supermarkt op dat soort types ga zitten.

Zes vissticks lijkt me behoorlijk vet trouwens.

Ik ben ook te dik en meestal gaat mijn man op zondag. Wat zou dat betekenen :huh:
Joostisandersgeaard2 schreef:
04-07-2018 21:29

Zes vissticks lijkt me behoorlijk vet trouwens.

Ik ben ook te dik en meestal gaat mijn man op zondag. Wat zou dat betekenen :huh:
Dan moeten we eerst weten of de kar van je man vol of leeg is. Daarna kunnen we verder denken wat de betekenis van de zondag is
Nou, ik zie veel potentieel hier.
bethweeter schreef:
04-07-2018 21:34
Dan ńmoeten we eerst weten of de kar van je man vol of leeg is. Daarna kunnen we verder denken wat de betekenis van de zondag is
Oei.
Vol. Met drie zakken kattenkorrels, pakken sap en optimel (yoki voor volwassenen) en chips en groente voor mij. En olvarit.

Ik ga op woensdag en zaterdag. Meer bio-spullen. Mandje. Soms compensatiesla.
yasmijn schreef:
Merk dan toch dat je wat ouder wordt, dat je zo snel reageert :bigkiss:
Ik laat mijn (slanke) man op zaterdag altijd voor de hele week bier, cola en vette bek halen. En dan haal ik zelf door de week wat groente, muesli en gojibessen.
Lady*Voldemort schreef:
04-07-2018 21:49
Ik laat mijn (slanke) man op zaterdag altijd voor de hele week bier, cola en vette bek halen. En dan haal ik zelf door de week wat groente, muesli en gojibessen.
Ik ben de enige dikkerd thuis. Op het babybuikje van dochter en de kat na dan.
Maar zo gaat hier dus ook. Of ik ga met dochter en leg de magnums onder op de wagen. Iedereen kijkt toch alleen naar de baby.
Joostisandersgeaard2 schreef:
04-07-2018 21:55
Ik ben de enige dikkerd thuis. Op het babybuikje van dochter en de kat na dan.
Maar zo gaat hier dus ook. Of ik ga met dochter en leg de magnums onder op de wagen. Iedereen kijkt toch alleen naar de baby.
Toch handig, zo'n baby :D
Lady*Voldemort schreef:
04-07-2018 22:30
Toch handig, zo'n baby :D
Dan wel.

En dit hoort in het humble bragging topic: als je niet uitkijkt zijn de ijsjes gesmolten voordat je thuis bent, want het is een blije baby met grote ogen die met iedereen contact legt en moet je met iedereen praten om te horen dat ze zo leuk is. Dat is minder handig.
( Dik zijn actueel)
Nu maar hopen dat er niemand binnenkomt om eens lekker te gaan rellen.
Met andere woorden. :woa:
8102 schreef:
05-07-2018 07:35
( Dik zijn actueel)
Nu maar hopen dat er niemand binnenkomt om eens lekker te gaan rellen.
Met andere woorden. :woa:

Volgens mij gewoon een serieuze opmerking.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven