Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nouschi schreef:
05-07-2018 07:45
Volgens mij gewoon een serieuze opmerking.
Dat begreep ik ook, maar goed blijkbaar willen ze gezellig praatgroepje hebben.
Zal ik vissticks als ontbijt nemen? Hoef ik niet naar de bakker te lopen voor brood.
Bah, vissticks. Is dat het enige wat in je vriezer ligt?
Is er een keer een redelijk normaal gesprek over zo’n onderwerp en dan is het weer niet goed?
Vriendelijk.
patatjedubbelmayo schreef:
05-07-2018 08:19
Is er een keer een redelijk normaal gesprek over zo’n onderwerp en dan is het weer niet goed?

Ja precies.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lucifer2018 schreef:
01-07-2018 11:42
En wat een leuke OP! :heart:

Plaatje zeker? Niet te zien hier :frusty:
Such fun!1
MarindaH schreef:
05-07-2018 09:11
Ja, een heel heel maar dan ook heel leuk plaatje!! :lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
MarindaH schreef:
Je mist er niets aan
Wat zijn er toch veel TO's die om zich heen gaan slaan als ze niet de reacties krijgen die ze willen. En dan ook nog eens helemaal geen heel vervelende reacties ofzo. Heb wel eens de indruk dat dit forum steeds infantieler wordt. Al de trollen, sneue figuren en TO's met veel te lange tenen. Zo saai.
Head* schreef:
05-07-2018 09:20
Wat zijn er toch veel TO's die om zich heen gaan slaan als ze niet de reacties krijgen die ze willen. En dan ook nog eens helemaal geen heel vervelende reacties ofzo. Heb wel eens de indruk dat dit forum steeds infantieler wordt. Al de trollen, sneue figuren en TO's met veel te lange tenen. Zo saai.
Dat krijg je met daddy issues :rofl:

Maar je hebt best een punt hoor.
lise1985 schreef:
05-07-2018 09:20
Dat krijg je met daddy issues :rofl:

Maar je hebt best een punt hoor.
Ja blijkbaar. Maar ik had even over het hoofd gezien dat je, als je als volwassen vrouw een fuckbuddy hebt, eigenlijk iemand's hoer bent. Nu weet ik gelukkig beter.
MarindaH schreef:

Hij is echt tof. Dat jochie in dat berenpak is hilarisch! En dan die maffe blik van die baby erbij. Helemaal mooi.
Head* schreef:
05-07-2018 09:24
Ja blijkbaar. Maar ik had even over het hoofd gezien dat je, als je als volwassen vrouw een fuckbuddy hebt, eigenlijk iemand's hoer bent. Nu weet ik gelukkig beter.
Ik krijg al jeuk van het woord fuckbuddy, maar dat zal aan mij liggen.
RikM schreef:
05-07-2018 09:29
Hij is echt tof. Dat jochie in dat berenpak is hilarisch! En dan die maffe blik van die baby erbij. Helemaal mooi.
En die swaffelende gast erachter maakt het helemaal af! :biggrin:
lise1985 schreef:
05-07-2018 09:30
Ik krijg al jeuk van het woord fuckbuddy, maar dat zal aan mij liggen.

Ja, is ook niet mijn woord.
Ik vind het wel raar, zie dat hier steeds vaker, dat vrouwen die met een man omgaan voor de seks worden afgeschilderd als slachtoffer, op het moment dat zij zelf gevoelens krijgen. Zie ik hier ook weer bij sommige reacties. Maar als vrouw kies je daar zelf voor, kom op zeg.
MarindaH schreef:
Alsjeblieft

https://image.shutterstock.com/z/stock- ... 859912.jpg

https://c1.staticflickr.com/4/3348/3301 ... 4d6d_b.jpg

https://www.lachkaarten.com/images/kaarten/100jaar.jpg
kia・ora wijzigde dit bericht op 05-07-2018 09:41
30.21% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Head* schreef:
05-07-2018 09:34
Ja, is ook niet mijn woord.
Ik vind het wel raar, zie dat hier steeds vaker, dat vrouwen die met een man omgaan voor de seks worden afgeschilderd als slachtoffer, op het moment dat zij zelf gevoelens krijgen. Zie ik hier ook weer bij sommige reacties. Maar als vrouw kies je daar zelf voor, kom op zeg.
Inderdaad. Houdt die man zich keurig aan de afspraken en gaat hij nog respectvol met haar om, is het toch een eikel omdat hij niet meegaat met haar gevoelens.
lise1985 schreef:
05-07-2018 09:36
Inderdaad. Houdt die man zich keurig aan de afspraken en gaat hij nog respectvol met haar om, is het toch een eikel omdat hij niet meegaat met haar gevoelens.

Ja, en dan ook nog gevoelens waar hij niets van af weet. :proud:
Head* schreef:
05-07-2018 09:36
Ja, en dan ook nog gevoelens waar hij niets van af weet. :proud:
Ook dat nog. Maar een man moet helderziende zijn :whip:
lise1985 schreef:
05-07-2018 09:37
Ook dat nog. Maar een man moet helderziende zijn :whip:

Haha, ja, dat is een goed "functieprofiel" voor een fuckbuddy: "Schoon, vaardig in beffen en helderziend" :P
Head* schreef:
05-07-2018 09:39
Haha, ja, dat is een goed "functieprofiel" voor een fuckbuddy: "Schoon, vaardig in beffen en helderziend" :P
En besneden en onthaard toch
lise1985 schreef:
05-07-2018 09:40
En besneden en onthaard toch

Helderziend vind ik net wat belangrijker.

Thx :heart:
Such fun!1
:proud:
Bloempje heeft haar therapiemuts weer opgezet volgens mij.
lise1985 schreef:
05-07-2018 14:42
Bloempje heeft haar therapiemuts weer opgezet volgens mij.
Nou, en niet te zuinig. :woa:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven