Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 5 juli 2018 om 15:21
Volgens mij kun je dispensatie voor die huisregel krijgen als je de LOI cursus "psychologie van de koude grond voor beginners" hebt afgesloten met een 5,5.
donderdag 5 juli 2018 om 15:31
Haar manier van forummen doet me denken aan een andere huispsycholoog die een tijdje geleden ook zo ontzettend een topic naar zich toe kon trekken met haar gepost.the_Wicked_Witch schreef: ↑05-07-2018 15:27Zeg dat wel. Er valt niet omheen te forummen ook.
Heeft dat mens geen baan ofzo?
donderdag 5 juli 2018 om 15:34
Ik weet wie je bedoeld, maar dat is niet dezelfde.
De andere ging ook structureel van het padje. Ik denk haar wel gespot te hebben trouwens.
donderdag 5 juli 2018 om 15:37
Ja, die had zelf ook duidelijk issues. Heb haar nog niet gespot, maar als ze zich zoals vanouds gaat gedragen komt dat wel weer.the_Wicked_Witch schreef: ↑05-07-2018 15:34Ik weet wie je bedoeld, maar dat is niet dezelfde.
De andere ging ook structureel van het padje. Ik denk haar wel gespot te hebben trouwens.
donderdag 5 juli 2018 om 15:40
donderdag 5 juli 2018 om 15:43
Ja. En weet je, met sommige dingen heeft ze misschien ook gelijk hoor, maar de toon is zo "ik heb de wijsheid in pacht en zal jou (en de rest van het forum) eens even haarfijn vertellen hoe het zit". Daar zit iets arrogants en neerbuigends in, wat mij irriteert. Zij weet net zo min als wie dan ook hier hoe de vork bij To in de steel zit, dus wat meer bescheidenheid zou haar sieren.
donderdag 5 juli 2018 om 15:43
En als je dan loept, het gaat echt de héle dag door hè?
Als ze die tijd daadwerkelijk in een psychologenpraktijk stak liep ze binnen
donderdag 5 juli 2018 om 15:44
Weet je waar ik moeite mee heb bij haar? Dat ze alle TO's helemaal meezuigt in haar denkwijze, terwijl ze ook alleen maar aannames doet. En ze kleedt het zo in dat het geen diagnoses lijken, maar eigenlijk doet ze dat wel.Head* schreef: ↑05-07-2018 15:43Ja. En weet je, met sommige dingen heeft ze misschien ook gelijk hoor, maar de toon is zo "ik heb de wijsheid in pacht en zal jou (en de rest van het forum) eens even haarfijn vertellen hoe het zit". Daar zit iets arrogants en neerbuigends in, wat mij irriteert. Zij weet net zo min als wie dan ook hier hoe de vork bij To in de steel zit, dus wat meer bescheidenheid zou haar sieren.
donderdag 5 juli 2018 om 15:44
Maar dat bedoelde ik te zeggen dat to gewoon mag scheiden ook zonder een diagnose van haar man.Head* schreef: ↑05-07-2018 15:43Ja. En weet je, met sommige dingen heeft ze misschien ook gelijk hoor, maar de toon is zo "ik heb de wijsheid in pacht en zal jou (en de rest van het forum) eens even haarfijn vertellen hoe het zit". Daar zit iets arrogants en neerbuigends in, wat mij irriteert. Zij weet net zo min als wie dan ook hier hoe de vork bij To in de steel zit, dus wat meer bescheidenheid zou haar sieren.
Als ze het niet met elkaar kunnen vinden staat scheiden vrij.
Ik durfde niet eens neer te zetten dat to misschien nog last had van zwangerschapshormonen.
donderdag 5 juli 2018 om 15:51
Ja, klopt, heel vervelend. Ze is zo stellig dat ze overtuigend over kan komen ook op momenten dat ze kletskoek verkoopt.
donderdag 5 juli 2018 om 15:52
Helemaal met je eens. Maar hier wordt scheiden nogal eens verketterd, zeker als je kinderen hebt.