Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Head* schreef:
05-07-2018 14:54
Nou, en niet te zuinig. :woa:
Maar eigenlijk he, geeft ze nu toch ook gewoon medisch advies. En ergens in de forumregeltjes staat dat dat niet mag.
lise1985 schreef:
05-07-2018 15:12
Maar eigenlijk he, geeft ze nu toch ook gewoon medisch advies. En ergens in de forumregeltjes staat dat dat niet mag.

Volgens mij kun je dispensatie voor die huisregel krijgen als je de LOI cursus "psychologie van de koude grond voor beginners" hebt afgesloten met een 5,5.
Head* schreef:
05-07-2018 15:21
Volgens mij kun je dispensatie voor die huisregel krijgen als je de LOI cursus "psychologie van de koude grond voor beginners" hebt afgesloten met een 5,5.
:HA:
lise1985 schreef:
05-07-2018 14:42
Bloempje heeft haar therapiemuts weer opgezet volgens mij.

Zeg dat wel. Er valt niet omheen te forummen ook.
Heeft dat mens geen baan ofzo?
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er pukkeltjes van krijgt... Bedankt!
ingelise schreef:
05-07-2018 15:29
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die er pukkeltjes van krijgt... Bedankt!
Oh shit

*Rent naar de spiegel*
lise1985 schreef:
05-07-2018 15:30
Oh shit

*Rent naar de spiegel*
.
In mijn geval: Te Laat! :)
the_Wicked_Witch schreef:
05-07-2018 15:27
Zeg dat wel. Er valt niet omheen te forummen ook.
Heeft dat mens geen baan ofzo?
Haar manier van forummen doet me denken aan een andere huispsycholoog die een tijdje geleden ook zo ontzettend een topic naar zich toe kon trekken met haar gepost.
Head* schreef:
05-07-2018 15:31
Haar manier van forummen doet me denken aan een andere huispsycholoog die een tijdje geleden ook zo ontzettend een topic naar zich toe kon trekken met haar gepost.

Ik weet wie je bedoeld, maar dat is niet dezelfde.
De andere ging ook structureel van het padje. Ik denk haar wel gespot te hebben trouwens.
the_Wicked_Witch schreef:
05-07-2018 15:34
Ik weet wie je bedoeld, maar dat is niet dezelfde.
De andere ging ook structureel van het padje. Ik denk haar wel gespot te hebben trouwens.
Ja, die had zelf ook duidelijk issues. Heb haar nog niet gespot, maar als ze zich zoals vanouds gaat gedragen komt dat wel weer.
Head* schreef:
05-07-2018 15:37
Ja, die had zelf ook duidelijk issues. Heb haar nog niet gespot, maar als ze zich zoals vanouds gaat gedragen komt dat wel weer.
Over wie hebben we het dan?
Alles net binnen de regels. Nog net geen diagnose maar wel overal linken van neer zetten. (over bloempje)
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 05-07-2018 15:40
8.25% gewijzigd
lise1985 schreef:
05-07-2018 15:38
Over wie hebben we het dan?
Ik heb haar al een tijdje niet gezien, ze heeft in tamelijk korte tijd verschillende nicks gehad, maar die herinner ik me niet meer.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
05-07-2018 14:42
Bloempje heeft haar therapiemuts weer opgezet volgens mij.
Vreselijk
Wat een vermoeiend, energievretend persoon is dat toch.
Jaren weg en dan in korte tijd weer zo'n stenpel op het forum drukken
Frankly my dear, I don"t give a damn
8102 schreef:
05-07-2018 15:38
Alles net binnen de regels. Nog net geen diagnose maar wel overal linken van neer zetten. (over bloempje)

Ja. En weet je, met sommige dingen heeft ze misschien ook gelijk hoor, maar de toon is zo "ik heb de wijsheid in pacht en zal jou (en de rest van het forum) eens even haarfijn vertellen hoe het zit". Daar zit iets arrogants en neerbuigends in, wat mij irriteert. Zij weet net zo min als wie dan ook hier hoe de vork bij To in de steel zit, dus wat meer bescheidenheid zou haar sieren.
calvijn1 schreef:
05-07-2018 15:40
Vreselijk
Wat een vermoeiend, energievretend persoon is dat toch.
Jaren weg en dan in korte tijd weer zo'n stenpel op het forum drukken

En als je dan loept, het gaat echt de héle dag door hè?
Als ze die tijd daadwerkelijk in een psychologenpraktijk stak liep ze binnen :proud:
Head* schreef:
05-07-2018 15:43
Ja. En weet je, met sommige dingen heeft ze misschien ook gelijk hoor, maar de toon is zo "ik heb de wijsheid in pacht en zal jou (en de rest van het forum) eens even haarfijn vertellen hoe het zit". Daar zit iets arrogants en neerbuigends in, wat mij irriteert. Zij weet net zo min als wie dan ook hier hoe de vork bij To in de steel zit, dus wat meer bescheidenheid zou haar sieren.
Weet je waar ik moeite mee heb bij haar? Dat ze alle TO's helemaal meezuigt in haar denkwijze, terwijl ze ook alleen maar aannames doet. En ze kleedt het zo in dat het geen diagnoses lijken, maar eigenlijk doet ze dat wel.
Head* schreef:
05-07-2018 15:43
Maar dat bedoelde ik te zeggen dat to gewoon mag scheiden ook zonder een diagnose van haar man.
Als ze het niet met elkaar kunnen vinden staat scheiden vrij.
Ik durfde niet eens neer te zetten dat to misschien nog last had van zwangerschapshormonen.
lise1985 schreef:
05-07-2018 15:44
Weet je waar ik moeite mee heb bij haar? Dat ze alle TO's helemaal meezuigt in haar denkwijze, terwijl ze ook alleen maar aannames doet. En ze kleedt het zo in dat het geen diagnoses lijken, maar eigenlijk doet ze dat wel.

Ja, klopt, heel vervelend. Ze is zo stellig dat ze overtuigend over kan komen ook op momenten dat ze kletskoek verkoopt.
8102 schreef:
05-07-2018 15:44
Maar dat bedoelde ik te zeggen dat to gewoon mag scheiden ook zonder een diagnose van haar man.
Als ze het niet met elkaar kunnen vinden staat scheiden vrij.
Ik durfde niet eens neer te zetten dat to misschien nog last had van zwangerschapshormonen.
Helemaal met je eens. Maar hier wordt scheiden nogal eens verketterd, zeker als je kinderen hebt.
Hoe harder er hier op de napraat word geroepen hoe meer er op zo'n topic verder getikt word.
Head* schreef:
05-07-2018 15:51
Ja, klopt, heel vervelend. Ze is zo stellig dat ze overtuigend over kan komen ook op momenten dat ze kletskoek verkoopt.
Exact.
Head* schreef:
05-07-2018 15:51

Die is vast manager van beroep. :roll:
RikM schreef:
05-07-2018 17:43
Of waarzegster!
RikM schreef:
05-07-2018 17:43

God, ik krijg gelijk van die horrorvisioenen dat zij mijn lg zou zijn. :-o :'(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven