Gevoel door de war

05-07-2018 12:58 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar maanden heb ik weer contact met mijn ex. Kwam hem tegen en hebben daarna een paar keer afgesproken waar mijn man ook van af weet.
Hij was mijn eerste liefde toen ik 24 was. Nu 15 jaar later hebben we weer contact. En er is een klik. En ook gevoelens komen weer boven. Toen ik 25 was wou ik met hem oud worden.
Nu sinds kort weer contact en het gevoel is weer als vanouds ook bij hem. Hij is getrouwd. Hij zegt dat hij nog nooit zoiets heeft gevoelt bij een vrouw. Alleen hij kiest toch voor zijn gezin. En ik wil mijn man niet opgeven. Schaam me er ook voor dat ik het gevoel heb dat ik bij hem wil zijn.
En dit staat onder geld & recht omdat je niet kan scheiden omdat je dat financieel niet redt?
koekies zijn lekker
Je maakt een keuze. En blijft bij die keuze.
En zet de ander, wie het dan ook is, uit je gedachten.
Geen contact met hem onderhouden, en geen afspraakjes meer!
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle contact verbreken, stilletjes even uithuilen en verder met je leven. De tijd doet de rest.
Die tijd van vroeger komt nooit meer terug.
Jullie hebben nu ieder eigen, andere kinderen.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Heb het verkeerd staan moet bij relatie staan. Weet niet hoe te veranderen
Waarom ging het destijds uit?
ly1978
donderdag 5 juli 2018 12:58
Sinds een paar maanden heb ik weer contact met mijn ex. Kwam hem tegen en hebben daarna een paar keer afgesproken waar mijn man ook van af weet.
Hij was mijn eerste liefde toen ik 24 was. Nu 15 jaar later hebben we weer contact. En er is een klik. En ook gevoelens komen weer boven. Toen ik 25 was wou ik met hem oud worden.
Nu sinds kort weer contact en het gevoel is weer als vanouds ook bij hem. Hij is getrouwd. Hij zegt dat hij nog nooit zoiets heeft gevoelt bij een vrouw. Alleen hij kiest toch voor zijn gezin. En ik wil mijn man niet opgeven. Schaam me er ook voor dat ik het gevoel heb dat ik bij hem wil zijn.
Jij wil je gezin niet kwijt en hij ook niet. En als je geen affaire wil, contact verbreken.
I’m all about the fairytail baby
Waarvan akte.

Dank u wel.

Ik zie geen vraag dus mannelijk gezien hoef ik verder niet te communiceren.
Vreemd dat je dat reageert westerpaviljoen.
Waarom ging het destijds uit?
Het was gezellig......jullie zijn weer bijgepraat wens,elkaar het beste....jij linksaf....ex rechtaf....contact vrrbreken en klaar!!
Of anders haal je je waarschijnlijk een hoop gedoe en nog meer warrigheid op de hals.......
Die kutvlinders ook!!
ly1978 schreef:
05-07-2018 13:31
Vreemd dat je dat reageert westerpaviljoen.
Hij is vreemd, kun jij niks aandoen.
I’m all about the fairytail baby
Je vindt denk ik beiden de spanning wel lekker. Als er echt gekozen zou moeten worden dan is de lol er zo vanaf.
Je zal nu het contact weer moeten verbreken. Dan kan het niet verder uit de hand lopen.
Nou sinnobre, vind de spanning helemaal niet fijn. Het gevoel overkomt je. Hij was mijn eerste vriend toen ik 24 was. Ben nu 40. En heb dit nog nooit gevoeld voor iemand anders . ik stel hier een vraag omdat ik er mee zit , niet om een reactie te krijgen dat ik de spanning fijn vind.
Zoek het topic 'mijn man is weer verliefd op zijn ex' eens op. Denk dat als je dat aandachtig doorleest, en de pijn van TO ziet, je wel weet wat te doen.
The eyes are useless when the mind is blind.
Ik probeer het gewoon nog een keer want het lijkt me een heel relevante vraag: waarom ging het destijds uit?
Toen ik 24 was heeft hij het uitgemaakt omdat ik toen te onzeker was. Hij had ook veel ruimte nodig.
In je topics hier vertel je dat die onzekerheid en verlegenheid nog steeds een erg grote rol speelt in je leven. Wat maakt dat je denkt dat hij dat nu wél prettig vindt?

Hij had veel ruimte nodig. Denk je dat dat is veranderd? Jij hebt kinderen dus dat brengt na scheiding een heel co-ouderschapschema, etc. met zich mee. Heeft hij ook kinderen? Kortom: na een scheiding waar kinderen van twee gezinnen bij betrokken zijn, heb je niet veel ruimte. Dat is passen en meten en supergoed blijven communiceren. Daar is hij wel het type voor?
Nou ben niet meer zo onzeker als vroeger toen ik 24 was. Toen was het veel erger..
ly1978 schreef:
05-07-2018 14:17
Nou ben niet meer zo onzeker als vroeger toen ik 24 was. Toen was het veel erger..
Wat doet dat er toe als jullie allebei bij je huidige partner willen blijven?
Contact verbreken en dan gaat het vanzelf wel over.
ly1978 schreef:
05-07-2018 14:00
Nou sinnobre, vind de spanning helemaal niet fijn. Het gevoel overkomt je. Hij was mijn eerste vriend toen ik 24 was. Ben nu 40. En heb dit nog nooit gevoeld voor iemand anders . ik stel hier een vraag omdat ik er mee zit , niet om een reactie te krijgen dat ik de spanning fijn vind.
Nou als je het niet fijn vind kap je er toch mee. Hij wil je niet eens....hij kiest voor zijn gezin. Zo raar is die reactie niet over dat je de spanning fijn vind.
Rare reactie voor een 40 jarige.....wat wil je graag horen dan???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven