Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
blijfgewoonbianca schreef:
05-07-2018 19:38
Hallootjes, meisjes en Yasmijn.
Wat voor forumschokkende zaken heb ik de afgelopen wekn gemist ?
Hey BGB! Fijn je weer te lezen! :hello:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nemaìn’ schreef:
05-07-2018 21:50
Waarom doen jullie dit soort dingen nou nooit eens op de momenten dat ik geen leven heb. Ik mis alle lol tegenwoordig :|

Ja precies. Kan die visgleuf niet ff komen toeteren bij een rel. Lijkt me heel praktisch eigenlijk.
the_Wicked_Witch schreef:
06-07-2018 00:40
Ja precies. Kan die visgleuf niet ff komen toeteren bij een rel. Lijkt me heel praktisch eigenlijk.
Nee, te druk met zuur zijn. Maar ik kan wel even mijn toeter installateur bij je langs sturen :) .
Ik heb een toe toe toeter, een zure visgleuf toeter X-D .
Zure_Visgleuf schreef:
06-07-2018 00:53
Nee, te druk met zuur zijn. Maar ik kan wel even mijn toeter installateur bij je langs sturen :) .
Hahahahaha, ik vroeg me net af of je op dit uur ook nog op zou komen dagen!
Life is short. Eat dessert first.
Als ik wakker word van de toeter kom ik altijd even reageren :) .

:hello: Roosje.
Zure_Visgleuf schreef:
06-07-2018 00:53

:rofl:

Maar, serieus, kan je niet een alter ego relgleuf invliegen?
the_Wicked_Witch schreef:
06-07-2018 00:56

Maar, serieus, kan je niet een alter ego relgleuf invliegen?

Ga ik over nadenken. ;)
Zure_Visgleuf schreef:
06-07-2018 00:58

Ga ik over nadenken. ;)

:HA:
patatjedubbelmayo schreef:
05-07-2018 21:33
Tja dat zeg je. Het klinkt anders best eng, alsof je iemand in de gaten houdt.
Hou eens op joh met je nare aannames.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Voor vandaag trakteer ik op een chinees ontbijtje. De spammers hebben dit net achter gelaten.
Afbeelding
Yasmeenah82 schreef:
06-07-2018 02:02
Hou eens op joh met je nare aannames.
Hoezo? Jij ook bent een meeloper? Dit is napraat ja, iedereen mag hier ventileren. Zowel de kneusjes die bij het kneuzengroepje hier willen horen, als ook de mensen die niet mee gaan met dit soort volk.
Ik snap er niks van. Nouschi zei kutwijf tegen Enn toch?
Katalina schreef:
06-07-2018 08:45
Ik snap er niks van. Nouschi zei kutwijf tegen Enn toch?
Lekker belangrijk. Ze maken, tenminste dat proberen ze, je af voor minder :mrgreen:
Lady*Voldemort schreef:
05-07-2018 18:56
Meestal blijven dat soort types precies binnen de lijntjes, en dan kun je er als mod vrij weinig tegen doen behalve afwachten tot de vervelende klier de grenzen overschrijdt (wat uiteindelijk meestal wel gebeurt). Als forummer kun je dat proces een beetje bespoedigen door de vervelende klier op gepaste wijze uit te nodigen tot grensoverschrijdend gedrag, maar daar moet je wel voorzichtig mee zijn want voor je het weet heb je zelf een ban te pakken wegens provocatie.

Overigens was ik zelf hier allang weg geweest als er alleen maar lieve aardige mensen zouden schrijven. Niks mis met een beetje vuurwerk op zijn tijd.
Dat laatste ben ik helemaal met je eens hoor, alleen leest het wat fijner als dat soort reacties verdeeld worden over meerdere mensen ;)
Ik begrijp gewoon niet dat die ene denkt dat het over haar gaat haha en dan wordt ze ook nog eens gestalkt door KyloRen....paranoïde much?
Katalina schreef:
06-07-2018 08:51
Ik begrijp gewoon niet dat die ene denkt dat het over haar gaat haha en dan wordt ze ook nog eens gestalkt door KyloRen....paranoïde much?
Spiegeltje erbij misschien?

Edit: en niet alleen jij, maar voor meerderen hier. :mrgreen:
Dicca schreef:
06-07-2018 08:54
Spiegeltje erbij misschien?

Edit: en niet alleen jij, maar voor meerderen hier. :mrgreen:

Jou snap ik ook al niet :confused:
Misschien moet ik maar terug naar bed.
Dicca schreef:
06-07-2018 08:44
Hoezo? Jij ook bent een meeloper? Dit is napraat ja, iedereen mag hier ventileren. Zowel de kneusjes die bij het kneuzengroepje hier willen horen, als ook de mensen die niet mee gaan met dit soort volk.
Dit soort volk?
Joostisandersgeaard2 schreef:
06-07-2018 09:22
Dit soort volk?

Ja ja. Je snapt niet waarom men dan überhaupt nog op dit forum komt hè?
Mag ik bij het kneuzengroepje?

Wat een ongelofelijk gezeik zeg, alsof Nouchi zomaar in het wilde weg Kutwijf gaat zeggen, dat doet ze alleen tegen matties natuurlijk. En dan komt er een hele horde op af die pb's hebben gestuurd om dat eens even aan de kaak te stellen en maar zeuren dat er hier op napraat groepjes zijn.
Idioterie.
Dat banktopic kreeg wel een grappige wending :applause:
En sommige mensen snap je inderdaad niet dat ze nog op dit forum blijven. Ze vinden alles en iedereen vooral stom lijkt het. Ik zou dan wat beters te doen hebben met mijn tijd. :idee: (Heb ik nu eigenlijk ook ... maar toch hier blijven plakken he)
_Inkie_ schreef:
06-07-2018 09:29

Wat een ongelofelijk gezeik zeg, alsof Nouchi zomaar in het wilde weg Kutwijf gaat zeggen, dat doet ze alleen tegen matties natuurlijk. En dan komt er een hele horde op af die pb's hebben gestuurd om dat eens even aan de kaak te stellen en maar zeuren dat er hier op napraat groepjes zijn.
Idioterie.

Het lijkt me ook best lastig hoor, om door het leven te moeten gaan zonder gevoel voor humor. Dan heb je echt geen leuke tijd.
RikM schreef:
06-07-2018 09:33
Het lijkt me ook best lastig hoor, om door het leven te moeten gaan zonder gevoel voor humor. Dan heb je echt geen leuke tijd.
Precies en dan moet die arme zure gleuf steeds weer op komen draven om er nog wat van te maken. :biggrin:
RikM schreef:
06-07-2018 09:33
Humor is de hoeksteen van de samenleving.
Zoiets?
_Inkie_ schreef:
06-07-2018 09:29

Idioterie.
Nou dit idd.
Het was ook duidelijk dat het een grapje tegen Enn was. En dan gaan ze daar pb's over sturen? En komt er 20 pagina's later eentje op hoge poten verhaal halen en mensen beschuldigen van vanalles en nog wat. Ik snap het nog steeds niet.
En ik begrijp niet waarom ik een spiegel nodig heb? Of zou ze weten dat ik mijn haar nog moet kammen?
Ohoh waar is mijn aluhoedje o_o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven