Aarappelsap
vrijdag 6 juli 2018 om 16:47
Ik ook, en een Bram op 5 minuten lopen. Gezond eton is belangrijk: voor je het weet moet je aan de eerpelsap om te genezon van een kwaal.
Kwalen genoeg die je te lijf kunt gaan met patatjes, zie de lijst in de Libelle (voor het laatst gezien in de leesmap vroegah thuis!)
Wat een fijn begin van het weekend, ik hou van goed nieuws én van patat en nu heb ik bewijs: je valt er van af. Staat in de Libelle dus het is zo.
Meteen het sprookje dat je dik wordt van patat de wereld uit. Je bent gewoon gezond bezig met een Bram als ontbijt!
vrijdag 6 juli 2018 om 16:51
Lenn12345 schreef: ↑06-07-2018 16:47![]()
Ik ook, en een Bram op 5 minuten lopen. Gezond eton is belangrijk: voor je het weet moet je aan de eerpelsap om te genezon van een kwaal.
Kwalen genoeg die je te lijf kunt gaan met patatjes, zie de lijst in de Libelle (voor het laatst gezien in de leesmap vroegah thuis!)
Wat een fijn begin van het weekend, ik hou van goed nieuws én van patat en nu heb ik bewijs: je valt er van af. Staat in de Libelle dus het is zo.
Meteen het sprookje dat je dik wordt van patat de wereld uit. Je bent gewoon gezond bezig met een Bram als ontbijt!![]()
vrijdag 6 juli 2018 om 17:01
Wat een fijn topic is dit. Bedankt voor de inzichten TO (en Lenn niet te vergeten)!
vrijdag 6 juli 2018 om 18:14
Brandnetolsop met levende bijenzazamaenade schreef: ↑06-07-2018 17:33Je kunt altijd nog suurkolsap proberen, ook reuze gesond![]()
Zonder patat natuurlijk, maar met een klontje aardappelpuree.
vrijdag 6 juli 2018 om 18:25
Zeker weten! Ik ga rennen, straks is Bram al naar huis.
Kan ik naar de avond-Bram, veel verder weg.
De overeenkomsten met een apotheek groeien en groeien!
Ik ga rennen, hond mee dan kan hij met een gelukkige snuit gevallen geneesfriet opeten.
Volgens Bram is het niet erg, steeds meer honden krijgen allergiën en uitslag en zo omdat ze niks meer gewend zijn.
Zo bouwt het beestje weerstand op, ook al is het geen pup meer.
Mij gaan!
vrijdag 6 juli 2018 om 20:47
En bedankt.. stuur deze link toe naar een ernstig ziek familielid met het dwingende advies de artsen te negeren -wat weten die nou helemaal van stukke nieren en woekerende cellen tenslotte- met als resultaat zojuist een woedende partner van het familielid aan de deur. (keurig geappt of ik thuis was dus ik deed meteen open).doornroosje9 schreef: ↑06-07-2018 13:47OMG, ik ga dit ook drinken! Dit geneest alles!![]()
http://healthbytes.me/aardappel-sap-een ... e-ziekten/
Nu moet ik zó het weekend in
Gelukkig schijnt de zon en kan ik een zonnebril op. En met die Bram in m'n mik zal het vast sneller genezen.
Morgen nog een in reepjes gesneden eerpel laten frituren, 's ochtends 1 en 's avonds 1 is genoeg zei Bram zelf daarnet.
De hond was gelukkig, ik ook en nu nog een stuk watermeloen. Gezond eten is leuk maar je moet ook af en toe wat fructose naar binnen wurgen.
Die kaassoufflé was voor de broodnodige calcium en eiwit.
Een mens kan niet op patat alleen leven: dat is een hardnekkig sprookje!
Er moet écht een sausje op als je niets anders dan patatten eet, liefst mayo of neem eens pindasaus voor de verandering.
Ook afwisselend eten is belangrijk!
vrijdag 6 juli 2018 om 20:50
Heb je stiekem een oogje op Brammetje?Lenn12345 schreef: ↑06-07-2018 20:47En bedankt.. stuur deze link toe naar een ernstig ziek familielid met het dwingende advies de artsen te negeren -wat weten die nou helemaal van stukke nieren en woekerende cellen tenslotte- met als resultaat zojuist een woedende partner van het familielid aan de deur. (keurig geappt of ik thuis was dus ik deed meteen open).
Nu moet ik zó het weekend in![]()
Gelukkig schijnt de zon en kan ik een zonnebril op. En met die Bram in m'n mik zal het vast sneller genezen.
Morgen nog een in reepjes gesneden eerpel laten frituren, 's ochtends 1 en 's avonds 1 is genoeg zei Bram zelf daarnet.
De hond was gelukkig, ik ook en nu nog een stuk watermeloen. Gezond eten is leuk maar je moet ook af en toe wat fructose naar binnen wurgen.
Die kaassoufflé was voor de broodnodige calcium en eiwit.
Een mens kan niet op patat alleen leven: dat is een hardnekkig sprookje!
Er moet écht een sausje op als je niets anders dan patatten eet, liefst mayo of neem eens pindasaus voor de verandering.
Ook afwisselend eten is belangrijk!![]()
vrijdag 6 juli 2018 om 21:20
Nee, ik HOU van Bram
Tenminste: als uitvinder van lekkere patat, ik vind diepvriespatat echt niet lekker en zelf maken is ook weer zo'n gedoe.
Maar sinds nog niet eens zo lang zit er een Bram bij mij om de hoek (hoeveel kinderen heeft die man, allemaal werken bij pa in de tent, vreselijk eigenlijk!!
Toen ik las van de genezende krachten van aerdappelsop en hoe je het ook kon nuttigen -alles is ok behalve de pieper koken- besefte ik me: ik hou van Bram..
Het is dat ik boven de 30 ben en, dus, veels te oud voor de kinderen van Bram maar anders zou ik echt willen trouwen met één van zijn volwassen dochters.
De liefde van de man mens gaat nou eenmaal door de maag, met iemand die zukke petat kan bakken trouw ik meteen
Voor mijn gezondheid ook, natuurlijk.
vrijdag 6 juli 2018 om 22:46
vrijdag 6 juli 2018 om 22:54
Dat zijn bijna 10 BramsLady*Voldemort schreef: ↑06-07-2018 22:42Heb je je twintig euries nou al een keer terug? Dat lijkt me belangrijkers.
Of een half flesje aerappesop.. ik zou het wel weten maar goed.
Maar het gaat me niets aan, ik begrijp al wacht ik nog wél even op antwoord
vrijdag 6 juli 2018 om 23:01
Nee joh, je leest veel te haastigzazamaenade schreef: ↑06-07-2018 22:46Ik las : de liefde van de pens gaat door de maag![]()
Een mooi glas maakt het aerdappulsjap ook wel lekkerder minder vies, denk ik
![]()
Een mooi glas doet wonderen, en die scheut zuurkoolsop was ook een heel goed idee. Gezond ook, en goed voor je teennagels.
Toch ga ik voor de petatjes, en watermeloen.
Ben wel een beetje bezorgd aan het worden nu, niets meer van TO vernomen sinds ze meende te weten hoeveel ze naar binnen moest klokken van Dr.Vogol.
Ze zal toch geen solotaninevergiftiging hebben? Ik zou me zó schuldig voelen.
Voorlopig zit ze gewoon lekker buiten ergens een grote Bram met saus naar binnen te werken denk ik.
Komt zo thuis, het word nu echt donker en is dan blij met zoveel reacties. Let maar op.
Blijkt dat ze een meevallertje heeft gehad vandaag en 2 tientjes meer te besteden dan normaal.
Dát zou echt een happy end zijn voor iedereen. De kwalen over, geld op zak en het weekend voor de deur mét een weersverwachting waar ik van droom in december of januari
En maandag de politie staken lees ik net, ik zit te genieten hier!