Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 7 juli 2018 om 10:08
zaterdag 7 juli 2018 om 10:55
Pipistrello schreef: ↑07-07-2018 10:28En de Duivels winnen mede dankzij een bedrijf in Enschede wat hen helemaal geanalyseerd en uitgeplozen heeft en vertelt heeft wie wat op welke plaats moet doen.
![]()
Als het uiteindelijk maar een Nederlands succes blijkt te zijn.
If at first you don't succeed, just give up. No need to make it weird.
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 16 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 7 juli 2018 om 16:50
Ze reageren blind op stafjesLady*Voldemort schreef: ↑07-07-2018 16:46Lezen is heel moeilijk blijkbaar. Die mevrouw kondigde helemaal niks aan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 7 juli 2018 om 16:51
Nou ze zat gisteren al aan het spoor. Ze was het van plan. Dat vind ik wel een aankondiging hoor.Lady*Voldemort schreef: ↑07-07-2018 16:46Lezen is heel moeilijk blijkbaar. Die mevrouw kondigde helemaal niks aan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 7 juli 2018 om 16:52
zaterdag 7 juli 2018 om 16:56
Gisteren niet, maar ik had het idee dat ze er binnenkort wel weer een keer heen zou gaan.Lady*Voldemort schreef: ↑07-07-2018 16:52Maar ze heeft het niet gedaan. En de drang was ook weg, schreef ze. Dus als ze al iets aankondigde was het dat ze voorlopig juist geen zelfmoord zou plegen.
Goed dat het topic weg is in ieder geval, wat mij betreft.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 7 juli 2018 om 16:56
Technisch gesproken heb je glijk, hoor. Maar ik denk wel dat " we " niks met dat soort heftige problematiek kunnen enLady*Voldemort schreef: ↑07-07-2018 16:52Maar ze heeft het niet gedaan. En de drang was ook weg, schreef ze. Dus als ze al iets aankondigde was het dat ze voorlopig juist geen zelfmoord zou plegen.
dat je dat hier ook niet zou moeten willen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 7 juli 2018 om 16:59
Precies.blijfgewoonbianca schreef: ↑07-07-2018 16:56Technisch gesproken heb je glijk, hoor. Maar ik denk wel dat " we " niks met dat soort heftige problematiek kunnen en
dat je dat hier ook niet zou moeten willen.
zaterdag 7 juli 2018 om 17:06
Ik vond deze wel op het randje, vind het wel goed dat het verwijderd is.Lady*Voldemort schreef: ↑07-07-2018 16:46Lezen is heel moeilijk blijkbaar. Die mevrouw kondigde helemaal niks aan.
zaterdag 7 juli 2018 om 17:35
Dan doet ze het. Ik heb niet de illusie iemand van zijn zelfmoordplannen af te kunnen helpen, niet op een forum maar ook niet IRL. En ik voel me ook niet verantwoordelijk.
Maar voor mensen die daar anders in staan is het waarschijnlijk beter om dergelijke topics te verwijderen inderdaad.
zaterdag 7 juli 2018 om 18:07
Niemand hoeft zich verantwoordelijk te voelen. Mensen maken zelf de keuzes.Lady*Voldemort schreef: ↑07-07-2018 17:35Dan doet ze het. Ik heb niet de illusie iemand van zijn zelfmoordplannen af te kunnen helpen, niet op een forum maar ook niet IRL. En ik voel me ook niet verantwoordelijk.
Maar voor mensen die daar anders in staan is het waarschijnlijk beter om dergelijke topics te verwijderen inderdaad.
Het is heus niet zo dat mensen met een doodswens na zo'n topic denken "goh, laten we het eens gaan proberen".