Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Lady*Voldemort schreef:
07-07-2018 18:59
Er is werkelijk niemand die me minder kan interesseren dan Max. Dat is toch geen sport man, een beetje op je luie kont in een auto zitten en zo hard mogelijk rondjes rijden.
Ik durf nu eindelijk in napraat te zeggen dat ik niets begrijp van formule een. Helemaal niets. Curling, driebanden, cricket, allemaal prima, maar autosport begrijp ik niet.
vrouwjagersma schreef:
07-07-2018 19:05
Ik durf nu eindelijk in napraat te zeggen dat ik niets begrijp van formule een. Helemaal niets. Curling, driebanden, cricket, allemaal prima, maar autosport begrijp ik niet.
En de hype over max begrijp ik helemaal niets van.
KyloRen schreef:
Het is dan ook Instagram ;-D
:rofl:
:facepalm:
.
vrouwjagersma schreef:
Wat fijn dat ik een taboe doorbroken heb!

En inderdaad, curling begrijp ik beter dan autosport. Paardensport begrijp ik trouwens ook niet.
impala schreef:
07-07-2018 19:08
:facepalm:
KyloRen schreef:
Het is dan ook Instagram ;-D
:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
8102 schreef:
07-07-2018 17:22
Gisteren wilde ze wel, vandaag niet, wat als ze het morgen wel doet? Hoop dat viva mods wel een mail stuurt voor juiste hulp instantie.
En ik ben het er mee eens dat het topic weg is.
Ja, de mods sturen dan standaard een mailtje dat de forumster hulp moet zoeken.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
07-07-2018 19:18
Dat zal haar goed doen.
.
impala schreef:
07-07-2018 19:20
Dat zal haar goed doen.
Dat hoop ik :) .
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
impala schreef:
Dat zal haar goed doen.
Nou inderdaad :proud:
Oakes schreef:
07-07-2018 18:55
Hopelijk wint Engeland volgende week! En Max morgen in Engeland.
Nee, wij!!!
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
07-07-2018 19:25
Nee, wij!!!
Nee, allebei!

En dan een finale België-Engeland.

In dat geval ben ik gewoon voor allebei.
Lady*Voldemort schreef:
07-07-2018 19:27
Nee, allebei!

En dan een finale België-Engeland.

In dat geval ben ik gewoon voor allebei.
Ja, allebei en dan België-Engeland. Zou leuk zijn.
Life is short. Eat dessert first.
impala schreef:
Dat zal haar goed doen.

Nou idd, daar heb je nog eens wat aan. :sarcastic:
Lady*Voldemort schreef:
07-07-2018 19:08
Wat fijn dat ik een taboe doorbroken heb!

En inderdaad, curling begrijp ik beter dan autosport. Paardensport begrijp ik trouwens ook niet.
Wielrennen snap ik dan weer wel. Mijn man niet. Hij komt uit een gezin waar nooit sport gekeken werd, omdat overdag televisie kijken gewoon geen optie was. Geen schaatsen, geen wielrennen, geen voetbal. Alleen met Pasen de Paus.
Maar de Tour de France is elke jaar meer een reclamespotje waarbij soms mannen voorbij fietsen.
vrouwjagersma schreef:
07-07-2018 19:58
Wielrennen snap ik dan weer wel. Mijn man niet. Hij komt uit een gezin waar nooit sport gekeken werd, omdat overdag televisie kijken gewoon geen optie was. Geen schaatsen, geen wielrennen, geen voetbal. Alleen met Pasen de Paus.
Maar de Tour de France is elke jaar meer een reclamespotje waarbij soms mannen voorbij fietsen.
Daarom kijk ik, van wielrennen zelf totaal geen verstand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oakes schreef:
07-07-2018 18:35
Afbeelding
:proud: leuk!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrouwjagersma schreef:
07-07-2018 19:58
Van wielrennen snap ik nog wel dat het een sport is. Maar de charme van zo'n Tour de France gaat ook aan mij voorbij hoor. Die plaatjes van het landschap vanuit de helikopter vind ik nog wel leuk, maar die beelden van stoempende mannen die al fietsend hun piemel uit hun broek hangen om te urineren kunnen me echt niet bekoren.

En ik kan het weten, ik had namelijk ooit verkering met een Tour de France-fan. Die zette zelfs de TV en de radio tegelijk aan, omdat volgens hem het radiocommentaar beter was dan Mart Smeets. Wat een ellende zeg.
Wat betekent dit Doornroosje?

"Hij zei da ik het moest afbollen,"
Nouschi schreef:
07-07-2018 20:12
Wat betekent dit Doornroosje?

"Hij zei da ik het moest afbollen,"

Zoiets als oprotten geloof ik.
Lady*Voldemort schreef:
07-07-2018 20:13
Zoiets als oprotten geloof ik.
Oh, heel vriendelijk dus.
Lady*Voldemort schreef:
07-07-2018 20:05
Van wielrennen snap ik nog wel dat het een sport is. Maar de charme van zo'n Tour de France gaat ook aan mij voorbij hoor. Die plaatjes van het landschap vanuit de helikopter vind ik nog wel leuk, maar die beelden van stoempende mannen die al fietsend hun piemel uit hun broek hangen om te urineren kunnen me echt niet bekoren.

En ik kan het weten, ik had namelijk ooit verkering met een Tour de France-fan. Die zette zelfs de TV en de radio tegelijk aan, omdat volgens hem het radiocommentaar beter was dan Mart Smeets. Wat een ellende zeg.
Hij had wél gelijk. Mijn moeder begon altijd hele oraties over Theo Koomen, de enige echte goede wielerverslaggever.
Urineren valt nog mee. Ik kan me ook nog diarree herinneren. En dat de regie dan niet overschakelt naar een andere camera.

Ik ga dit jaar op vakantie naar de regio waar de tour vandaag was, dus ik heb in elk geval gezien waar ik heen ga. Doodsaai. Volgend jaar weer Oostenrijk.
vrouwjagersma schreef:
07-07-2018 20:14
Hij had wél gelijk. Mijn moeder begon altijd hele oraties over Theo Koomen, de enige echte goede wielerverslaggever.
Urineren valt nog mee. Ik kan me ook nog diarree herinneren. En dat de regie dan niet overschakelt naar een andere camera.

Ik ga dit jaar op vakantie naar de regio waar de tour vandaag was, dus ik heb in elk geval gezien waar ik heen ga. Doodsaai. Volgend jaar weer Oostenrijk.
Bij Nantes toch? Het enige wat ik me van Nantes nog kan herinneren is een vreselijke file die de hele dag duurde, in de jaren zeventig dus geen airco in de auto.

Desondanks wens ik je een fijne vakantie.
Kia•Ora schreef:
07-07-2018 19:18
"We raden je aan contact op te zoeken met je huisarts"

Fijn hoor!
Heb je ook echt iets aan op zaterdagmiddag.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ik zag net iemand stfu schrijven. Aanrader, als je eigenlijk wil zeggen 'hou je rotbek', maar geen ban wil. Er is gegumd in dat topic, maar dit niet.
impala wijzigde dit bericht op 07-07-2018 20:25
17.51% gewijzigd
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven