Duz...
zondag 8 juli 2018 om 21:16
Mag ik een diagnose aan deze man hangen? Pretty please with a cherry on top?sinnombre schreef: ↑08-07-2018 21:14Het is bijna een prestatie om zo'n overduidelijk onzinverhaal van een vent op een nietszeggende domme app als serieus te zien. Hoe is het mogelijk?
Ik zie hier altijd een smoezenlijst van minnaars langskomen, wil iemand ook de bullshitlijst van appdaters maken? TO kan deze lijst hard gebruiken.
(grapje)
zondag 8 juli 2018 om 21:17
Ik had ook een goed gevoel over hem. Iemand die de hele tijd of gelijk over seks begint vind ik ook niet fijn. Ons enigzins seksuele vibe begon later pas in ons contact, werd niet eens door hem geïnitieerd. Hij heeft me nergens gedwongen of een seksuele sfeer gecreeerd. Het ging allemaal geleidelijk en met toestemming van twee kanten.Summerdance schreef: ↑08-07-2018 21:11Je wilt dus daten.
Mag ik vragen waarom?
In de tijd dat ik nog vrijgezel was tinderde ik een eind weg.
Ik datete even zo veel.
Maar wel met mannen waar ik een lekker gevoel bij had.
En niet mannen die een beetje aan het geilen zijn op mijn foto/lijf.
Die gingen direct uit mijn contacten lijst.
Maar dat had ik eigenlijk ook met mannen die in het wilde weg een beetje de seksuele kant op gingen.
Daar kan ik dan weer helemaal niets mee.
wij slapen nooit.
zondag 8 juli 2018 om 21:19
Maar het was uiteindelijk niet wat je wilde, dus was die toestemming er van jou eigenlijk wel. Achteraf gezien?alongwiththesunshine schreef: ↑08-07-2018 21:17Ik had ook een goed gevoel over hem. Iemand die de hele tijd of gelijk over seks begint vind ik ook niet fijn. Ons enigzins seksuele vibe begon later pas in ons contact, werd niet eens door hem geïnitieerd. Hij heeft me nergens gedwongen of een seksuele sfeer gecreeerd. Het ging allemaal geleidelijk en met toestemming van twee kanten.
zondag 8 juli 2018 om 21:21
Bedankt voor je bericht. Dat is een hele nare ervaring wat je omschrijft, maar je moet het jezelf niet kwalijk nemen. Zulke mensen zijn pro in het misleiden van. Vreselijk is het. Hoop dat het nu beter met je gaat.nina*89 schreef: ↑08-07-2018 20:47Oke, gek hoe toevallig dit dan isMaar omdat de situaties wel echt heel erg op elkaar lijken, wil ik je een advies geven: run. Want wat een verdriet heb ik gehad door die van mij... Echt, hij beloofde me de wereld, was fantastisch voor me en niets was te gek - en toen overleed zijn moeder ineens. Ik heb hem ontzettend veel steun geboden en hij deed alleen maar naar tegen mij. In eerste instantie dacht ik dat het door dit grote verlies kwam, maar niemand kan door zoiets ZO gemeen worden. Hij deed afstandelijk, maakte lullige grapjes, wilde ook niet bellen etc. Begon ook na een gesprek over seks. En ik probeerde ondertussen nog alles goed te praten, door mijn roze bril.
Hoe het is afgelopen? Hij negeerde me van de ene op de andere dag. Nooit meer iets van hem gehoord. Man wat heb ik om die jongen gehuild. Dat wens ik niemand toe![]()
wij slapen nooit.
zondag 8 juli 2018 om 21:21
Goed plan. Zo'n lijst zou best handig zijn.sinnombre schreef: ↑08-07-2018 21:14Het is bijna een prestatie om zo'n overduidelijk onzinverhaal van een vent op een nietszeggende domme app als serieus te zien. Hoe is het mogelijk?
Ik zie hier altijd een smoezenlijst van minnaars langskomen, wil iemand ook de bullshitlijst van appdaters maken? TO kan deze lijst hard gebruiken.
...
zondag 8 juli 2018 om 21:25
Hoe bedoelde je, niet wat ik wilde? Ik ben niet anti-intimiteit. Maar het is heel makkelijk om tegenwoordig het bed in te duiken met elkaar. En ondanks dat dat geil is, is het niet waar ik uiteindelijk naar op zoek ben. Dus ik wilde eerst gewoon op date. En nee. We hadden nog niet gepraat over daten.
wij slapen nooit.
zondag 8 juli 2018 om 21:28
Ja, absoluut. Maar heb het nog niet gehad over daten met hem Anyway, ik ga wel opheldering aan hem vragen. Als-ie daar niet op reageert dan weten we inderdaad genoeg. Maar voor nu laat ik het even rusten.viva-amber schreef: ↑08-07-2018 20:56Doe anders een voorstel om op een openbare plek zoals een cafe-/restaurant in de stad midden op de dag koffie te drinken. Als hij komt op dagen kun je zelf zien wat voor type het is en wanneer hij niet wil afspreken dan wel alleen thuis of een een rare tijd dan weet je toch eigenlijk wel genoeg?
wij slapen nooit.
zondag 8 juli 2018 om 21:30
Dat bedoelde ik dus: het was niet wat je wilde achteraf gezien.alongwiththesunshine schreef: ↑08-07-2018 21:25Hoe bedoelde je, niet wat ik wilde? Ik ben niet anti-intimiteit. Maar het is heel makkelijk om tegenwoordig het bed in te duiken met elkaar. En ondanks dat dat geil is, is het niet waar ik uiteindelijk naar op zoek ben. Dus ik wilde eerst gewoon op date. En nee. We hadden nog niet gepraat over daten.
Het was wel wat hij wilde, maar wellicht zie jij dat anders?
zondag 8 juli 2018 om 21:31
Ik denk dat ze haar neus echt moet stoten voor ze er klaar mee is.
zondag 8 juli 2018 om 21:32
zondag 8 juli 2018 om 21:35
zondag 8 juli 2018 om 21:38
Met deze eerste zin roep je bij mij wel wat wrevel op, maar goed dat zal ik verder negeren. Als opheldering voor jou werkt dan is dat zo, maar ik zou zelf bang zijn voor zoete broodjes.alongwiththesunshine schreef: ↑08-07-2018 21:35Ik denk dat jij wat minder moet denken. Ik wil graag opheldering van hem. Als hij zegt: "Ja ik wil seks" of gewoonweg niet meer reageert, dan ben ik er ook klaar mee hoor
zondag 8 juli 2018 om 21:39
Fout geconcludeerd.viva-amber schreef: ↑08-07-2018 21:06Volgens mij ben je je vervelende gevoel over die man hier aan het afreageren en weet je onder tussen donders goed dat dit het voor jou niet is. Om dat te bedenken heb je niet eens een topic nodig.
wij slapen nooit.
zondag 8 juli 2018 om 21:43
Excuses, maar mijn wrevel wordt ook opgeroepen door alle vooroordelen en conclusies die niet kloppen. En ja, zo werkt opheldering voor mij. Bedankt voor het meedenken overigens. Je was een van de weinige die aardig was. Ook dank daarvoor.
wij slapen nooit.
zondag 8 juli 2018 om 21:44
Wat is het probleem dan eigenlijk? Je neemt het steeds voor die man op. Dan ga je er toch gewoon mee door?
...
zondag 8 juli 2018 om 21:45
Kom je hier ook de afloop nog even vertellen. Ik wens je heel veel sterkte toe.alongwiththesunshine schreef: ↑08-07-2018 21:43Excuses, maar mijn wrevel wordt ook opgeroepen door alle vooroordelen en conclusies die niet kloppen. En ja, zo werkt opheldering voor mij. Bedankt voor het meedenken overigens. Je was een van de weinige die aardig was. Ook dank daarvoor.
zondag 8 juli 2018 om 21:47
Lijkt mij ook, dan is het ook totaal niet belangrijk wat het forum ervan vindt toch?
Ik snap nog steeds niet wat je verwacht had te horen.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 8 juli 2018 om 21:52
Je komt haast hysterisch over. Vanwaar al die felheid? Neem eens een voorbeeld aan andere mensen die rustig reageren, en kijk hoe ik daar op reageer (rustig). En mijn reacties doen je overduidelijk wel wat, anders had je niet terug gereageerd. Je bent alleen te trots om het toe te geven.lolly-pop schreef: ↑08-07-2018 21:11Ik schrijf dat je niet zo naïef moet doen, en dan reageer ik fel? Serieus? Vrouw je hebt issues. En niet zo’n klein beetje ook. En ik heb helemaal geen pech, want je reacties doen me niets. In tegenstelling tot jou. Ik vind het alleen zeer bijzonder dat je er met open ogen intuint, ondanks alle waarschuwingen hier. Iedere vrouw meteen beetje zelfrespect ziet een man die uit is op seks, een vrouw of vriendin heeft, jij blijft hem verdedigen. Prima, maar waarom open je dan dit topic?
wij slapen nooit.
zondag 8 juli 2018 om 21:53
Bedankt Sjaantje. En weet ik nog nietSjaantje37 schreef: ↑08-07-2018 21:45Kom je hier ook de afloop nog even vertellen. Ik wens je heel veel sterkte toe.
wij slapen nooit.
zondag 8 juli 2018 om 21:55
Dat is weer heel zwart-wit bekeken. Ik neem alle speculaties mee.Grobbekuiken_ schreef: ↑08-07-2018 21:47Lijkt mij ook, dan is het ook totaal niet belangrijk wat het forum ervan vindt toch?
Ik snap nog steeds niet wat je verwacht had te horen.
wij slapen nooit.
zondag 8 juli 2018 om 21:58
Tja, het is niet bepaald vriendelijk wat sommige mensen typen, hè? Dus ik snap niet dat, als andere mensen geen blad voor de mond nemen, ik dat dan niet zou mogen.Ook ik mag mijn grenzen aangeven.Grobbekuiken_ schreef: ↑08-07-2018 21:15Welnee.
Je slaat enorm fel aan op wat jij als aanval ziet terwijl de meesten hetzelfde zeggen, nl. dat ze het van geen kant vertrouwen. Daarop schiet jij onmiddellijk in de verdediging, en niet bepaald op een vriendelijke manier.
Wel een beetje redelijk blijven hè.
wij slapen nooit.
zondag 8 juli 2018 om 22:03
Werkelijk niemand heeft onaardig tegen je gedaan, maar jij voelt het alsof je afgebrand wordt. Geloof me, dan ging het er heel anders aan toe.alongwiththesunshine schreef: ↑08-07-2018 21:58Tja, het is niet bepaald vriendelijk wat sommige mensen typen, hè? Dus ik snap niet dat, als andere mensen geen blad voor de mond nemen, ik dat dan niet zou mogen.Ook ik mag mijn grenzen aangeven.![]()
Mensen willen je laten inzien dat deze vent niet deugt. Verwacht niet dat men hier met je meelult. Juist de reacties die in jouw ogen 'hard' zijn, kunnen waardevol blijken.
Ik vind dat je erg uit de hoogte doet.
...