Duz...

08-07-2018 18:41 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 26-07-2018 18:29
99.93% gewijzigd
wij slapen nooit.
Because schreef:
09-07-2018 17:36
Neeeee, want ik weet nog steeds niet of je met hem hebt afgesproken! Want dat kan best handig zijn om te weten of dit je ideale man is😂
Gaat ook nog minstens 24 uur duren als je al antwoord zou krijgen, want TO heeft een 24-uurs ban.
alongwiththesunshine schreef:
09-07-2018 17:39
Dan is het best raar dat er ook mensen zijn die mij wel volledig begrijpen (en mijn reacties meer dan normaal vinden) en een veel genuanceerdere kijk op de zaak hebben, nietwaar? Het probleem ligt niet bij mij. Helaas komt het woord "zelfreflectie" niet voor in het woordenboek van Viva-forummers.
We ergeren ons het meest aan de slechte eigenschappen van een ander die wij zelf ook hebben.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Judy_Hopps schreef:
09-07-2018 17:50
Gaat ook nog minstens 24 uur duren als je al antwoord zou krijgen, want TO heeft een 24-uurs ban.
Hoe weet je dat?
Because schreef:
09-07-2018 18:14
Hoe weet je dat?
Bantopic.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Duz...... Wat een bijzonder topic....
alongwiththesunshine schreef:
09-07-2018 17:12
Je bent ............ een moeder, mens.
Zou je het vloeken achterwege willen laten?! Vind ik heel erg hinderlijk, verder heerlijk om te lezen hoe je om je heen aan het slaan bent, hoe gefrustreerd je overkomt. Gedraag je je tegenover die "geweldige" man ook op deze manier?
Lees met volle verbazing dit topic. Ja er kan inderdaad naar gereageerd worden in topics op de relatie peiler. Vaak draait iedereen wel bij als de TO normaal erop kan reageren.
Alleen zie ik hier dat je het echt zelf veroorzaakt TO. Lees nergens nare reacties, alleen soms wat confronterende.
Het gaat niet eens meer over je OP, daar is geen ruimte meer voor, omdat je zulk vreemd gedrag laat zien. Zonde en vermoeiend ook voor jezelf.

Hoop dat alles goed met je gaat. Emotioneel. Sterkte!
Hoi, TO!

Ik heb het hele topic gelezen en ben het met de meeste adviezen eens. Ik denk dat (ookal is hij nu weer lief en geinteresseerd) dit hem niet gaat worden. Hij hangt vage verhalen op en hij lijkt over het algemeen gewoon niet echt geïnteresseerd in je. Ik denk dat de meeste mensen in dit topic dit ook vinden, en je dit willen laten inzien. Het is namelijk zonde om er dan nog tijd aan te besteden. Ik denk dat de meeste mensen echt het beste met je voor hebben en je gewoon willen laten inzien dat het geen goed plan is om hiermee door te gaan. Als je daar dan zo fel en onaardig op reageert, dan jaag je veel mensen in het harnas omdat we je gewoon een goedbedoeld advies geven, ookal is het hard. Jij opent een topic, en dan kun je de harde waarheid verwachten.

Succes ermee, ik hoop dat je wat met ons advies doet, want anders is dit topic voor niks geweest met flink veel gezeur.
mosterd very much
anoniem_360241 wijzigde dit bericht op 10-07-2018 03:15
Reden: foutje
97.26% gewijzigd
Dag TO, ik heb alles doorgelezen en je komt over als een erg onzeker persoon die heel geforceerd grenzen tracht te stellen - a la "NIEMAND LOOPT MEER OVER MIJ HEEN" -. Misschien omdat je jezelf in het verleden als pushover hebt laten gebruiken, of in ieder geval dat gevoel hebt gehad?

Anyway, dat is de indruk die je bij mij wekt.

Je reageert in mijn ogen buitensporig agressief en defensief , ook waar dat echt niet nodig is en doet heel badinerend naar anderen, wat meestal juist duidt op een minderwaardigheidscomplex.

Mannen stalken om te zien of ze online zijn en ze ter verantwoording roepen omdat ze eerder iets aardigs tegen je hebben gezegd doet me trouwens ook vermoeden dat je niet zoveel aandacht gewend bent.

Maarreh: dit gaat 'm niet worden hoor. Maar als je zo succesvol bent met internetdaten heb je vast zo een nieuwe date toch? Waarom haakten al die anderen eigenlijk af?
Dat gevoel heb ik er idd ook een beetje bij, geforceerd assertief zijn en dan dus een beetje de plank misslaan.
Ik: “Ik probeer me in te leven”
TO: “Dat gaat je dan niet goed af he”
Pats! Zo, die zit!

Heeft niets met grenzen aangeven te maken.
Rita3 schreef:
10-07-2018 11:47
Dat gevoel heb ik er idd ook een beetje bij, geforceerd assertief zijn en dan dus een beetje de plank misslaan.
Ik: “Ik probeer me in te leven”
TO: “Dat gaat je dan niet goed af he”
Pats! Zo, die zit!

Heeft niets met grenzen aangeven te maken.
Trek het je niet aan. Jij was Indd gewoon oprecht en vriendelijk al die tijd. TO was gewoon heel fout bezig. Dat zie je maar aan dat sommige post van to ( gedeeltelijk) weg zijn gehaald en aan haar 24 uur ban.
Ik denk dat ze zo wild om zich heen sloeg, omdat ze zich bedreigd voelde door de - voor haar onverwachte -stortvloed van opmerkingen dat ze het verkeerd zag over haar vlam en sommige opmerkingen daarvan waren echt niet mals.

Ik zie het dus als een wisselwerking, waarbij TO zo opgefokt werd dat ze onnodig fel werd en haar grenzen veel te hard aangaf.

Het topic escaleerde in mijn ogen echt onnodig en veel te lang en er had wat mij betreft veel eerder door de Mods ingegrepen mogen worden, want hier had TO in ieder geval niets aan.
iris1969 schreef:
10-07-2018 12:14
Ik denk dat ze zo wild om zich heen sloeg, omdat ze zich bedreigd voelde door de - voor haar onverwachte -stortvloed van opmerkingen dat ze het verkeerd zag over haar vlam en sommige opmerkingen daarvan waren echt niet mals.

Ik zie het dus als een wisselwerking, waarbij TO zo opgefokt werd dat ze onnodig fel werd en haar grenzen veel te hard aangaf.

Het topic escaleerde in mijn ogen echt onnodig en veel te lang en er had wat mij betreft veel eerder door de Mods ingegrepen mogen worden, want hier had TO in ieder geval niets aan.
Pfffff. :facepalm: ik zet jou nu maar onder de negeer.
Yasmeenah82 schreef:
10-07-2018 12:20
Pfffff. :facepalm: ik zet jou nu maar onder de negeer.
Wat jij wil. Iedereen heeft een eigen kijk op een zaak en dit is de mijne. Ik kan niets met de jouwe, maar de negeerknop vind ik bij jou (nog) niet nodig.
iris1969 schreef:
10-07-2018 12:14

TO blijft natuurlijk gewoon zelf verantwoordelijk voor haar eigen reacties.
En dat gevloek en gescheld van kwam uit háár toetsenbord.
Ik had ook het idee dat ze zich aangevallen voelde en misschien een blinde vlek had. Maar op een gegeven moment ging ze te ver hoor.
Rita3 schreef:
10-07-2018 12:51
TO blijft natuurlijk gewoon zelf verantwoordelijk voor haar eigen reacties.
En dat gevloek en gescheld van kwam uit háár toetsenbord.
Ik had ook het idee dat ze zich aangevallen voelde en misschien een blinde vlek had. Maar op een gegeven moment ging ze te ver hoor.
Volkomen mee eens hoor. Ik gaf alleen even een nuancering aan, want ik zag dat ze getriggerd werd.

Wellicht heeft ze moeite met grenzen aangeven gehad in het verleden en kan ze het nu nog totaal niet reguleren. Vaak sla je namelijk eerst door en stabiliseer je later als je er meer ervaring mee krijgt.

Ze dacht imo zelf dat ze zich goed aan het verdedigen was en daar was ze ook trots op. Dat het te veel werd had ze imo duidelijk niet door.
Vief74 schreef:
10-07-2018 11:29
Dag TO, ik heb alles doorgelezen en je komt over als een erg onzeker persoon die heel geforceerd grenzen tracht te stellen - a la "NIEMAND LOOPT MEER OVER MIJ HEEN" -. Misschien omdat je jezelf in het verleden als pushover hebt laten gebruiken, of in ieder geval dat gevoel hebt gehad?

Je reageert in mijn ogen buitensporig agressief en defensief , ook waar dat echt niet nodig is en doet heel badinerend naar anderen, wat meestal juist duidt op een minderwaardigheidscomplex.

Mannen stalken om te zien of ze online zijn en ze ter verantwoording roepen omdat ze eerder iets aardigs tegen je hebben gezegd doet me trouwens ook vermoeden dat je niet zoveel aandacht gewend bent.

Maarreh: dit gaat 'm niet worden hoor. Maar als je zo succesvol bent met internetdaten heb je vast zo een nieuwe date toch? Waarom haakten al die anderen eigenlijk af?
Is dit nou wat hier op het forum bedoeld wordt met 'een spiegel voorhouden' of 'voor je eigen bestwil'? Vind je dit zelf nou een nuttige post? Een bijdrage waarvan je zegt: ja, dít zal haar helpen? Of is het gewoon - want voor de zorgvuldige lezer komt het zo over - een passief-agressieve trap na?

Overigens sluit ik écht niet uit dat je dit aardig bedoelt. Want dat wordt hier zó vaak herhaald en door iedereen bevestigd, dat ik er wel van moet uitgaan dit dit gewoon het Viva-toontje is, en dat het alleen op míj overkomt als buitengewoon onaardig.
samarinde schreef:
10-07-2018 13:05
Is dit nou wat hier op het forum bedoeld wordt met 'een spiegel voorhouden' of 'voor je eigen bestwil'? Vind je dit zelf nou een nuttige post? Een bijdrage waarvan je zegt: ja, dít zal haar helpen? Of is het gewoon - want voor de zorgvuldige lezer komt het zo over - een passief-agressieve trap na?

Overigens sluit ik écht niet uit dat je dit aardig bedoelt. Want dat wordt hier zó vaak herhaald en door iedereen bevestigd, dat ik er wel van moet uitgaan dit dit gewoon het Viva-toontje is, en dat het alleen op míj overkomt als buitengewoon onaardig.
Oh sorry, ik dacht dat dit een openbaar forum was voor volwassenen. Geen safe space voor speciale sneeuwvlokjes waar we alles in driedubbel bubbeltjesplastic moeten inpakken.
Dit hele topic gaat toch nergens over?

En denk dat app gedrag analyseren echt geen zin heeft. TO je hebt hem niet eens ooit gezien.
Ik zou er niet te veel waarde aan hechten en lekker verder gaan met daten.
Levensgenieter ;)
Vief74 schreef:
10-07-2018 13:15
Oh sorry, ik dacht dat dit een openbaar forum was voor volwassenen. Geen safe space voor speciale sneeuwvlokjes waar we alles in driedubbel bubbeltjesplastic moeten inpakken.
Ah, oké. Dan hier speciaal voor jou, zonder bubbeltjesplastic:

Dag Vief74, ik heb alles doorgelezen en je komt over als een erg onzeker persoon die heel geforceerd meewaait met de massa - a la "LEKKER SAMEN IEMAND EEN KOPJE KLEINER MAKEN" -. Misschien omdat je zelf in het verleden op het schoolplein bent gepest, of in ieder geval dat gevoel hebt gehad?

Je reageert in mijn ogen buitensporig onaardig en gefrustreerd , ook waar dat echt niet nodig is en doet heel badinerend naar TO, wat meestal juist duidt op een minderwaardigheidscomplex.

Meedoen met de andere internet-heldinnen en ze napraten omdat zij er ook van genieten om iemand met de grond gelijk te maken doet me trouwens ook vermoeden dat je niet zoveel echte vriendinnen hebt.

Maarreh: dit gaat 'm niet worden hoor. Maar als je zo succesvol bent met cyberpesten heb je vast zo een nieuw slachtoffer toch? Waarom haakten jouw echte vriendinnen eigenlijk af?
samarinde schreef:
10-07-2018 14:17

Dag Vief74, ik heb alles doorgelezen en je komt over als een erg onzeker persoon die heel geforceerd meewaait met de massa - a la "LEKKER SAMEN IEMAND EEN KOPJE KLEINER MAKEN" -. Misschien omdat je zelf in het verleden op het schoolplein bent gepest, of in ieder geval dat gevoel hebt gehad?

Je reageert in mijn ogen buitensporig onaardig en gefrustreerd , ook waar dat echt niet nodig is en doet heel badinerend naar TO, wat meestal juist duidt op een minderwaardigheidscomplex.

Meedoen met de andere internet-heldinnen en ze napraten omdat zij er ook van genieten om iemand met de grond gelijk te maken doet me trouwens ook vermoeden dat je niet zoveel echte vriendinnen hebt.

Maarreh: dit gaat 'm niet worden hoor. Maar als je zo succesvol bent met cyberpesten heb je vast zo een nieuw slachtoffer toch? Waarom haakten jouw echte vriendinnen eigenlijk af?
:biggrin:

Mooie analyse trouwens voor meer dames op dit forum.

Ik ken deze persoon overigens niet, dus ik weet niet of zij erger of minder erg is dan anderen. Wel heb ik helaas veel erger gezien.
samarinde schreef:
10-07-2018 14:17

Kind, als je dit al pesten vind zul je het in de echte wereld wel zwaar voor je kiezen krijgen. Moet ik nu ook een copy-paste invuloefeningetje doen dat als een tang op een varken slaat? Of snap je zo ook wel dat je niet heel erg snugger overkomt op deze manier?
Of wacht, je BENT de TO! 'BOEHOE! Hullie zeggen allemaal dat de zon geel is om mij te pesten! MEELOPERS!!'
Wat een rottopic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven