Duz...

08-07-2018 18:41 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 26-07-2018 18:29
99.93% gewijzigd
wij slapen nooit.
Mocht ze nog terugkomen dan gok ik dat zij binnen 1 week een permaban heeft met die tere ziel van haar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jufjoke schreef:
10-07-2018 16:02
Wat een rottopic.
Mee eens.
Vief74 schreef:
10-07-2018 15:55
Of wacht, je BENT de TO! 'BOEHOE! Hullie zeggen allemaal dat de zon geel is om mij te pesten! MEELOPERS!!'
En dit noem jij volwassen gedrag op een volwassen forum? Hm.

Anyway, het gaat maar door, zelfs als ik weg ben. Ik vrees dat ik toch echt een slotje op dit topic moet plaatsen.
Ja, ik had een ban, omdat ik vond dat forummer lollypop zich als een *** gedroeg. Dat vind ik nog steeds. Blijkbaar mag je dat niet zeggen, maar mag je daarentegen wel iemand uitlachen, iemand in een hoek drijven, de botte boer uithangen, steken onder water geven, en hypocriet gedrag vertonen,
Want dat laatste lees ik vooral bij veel Viva-kippen. Voor de zoveelste keer: je kritiek mag je geven, maar zorg dan dat je dat opbouwend doet. Toon een beetje fatsoen voor de ander. Dat is toch iets wat je hebt geleerd op school, thuis, en op je werk? Doe je dat niet, en moet je per se bot zijn, omdat je een gebrek aan empathie hebt of omdat je zo nodig vindt dat je alles mag zeggen, ben dan ook niet verbaast dat je een botte reactie terugkrijgt. Zit dan ook niet zelf tot aan het plafond door mijn reactie als je vindt dat er op een forum alles gezegd mag worden.
Maar er wordt met twee maten gemeten. Als een soort van vreemde Viva-hierarchie. TO moet haar gedrag ten alle tijden aanpassen, maar de rest van het forum mag met goed fatsoen overal overheen walsen. Raar, hoor.
Daarnaast zie ik ook dat mensen moeite hebben met het feit dat ik niet alle aannames voor lief neem. Heel vreemd, is dat ook al een ongeschreven regel? Ik bepaal toch zelf welke conclusies ik trek en wat ik ermee doe?

En nu ga ik voetbal kijken. Ciao.
wij slapen nooit.
Je kan een topic niet sluiten. De mods sluiten een topic ook niet zomaar.
alongwiththesunshine schreef:
10-07-2018 20:23

Anyway, het gaat maar door, zelfs als ik weg ben. Ik vrees dat ik toch echt een slotje op dit topic moet plaatsen.
Ja, ik had een ban, omdat ik vond dat forummer lollypop zich als een *** gedroeg. Dat vind ik nog steeds. Blijkbaar mag je dat niet zeggen, maar mag je daarentegen wel iemand uitlachen, iemand in een hoek drijven, de botte boer uithangen, steken onder water geven, en hypocriet gedrag vertonen,
Want dat laatste lees ik vooral bij veel Viva-kippen. Voor de zoveelste keer: je kritiek mag je geven, maar zorg dan dat je dat opbouwend doet. Toon een beetje fatsoen voor de ander. Dat is toch iets wat je hebt geleerd op school, thuis, en op je werk? Doe je dat niet, en moet je per se bot zijn, omdat je een gebrek aan empathie hebt of omdat je zo nodig vindt dat je alles mag zeggen, ben dan ook niet verbaast dat je een botte reactie terugkrijgt. Zit dan ook niet zelf tot aan het plafond door mijn reactie als je vindt dat er op een forum alles gezegd mag worden.
Maar er wordt met twee maten gemeten. Als een soort van vreemde Viva-hierarchie. TO moet haar gedrag ten alle tijden aanpassen, maar de rest van het forum mag met goed fatsoen overal overheen walsen. Raar, hoor.
Daarnaast zie ik ook dat mensen moeite hebben met het feit dat ik niet alle aannames voor lief neem. Heel vreemd, is dat ook al een ongeschreven regel? Ik bepaal toch zelf welke conclusies ik trek en wat ik ermee doe?

Pffffffffffffffffffffffffffff
10-07-2018 20:23

Je hebt zeker een punt. Hopelijk kijk je ook naar je eigen gedrag.

Maar goed je hebt nu je vuurdoop gehad en je kwam binnen met een knal :-D
iris1969 schreef:
10-07-2018 21:47
Je hebt zeker een punt. Hopelijk kijk je ook naar je eigen gedrag.

Maar goed je hebt nu je vuurdoop gehad en je kwam binnen met een knal :-D
Knap hoe jij aardig kan blijven tegen iemand die tegen jou ook al zeker 2x behoorlijk neerbuigend heeft gedaan.

Minstens de helft van dit topic bestaat uit gejank over hoe gemeen iedereen wel niet zou zijn. Uiteindelijk maar 1 persoon een ban. Dat zegt genoeg.
...
Anárion schreef:
10-07-2018 22:43
Knap hoe jij aardig kan blijven tegen iemand die tegen jou ook al zeker 2x behoorlijk neerbuigend heeft gedaan.

Minstens de helft van dit topic bestaat uit gejank over hoe gemeen iedereen wel niet zou zijn. Uiteindelijk maar 1 persoon een ban. Dat zegt genoeg.
Omdat ik zag dat ze getriggerd was. Als blijkt dat dit is wie ze is dan ben ik er klaar mee, nu niet.

En het bannen is hier pure willekeur, want een aantal andere mensen ging ook zeer op de man spelen.
Anárion schreef:
10-07-2018 22:43

En maar door blijven gaan en gaan en gaan. Houd. Eens. Op. Ik heb niet "zeker twee keer behoorlijk neerbuigend" naar Iris gedaan. Ik heb haar zelfs bedankt voor haar aardige reacties. Maar dat lees je natuurlijk niet, hè. Jij verzint zelf een verhaal. En nu ophouden. Wegblijven. Zoek een hobby.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 10-07-2018 23:35
5.71% gewijzigd
wij slapen nooit.
10-07-2018 23:32
En maar door blijven gaan en gaan en gaan. Houd. Eens. Op. Ik heb niet twee keer behoorlijk neerbuigend gedaan naar Iris. Ik heb haar zelfs bedankt voor haar aardige reacties. Maar dat lees je natuurlijk niet hè. En nu ophouden. Wegblijven. Zoek een hobby.
Laat gaan. Je kent nu de valkuilen van het forum en nu kun je kijken of het iets voor jou is.

Ik heb ooit ongeveer in jouw positie gezeten, dus ik snap hoe het voelt, maar ik heb nu hier mijn draai gevonden en dat lukt jou hopelijk ook.

Hoe is het met je lover?
het is een player en dan heb ik het niet over voetbal
Wat ben ik blij dat ik topics kan verwijderen uit 'mijn topics'. Toch iets positief aan de update!

Succes ermee!
Life is short. Eat dessert first.
iris1969 schreef:
10-07-2018 23:35
Laat gaan. Je kent nu de valkuilen van het forum en nu kun je kijken of het iets voor jou is.

Ik heb ooit ongeveer in jouw positie gezeten, dus ik snap hoe het voelt, maar ik heb nu hier mijn draai gevonden en dat lukt jou hopelijk ook.

Hoe is het met je lover?
Ik kom hier niet om mijn draai te vinden, hoor. Want ik ben niet van plan om te blijven. En ik wil je best een update geven, maar dan stel ik voor om dat privé te doen. Ik gun de aasgieren geen update meer, want die is er wel (positief).
wij slapen nooit.
Doe maar een PB dan want ik ben benieuwd.
Jufjoke schreef:
10-07-2018 16:02
Wat een rottopic.
Ja. En wat een kinderachtige reacties over en weer. Lijkt wel een kleuterklas. :O
Mooi dat er een positieve update is :) Hopelijk heb je beter met hem kunnen praten.
10-07-2018 23:42
Ik kom hier niet om mijn draai te vinden, hoor. Want ik ben niet van plan om te blijven. En ik wil je best een update geven, maar dan stel ik voor om dat privé te doen. Ik gun de aasgieren geen update meer, want die is er wel (positief).

Oh je bent aan te vissen naar privé contacten is dat waar dit om gaat?
Ik dacht al wanneer komt de aap nou eens uit de mouw.
Als je privé net zo leuk bent als hier....laat dan maar zitten.

Voor vissen en hengelen kun je trouwens ook een ban krijgen. Komt mijn voorspelling misschien toch nog uit.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Om het over een trap na te hebben. Wat een trieste reactie weer VA
Net lid....binnen 48 uur iemand de huid vol schelden incl. ban en ach ja een half verhaal over een seksueel getint internetcontact terwijl je zogenaamd geen casual seks wil maar een relatie dan totaal uit zijn verband reageren wanneer men aangeeft dat dat dus niet zo slim is om vervolgens alleen nog privé de positieve update te willen geven......het is wel erg doorzichtig.
viva-amber schreef:
11-07-2018 07:30
Oh je bent aan te vissen naar privé contacten is dat waar dit om gaat?
Ik dacht al wanneer komt de aap nou eens uit de mouw.
Als je privé net zo leuk bent als hier....laat dan maar zitten.

Voor vissen en hengelen kun je trouwens ook een ban krijgen. Komt mijn voorspelling misschien toch nog uit.
Wat een achterdocht! Vissen en hengelen laat me toch niet lachen. Het is gewoon een update.

Wellicht ben jij het niet gewend om PB's te krijgen dat je niet weet dat dat hier heel gebruikelijk is.
ywtje schreef:
11-07-2018 07:35
Om het over een trap na te hebben. Wat een trieste reactie weer VA
Yep en alles wat hier gebeurde lag uiteraard alleen aan TO. Please :facepalm:
Ach hemel ik heb zelfs weleens privé afgesproken met een forummer ( ik ben best lief in het echt) net zoals jij en veel anderen maar niet met iemand die net lid is, die zogenaamd niet snapt hoe het hier werkt, geen feedback accepteert, scheldt, in no-time een ban heeft en die dan toch nog aandacht komt halen en dan het liefst alleen privé. Nou veel succes met je PB, ik zou haar geen privégegevens verstrekken, dat is mijn tip aan jou en vooral melden wanneer het gescheld daar ook begint.
Ach joh het is een update. Chill.
Weet je, ik kon ook best ergens begrijpen dat ze zich als een kat in het nauw voelde.
Ik vind het jammer dat ze compleet haar eigen aandeel negeert.
Ze heeft wel degelijk onaardig gereageerd tegen mensen die gewoon fatsoenlijk bleven. En zelfs dat ligt aan een ander.
En prima dat ze nu in privébericht, naar de enige die haar bij blijft staan, het verdere verloop van haar date verteld. Omdat ze ons het postitieve (dat dan nog wel even melden) verhaal niet gunt. Maar dat is natuurlijk wel beetje kinderachtig.
Al met al, fijn dat het met je date toch goed is gekomen! Jammer dat het topic deze wending heeft gekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven