Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft Ceetje, Star? Griepje?
Stressed is just desserts spelled backwards
Sterkte Mamax! Klinkt heftig zeg. Arme oma. Zit je ineens alleen, wat moet je dan? Mooi dat opa een tekening van Max heeft! Heeft Max ook nog gekeken?

Lekker uit eten Juud en Star! Wij zijn ook geweest, vond het tegenvallen. Wel heel gezellig overigens, met vrienden geweest.

Mamax, Bam, Star, het zijn idd slappe schoentjes voor de kinderen, daarom had ik ze vorige week niet gekocht. Maar voor erbij is het wel leuk denk ik. Crocs zijn nou ook niet echt geweldig voor de voet volgens mij, en die had Laurens ook vorig jaar.

De kinderen zijn heel vervelend aan het hangen, ik ga ze in pakken en de eendjes voeren. Nu schijnt het zonnetje nog. Doei!
Er heerst nu weer buikgriep, Sterkte daar Star!

Hoe gaat het met Jonathan Mal? Beter geslapen?
Enka: fijn zeg, verlof! Alles goed verder met de zwangerschap? Hou je het nog vol, met een peuter om je heen?

Suze: och jee, Julia dus ook gehavend. Heeft ze er zelf veel last van of valt het mee?

Star, hoe is dat eigenlijk nu met Ceetje gegaan? Tandje was er toch uit?

Cin: hoe is het met jou? Alweer wat opgeknapt? Bevalt het nieuwe huis eigenlijk?
quote:bambino schreef op 09 maart 2009 @ 09:31:

Ik heb het schoonmaak in mijn bol, da's toch ook erg.

Ik vind het voornamelijk eng
Mal, geen buikgriep gelukkig (scheer je weg Amalia! ), als ik zeg dat ik weet waarom dat ding onder je neus snotgootje heet weet je genoeg denk ik

Da's waar Amalia, Crocs hebben ze helemaal geen enkelsteun!
CD, tandje is er niet uit hoor, het was juist terug haar kaak in voor het grootste gedeelte, maar is weer ee nflink stuk gezakt.
Relalert op het topic Verliefd na trio.
Jinny: Simon nog steeds aan het kwakkelen dus, arm kind. Zal voor hem ook niet fijn zijn zo en voor jullie vreselijk om te zien, je bent dan zo machteloos he. Je wilt alles wel doen, maar weet niet wat of hoe! Sterkte ermee.

Nou, heb hier een vreselijk jengelend kind aan m'n benen hangen, dus ik ga maar even met hem spelen...

Groetjes en tot later!
quote:Star schreef op 09 maart 2009 @ 09:35:

[...]

Ik vind het voornamelijk eng

haha, hoezo eng.

( al heb ik daar serieus ook last van net of ik het huis netjes wil hebben, voor het geval dat zeg maar) We houden het maar op voorjaar in mijn bol
Nee zo eng bedoel ik het niet hoor

Maar gewoon eng toch, als je zomaar wil schoonmaken
quote:Maleficent schreef op 09 maart 2009 @ 09:38:

Relalert op het topic Verliefd na trio.Ja jemig, ik heb twee weken voorwaardelijk, lekker dan
twee weken voorwaardelijk? sta je op de banlijst waarschuwingen?

ik had wit stukje getypt
Andere oplossing gevonden: Twan in bed gelegd! Hij was erg moe denk ik, want wreef in de oogjes en huilde steeds. Hij slaapt ook slecht de laatste tijd 's nachts. Allebei eigenlijk, ze wisselen mekaar mooi af elke avond/nacht.

Dus eindelijk even tijd voor mezelf, dus ik kom hier even buurten!
Wat knap dat Twan al zijn eerste stapjes heeft gezet. Die gaat zijn grote broer wel aardig achterna volgens mij!
oh Star, ik was in de war dan denk ik. Maar beter dus als hij er niet helemaal uit is. Heeft ze er geen last van (gehad)?
Ja dat witte stukje had ik gelezen Bam, rare druif

CD, geen last van. Kind toch rustig gekregen? Die ligt er vroeg in!

Ja Bam, ik sta op de zwarte lijst
Nou ben eruit hoor Mal, topic kan op slot
Met Kevin zijn nu we nu eindelijk het traject in gegaan. Elke donderdag gaan we nu naar een dagbehandelingsochtend van de GGZ. Dit is voor een 8 weken ongeveer en dan gaan ze hem echt observeren. Samen met mij, Twan blijft thuis bij opa en oma, maar gaat wel een keer mee voor de volledigheid.

Ze komen 18 maart ook thuis observeren en een keer op school.

Ook heb ik al diverse data gekregen voor afspraken voor verdere onderzoeken, zoals psychologische onderzoeken.

Die donderdagochtend is van half 10 tot half 2, daar nuttigen we dan ook de broodmaaltijd. Ik vind het heel gezellig en leuk om heen te gaan, al is het maar om met andere ouders te praten, die zo'n beetje dezelfde problemen hebben. Het is echt in groepsverband. Er zitten dus meerdere ouders en kinderen. Een stuk of 4 kids in totaal nu.
quote:Star schreef op 09 maart 2009 @ 09:52:

Ja dat witte stukje had ik gelezen Bam, rare druif

CD, geen last van. Kind toch rustig gekregen? Die ligt er vroeg in!

Ja Bam, ik sta op de zwarte lijst Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ja, Twan slaapt nu wel. Ik hoor hem tenminste niet. Hij was ook erg moe, vanmorgen vroeg wakker en gisteravond veel gespookt. Er zal wel weer een tandje doorkomen ofzo. Eten is ook matig, terwijl het echt een vreetzakje is!
Iemand uitmaken voor teringtrut Bam.
Is Kevin ook zo druk als je vriend erbij is? Vind het een beetje raar dat ze hem observeren alleen met jou. Jonathan werd altijd bij ons samen geobserveerd. Of test hij jou meer uit?
Ben benieuwd naar psychologische onderzoeken enzo CD, is nog maar zo'n kleintje als je het zo bekijkt.
Inderdaad CD, je schrijft dat Twan wel een keer mee gaat voor de volledigheid, hoort vent daar dan niet bij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven