Good Luck!
maandag 9 maart 2009 om 09:33
Sterkte Mamax! Klinkt heftig zeg. Arme oma. Zit je ineens alleen, wat moet je dan? Mooi dat opa een tekening van Max heeft! Heeft Max ook nog gekeken?
Lekker uit eten Juud en Star! Wij zijn ook geweest, vond het tegenvallen. Wel heel gezellig overigens, met vrienden geweest.
Mamax, Bam, Star, het zijn idd slappe schoentjes voor de kinderen, daarom had ik ze vorige week niet gekocht. Maar voor erbij is het wel leuk denk ik. Crocs zijn nou ook niet echt geweldig voor de voet volgens mij, en die had Laurens ook vorig jaar.
De kinderen zijn heel vervelend aan het hangen, ik ga ze in pakken en de eendjes voeren. Nu schijnt het zonnetje nog. Doei!
Lekker uit eten Juud en Star! Wij zijn ook geweest, vond het tegenvallen. Wel heel gezellig overigens, met vrienden geweest.
Mamax, Bam, Star, het zijn idd slappe schoentjes voor de kinderen, daarom had ik ze vorige week niet gekocht. Maar voor erbij is het wel leuk denk ik. Crocs zijn nou ook niet echt geweldig voor de voet volgens mij, en die had Laurens ook vorig jaar.
De kinderen zijn heel vervelend aan het hangen, ik ga ze in pakken en de eendjes voeren. Nu schijnt het zonnetje nog. Doei!
maandag 9 maart 2009 om 09:35
Enka: fijn zeg, verlof! Alles goed verder met de zwangerschap? Hou je het nog vol, met een peuter om je heen?
Suze: och jee, Julia dus ook gehavend. Heeft ze er zelf veel last van of valt het mee?
Star, hoe is dat eigenlijk nu met Ceetje gegaan? Tandje was er toch uit?
Cin: hoe is het met jou? Alweer wat opgeknapt? Bevalt het nieuwe huis eigenlijk?
Suze: och jee, Julia dus ook gehavend. Heeft ze er zelf veel last van of valt het mee?
Star, hoe is dat eigenlijk nu met Ceetje gegaan? Tandje was er toch uit?
Cin: hoe is het met jou? Alweer wat opgeknapt? Bevalt het nieuwe huis eigenlijk?

maandag 9 maart 2009 om 09:40
Jinny: Simon nog steeds aan het kwakkelen dus, arm kind. Zal voor hem ook niet fijn zijn zo en voor jullie vreselijk om te zien, je bent dan zo machteloos he. Je wilt alles wel doen, maar weet niet wat of hoe! Sterkte ermee.
Nou, heb hier een vreselijk jengelend kind aan m'n benen hangen, dus ik ga maar even met hem spelen...
Groetjes en tot later!
Nou, heb hier een vreselijk jengelend kind aan m'n benen hangen, dus ik ga maar even met hem spelen...
Groetjes en tot later!
maandag 9 maart 2009 om 09:41

maandag 9 maart 2009 om 09:47

maandag 9 maart 2009 om 09:57
Met Kevin zijn nu we nu eindelijk het traject in gegaan. Elke donderdag gaan we nu naar een dagbehandelingsochtend van de GGZ. Dit is voor een 8 weken ongeveer en dan gaan ze hem echt observeren. Samen met mij, Twan blijft thuis bij opa en oma, maar gaat wel een keer mee voor de volledigheid.
Ze komen 18 maart ook thuis observeren en een keer op school.
Ook heb ik al diverse data gekregen voor afspraken voor verdere onderzoeken, zoals psychologische onderzoeken.
Die donderdagochtend is van half 10 tot half 2, daar nuttigen we dan ook de broodmaaltijd. Ik vind het heel gezellig en leuk om heen te gaan, al is het maar om met andere ouders te praten, die zo'n beetje dezelfde problemen hebben. Het is echt in groepsverband. Er zitten dus meerdere ouders en kinderen. Een stuk of 4 kids in totaal nu.
Ze komen 18 maart ook thuis observeren en een keer op school.
Ook heb ik al diverse data gekregen voor afspraken voor verdere onderzoeken, zoals psychologische onderzoeken.
Die donderdagochtend is van half 10 tot half 2, daar nuttigen we dan ook de broodmaaltijd. Ik vind het heel gezellig en leuk om heen te gaan, al is het maar om met andere ouders te praten, die zo'n beetje dezelfde problemen hebben. Het is echt in groepsverband. Er zitten dus meerdere ouders en kinderen. Een stuk of 4 kids in totaal nu.