Napraattopic deel 100

01-07-2018 11:38 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wat schandelijk dit.
Fer fecks sake.
Jonari schreef:
11-07-2018 22:20
Ja en ook op de jonge Mark Knopfler.
Ja idd, nou je het zegt!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Whaaaaaaaaaaa! Super! Woehaaaaaaa
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jonari schreef:
11-07-2018 22:20
Ja en ook op de jonge Mark Knopfler.

Dat zie ik eerder dan Johan.
Net zo lelijk maar als hij net zo goed kan voetballen, komt het wel goed met hem. Ook nr. 14?

Wat is de stand??
broekrok schreef:
11-07-2018 22:22
Net zo lelijk maar als hij net zo goed kan voetballen, komt het wel goed met hem. Ook nr. 14?

Wat is de stand??
2-1 😡
Spannend !!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
https://goo.gl/images/39Ke9Y
Nouschi schreef:
11-07-2018 22:24
Spannend !!
Serieus?
Ze spelen beiden slecht. Het is een halve finale, geen voorronde.
It is a long way home.......
https://goo.gl/images/aHBmc1
yasmijn schreef:
11-07-2018 22:25

:cry:
Star² schreef:
https://goo.gl/images/39Ke9Y
Nâh, 14 it is!
Star² schreef:
11-07-2018 22:26
https://goo.gl/images/aHBmc1
Ik zeg: Johan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Deze is ook leuk

Afbeelding
Nemaìn’ schreef:
Serieus?
Slecht winnen is ook winnen! :whistle:
broekrok schreef:
11-07-2018 22:27
Slecht winnen is ook winnen! :whistle:
Jah, maar of je dan finalewaardig bent?
Ben benieuwd naar zondag.
yasmijn schreef:
So far away.
Loullah schreef:
11-07-2018 21:10
LIES!

Ik had naar mijn weten geen waarschuwing. Volgens de mods wel maar door “een fout in het systeem” zou die niet doorgekomen zijn waardoor ik én geen melding kreeg bij het inloggen of uberhaupt een bericht in mijn inbox.

Dus ik ben van mening dat die niet geld. Ik weet tenslotte niet wat de overtreding is geweest en kan mij dus ook niet verdedigen of de situatie rechtzetten bij een misverstand. Gezien de vele fouten door de mods de afgelopen tijd is het wel zo handig dat dit transparanter wordt.
Daarnaast is dat hele ban systeem nooit gepubliceerd in het oude ban topic dus hoe had ik dat kunnen weten?
M.i. Hebben de mods dus tot 2x toe een overtreding gemaakt op mij.

En Nouchi, ga aub geen dingen verspreiden waarvan je niet weet of ze waar zijn. Vraag het even als je het wil
weten. Je weet me toch overal te vinden dus dat is het probleem niet.

Please... :calimero:
Nemaìn’ schreef:
Serieus?

Maar dat vond ik van Frankrijk en België ook. Frankrijk gaat het moeilijk krijgen tegen deze Kroaten.
broekrok schreef:
11-07-2018 22:27
Nâh, 14 it is!
"Toen Modric tien jaar geleden debuteerde voor Kroatië droeg hij nummer 14. Maar dat was toeval. Na die oefenwedstrijd tegen Argentinië op 1 maart 2006 in Basel (3-2 winst) gebeurde er iets opmerkelijks, zo valt te lezen in zijn door Vicente Azpitarte en Jose Manuel Puertas geschreven biografie.

Oranje shirt
Een fan bracht hem uit bewondering een shirt, een oranje shirt, met rugnummer 14. Een shirt van het Nederlands elftal, eentje zoals Cruijff die droeg op het WK van 1974.

Luka Modric koestert dat tricot, zo bleek op 24 maart dit jaar na het overlijden van Johan Cruijff. Op Twitter plaatste hij een foto van het shirt en op Facebook deed hij er nog een begeleidende tekst bij. "Een shirt als een dierbaar cadeau, een nummer als de naam van een legende. Een voetbalgenie. RIP JC."

Afbeelding

Bron:nos
nouschi wijzigde dit bericht op 11-07-2018 22:31
0.58% gewijzigd
Sowieso, dit hele wk geen fantastische uitblinkers.
Nouschi schreef:
11-07-2018 22:30
Toen Modric tien jaar geleden debuteerde voor Kroatië droeg hij nummer 14. Maar dat was toeval. Na die oefenwedstrijd tegen Argentinië op 1 maart 2006 in Basel (3-2 winst) gebeurde er iets opmerkelijks, zo valt te lezen in zijn door Vicente Azpitarte en Jose Manuel Puertas geschreven biografie.

Oranje shirt
Een fan bracht hem uit bewondering een shirt, een oranje shirt, met rugnummer 14. Een shirt van het Nederlands elftal, eentje zoals Cruijff die droeg op het WK van 1974.

Luka Modric koestert dat tricot, zo bleek op 24 maart dit jaar na het overlijden van Johan Cruijff. Op Twitter plaatste hij een foto van het shirt en op Facebook deed hij er nog een begeleidende tekst bij. "Een shirt als een dierbaar cadeau, een nummer als de naam van een legende. Een voetbalgenie. RIP JC."

Afbeelding
Wat geweldig!! :)
broekrok schreef:
11-07-2018 22:31
Wat geweldig!! :)
Ja mooi hè!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven