Napraattopic deel 100
zondag 1 juli 2018 om 11:38

Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 11 juli 2018 om 21:35
Lady*Voldemort schreef: ↑11-07-2018 21:33Heeft iemand hier trouwens nog deelgenomen aan de grote seksspeeltjesenquête? En zo ja, kun je je een beetje vinden in de uitslag?
woensdag 11 juli 2018 om 21:35
Nee, ik vroeg me wel af wie en ik kan me totaal niet vinden in de uitslag.Lady*Voldemort schreef: ↑11-07-2018 21:33Heeft iemand hier trouwens nog deelgenomen aan de grote seksspeeltjesenquête? En zo ja, kun je je een beetje vinden in de uitslag?
Wat nu?
woensdag 11 juli 2018 om 21:45
Ik vraag me toch af hoe dat dan gaat, als je bij Hoofdredacteur Debby op visite gaat.
Dat je dan bij binnenkomst je nek al breekt over een pimpelpaarse Tarzan die eenzaam op de deurmat ligt te prijken. Ben-Wa ballen in de bestekla. Een doosje butpluggen naast de wc-borstel. Een naakte opblaaspop op een klapstoel naast het waterbed in de slaapkamer.
Het lijkt me een hele ervaring.
Dat je dan bij binnenkomst je nek al breekt over een pimpelpaarse Tarzan die eenzaam op de deurmat ligt te prijken. Ben-Wa ballen in de bestekla. Een doosje butpluggen naast de wc-borstel. Een naakte opblaaspop op een klapstoel naast het waterbed in de slaapkamer.
Het lijkt me een hele ervaring.
woensdag 11 juli 2018 om 21:51
Ik kijk niet. (durf niet)