Niet kunnen slapen

12-07-2018 09:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op vakantie met onze camper. Het bed is verder prima, maar op de een of andere manier kan ik gewoon niet slapen, eerst snurkt mijn vriend. Als die eindelijk stil is, kan ik nog niet slapen. Nu ben ik ‘s avonds heel bang dat ik niet kan slapen en daardoor lig ik in bed ook met angst. Het houd me eigenlijk heel de dag bezig en ik begin ook moe te worden. Wat kan ik hieraan doen?
Allereerst, angst loslaten want juist daardoor en door veel te piekeren kun je waarschijnlijk niet slapen.
Tweede tip, ga pas naar bed als je echt moe bent.
Ga een uur vantevoren iets ontspannends doen, stukje wandelen, boek lezen, muziek luisteren enz.
(Of verleid je vriend, seks is een goed slaapmiddel :proud:)
tweede topic over angsten in een week tijd.
Ga eens naar de huisarts
Poppemie808 schreef:
12-07-2018 09:06
Ik ben op vakantie met onze camper. Het bed is verder prima, maar op de een of andere manier kan ik gewoon niet slapen, eerst snurkt mijn vriend. Als die eindelijk stil is, kan ik nog niet slapen. Nu ben ik ‘s avonds heel bang dat ik niet kan slapen en daardoor lig ik in bed ook met angst. Het houd me eigenlijk heel de dag bezig en ik begin ook moe te worden. Wat kan ik hieraan doen?

Tip laat je zorgen los en geniet van de vakantie! Te veel piekeren doet echt geen goeds voor je nachtrust en vakantie 😉

Probeer savonds in bed voor het slapen gaan gewoon nog even lekker te ontspannen middels door wat lezen o.i.d dan ga je ook al met een fijner gevoel slapen
Waarom ben je bang dat je niet kan slapen?
lilalinda schreef:
12-07-2018 09:16
tweede topic over angsten in een week tijd.
Ga eens naar de huisarts
AH, rondje ggz is wel verstandig ja.
Oordopjes en je vooral niet druk maken over niet kunnen slapen, want dan weet je zeker dat je niet gaat kunt slapen.

Je bent met vakantie, je hoeft niks, als je een mindere nacht hebt dan probeer je overdag even te dutten.
Heel normaal dat je in een andere omgeving de eerste nachten slecht slaapt.
Zo werkt het menselijk lichaam namelijk

Zorgelijk is juist dat je je er zo druk om maakt. Je bent op vakantie!! Geniet!! Je hoeft toch verder helemaal niets dus who cares. Ga snachts de sterren tellen of gewoo genieten dat je vrij bent
phoebe24 schreef:
12-07-2018 09:11
Allereerst, angst loslaten want juist daardoor en door veel te piekeren kun je waarschijnlijk niet slapen.
Tweede tip, ga pas naar bed als je echt moe bent.
Ga een uur vantevoren iets ontspannends doen, stukje wandelen, boek lezen, muziek luisteren enz.
(Of verleid je vriend, seks is een goed slaapmiddel :proud:)
Ja laat jij even angst los alsof het niets is...
Nemaìn’ schreef:
12-07-2018 09:35
AH, rondje ggz is wel verstandig ja.
Jaoh. Inderdaad.
Meesterkees schreef:
12-07-2018 09:49
Ja laat jij even angst los alsof het niets is...
Niets is onmogelijk voor hen die willen.
(Ma Phoebs)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven