35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81

Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Whuuuuut! Wowie! Van harte <3 thisisme.
Wat een bijzonder gevoel aan emotie mix is een positieve test he?
YESSSSSS!!!!! Thisisme!! Gefeliciteerd!!!
Heel spannend natuurlijk en snao de mix van emoties, maar dit is wel de eerste stap naar succes!! :cheer:
Gefeliciteerd Thisisme!!! Het is ook iets heel bizars zo’n test doen en dat ie dan positief is, WoW!
Gefeliciteerd thisisme !!!!!

Hier alles nog oke. Vlagen misselijk, geen trek in bepaald eten wat ik normaal lekker vond, en pijnlijke borsten. De moeheid valt mee
Vannacht vreselijk gedroomd : ik had helder rood bloedverlies, heel veel
De droom leek zo realistisch dat ik in de stress wakker werd, Gelukkig niks aan de hand .
Ik ben nu 6+ 4 ofzo
Nog 3,5 week tot de echo
Haha honing die dromen he! Ik droomde dat ik door mijn zwangerschap een baard had gekregen ;)
Van harte thisisme, dat is niet zomaar een streep maar een lekkere dikke!
Gefeliciteerd met de positieve test Thisisme!!!
dankje meiden!

Ik ben eigenlijk steeds nerveus "gaat t goed", "wat kan ik doen om een mk te voorkomen"... " waarom voel ik zo weinig, waar blijven mn kwaaltjes" pfff blijdschap en onzekerheid hand in hand..

ohh honing wat n rot droom! We houden hoop! dromen zijn bedrog :heart:
Ik ga duimen voor je Rofa !!!
Honing, dat soort dromen horen er echt bij. Toen ik zwanger was van mijn oudste heb ik ook regelmatig dat soort dromen gehad, maar gelukkig ook levendige sexdromen, dus niet alleen maar narigheid.
Die dromen zijn een goed teken!!!
Hallo allemaal! Allereerst, sorry dat ik in januari ineens “van de radar” ging.... Ik had het ook graaf anders gezien... Ons leven heeft het afgelopen half jaar op z’n zachts gezegd niet stil gestaan....

Op vrijdag 19 januari heeft mijn mijn onderweg naar zijn werk een zwaar auto-ongeluk gehad. Hij is hierbij het zicht in zijn linkeroog verloren. Meerdere operaties en een lang (vooral mentaal) herstel volgde...

Sinds mei is alles weer wat rustiger en konden we weer een beetje nadenken over een broertje of zusje voor onze kleine meid van inmiddels 2 jaar en 3 mnd.

Cyclus is de laatste maanden een beetje wisselvallig, dus het was wat lastig “timen” tel daar, stress op het werk en nog steeds een herstellende man bij op, en het blijft allemaal spannend.

En zo zat ik vanmorgen dus ineen met een positieve test in mijn handen!! Het is uiteraard nog even afwachten, maar op de een of andere manier voelt het goed, dus laten we duimen.

Dames ik ga even een paar maanden terug lezen. Voor de dames die inmiddels zwanger zijn: gefeliciteerd!!! Voor de dames die nog bezig zijn: heel veel succes!!!

Fijne zondag nog en hopelijk mag ik weer “terugkomen”...
gefeliciteerd!! en wat een heftige tijd heb je achter de rug!

Welkom terug ;)

Ik ga morgen de gyn bellen denk ik. ik ben op van de zenuwen en onzekerheid.. Bijna geen klachten wat me nog onzekerder maakt.. Van de gyn mag ik iedere week een echo maar of dat nu de oplossing is betwijfel ik ook. 7 weken lijkt me de "beste" optie voor n vroege echo? wat is jullie ervaring/gedachte?
Hoi Thisisme,

7 wk is volgens mij vrij “normaal” voor eerste echo. Hebben wij ook gehad bij onze eerste. Maar waarom niet gewoon wekelijks voor nu als dit mag... Als dit voor jou helpt om minder gestresst te zijn...

Een collega van me is na meerdere miskramen nu ook gestart in het ziekenhuis voor de controles en heeft ze ook vanaf week 5 wekelijks gehad. Inmiddels 15 weken en een goede nipt verder en gewoon lekker terug bij de verloskundige.

Als ik deze week nog steeds positief test bel ik de vlk ook, want wij vertrekken 5 augustus op vakantie en ik hoop toch die vrijdag ervoor te mogen komen. Al heb je het hartje maar zien kloppen, dat stelt toch al wat gerust!

Slaap lekker allen en alvast een fijne week!!
Wat een verhaal cvhorssen! En van harte met de positieve test!

thisisme ik begrijp de onzekerheid volledig! Ik merk dat ik mij, ondanks de goede echo’s ook nog heel onzeker voel. Als je denkt dat het je rust geeft, zou ik voor de echo gaan.

roffa ik duim voor een prachtecho vandaag!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-07-2018 11:26
Reden: ongepast
99.00% gewijzigd
blondjeinlove schreef:
16-07-2018 04:40
@roffa38 die vriend waar je t over hebt is dat degene die dteeds vreemd gaat al 5 verschillende wat je weet of is dat de tiran? die je in elkaar heeft gemept?
of alweer een nieuwe? want de eerste twee lijken mij geen optie. waar begin je aan?.

@misslady n @missroffa, op jullie leeftijd is toch t grootste gevaar dat de eicellen zo oud zijn dat er samonella gevaar is :lol: O_O (6) :facepalm:

Huh? Waar heb jij t nou ineens over?
Never mind :moon:
Cvhorssen - jeetje wat een verhaal. Wat een moeilijke tijd voor jullie. Wel geweldig dat je een positieve test hebt, hopelijk is dat de kering die jullie nodig hebben om weer positief vooruit te kunnen. Welkom terug!

Thisisme - ik heb met IVF met 5 weken een echo gehad om te kijken of t in ieder geval op de goeie plek zat. Toen weer met 8 weken. Ik zou het gewoon doen hoor, echo om te zien of ie goed zit, dan voor het hartje. Liever dat dan zitten piekeren toch? Ik had helemaal geen klachten, begon met 7/8 weken heel moe te worden maar buiten een paar keer misselijk vraag ik me nog dagelijks af of ik wel zwanger ben. Maar je wilt niet weten hoe vaak ik "zwanger zonder symptomen" heb gegoogled, dus ik snap je ongerustheid wel, maar alles en iedereen zegt echt dat het niets zegt. Zeker zo pril.

Roffa ik duim ook!!
Roffa hoe is t gegaan?
ik sluit aan in de rij.. zo hard voor je geduimd roffa.

thanks syrah, Google.. best friend naahhh.. ik ga morgen maar bellen!
Uhhh wat voor gek berichtje stond daar nou? Die praat over een ander!
Heftig cvhorssen en ook van harte en welkom terug!

Echo was vandaag, zakje leek 2 seconden leeg maar beeb had zich verstopt in een hoekje. Hartslag gezien!
Poeh, dat is schrikken Roffa.... Maar top nieuws! Gefeliciteerd!!
:heart: wat schrikken even, maar Yay! Van harte
i :flirting: ik ben wat hormonaal roffa maar krijg dr n brok van in mn keel! gefeliciteerd!
Yes Roffa!!!!!
Gefeliciteerd Roffa !!!! Wat heerlijk
Yay :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven