35+ en zwanger worden in 2018

21-11-2017 20:39 1499 berichten
Bezig met zwanger worden:

Yaradreamz
Poosje81

Zwanger 😁❤️😁
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03 💙
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01 💙
Syrah80. UD 04-02 💙 of 💖
Miss37 bevallen :flirting: 12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02 💙
Boardbabe82. UD 05-02 💖 bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11 💖
twingo1981 bevallen !26-09-2018 😍
Roffa38. Bevallen 20-02 💙
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar 💖
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
Jaaaaa Roffa!!! Wat zul je hè de beroerte geschrokken zijn in de eerste instantie! Maar een hartje :high5: wat fijn!

En die rare opmerking, volgens mij een Noorse vakantieganger
Nu al een klein boefje, die kleine van jou Roffa! Gefeliciteerd!

Horssen , welkom terug, wat heftig allemaal! Fijn dat het nu weer wat meer op de rit ligt.

Mrs-Duggar hello! Ik had jou nog niet hier gezien. Klopt dat?
Noorse vakantiegangers veranderen toch in steen met een beetje :sun:
Ja klopt hoor! Ik schrijf niet actief mee maar brak hier eigenlijk een soort en met van in. Ik ben 40+ en nu net voor de vierde keer zwanger ( in 11 maanden) en hoop dat t prulletje dit keer wel blijft zitten.

Twee keer een vroege miskraam gehad , en in maart een missed abortion en nu dus in ronde 4 na de miskraam weer zwanger.
nou meiden, ik mag ook naar de gyn voor n echo!

2 augustus in de ochtend, yes!!

nu proberen zenuwen onder bedwang te houden.

vanochtend erge steken en krampen :-| gelijk dikke stress. terwijl ik het eerder bij de 2 oudste ook had.

spannend he sugar(en de rest) .. doodeng deze fase.
Alle reacties Link kopieren
Jeeh gefeliciteerd Thisisme!
Welkom terug cvhorssen.
Welkom MrsDuggar.
Roffa nu al een boef met dat verstoppen, heel blij voor je!

Bedankt voor de tips Syrah! Ik bootcampte voorheen 3x per week en fietste regelmatig naar mijn werk. Ik wandel inmiddels om de dag een uur en de andere dag fiets ik een stukje. Van het weekend 2 keer gezwommen en dat verlichtte ook flink.
Inmiddels zeurt linker heup ook regelmatig, rugpijn is verminderd en meer een zeurgevoel geworden, rib doet ook veel pijn. Er lijkt wel wat verbetering in te zitten.

Squats ga ik zeker mee verder en ga ook op zoek naar iemand die me bij het sporten kan helpen. Fysio is deze week op vakantie, en waar ik daar eerst een paniekgevoel van kreeg gaat het eigenlijk prima. Ik hou me verder maar rustig, merk dat als te veel doe mijn lijf me 's nachts of de volgende dag terug fluit. Vannacht bijv prima geslapen maar na het ontbijt weer super misselijk terug in bed gekropen en nog een uurtje geslapen.

Hier ook hele maffe levendige dromen.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Jaaa gefeliciteerd thisisme! :cheer:

En Roffa wat fijn! :heart:

Welkom back voor de ‘nieuwelingen’ :biggrin:

Mijn weekend was super :heart: :heart: !

Ik neem aan dat NOD de verwachte datum is van mijn menstruatie? Dat zou dan 2 augustus zijn. Ik verwacht overigens niet teveel want ik was zaterdag pas helemaal menstruatie af o_o ..

Zucht.. nog 24 dagen voordat ik mijn lief weer zie..
Jeetje principessa duuuurt lang!
Idd lang, mijn man was deze week op vakantie en komt morgen weer terug gelukkig.

Voor de zwangere dames: hoe noemen jullie jullie kleintje in de buik. Bij onze eerste noemde we haar “smurf”, nu zijn we er nog niet uit ;).

Ik mag gelukkig vrijdag 3 augustus voor de eerste echo, dan 6,5 week. Beetje vroeg, maar 5 augustus vertrekken wij voor bijna 3 weken op vakantie, dus wel fijn dat ze het doen! Dan 29 augustus 2de echo en hopelijk gaat dan alles goed en kunnen we het bekend maken 😊.

Nou ik ben benieuwd het gaat dames en 🤞🏻, voor alle “wachtbankjes”.
Jeetje, ik vind 1 week al lang principessa.

cvhorssen wij hebben de kleine sinds afgelopen weekend Pluk gedoopt en gek genoeg zijn we daar heel blij mee. Qua echte naam zijn we nog niet eens begonnen.
Fijn dat je nog voor je vakantie langs kan!

Hier vooral alle kwalen weer volle bak terug deze week. Hopelijk neemt het snel genoeg weer af binnenkort. Maandag de termijnecho en dinsdag als het goed is bloed prikken voor nipt en die andere bloedtesten. Vind het wel spannend.

Hoe is het met de zwangere dames en de kwalen?

En hoe staat het met de wachtbankers? Keep up the Good spirit! :bigkiss:
Ik noemde het snekkie omdat ik eet als een bootwerker maar vriend prefereert wurm ;)
zo 5 weken vandaag.. nog 2 weken te gaan tot mn echo pfff wat kruipen die dagen zeg.

ik voel me goed met ups en downs van onzekerheid. Ik heb wel gevoelige borsten nu en non stop poetsdrang, manlief merkt het aan mijn humeur; n chagrijnige heks en trek in nootjes blijft.

Nog geen naam durven geven.. Ik durf het nog niet zo bewust te ervaren.. onze eerste had n verklein naam van de naam van mn man. de 2e noemden we mini al was die met zn 5+ kilo klaar voor de kleuterschool..

spannend yoga hopelijk een goede uitslag.

horssen wij gaan gelijk op! spannend!

succes met wachten princessa
Thnx ladies, ja duurt heel lang. Gelukkig bestaat er FaceTime. 25 jaar geleden had ik nog brieven moeten schrijven :-D!

Maar wat afleiding proberen te zoeken de komende tijd :hyper: .

Ik wens jullie een relaxed weekend :bigkiss:
Snekkie, ook een mooie!
Wij noemde onze oudste de mini😉

Ik denk dat ik dit weekend voor het eerst sinds de miskraam ongesteld ga worden. Ik had kleine sliertjes bloed in mijn afscheiding.
Vandaag een druk dagje gehad, 's ochtends Arbo arts en hoef iig de komende 4 weken niet te beginnen met opbouwen. Dus dat is wel prettig, uwv belde vandaag ook al en hij ging er eigenlijk vanuit dat ik tot aan mijn verlof niet meer aan de slag ga (contract loopt in september af). Dat geeft me ergens wel rust.

Net termijn echo gehad, mooi kloppend hartje en een dagje vooruit gezet naar 5-2.
Ik slaap ontzettend slecht en dutjes overdag lukken ook niet. wellicht ook stress ivm arbo en echo want dat vond ik allebei best spannend, vooral was ik met de echo bang dat het hartje opeens gestopt was.
Met mijn wandelrondje begon mijn stuitje na een half uur al te zeuren, daar baal ik wel van. Morgen maar fietsen.

Projectnaam hebben we nog niet, allemaal nog zo onwerkelijk.

Tientje, fijn dat de rode vlag uit kan.
Roffa, vind snekkie ook een geniale.

Principessa, wij zijn ook erg blij met skype en whatsapp. Mijn man werkt in het buitenland, maar collega's van hem moesten het vroeger indd met brieven doen.
Hallo lieve dames. Het is alweer even geleden maar ja, heb nu in ieder geval weer een terugplaatsing gehad. Dus we hopen vrolijk verder op een innesteling.

Net een paar weken Zuid-Afrika achter de rug dus heerlijk ontspannen! 😊

Welkom nieuwe meiden.

Thisisme en Roffa echt fijn ladies, hoop dat ik snel mag aansluiten.
Dat hoop ik ook Yara!
ik hoop met je mee Yara!
Ik duim ook mee Yara! Wanneer mag je testen?
Begin volgende week... Dus ben benieuwd... Wil niet te vroeg testen dus een weekje geduld hebben.
oh wat spannend Yara!!
Spannend Yara, ik ga voor je duimen!!

Hier hadden we als naam Eskimo omdat ik een bevroren embryo had ah ha , maar dat voelt nu niet meer juist, nu het al een volgroeid mini-mensje is.
Dus opzoek naar nieuwe naam. Ik noem hem/haar wel af en toe kleintje, ben heel erg aan het oefenen om nu al Nederlands ermee te praten, want ik leef eigenlijk alleen in het Engels (behalve hier en als ik mn ouders spreek), maar ik vind het heel belangrijk dat die kleine wel gewoon NL spreekt. Dus zolang ik dat doe, komt dat goed, maar ik spreek echt heel weinig Nederlands.

Paar dagen geleden 12 weken scan gehad en alles was goed! Nekplooi meting ook en er zitten 2 benen en 2 armen en vingers en mijn god wat een ervaring was dat. Toen geloofde ik pas echt dat ik gewoon zwanger ben! Dat kleine murmeltje zit in mijn buik. Wow was echt heel speciaal. Nu pas vlg maand weer een afspraak.

Ik ben nogsteeds ZO MOE ... ondanks dat ik wel slaap 's nachts. Boardbabe jij moet echt kapot zijn...
Syrah Het scheelt heel erg dat ik thuis ben zodat ik overdag ook dutjes kan doen. Succes met de vermoeidheid! Goed dat je al oefent met Nederlands met je spruitje, wordt het vast een gewoonte.

Yara hoop dat je snel goed nieuws hebt!

Hier gaat het zijn gangetje, ik hou me rustig en doe braaf mijn oefeningetjes. Lopen doet op het moment echt pijn, dus iedere dag een half uurtje fietsen. Morgen ook maar even zwemmen. Slapen gaat nu beter, ga later slapen en lig in ieder geval niet meer echt wakker.
Even een berichtje van mij. 12 juli is onze prachtige dochter E.lise geboren via een geplande keizersnee. Ik zit hier zwaar op een rose wolk. Als de ergste hectiek over is reageer ik op jullie.
Gefeliciteerd Miss37!! Hoop dat alles goed met jullie gaat!
Wauw Miss37!! Gefeliciteerd!! :daisy:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven