35+ en zwanger worden in 2018
dinsdag 21 november 2017 om 20:39
Bezig met zwanger worden:
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger

Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
of 
Miss37 bevallen
12-07-18
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
bevallen 11-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
Yaradreamz
Poosje81
Zwanger
Annejill
Thisisme1980. UD 21-03
Snow81
Mieremuis bevallen 24-01
Syrah80. UD 04-02
Miss37 bevallen
Yogayup. Bevallen 01-02
Boardbabe82. UD 05-02
Verano1981. Bevallen 22-11
twingo1981 bevallen !26-09-2018
Roffa38. Bevallen 20-02
Honing14
Principessa UD 15-05
MrsDuggar
anoniem_63c248662ca98 wijzigde dit bericht op 27-02-2019 06:42
89.58% gewijzigd
dinsdag 24 juli 2018 om 23:02
Kleine update. Gister termijnecho gehad en 3 dagen naar voren gezet. Eerste meting zelfs nog verder, maar we hebben nu als nieuwe datum 2/2/2019. Het was een flitsecho bij de gyn. Blijkbaar was alles zo goed dat het op tempo speedy Gonzales kon.
Nekplooi ook mooi. Maar heel eerlijk ging het ons wel heul snel qua check. Aan de andere kant zijn we ook blij dat het er blijkbaar zo goed uit zag dat extra kijken niet nodig was.
Gister ook gelijk bloed geprikt voor de nipt en die gaat vandaag of morgen op het vliegtuig maar belgie. Die vlucht gaat maar 1x pw, dus als we vandaag waten gegaan na 10u in de ochtend , hadden we m gemist zeiden ze. Scheelt weer een week.
Kwalen zijn gelukkig ook enorm afgenomen, maar ik ben nog wel heel moe. Het wordt zo wel steeds echter. Wel ‘gek’ dat ik vandaag 12 weken zou zijn, maar dat was toch afgelopen zaterdag. Psychisch dingetje hoor.
Ik vind het echt bijzonder dat we met zoveel in verschillende fases zitten in dit topic. Ik hoop ook zo dat de wachtbankers zich snel voegen bij de zwangeren.
Hoe gaat t met iedereen en de hitte in NL? Is het vol te houden?
Nekplooi ook mooi. Maar heel eerlijk ging het ons wel heul snel qua check. Aan de andere kant zijn we ook blij dat het er blijkbaar zo goed uit zag dat extra kijken niet nodig was.
Gister ook gelijk bloed geprikt voor de nipt en die gaat vandaag of morgen op het vliegtuig maar belgie. Die vlucht gaat maar 1x pw, dus als we vandaag waten gegaan na 10u in de ochtend , hadden we m gemist zeiden ze. Scheelt weer een week.
Kwalen zijn gelukkig ook enorm afgenomen, maar ik ben nog wel heel moe. Het wordt zo wel steeds echter. Wel ‘gek’ dat ik vandaag 12 weken zou zijn, maar dat was toch afgelopen zaterdag. Psychisch dingetje hoor.
Ik vind het echt bijzonder dat we met zoveel in verschillende fases zitten in dit topic. Ik hoop ook zo dat de wachtbankers zich snel voegen bij de zwangeren.
Hoe gaat t met iedereen en de hitte in NL? Is het vol te houden?
woensdag 25 juli 2018 om 19:24
woensdag 25 juli 2018 om 23:38
Miss37 gefeliciteerd!
Spannend Yara ik duim voor je!
Goed nieuws Yogayup
Ik hoef deze maand niet te testen, want ik had gisteravond linksonderin buikpijn. Ovulatietest gedaan en ja hoor mijn eisprong. Beetje jammer dus, want mijn Italiaantje zit 2000km verder op. Maar goed, nog maar 17 dagen te gaan en dan kunnen we een paar weken los
!
Volgende maand wij dan maar aan de testen Joseetje!
Spannend Yara ik duim voor je!
Goed nieuws Yogayup
Ik hoef deze maand niet te testen, want ik had gisteravond linksonderin buikpijn. Ovulatietest gedaan en ja hoor mijn eisprong. Beetje jammer dus, want mijn Italiaantje zit 2000km verder op. Maar goed, nog maar 17 dagen te gaan en dan kunnen we een paar weken los
Volgende maand wij dan maar aan de testen Joseetje!
vrijdag 27 juli 2018 om 16:13
Blindedarm is verwijderd ivm acute blindedarmontsteking (in zkh in Frankrijk
anoniem_370619 wijzigde dit bericht op 27-07-2018 16:14
Reden: Typefout
Reden: Typefout
2.36% gewijzigd
zaterdag 28 juli 2018 om 08:43
goede timing idd jose
ik ben weer nerveus opgestaan.. wilde t ff hier delen.. sorry hoor, ben zo onzeker dat ik steeds toevlucht zoek om hier " te zeuren".
al dagen enorme borsten pijn en deze ochtend minder.. Nu ben ik gelijk bang, bah waar was de tijd dat ik gewoon zonder zorgen mn zwanger zijn kon doorlopen
nog 5 dagen.. pfff
ik ben weer nerveus opgestaan.. wilde t ff hier delen.. sorry hoor, ben zo onzeker dat ik steeds toevlucht zoek om hier " te zeuren".
al dagen enorme borsten pijn en deze ochtend minder.. Nu ben ik gelijk bang, bah waar was de tijd dat ik gewoon zonder zorgen mn zwanger zijn kon doorlopen
zaterdag 28 juli 2018 om 09:06
Oh this is me Zo herkenbaar !
Ik had dit vorige week ook maar een dag later weer super pijnlijke borsten.
Klachten kunnen kennelijk komen en gaan. Hou moed hoor!
Ik vind het ook doodeng allemaal maar doordat er veel aan de hand is op werk heb ik gelukkig afleiding
Mijn echo is pas over 1,5 week
Met vlagen misselijk en pijnlijke borsten
Vanmorgen toevallig ook weer iets minder
Het is zo rot en onzeker allemaal
De misselijkheid is bij mij nu heel anders dan tijdens mijn laatste zwangerschap ( afbreking bij 13 wkn) dus dat maakt me ook weer onzeker
Het is wat allemaal
Gelukkig mogen we hier even komen uithuilen en “zeuren”
Geeft niks !
Ik had dit vorige week ook maar een dag later weer super pijnlijke borsten.
Klachten kunnen kennelijk komen en gaan. Hou moed hoor!
Ik vind het ook doodeng allemaal maar doordat er veel aan de hand is op werk heb ik gelukkig afleiding
Mijn echo is pas over 1,5 week
Met vlagen misselijk en pijnlijke borsten
Vanmorgen toevallig ook weer iets minder
Het is zo rot en onzeker allemaal
De misselijkheid is bij mij nu heel anders dan tijdens mijn laatste zwangerschap ( afbreking bij 13 wkn) dus dat maakt me ook weer onzeker
Het is wat allemaal
Gelukkig mogen we hier even komen uithuilen en “zeuren”
Geeft niks !
zaterdag 28 juli 2018 om 16:24
Oh Yara wat een spanning Ik vond die wachtbank echt vreselijk. Heb me dagen zo nerveus gevoeld, en ik maar denken dat het door m'n werk kwam en zat ik te stressen dat ik teveel zat te stressen ... en ik ben helemaal geen stress kip. Dus ik leef met je mee en ik ben zo hard aan het duimen!!
Thisisme - mijn klachten komen en gaan ... je wilt niet weten hoe vaak ik heb gegoogled daarop. Dus ik snap je volledig en dan helemaal met jouw geschiedenis.
Zelfde voor jou Honing - en ik moet helemaal slikken met je verlies op 13 weken. Ik ben nu 13 weken en dan begin je toch hoop je hebben dat het gewoon goed zit. Het blijft dus gewoon spannend voor ons allemaal...
Fijn weekend meiden, ik hoop zo dat we volgend jaar hier allemaal over slapeloze nachten mogen klagen!
Thisisme - mijn klachten komen en gaan ... je wilt niet weten hoe vaak ik heb gegoogled daarop. Dus ik snap je volledig en dan helemaal met jouw geschiedenis.
Zelfde voor jou Honing - en ik moet helemaal slikken met je verlies op 13 weken. Ik ben nu 13 weken en dan begin je toch hoop je hebben dat het gewoon goed zit. Het blijft dus gewoon spannend voor ons allemaal...
Fijn weekend meiden, ik hoop zo dat we volgend jaar hier allemaal over slapeloze nachten mogen klagen!
zondag 29 juli 2018 om 20:14
Ik heb een zwaar weekend
Ik slaap slecht met het warme weer.
Veel last van misselijkheid , de hele dag door en voel me moe. Die misselijkheid alleen is al vermoeiend, de hele dag zo’n wee en misselijk gevoel. Wisselend trek en wat eten helpt maar even tegen misselijkheid
Nu ook een zwaar gevoel lichaam Lijkt eerder grieperig gevoel dan van de zwangerschap
Herkennen jullie deze klachten ?
Ik slaap slecht met het warme weer.
Veel last van misselijkheid , de hele dag door en voel me moe. Die misselijkheid alleen is al vermoeiend, de hele dag zo’n wee en misselijk gevoel. Wisselend trek en wat eten helpt maar even tegen misselijkheid
Nu ook een zwaar gevoel lichaam Lijkt eerder grieperig gevoel dan van de zwangerschap
Herkennen jullie deze klachten ?
maandag 30 juli 2018 om 13:42
Hi,
Thanks voor de herkenning dames..
We zullen even moeten doorbijten tot we duidelijkheid hebben.
@ Syrah 13 weken alweer, gaat stiekem toch best snel he.
Ik herken wel wat je zegt Honing. Mijn klachten zijn ook zwaarder dan mn andere zwangerschappen. Joepie, maar wel pittig. Ik heb honger en toch ook niet. Erg misselijk en ja dat kost veel energie. Ik heb ook zon opgeblazen buik. jij ook? Vandaag zelfs met een corrigerende slip naar het werk gegaan (haha). Ik voel me dan weer niet grieperig, wel lamlendig.
Ik heb zelf heel veel last van hormonale buien, die vreselijke moodswings. Ik heb soms echt te doen met mijn partner. (en mezelf)
Nog 3 dagen, gelukkig.
Wannneer staan de NOD's, EI-en en de echo's van iedereen?
Thanks voor de herkenning dames..
We zullen even moeten doorbijten tot we duidelijkheid hebben.
@ Syrah 13 weken alweer, gaat stiekem toch best snel he.
Ik herken wel wat je zegt Honing. Mijn klachten zijn ook zwaarder dan mn andere zwangerschappen. Joepie, maar wel pittig. Ik heb honger en toch ook niet. Erg misselijk en ja dat kost veel energie. Ik heb ook zon opgeblazen buik. jij ook? Vandaag zelfs met een corrigerende slip naar het werk gegaan (haha). Ik voel me dan weer niet grieperig, wel lamlendig.
Ik heb zelf heel veel last van hormonale buien, die vreselijke moodswings. Ik heb soms echt te doen met mijn partner. (en mezelf)
Nog 3 dagen, gelukkig.
Wannneer staan de NOD's, EI-en en de echo's van iedereen?
maandag 30 juli 2018 om 22:06
Hi ladies,
Wat lees ik allemaal, hoop dat jullie je snel wat beter voelen! Vooralsnog inderdaad gewoon lekker schrijven
! Sterkte!
Ik voelde me gister ook beroerd. Zwak, flauw en hoofdpijn. Begon meteen te twijfelen of ik toch misschien zwanger zou kunnen zijn. Ik heb namelijk zelden last van iets. Kan ook de hitte zijn geweest want ik heb net als jullie belabberd geslapen. Vandaag wel beter soms nog wat zwakkig. Mijn NOD is over 5 dagen. Maar ik verwacht er niks van..
.
Volgende week zaterdag zie ik mijn lief weer eindelijk
!
Wat lees ik allemaal, hoop dat jullie je snel wat beter voelen! Vooralsnog inderdaad gewoon lekker schrijven
Ik voelde me gister ook beroerd. Zwak, flauw en hoofdpijn. Begon meteen te twijfelen of ik toch misschien zwanger zou kunnen zijn. Ik heb namelijk zelden last van iets. Kan ook de hitte zijn geweest want ik heb net als jullie belabberd geslapen. Vandaag wel beter soms nog wat zwakkig. Mijn NOD is over 5 dagen. Maar ik verwacht er niks van..
Volgende week zaterdag zie ik mijn lief weer eindelijk
maandag 30 juli 2018 om 23:01
Bleh! Ziekenboeg overal. Ik doe helaas ook mee. Ben er wel een beetje klaar mee. Na een opleving van een dag, voel ik mij er 2 beroerd. Het hoort er vast allemaal bij, maar ik vind zwanger zijn heel eerlijk geen zak aan. In verwachting zijn, vind ik het einde! En daar doe ik het dan maar voor. Inmiddels ruim 13 weken zwanger, dus wellicht heb ik vanaf de 14 weken wat meer energie en minder beroerdheid.
Wat heerlijk om je man weer te zien principessa! Dat heeft lang geduurd he?
En thisisme: nu echt bijna! Ben zo benieuwd.
yara wanneer is je NOD? (Ik kan niet op de vorige pagina klikken terwijl ik dit typ)
roffa is alles een beetje geland na de goede echo? Hoe gaat het nu?
Wat heerlijk om je man weer te zien principessa! Dat heeft lang geduurd he?
En thisisme: nu echt bijna! Ben zo benieuwd.
yara wanneer is je NOD? (Ik kan niet op de vorige pagina klikken terwijl ik dit typ)
roffa is alles een beetje geland na de goede echo? Hoe gaat het nu?
dinsdag 31 juli 2018 om 12:23
Ik word met de dag gekker.. Wat ben ik ongelooflijk zenuwachtig. Nog 1,5 dag doorkomen en dan is het eindelijk zo ver. Ik ben zoo bang dat het toch mis is en ik weer een mk krijg. Ik voel me onwijs zwanger, maar ik vertrouw gewoon niet meer op mijn lijf. Zo stom.
Ahh heerlijk priscessa!!
Ik hoop het voor je Yoga. Je zo beroerd voelen is niet fijn!
Mijn energie is ook verdwenen. Eerder ben ik niet zo misselijk geweest. Vanmorgen kon ik bijna niet normaal opstarten, wat een naar gevoel. Sterkte, hopelijk inderdaad vanaf 14 weken weer wat beter!