Advies nodig

12-07-2018 20:40 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ontzettende leuke man leren kennen via een datingsapp. Hij woont een dorp verderop maar we hadden elkaar nog nooit gezien, en planden een date.

Gisteravond was het dan zo ver, we gingen afspreken. Hij had een fles wijn mee genomen en nog wat lekkers, ontzettend lief want ik ben dit niet gewend. Normaal gesproken val ik op foute mannen, zitten bijv aan de wiet, hebben geen vaste baan of erger nog schulden, een slecht verleden etc. Op zulke foute mannen kon ik ontzettend verliefd worden.. ZO FOUT! En ik begrijp niet wat ik er leuk aan kan vinden. Dat is dan puur de aantrekkingskracht, uiterlijk, de humor die ze hadden en gezelligheid. Al snel kwam ik erachter dat het fout liep met zulke mannen.

Maar deze man is anders... Heeft een eigen bedrijf, mooi koophuis, alles goed voor elkaar en is er klaar voor om een toekomst op te bouwen. Als ik met hem praat hebben we echt een klik, we kunnen uren bellen en in het echt praten we ook heel makkelijk en open met elkaar. Alleen voel ik de aantrekkingskracht niet, ik voel geen kriebels in mijn buik... Maar het is zo’n lieverd! Gisteren tijdens onze date vroeg hij of ik binnenkort mee uiteten wil, en natuurlijk wil ik dat! Vandaag heeft ie me al gebeld en hij doet echt moeite voor me, dit ben ik echt niet gewend!!!!

Maar ik mis het gevoel! En dan baal ik zo. Ik ben er klaar mee om steeds voor foute mannen te vallen en mijn moeder vind dat ik dit een kans moet geven. Ze zegt dat ik het misschien spannend vind en dat het nog kan komen. Ik voel het normaal gesproken meteen eigenlijk.

Ik wil zo graag verliefd zijn en voor deze man gaan, maar ik ben zo bang dat als ik hier voor ga dat ik later spijt krijg. Is verliefd zijn niet heel erg belangrijk? Op den duur gaat verliefdheid ook over op houden van denk ik dan. Ik weet echt niet wat ik moet doen.

Kans geven of niet? En heeft iemand hier ervaringen mee?
Bij mij heeft het bij iedere relatie die ik heb gehad even geduurd totdat ik kriebels voelde, echt niet de eerste keer dat ik ze zag. Misschien toch even iets langer geven, zou zonde zijn als je daarom iets weggooit wat heel mooi zou kunnen zijn.
als het er helemaal niet is gaat het er ook niet komen
Je gaat met hem om omdat hij je aandacht geeft, lief voor je is en z’n zaakjes goed voor elkaar heeft.

Jaja.

Wat geef je hem?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
S-Meds schreef:
13-07-2018 18:20
als het er helemaal niet is gaat het er ook niet komen
Dat ben ik dus niet (in alle gevallen) met je eens, mijn ervaringen zijn anders.
Iemand die dicht bij me staat heeft een relatie met een 'foute' man gehad. Gelukkig is dat inmiddels verleden tijd. Nu heeft ze al tijden een scharrel waar ze hetzelfde voor voelt als jij voor deze man. Ze voelt nog altijd geen vlinders maar het lijkt erop dat ze inmiddels zo aan hem gehecht is dat ze niet meer zonder hem wil. Geen halsoverkop verliefdheid zoals de eerste keer dus, maar wel een groeiende liefde. :flirting:
The burning desire to live and roam free, it shines in the dark and it grows within me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven