Elke dag afscheiding
zondag 15 juli 2018 om 21:00
Hey,
Ik ben een meisje van 17 jaar en ben al 3 jaar ongesteld. En heb al sinds de eerste keer ongesteld zijn veel afscheiding. Dan bedoel ik niet met dat er in 1 keer veel uitkomt, maar over dat het 24 uur per dag doorgaat. Ik had hier al wat over opgezocht en zie dat de meeste vrouwen het af en toe hebben (dus niet elke dag). Ik zit hiermee al een tijdje in mijn hoofd. Voor de duidelijkheid ik heb al sinds 3 jaar geen enkele schone onderbroek meer gehad. Ik denk dat er minimaal per uur wel iets uitkomt. De afscheiding is voor de rest wel gewoon wit en vloeibaar. Ik was mijn vagina ook nooit met zeep. dus ik dacht misschien weten mensen het hier wel. Ik ben namelijk nog nooit iemand met hetzelfde
probleem tegen gekomen.
Laat alsjeblieft weten of dit ook gewoon normaal is of dat ik toch misschien even langs de huisarts moet gaan.
Alvast bedankt
Ik ben een meisje van 17 jaar en ben al 3 jaar ongesteld. En heb al sinds de eerste keer ongesteld zijn veel afscheiding. Dan bedoel ik niet met dat er in 1 keer veel uitkomt, maar over dat het 24 uur per dag doorgaat. Ik had hier al wat over opgezocht en zie dat de meeste vrouwen het af en toe hebben (dus niet elke dag). Ik zit hiermee al een tijdje in mijn hoofd. Voor de duidelijkheid ik heb al sinds 3 jaar geen enkele schone onderbroek meer gehad. Ik denk dat er minimaal per uur wel iets uitkomt. De afscheiding is voor de rest wel gewoon wit en vloeibaar. Ik was mijn vagina ook nooit met zeep. dus ik dacht misschien weten mensen het hier wel. Ik ben namelijk nog nooit iemand met hetzelfde
probleem tegen gekomen.
Laat alsjeblieft weten of dit ook gewoon normaal is of dat ik toch misschien even langs de huisarts moet gaan.
Alvast bedankt
anoniem_372954 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 21:17
3.67% gewijzigd
zondag 15 juli 2018 om 21:29
Ja bijna al mijn ondergoed is van kant wel dat het middenstuk van katoen is maar ik draag dat ook pas sinds paar maanden. Daarvoor alleen maar katoenzazamaenade schreef: ↑15-07-2018 21:27Met synthetisch bedoel ik nylon (polyamide) (die kanten gevalletjes), of dat naadloze ondergoed, dat is vaak een mengeling van polyester en polyamide.
Een ballon![]()
zondag 15 juli 2018 om 21:36
Oke dankjewel
zondag 15 juli 2018 om 21:36
is echt normaal voor jonge meiden.zazamaenade schreef: ↑15-07-2018 21:21Jawel, maar zij beschrijft dat er 'elk uur wat uitkomt', dan lijkt het me dat ze het voelt lopen. Dat klinkt toch wel als meer dan gewone afscheiding, al is elke vrouw natuurlijk anders.
Een schone onderbroek heb ik ook niet aan het einde van de dag, vrouwen zijn geen steriele barbiepoppen![]()