Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mal is een gabberboerinnetje
het is hier voornamelijk een treinveld
Tsss, ga eens wat doen zeg! Ben een uurtje in de kou naar de eenden en moet hier 5 blz doorspitten!

CD, goed dat je naar dat groepje gaat om met andere moeders te kletsen!

Jammer dat je niet mee kan. Ik vind het ook niet handig hoor, als het ver rijden is. Maarja, het is wel heel gezellig

Kijk eens bij oppas.nl. Daar kan je je aanmelden en krijg je een overzicht van alle oppassen bij jou in de buurt. Mss is dat wat?

Mijn man is ook veel weg hoor, doe ik veel alleen. Maar hij probeert wel vaak op tijd thuis te zijn om de jongens nog even te zien voor ze naar bed gaan. Dan werkt hij 's avonds nog wat thuis.

En ik sport 2x in de week; dan zorgt hij maar dat ie thuis is. Ik kan niet overdag sporten, dus dan maar zo. Hij snapt dat ook wel. Heel soms kan ik niet omdat hij echt weg moet, maar over het algemeen gaat het goed. Hij weet gewoon dat maandag en donderdag mijn avonden zijn en houdt daar nu ook rekening mee met afspraken. Misschien kan jij ook zo een vaste avond plannen voor jezelf? Als het vast staat is het voor hem ook duidelijk.

Moeilijk allemaal hoor! Heel veel sterkte daar en fijn dat je hier even je hart komt luchten. Gezellig dat je er bent!

Star een banner?? Voor 1 topic of helemaal? Maar je mag wel hier komen? Wazig. Dat kreng verdiende het!

Hoi Mal, boerinntje
Nou, ik ga Twan wakker maken en Kevin weer ophalen.

Hopelijk kan ik vanavond nog even langs komen, als de jongens lief blijven slapen. Vriend is dan weg, en ik zou met het gedenkboek aan de slag voor vriendin, is bijna af gelukkig.

Kom ik nog wel even langs denk ik.
Ik heb een WAARSCHUWING Amaal, voor twee weken.
Zo, julie zijn lekker bezig.

Bijgelezen maar vreselijk duf, veel gewerkt en weinig geslapen. En een knuffelige Mare op schoot komt de typevaardigheid ook niet ten goede. .

Mal, oooo wat snel al de amandelen...

Mamax, wat mooi dat opa een tekening van Max in z'n handen heeft. Klinkt heel emotioneel allemaal. Sterkte!

Star, mmm, bijnaban, sorry moet er wel beetje om gniffelen... Welk topic?

Suus, zow, jij klinkt een stuk vrolijker. Mooi. Hoe bevalt het am-schap?

CD, had jij even een serieus gesprek met de dames hier! Heftig meis, maar goed te horen dat je met Kevin in soort van traject zit.

Goed, ik ga even wat met het hangaapje hier ondernemen. Laters!
Hel, topic van Mal 'Ik moet dit even kwijt'

Hangaapje ziekig?
O, dat zeikmens dat op de eerste blz al zo lullig reageerde? Zal vanavond ofzo eens even teruglezen, ben nu natuurlijk wel benieuwd...

Aapje niet ziekig, wel moe van het slechte slapen door hoestbuien. Hoe is 't met jouw hangaapje, koortsig nog?

Ojee, Mare loopt met een pop onder haar trui en ik ben de papa van de baby die straks geboren wordt als ze gaat koken. Krijgen we dat nu al...
Haai!

Wat zwaar voor je, CD. Er is al veel gezegd, maar denk ook aan jezelf. Heb ik hier ook moeten doen en doorvoeren. Waardoor het nu minder zwaar drukt op mij en dat is fijn.

Heftig afscheid, Mamax.. Wat mooi dat hij de tekening vasthad van Max..

CG heeft eindelijk weer kleur op haar toet. En ze begint weer met eten. Dat hebben we weer gehad.
Cee nog ziekjes?
quote:Helenita2 schreef op 09 maart 2009 @ 12:13:

Ojee, Mare loopt met een pop onder haar trui en ik ben de papa van de baby die straks geboren wordt als ze gaat koken. Krijgen we dat nu al... het wordt tijd dat jullie ook eens eea gaan uitleggen
Stressed is just desserts spelled backwards
Mijn hangaapje ook hoesterig en koortsig, ligt nu op de bank met dekentje en gaat zo slapen zegt ze.

Die Mare. Ik vind het nog wel het mooist dat de baby geboren gaat worden als ze gaat koken.
Ha, Compu, fijn dat CG opknapt. Kan jij ook weer eens naar buiten. Nog wat leuks gedaan van het weekend?

Mal, laatst al poging gedaan, ze vroeg of we een babytje konden kopen in de winkel, dus nee, baby's kan je niet in de winkel kopen. Waar dan wel? Eh nou, die gaan papa en mama dan maken (braak..). Helemaal enthousiast: dan ga ik papa helpen met de hamer, het hoofdje timmeren. Na ja, het was te proberen...

Star, slaapt ze al? Arm popje (maar damn, wat zou dat relaxt zijn, even slapen....)
Nee, Hel, een begrafenis. En voor de rest was ik niet in topvorm, vanwege ongesteld.

Geweldig, hoofdje timmeren!

Hoe is dat eigenlijk, het idee van Mare als enig kind?

(sorry, beetje to the point he)

Sterkte met het aapje, Star!

Mal, goed dat je naar die dag bent gegaan! Word je dus weer iets wijzer van, voor zover dat al niet het geval was.

Heb je ook nog met ouders gesproken of is dat niet de bedoeling?

Wij zijn uitgenodigd voor een gezinsdag voor sh en dove kinderen plus gezin, maar ik zie het niet zitten. Hangt madam de hele dag op mijn arm uit verlegenheid.
Hoofd timmeren Even thee van mijn scherm vegen, prachtig.
CD, is het niet goed om juist naar zoiets te gaan met CG? Anders hou je dan verlegene zo in stand?

Aapje slaapt nog niet, ze kijkt Diego nu.
CD mag haar best een keer lenen hoor.

Star, een meute mensen is voor haar te overweldigend. Oefenen is goed, maar kan beter met een klein koppeltje (verjaardagen b.v.). Met vriendinnen afspreken plus kids is het leukst voor haarzelf, dan komt ze na een uurtje leuk uit de verf.
CD, CG, CV

Leuk uit de verf
Haaaa, dit tempo kan ik beter bijhouden Maar ik ging eens goed zitten voor een leessessie hmm.

Compu, ik kan me voorstellen dat je dat niet ziet zitten. Heeft zij dan ook niets aan daar en jij ook niet als ze zich zo vastklampt. Wel jammer, want wel interessant lijkt me.

Hel, balen van dat niet slapen. Vermoeiend... gaaaap.

Ha ha ha, lig in een deuk om het timmeren! Gelukkig hier nog niet van dat soort vragen.

Nou, ben weer weg. Ik ben goed bezig; ik heb de kinderkapstok net beter gemaakt. Beter, want hij was al goed maar de haakjes waren recht waardoor de jassen er steeds afvielen. Ik heb dus net bij Karwei haakjes gekocht die omhoog krullen dus dat heb ik even gefixt.

Meteen maar even lekker impulsief een dvd speler voor in de auto gekocht. Oeps.

Maar dat wilden we sowieso en deze was lekker plat. En nu met die kredietcrisis kan je het maar beter in huis hebben voordat je geld helemaal niets meer waard in

Is logisch...

Nu ga ik de ook bij Karwei aangeschafte klimroosjes tegen het nieuwe hek in de voortuin zetten. Zou toch té schattig zijn als dat aanslaat! Kijk is gewoon vanuit mijn huis naar hele mooie roosjes in de haag!!! Haaaa, kan er nu al gelukkig van worden
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 09-03-2009 14:55
Reden: Geweldig, die smileys
% gewijzigd
Je hebt groot gelijk Amaal, je moet ook vooral niet minder uit gaan geven, als iedereen dat doet wordt het helemaal drama

En trouwens, de prijzen van dat soort spullen kelderen flink.
P'cies
doe ik ook niet.. hier zijn de allstars binnen
klinkt wel leuk die roosje, amalia. volgens mij groeien die dingen best hard
Heel goed Bam, verbeter de economie, begin bij jezelf

Grijze?
Welke maat heb je en past het goed? Ik had voor laurens maat 8 gepast, zaten nog iets ruim. Maar op Omoda staan alleen gewone maten (daarom zijn mijn eigen ook iets te groot, grrrr).

Ik dacht dat die man in de winkel zei dat ze ruim vielen.

Moeilijk, nou heb ik niet goed opgelet welke maat ik voor B moet hebben. Stom. En die blauwe hadden ze niet hier in de winkel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven