Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
hmmm ik zeg maar weer hoi

want ik was even de was aan het doen, dacht dat ik tijd zat had, zie ik dat ik al weer te laat ben voor de les
Stressed is just desserts spelled backwards
Bij M voor de deur van zijn werk zijn opnames van Single met Katja Schuurman.
Goed excuus Mal
hoi
Hooi

Jinny en Amaal, stoere chicks zijn jullie. Altijd moeilijk vind ik, je draai en nieuwe contacten ergens vinden.

Compu, komt goed met jou, weet ik zeker

Half jaar alweer Naat, gaat goed!

Heerlijk een nieuw bed! Wanneer komt het bed of is het er nu al? O zie het al, nog zeven weken :-S

Vent heeft me ook een nieuw bed beloofd voor de baby geboren wordt, want ik moet als een prinses kunnen slapen volgens hem
hahahaha, mag ie wel opschieten die man van jou.

aan het werk?
Vandaag aan het werk in plaats van gisteren, Starman is bij Ceetje thuis. Gaat weer redelijk, vannacht alleen weer drama, huilen, spugen, hoesten, koorts. En overdag weer het vrouwtje uithangen, ja ja

Vandaag ook weer naar de verloskundige hartje luisteren, toch weer spannend.
Hoezo opschieten Bam? Heb nog wel een paar maanden te gaan hoor
maar het duurt ook een paa rmaanden voor je bed er is ;)
Ha Bam en Star praten lekker langs elkaar heen Bam heeft het over het bed van Naat en Star denkt dat het over haar gaat.

Toch?

Bam onderop de zool staat toch een maat? Welke kleur hebbie nou?

Naat, hoera hoera voor de kleine grote man! Leuk hoor. Ik vind het een mijlpaal, nu kunnen ze wat dingen. En dan 9mnd, dat is ook weer zo'n fijne leeftijd: zitten, op de fiets, uit de MaxiCosi. Gaat snel zat allemaal!

Tsss, ben bekaf van een ochtendje peuters. Allemaal van die kleintjes, 4 poepbroeken, Berend mee was ook niet zo'n succes vandaag. Chaotisch en we konden ook niet naar buiten. Zucht.

Even bijkomen.

Mal, wat een slecht excuus!!!! tsssss
weet ik veel ,zover heb ik niet gekeken. donkergrijs en met een soort van zakje op de zijkanten

nee, hoor ik en star begrijpen elkaar helemaal ;)
maat 10.5
Nee hoor, we praten helemaal niet langs elkaar heen

Half woord hebben we genoeg aan

Ik koop gewoon niet zo'n reteduur bed als Naatie waar zo'n levertijd op zit Bam
Hee Mal, lekker aan het rellen?
10.5? Huh, Laurens had 8 aan en die zaten ruim. Nou, nu begin in te twijfelen... Was mss Berend die 8 aanhad. Ik had ook 5 paar voor ze laten aanrukken ha ha.

Juul heeft dus 27 normaal en deze zitten ruim. Zou je dan toch liever 26 kopen? Ik heb 39 gekocht voor mezelf en die zitten ook ruim, ik heb er een zooltje in.

Ha, pakketdienst van de post. Kijken wat het is
Wat een oen;

Ik had laatst een oude kaart van het dorp met lijst besteld. Was de lijst beschadigd toen ik 'm kreeg. Nu zou die man gratis een nwe sturen. Die komt nu dus binnen, maar deze is veel groter! Nouja, de beschadiging viel ook wel mee, ik doe hier wel wat anders is.

Wel dom hoor....
quote:Star schreef op 10 maart 2009 @ 13:27:

Hee Mal, lekker aan het rellen? Jeuken je handen
Zo, crematie hebben we ook weer gehad. Het was een heel mooi afscheid. Mooi crematorium ook (Schagen). Max was ook zo schattig. Toen we binnen kwamen liep hij meteen naar schoonvader toe:

M: 'Opa Ster is dood'

Schoonvader: 'Ja'

M: 'Ik mis opa'

Schoonmoeder stond er ook bij, we konden het allebei niet droog houden.

Amalia, wanneer heb jij die schoenen gepast? Ik wilde ze vorig jaar al hebben, maar toen begonnen ze vanaf maat 18 en die waren nog veel te groot voor Sam. Bij de Hema hebben ze trouwens ook hele leuke teenslippers voor de mannen. Van die donkerbruine nepleren. Hier hadden ze alleen nog 1 terug gebracht paar hangen, maar volgende week zouden ze het aanvullen.

Waar is Mal aan het rellen? Oh nee, ik moet huishouden :puke:

Oh, nog leuk nieuws, vriendin is zondag bevallen van een meisje, Sophie. Mocht nu lekker shoppen voor een jurkje!
Mamax, ik dacht er nog aan, jullie afscheid. Fijn dat het mooi was. Gos, die Max. Kan me voorstellen dat de tranen dan vloeien. Raakt hij er niet van in de war, allemaal verdrietige mensen?

En gefeliciteerd met je vriendin. Leuk jurkje gevonden?

Mal aan het rellen? Woar? Tsss, valt me een beeeeeetje tegen, van dat sporten hoor...

Naat, ow, dat is van ver komen dan 's, morgens, met zo'n vloerbed...

Amalia, ik dacht dat je in Afrika op vakantie was geweest. Maar het gaat over een vage drug.

Nieuw bed Star, al iets op het oog?
quote:amalia schreef op 10 maart 2009 @ 13:27:

10.5? Huh, Laurens had 8 aan en die zaten ruim. Nou, nu begin in te twijfelen... Was mss Berend die 8 aanhad. Ik had ook 5 paar voor ze laten aanrukken ha ha.

Juul heeft dus 27 normaal en deze zitten ruim. Zou je dan toch liever 26 kopen? Ik heb 39 gekocht voor mezelf en die zitten ook ruim, ik heb er een zooltje in.

Ha, pakketdienst van de post. Kijken wat het is

Welke maat heeft laurens dan?

Ze zitten ruimer dan de schoenen die hij nu aan heeft, die worden krap! En aangezien we nog de hele zomer moeten en hij ze nog niet aanheeft, vindt ik maat 27 wel prima
quote:Star schreef op 10 maart 2009 @ 13:27:

Nee hoor, we praten helemaal niet langs elkaar heen

Half woord hebben we genoeg aan

Ik koop gewoon niet zo'n reteduur bed als Naatie waar zo'n levertijd op zit Bam Ik vond het nog wel meevallen eigenlijks, haha
Afrika ha ha ha
Ik ben weer aan het multitasken, het huishouden, rellen en een autorijles en boodschappen doen door elkaar ik ben wonderwoman.
Hel, Max maakte er weinig van. Sam ging nog even naast opa's kist timmeren en naast de spreektafel staan. Heeej, zei hij erbij . Precies zoals opa leuk gevonden zou hebben. Erg goed geslaagd vind ik. Ze had zondag een zwart pakje aan zei m'n vriendin en sowieso had ze weinig in 50 en 56 omdat zoon vrij groot was. Heb nu een luierpakje, rompertje en jurkje met shirtje en maillot gekocht. Zal eens kijken of ze bij Hema op de site staan.
Hoe was het gisteren trouwens Mamax?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven